ING Romania
Last Updated: Apr 14 2024 13:10, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
226
#5438
Posted 23 April 2019 - 16:14
cuculea, on 22 aprilie 2019 - 18:46, said:
Uimeste ne cu o suma maxima pe care vrei sa o transferi? ia sa vedem, cat banet ai Raspuns de p*** b*****. Era un fucking question. paulokaziii, on 23 aprilie 2019 - 02:21, said:
Anul trecut am virat 140.000 euro din contul personal catre un alt cont de la o alta banca. A trebuit sa sun la ei pentru confirmarea tranzactiei.Presupun ca poti transfera orice suma, doar ca va trebui sa iei legatura cu ei telefonic pentru ca tranzactia sa fie aprobata de ei. Mersi, eu am echivalentul a 85.000E, pe care vreau sa ii transfer la alta banca pentru un schimb valutar foarte bun RON-Euro, ulterior folosindu-i la achizitia unui apartament. INGRomania, on 23 aprilie 2019 - 06:04, said:
Salutare! Nu exista o limita pentru transferuri, insa, uneori, pentru valori mai mari se aplica Modulul Inteligent de Analiza a Tranzactiilor (MIAT) care are ca scop cresterea sigurantei tranzactiilor facute prin Home'Bank si evitarea fraudelor. Acesta se adapteaza in functie de istoricul clientului, de caracteristicile operatiunilor, de criterii tehnice si alte variabile. Pentru confirmarea operatiunii o sa fie primesti fie un SMS cu un cod suplimentar, fie o sa fie nevoie sa ne contactezi telefonic pt a mari plafonul. Multumesc. Virguros, on 23 aprilie 2019 - 07:40, said:
Salutare, exista sigur o limita pentru transferuri! Dar nu vrea nimeni de la ING s-o spuna! Oricum e mai mica decat vei vrea tu! Si e limitata expres pentru a nu-ti da posibilitatea sa muti banii in bancile/conturile mai favorabile la un moment dat! Este un fel de 'prizonierat' a banilor tai in banca pe care ai ales-o la un momnet dat! Ca la providerii de telefonie/internet/televiziune, doar ca astia de la ING nu-ti dau telefon! Sau macar un portofel cu ecranare la citire NFC. Suma depinde poate de ModUl Inteligent de Analiza a Tranzactiilor (MUIAT) si cum este acesta implementat dar si de degetul vreunui om. Deci foarte posibil sa nu stie nici seful ING care este aceasta limita! Sau stie dar n-o spune! Pai cum naiba sa nu existe limita??? Macar ca e un procent din ceva, ca se aplica vreo formula si tot trebuie sa rezulte o limita calculata dupa vreun algoritm! Ca doar nu o pune MUIAT dupa inspiratia divina!? Eu sunt nerabdator ca ING sa implementeze si Garda Inteligenta Automata (GIA), care sa-i pazeasca si monitorizeze permanent pe angajati si patroni, 24 din 24! Adica un sistem automat e-dotat/i-dotat cu diverse mijloace de analiza, evaluare, selectare si eliminare, sistem care sa se adapteze automat parametrilor functionali ai angajatilor, starilor fizice si psihice ale acestora, gradului de dilatare pupilara si a cat transpira in puncte bine determinate ale corpului, si sa-i 'managerieze' apoi dupa bunul plac, prin promovare si inevitabila eliminare finala din sistem. Chiar nu stiu daca sa rad sau sa plang? Pe bune? MIAT?! Mi-am adus aminte de Pasare de Paza a lui Robert Sheckley. Pentru @Kiddosu, intrebarea finala. N-o poti vedea! Dar, cand vei fi foarte fericit, vei avea o surpriza s-o afli! Multumesc pentru informatii. |
#5439
Posted 23 April 2019 - 21:18
Cum fac in Homebank sa definesc o noua plata in My Payments?
Candva demult la Multimat, dupa ce faceam faceam o plata ma intreba daca vreau sa o salvez in My Payments. In Homebank nu am vazut nici o intrebare de genul asta. Exista alta metoda sa definesc o plata in My Payments? |
#5440
Posted 23 April 2019 - 21:43
Din pacate s-a renuntat la posibilitatea de a defini noi MyPayment.
Acum poti doar sa cauti o plata facuta in trecut catre un beneficiar, si sa o reiei, eventual putin modificata sume etc. |
#5441
Posted 23 April 2019 - 22:32
Shadow334, on 23 aprilie 2019 - 21:18, said:
Cum fac in Homebank sa definesc o noua plata in My Payments? Candva demult la Multimat, dupa ce faceam faceam o plata ma intreba daca vreau sa o salvez in My Payments. In Homebank nu am vazut nici o intrebare de genul asta. Exista alta metoda sa definesc o plata in My Payments? |
#5442
Posted 23 April 2019 - 22:36
Dokken, on 23 aprilie 2019 - 08:49, said:
@INGRomania : O veste despre cand ING ar urma sa introduca Instant Payments? BT si CEC sunt primii - link. |
#5443
Posted 24 April 2019 - 10:11
Voua va functioneaza 3D Secure? Orice incerc sa platesc online, imi da eroare la pagina de 3D Secure.
|
#5445
Posted 25 April 2019 - 11:52
Sediul ING de pe Bd Unirii a disparut.
Bun asa. Edited by don_dannielo, 25 April 2019 - 11:53. |
#5446
Posted 25 April 2019 - 12:14
|
#5447
Posted 25 April 2019 - 12:30
mda, numai ca asta noua nu merge pe custom rom. asta inseamna ca voi ramane doar cu BT.
|
#5448
Posted 25 April 2019 - 12:32
@INGRomania numarul 0214059156 este numarul vostru de telefon?
Am primit saptamana trecuta, si ieri apeluri de la acest numar de telefon, dar nu am raspus. Daca nu as fi avut TrueCaller, probabil ca as fi picat in plasa... cum probabil pica foarte multi. Pe internet vad ca mai multe persoane reclama ca fiind un scam.
Vad ca si pe topic-ul Banca Transilvania se plange cineva de o situatie asemanatoare. Edited by N4S, 25 April 2019 - 12:34. |
#5449
Posted 25 April 2019 - 13:17
Salutare! Nr. 0214059156 apartine colegilor de la departamentul Telesale. Daca doresti sa nu mai primesti apeluri referitoare la produsele ING Bank, poti modifica Acordul de Marketing direct din Home'Bank, meniul Setari cont.
|
#5450
Posted 25 April 2019 - 14:47
paulokaziii, on 23 aprilie 2019 - 02:21, said: Anul trecut am virat 140.000 euro din contul personal catre un alt cont de la o alta banca. A trebuit sa sun la ei pentru confirmarea tranzactiei.Presupun ca poti transfera orice suma, doar ca va trebui sa iei legatura cu ei telefonic pentru ca tranzactia sa fie aprobata de ei. |
#5452
Posted 25 April 2019 - 16:49
Si-o fi cumparat omul vreo masina, si voi acuma ciudosi.
Edited by Catean, 25 April 2019 - 16:49. |
#5453
Posted 25 April 2019 - 17:48
Tipic romanesc... că idee, o casa noua plus terenul aferent trece lejer de 100.000 euro (daca este in cartier de vile).
Așa este procedura... trebuie sa suni. Practic, confirmi că este numărul tău (că este cel principal) iar ei dau ok-ul la mandatul de ascultare. Stai liniștit, tu nici nu simti asta. (poate doar un ușor ecou în convorbire) Edited by rz, 25 April 2019 - 17:50. |
#5454
Posted 25 April 2019 - 20:42
rz, on 25 aprilie 2019 - 17:48, said:
Tipic romanesc... că idee, o casa noua plus terenul aferent trece lejer de 100.000 euro (daca este in cartier de vile). Așa este procedura... trebuie sa suni. Practic, confirmi că este numărul tău (că este cel principal) iar ei dau ok-ul la mandatul de ascultare. Stai liniștit, tu nici nu simti asta. (poate doar un ușor ecou în convorbire) Telefoanele mele (chinezesti) au de definitie activata inregistrarea convorbirilor. Fie ele cu ING. Oricum, suna perfect vocea robotului: 'convorbirea poate', sau 'ar putea fi inregistrata'. NU se aude niciun ecou. Ecou se aude eventual, si nu intotdeauna, daca e dat pe speaker. Si poti selecta formatul. Eu am preferat mp3. Edited by Virguros, 25 April 2019 - 20:44. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users