Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

ING Romania

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
12190 replies to this topic

#9973
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
A venit updatul pentru aplicatia ING
PENIBIL unca tot nu functioneaza scanarea facturilor

#9974
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Heavyd, on 13 ianuarie 2022 - 16:18, said:

PENIBIL unca tot nu functioneaza scanarea facturilor

Ieri am platit vreo 4 facturi prin scanare din aplicatie. Deci posibil ca problema sa fie de la tine.

Edited by MembruAnonim, 13 January 2022 - 20:55.


#9975
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,520
  • Înscris: 13.03.2005
Da, poate fi și de la camera, nu doar de la aplicația lui ING...

#9976
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016

 Bvdan2016, on 10 ianuarie 2022 - 18:32, said:

Ai doua variante : sa te duci la ING și îți eliberează pe loc card neembosat
:  sa intri in HomeBank și sa îți emiți singur card și Primești după câteva zile prin curier și duci cardul vechi la ING .
  Eu așa am făcut , am ales a 2-a varianta .

Și cardul vechi l-am anulat după ce l-am activat pe cel nou .

Cardul vechi oricum expira, nu trebuie sa predai nimic, nu trebuie sa te duci nicaieri.

#9977
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 05.02.2021
Am incercat sa platesc o factura de la NOVA P&G cu HomeBank. Am scanat codul de bare si imi da Telekom Romania ca beneficiar. Stiu ca ei nu au NOVA in lista de furnizori acceptati dar ar trebui applicatia sa dea o eroare ceva nu sa scaneze un furnizor si sa trimita banii la altul.

#9978
bekxy

bekxy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 925
  • Înscris: 21.11.2006
Ăștia doar au făcut iar praf bazarul sau l au desființat de tot?

#9979
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,520
  • Înscris: 13.03.2005
Da, si la mine imi apare "A aparut o eroare la preluarea ofertelor. Te rugam sa reincerci."
Si degeaba, ca nu incarca nimic, doar se tot chinuie aplicatia... fara rezultat.

#9980
oorlogsc

oorlogsc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 21.01.2019

 Heavyd, on 13 ianuarie 2022 - 16:18, said:

A venit updatul pentru aplicatia ING
PENIBIL unca tot nu functioneaza scanarea facturilor
da-i permisiuni pt camera, phone si storage

#9981
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

 oorlogsc, on 14 ianuarie 2022 - 21:08, said:

da-i permisiuni pt camera, phone si storage
Nu e vorba de accesarea camerei, ci de faptul ca aplicatia nu recunoaste codul de bare de pe factura, sau daca recunoaste, codul nu duce niciunde.



#9982
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Maica-mea primeste extrasul de cont in format fizic (ii vine scrisoare acasa lunar).

Gasesc pe undeva in Home Bank sa ii dezactivez aceasta optiune? Ea nici macar nu deschide plicul si observ ca doar la ea vine plic cu extrasul de cont, la taica-miu de exemplu nu vine.

Daca se gaseste optiunea asta in Home Bank e perfect, altfel, ar trebui un drum pana la agentie sau sunat in call-center...

#9983
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,520
  • Înscris: 13.03.2005
Nu e nevoie de drum la agenția ING. Se poate face sunând in callcenter sau din aplicația homebank.

#9984
berliotz

berliotz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 14.03.2008

 cuculea, on 15 ianuarie 2022 - 09:37, said:

Nu e vorba de accesarea camerei, ci de faptul ca aplicatia nu recunoaste codul de bare de pe factura, sau daca recunoaste, codul nu duce niciunde.

Nu e buna factura!!! Posted Image Posted Image Posted Image

#9985
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006

 wertyck, on 16 ianuarie 2022 - 12:41, said:

Nu e nevoie de drum la agenția ING. Se poate face sunând in callcenter sau din aplicația homebank.
Unde in Home Bank? Am cautat da nu gasesc optiunea.

Poti sa imi zici exact unde sau sa faci un print screen? :)

#9986
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,520
  • Înscris: 13.03.2005
Scuze, nu se poate din homeBank. Sa sune titularul de cont la callcenter-ul ING și fac ei modificarea fara drum la ING. E non-stop.

Edited by wertyck, 16 January 2022 - 18:18.


#9987
misty_mountains

misty_mountains

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.12.2021
exista vreo restrictie la sumele in euro primite (de ex retrageri de pe exchange-uri)?
ce sume in euro pot transfera zilnic/lunar pe cardul ing?

intreb pentru ca cei de la revolut mi-au blocat cardul acum ceva timp dupa mai multe transferuri

#9988
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,520
  • Înscris: 13.03.2005
Nu. Dar la ING ai comision lunar pentru contul de euro și te pot întreba de sursa venturilor. La LibraBank nu ai comision și poți retrage din exchange până la 15000 euro lunar, fara sa te întrebe de sănătate.

Edited by wertyck, 20 January 2022 - 07:53.


#9989
OsirisD

OsirisD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.02.2008
Salutare,
Sunt ceva noutati cu Garmin Pay? E vreo posibilitate sa se implementeze anul acesta?

#9990
Formhault

Formhault

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 22.12.2016

 bekxy, on 14 ianuarie 2022 - 18:16, said:

Ăștia doar au făcut iar praf bazarul sau l au desființat de tot?

 wertyck, on 14 ianuarie 2022 - 18:36, said:

Da, si la mine imi apare "A aparut o eroare la preluarea ofertelor. Te rugam sa reincerci."
Si degeaba, ca nu incarca nimic, doar se tot chinuie aplicatia... fara rezultat.

După multe luni de funcționare deficitară, s-au decis să facă oficial :)

Attached File  photo_2022-01-20_23-32-47.jpg   101.34K   113 downloads

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate