Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

ING Romania

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
12196 replies to this topic

#4987
Petrecristi

Petrecristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,367
  • Înscris: 19.12.2009
La mine a mers. Am scos dimineața niste bani și am primit notificare push in mai puțin de 1 minut. Notificări prin SMS nu folosesc.

#4988
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007

View Postdon_dannielo, on 10 decembrie 2018 - 07:08, said:

Incearca de pe versiunea veche desktop Posted Image
=))))))))))))))) ai ajuns la vorba mea =))))))))

#4989
Virguros

Virguros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 30.09.2018

View PostPetrecristi, on 10 decembrie 2018 - 14:16, said:

La mine a mers. Am scos dimineața niste bani și am primit notificare push in mai puțin de 1 minut. Notificări prin SMS nu folosesc.
Si mie mi-au mers, dar numai dupa orele 16:00.

#4990
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,745
  • Înscris: 20.08.2004
Numai probleme cu banca asta. Și din ce în ce mai multe și diverse. Auzi rezolvare: "încercați de pe versiunea veche". Ca faza cu "în momentul acesta avem probleme cu aplicația" este deja la ordinea zilei. Penibilul situației este complet.

Edited by lg, 11 December 2018 - 18:39.


#4991
Virguros

Virguros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 30.09.2018
Si totusi, chiar cu critici si sincope - din ce in ce mai dese se pare (eu sunt vesnic nemultumit Posted Image ) are cel mai usor de accesat, ergonomic si rapid internetbanking!
Si totusi ca sa nu generalizez, am comparat doar cu Raiffeisen, BRD, Libra si CEC. E doar o opinie. Eu il prefer.

#4992
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,114
  • Înscris: 06.12.2012
Culmea e că și Banca Transilvania are o aplicație de mobil simpatică. Nu zic de aia web, aia e horror, moartea căprioarei.

#4993
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
Iarasi nu merg notificarile. De ieri n-am mai primit niciuna. Sau doar la mine e problema?

#4994
eps

eps

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 26.11.2008
Au mers 2 saptamani, nu e suficient? Posted Image

#4995
orangfe

orangfe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 11.05.2008
Nici mie nu imi merg de vreo 2 zile.

#4996
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,114
  • Înscris: 06.12.2012
Eu unul nu folosesc, le văd așa ca pe un bonus. La alte bănci nici măcar nu există opțiunea asta.

#4997
orangfe

orangfe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 11.05.2008
Opțiuni noi in homebank (blocare temporara a cardului si schimbare pin)

Attached Files


Edited by orangfe, 13 December 2018 - 17:56.


#4998
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Am retras azi 100 ron, mi-a venit sms.
Am facut apoi o plata de 150, nu a mai venit sms.

E dupa cum dai cu zarul, asa functioneaza aceasta institutie bancara?

Edited by don_dannielo, 16 December 2018 - 17:40.


#4999
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Așa funcționează notificările Push, de luni de zile. Poate este o cauză comună, deși cei care folosesc notificări SMS, spun că nu sunt probleme.

Edited by mhanor, 16 December 2018 - 18:33.


#5000
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010
Eu am făcut multe plăti astăzi și aveam nevoie de cod. Toate le-am primit fără probleme. Mentionez, le primesc prin sms.

#5001
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,114
  • Înscris: 06.12.2012
Probabil @don_dannielo se refera la SMS-urile de notificare a plăților. Cele care vin DUPĂ fiecare plată, mă rog, depinde de limita setată de fiecare.

#5002
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View Postferibalint, on 16 decembrie 2018 - 19:29, said:

Eu am făcut multe plăti astăzi și aveam nevoie de cod. Toate le-am primit fără probleme. Mentionez, le primesc prin sms.

Sistemul 3dsecure n-a dat gres niciodata.
E normal, ar pierde bani cacalau.
La fel conturile de firma, trebuie respectate niste SLA-uri sau platite penalizari cacalau. De cate ori a picat sistemul, n-a picat si ala corporate.

Dupa prioritati, noi suntem mai la urma.

Ma refeream la notificarile sms pentru plati peste 100 ron.

Edited by don_dannielo, 16 December 2018 - 20:22.


#5003
Virguros

Virguros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 30.09.2018
Nu stiu sigur daca 3D secure ”nu da gres niciodata” - la ING.

Dar pot sa va zic in mod fara echivoc ce mi s-a intamplat cu un card la o alta banca - Raiffeisen. Am achitat online o factura la un provider din Romania, prin procesatorul payu. Cardul inrolat in 3D secure. Telefonul pe care trebuia sa primesc SMS cu parola 3D secure uitat la mama. Dupa ce am dat click si cand m-a redirectionat la introducere parola 3D, mi-am dat seama ca nu am terminalul respectiv la mine.
Nu mai retin daca am avut posibilitatea sa dau cancel sau daca am dat OK cu campul parolei gol, dar e cert ca plata s-a facut. La cateva minute primind inclusiv confirmarea prin e-mail.

Acuma ca a fost un accident, sau ca cineva a stat ”la butoane” la procesatorul de plati si a observat ca mai facusem plati anterioare cu acel card pentru facturi la respectivul provider sau/si ca titularul facturii era si titularul cardului, nu stiu! Cert este ca fara a avea acces la parola 3D, plata s-a efectuat, si nu numai ca au fost banii blocati dar ulterior au fost si decontati de provider.

#5004
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,987
  • Înscris: 18.12.2007
Nu sta nimeni la butoane sa iti aprobe manual tranzactii prin 3D Secure.
Trebuie sa te adresezi bancii si comerciantului pentru situatia asta daca vrei sa investighezi ce s-a intamplat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate