ING Romania
Last Updated: Mar 29 2024 10:03, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
226
#10819
Posted 24 January 2023 - 14:12
Incerc să resetez parola acces HomeBank și de-a drec nu sosește mail cu codul... Am băgat user, serie CI și mail corecte.
|
#10820
Posted 24 January 2023 - 16:54
Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 14:11, said:
Nu am spus că olandezii conduc banca Citește cu atenție! Cred ca si bulgarii ar fi de acord cu mine. In nici un caz in ceea ce ai spus tu! Cu respect si amicitie. Endofoff. |
#10822
Posted 25 January 2023 - 09:15
Situatie de '' rasu - plansu ''
la Ing Romania de aproape 2 luni ( fara cateva zile ) ei nu resusesc sa imi actualizeze cartea de identitate in contul bancar . Am cont la ei de mai mult de 15 ani . Am trimis foto cu CI in urma cu aproape 2 luni . Am fost in agentie ING si au facut copie la CI . Am 4 - 5 apeluri in call center . Degeaba ... Contul este activ . Cardurile sunt active . Aplicatiile ... ( mobila si web ) sunt active . |
#10823
Posted 25 January 2023 - 10:06
sesizare pe mail legat de asta si/sau pe social media (unde se pare ca raspund).
|
#10824
Posted 25 January 2023 - 12:00
Păi ce mail au, că nu-l găsesc pe site-ul lor la secțiunea contact?
|
#10825
Posted 25 January 2023 - 12:24
SorinEu, on 25 ianuarie 2023 - 09:15, said:
Situatie de '' rasu - plansu '' la Ing Romania de aproape 2 luni ( fara cateva zile ) ei nu resusesc sa imi actualizeze cartea de identitate in contul bancar . Am cont la ei de mai mult de 15 ani . Am trimis foto cu CI in urma cu aproape 2 luni . Am fost in agentie ING si au facut copie la CI . Am 4 - 5 apeluri in call center . Degeaba ... Contul este activ . Cardurile sunt active . Aplicatiile ... ( mobila si web ) sunt active . Nu dureaza mult! Cred ca ii doare cu adevarat. Undeva, poate in Lacul Morii. Cu toate ca m-am prezentat in agentie acum aproximativ o luna, rezultatul este si acum: Banuiesc ca atunci cand olandezii zic "cateva" se refera la 90-120 de zile... Daca nu ne referim la Schengen. Ca acolo e probabil vorba de zeci de ani. Iar la sotie, cu toate ca ne-am prezentat inclusiv cu decizia de pensionare (acum peste un an) - mai mult chiar decat cu talonul de pensie dar inclusiv cu acesta, luni de zile nu figura ca pensionar. Cu toate ca, evident, incasa pensia lunar in contul ING. Si cum adica "sa aflu daca s-a rezolvat"? Pai le-am dus noul CI pe care l-au scanat chiar ei. Nu ar fi trebuit macar sa zica "sa te anuntam ca s-a rezolvat"? Sau HOTII banuiesc pe toti ceilalti de hotie? Intreb si eu... PS: ambii avem cont la ING cu muuult inainte de 2006! Edited by MiaJiro, 25 January 2023 - 12:31. |
#10826
Posted 25 January 2023 - 12:53
Vlad_22, on 25 ianuarie 2023 - 12:00, said:
Păi ce mail au, că nu-l găsesc pe site-ul lor la secțiunea contact? E-mail: [email protected]. Edited by daddypuff, 25 January 2023 - 12:53. |
#10827
Posted 25 January 2023 - 12:54
Mersi, i-am contactat pe Mess și au trimis spre urgentare, că zic de câteva zile că efectuează ceva verificări suplimentare și până atunci, nu pot activa cardul.
