ING Romania
Last Updated: Apr 24 2024 12:07, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
228
#4987
Posted 10 December 2018 - 14:16
La mine a mers. Am scos dimineața niste bani și am primit notificare push in mai puțin de 1 minut. Notificări prin SMS nu folosesc.
|
#4988
Posted 10 December 2018 - 19:17
#4989
Posted 10 December 2018 - 20:49
#4990
Posted 11 December 2018 - 18:38
Numai probleme cu banca asta. Și din ce în ce mai multe și diverse. Auzi rezolvare: "încercați de pe versiunea veche". Ca faza cu "în momentul acesta avem probleme cu aplicația" este deja la ordinea zilei. Penibilul situației este complet.
Edited by lg, 11 December 2018 - 18:39. |
#4991
Posted 12 December 2018 - 09:29
Si totusi, chiar cu critici si sincope - din ce in ce mai dese se pare (eu sunt vesnic nemultumit ) are cel mai usor de accesat, ergonomic si rapid internetbanking!
Si totusi ca sa nu generalizez, am comparat doar cu Raiffeisen, BRD, Libra si CEC. E doar o opinie. Eu il prefer. |
#4992
Posted 12 December 2018 - 09:55
Culmea e că și Banca Transilvania are o aplicație de mobil simpatică. Nu zic de aia web, aia e horror, moartea căprioarei.
|
#4993
Posted 13 December 2018 - 15:58
Iarasi nu merg notificarile. De ieri n-am mai primit niciuna. Sau doar la mine e problema?
|
#4996
Posted 13 December 2018 - 17:37
Eu unul nu folosesc, le văd așa ca pe un bonus. La alte bănci nici măcar nu există opțiunea asta.
|
|
#4997
Posted 13 December 2018 - 17:55
Opțiuni noi in homebank (blocare temporara a cardului si schimbare pin)
Attached FilesEdited by orangfe, 13 December 2018 - 17:56. |
#4998
Posted 16 December 2018 - 17:39
Am retras azi 100 ron, mi-a venit sms.
Am facut apoi o plata de 150, nu a mai venit sms. E dupa cum dai cu zarul, asa functioneaza aceasta institutie bancara? Edited by don_dannielo, 16 December 2018 - 17:40. |
#4999
Posted 16 December 2018 - 18:32
Așa funcționează notificările Push, de luni de zile. Poate este o cauză comună, deși cei care folosesc notificări SMS, spun că nu sunt probleme.
Edited by mhanor, 16 December 2018 - 18:33. |
#5000
Posted 16 December 2018 - 19:29
Eu am făcut multe plăti astăzi și aveam nevoie de cod. Toate le-am primit fără probleme. Mentionez, le primesc prin sms.
|
#5001
Posted 16 December 2018 - 19:43
Probabil @don_dannielo se refera la SMS-urile de notificare a plăților. Cele care vin DUPĂ fiecare plată, mă rog, depinde de limita setată de fiecare.
|
|
#5002
Posted 16 December 2018 - 20:16
feribalint, on 16 decembrie 2018 - 19:29, said:
Eu am făcut multe plăti astăzi și aveam nevoie de cod. Toate le-am primit fără probleme. Mentionez, le primesc prin sms. Sistemul 3dsecure n-a dat gres niciodata. E normal, ar pierde bani cacalau. La fel conturile de firma, trebuie respectate niste SLA-uri sau platite penalizari cacalau. De cate ori a picat sistemul, n-a picat si ala corporate. Dupa prioritati, noi suntem mai la urma. Ma refeream la notificarile sms pentru plati peste 100 ron. Edited by don_dannielo, 16 December 2018 - 20:22. |
#5003
Posted 16 December 2018 - 20:45
Nu stiu sigur daca 3D secure ”nu da gres niciodata” - la ING.
Dar pot sa va zic in mod fara echivoc ce mi s-a intamplat cu un card la o alta banca - Raiffeisen. Am achitat online o factura la un provider din Romania, prin procesatorul payu. Cardul inrolat in 3D secure. Telefonul pe care trebuia sa primesc SMS cu parola 3D secure uitat la mama. Dupa ce am dat click si cand m-a redirectionat la introducere parola 3D, mi-am dat seama ca nu am terminalul respectiv la mine. Nu mai retin daca am avut posibilitatea sa dau cancel sau daca am dat OK cu campul parolei gol, dar e cert ca plata s-a facut. La cateva minute primind inclusiv confirmarea prin e-mail. Acuma ca a fost un accident, sau ca cineva a stat ”la butoane” la procesatorul de plati si a observat ca mai facusem plati anterioare cu acel card pentru facturi la respectivul provider sau/si ca titularul facturii era si titularul cardului, nu stiu! Cert este ca fara a avea acces la parola 3D, plata s-a efectuat, si nu numai ca au fost banii blocati dar ulterior au fost si decontati de provider. |
#5004
Posted 17 December 2018 - 09:23
Nu sta nimeni la butoane sa iti aprobe manual tranzactii prin 3D Secure.
Trebuie sa te adresezi bancii si comerciantului pentru situatia asta daca vrei sa investighezi ce s-a intamplat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users