MiaJiro, on 25 ianuarie 2023 - 12:24, said: Idem! Nu dureaza mult! Cred ca ii doare cu adevarat. Undeva, poate in Lacul Morii. Cu toate ca m-am prezentat in agentie acum aproximativ o luna, rezultatul este si acum: Date personale.jpg Banuiesc ca atunci cand olandezii zic "cateva" se refera la 90-120 de zile... Daca nu ne referim la Schengen. Ca acolo e probabil vorba de zeci de ani. Iar la sotie, cu toate ca ne-am prezentat inclusiv cu decizia de pensionare (acum peste un an) - mai mult chiar decat cu talonul de pensie dar inclusiv cu acesta, luni de zile nu figura ca pensionar. Cu toate ca, evident, incasa pensia lunar in contul ING. Si cum adica "sa aflu daca s-a rezolvat"? Pai le-am dus noul CI pe care l-au scanat chiar ei. Nu ar fi trebuit macar sa zica "sa te anuntam ca s-a rezolvat"? Sau HOTII banuiesc pe toti ceilalti de hotie? Intreb si eu... PS: ambii avem cont la ING cu muuult inainte de 2006! Edited by Vlad_22, 25 January 2023 - 12:55. |
#10828
Posted 25 January 2023 - 16:03
Pai am fost la ei in sediu. Nu numai initial, dar si pentru lamuriri ulterioare.
M-am uitat in ochii functionarei si ea in ai mei! "Sa astept, ca se rezolva"... Si cred ca am mai scris aici: La actualizarea anterioara a durat "un secol" si cereau repetat date idioate. Cum ar fi sursa fondurilor! Sunt pensionar si in afara de incasarea pensiei (din sistemul de stat, cu talon depus la ei la banca), cateva plati de facturi si plati cu cardul, contul se duce urgent in ZERO. Nu sub, ca nu am overdraft. Nu am depozite decat cont curent si de economii. E adevarat ca sunt imputernicit si pe conturile sotiei, tot pensionara si cu acelasi comportament de client. Si ea imputernicita pe conturile mele. Dupa ce mama mea a inchis conturile la ei, la peste un an si jumatate dupa, a fost somata (mail) sa-si actualizeze urgent datele. Ca altfel i se blocheaza contul. Nu mai avea cont, nu a avut datorii, avusese doar cont pentru incasarea pensiei. Sunand la RC mi s-a spus ca "o fi vreo eroare". Ne-am deplasat si la un sediu pentru a verifica daca nu cumva nu-i inchisesera contul sau daca se intamplase vreo alta "minune". Nu mai avea cont si noi aveam chiar copiile formularelor de inchidere si extrasul de cont ZERO la data respectiva. Edited by MiaJiro, 25 January 2023 - 16:14. |
|
#10829
Posted 28 January 2023 - 20:16
Are idee cineva de la ce vine eroarea din Homebank, atunci când încerc activarea ING Pay? Îmi spune că poate fi adăugat doar pe un telefon înregistrat.
|
#10830
Posted 28 January 2023 - 20:27
Mai întâi autorizeaza telefonul, adică îl adaugi în lista celor autorizate, la Securitate și login, Autentificare, din homebank.
Edited by wertyck, 28 January 2023 - 20:29. |
#10831
Posted 28 January 2023 - 20:33
Păi acolo sunt mai multe autentificari de pe același dispozitiv. La unele spune că e dispozitiv de încredere, la altele NU. Nu găsesc vreo opțiune de a elimina dispozitivul de acolo? Prostie de app.
Edited by Vlad_22, 28 January 2023 - 20:33. |
#10832
Posted 28 January 2023 - 20:37
Folosește o aplicație terță de a muta banii gen selfPay now în care să înrolezi cardul virtual ING Și încă două carduri, de pe care vrei să muți banii.
Edited by wertyck, 28 January 2023 - 20:37. |
#10833
Posted 28 January 2023 - 22:42
Vlad_22, on 28 ianuarie 2023 - 20:16, said:
Are idee cineva de la ce vine eroarea din Homebank, atunci când încerc activarea ING Pay? Îmi spune că poate fi adăugat doar pe un telefon înregistrat. Anumite functii nu sunt disponibile pe dispozitive neinregistrate. ING pay, notificari, face id, amprenta, etc. Daca la logare, primesti sms-ul suplimentar, inca nu este considerat dispozitiv de incredere. |
|
#10834
Posted 28 January 2023 - 23:06
Nu am primit nimic, în listă apare același dispozitiv dar înregistrat, iar la ultimele logari, e neînregistrat.
Păi știu că unde băgai codul SMS, aveai și o bifă cu dispozitiv de încredere, acum nu mai apare. |
#10836
Posted 28 January 2023 - 23:20
Nu, Samsung, am încercat și cu ștergere date app, dezinstalare și reinstalare.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 2 anonymous users