Cum scot bujiile din difuzoare
Last Updated: Jan 20 2005 19:11, Started by
driverx
, Jun 17 2003 22:47
·
0
#1
Posted 17 June 2003 - 22:47
Miam luat un cas ieftin si toate is perfecte la el in afara de un lucru. Se aud bujiile de numa' :ciocan: Interesant e ca se aud foarte tare doar cand motoru e in sarcina mare. Stiu cat de cat electronica dar nu imi pot explica chestia asta. Ca se aud in functie de turatia motorului este normal, dar sa se auda tare, strident doar cand e in sarcina mare motoru asta nu-mi pot explica :eek:
So, cum pot fabrica usor un filtru eficient? :help: Thankx. :cya: |
#2
Posted 18 June 2003 - 11:15
la fel se aude la cielo cateodata cand sunt toate geamurile inchise
cum deschideam un geam (putin, 1 cm), cum nu se mai auzea motorul in boxe :) |
#3
Posted 18 June 2003 - 13:45
Mda sigxcpu :ciocan: singur lucru pentru care poti sa iti multumesc este ca mi-ai adus in sus threadu la 'Get latest posts' :)
:ciocan: :ciocan: Astept solutii reale. Ii enervand cum se aude. Chiar si cu casetofonu... Thanx :cya: |
#4
Posted 18 June 2003 - 14:14
Dau si eu cu o parere. Nu ar fi mai bine (a se citi mai eficient) sa cauti neshte oameni la vreun atelier ceva care numai asta fac?
|
#5
Posted 18 June 2003 - 14:22
ff simplu, cu un filtru LC, eventual, daca casul nu consuma prea mult, stabilizator cu un tranzistor. Pun o poza cu un filtru LC facut de mine cu care am scos parazitii de pe cas la o rabla de dacia
Attached Files |
#6
Posted 18 June 2003 - 14:33
10x aeon,
O intrebare: cat de bine scoate? O alta intrebare: Conteaza pozitia pieselor in acest montaj? Ma refer in special la asezarea bobinelor... Cum incap 200 spire pe 4 cm? Un singur strat sau ai mers dintrun capat in altu frumos fiecare spira intre alte doua inferioare? Thank you... :cya: |
#7
Posted 18 June 2003 - 21:13
ai putea sa pui un condensator la alternator (sau sa scoti firul verde-DF) si/sau sa inlocuiesti fisele de la bujii sa schimbi capacul de la delco, condensatorul de la delco (am intalnit o singura data) si daca le-ai facut pe toate astea si iai pus si filtru si tot nu merge... este o singura solutie: ALTUL :drac:
|
#8
Posted 18 June 2003 - 21:54
i0nutzb,
Thanx, dar la care din bornele de la alternator sa pun? Ce valoare sa aiba? Sa aiba peste 20-25V, nu? Si are rost sa il pun atata timp cat galagia o fac bujiile si delcoul? Firul verde? Pai la ce e bun ala si ce omor daca il scot? Ce va merge altfel in masina? |
#9
Posted 19 June 2003 - 09:32
condensatoarele sunt deja puse, pana si daciile au...filtrul ala e suficient, eu am bobinat la gramada vreo 200 spire, nu sp langa sp :)...daca tot mai ai paraziti, desi nu cred, pune mai multe spire (300). Dar sa nu pui direct pe bara de ferita, dai un strat de hartie, apoi bobinezi, din cand in cand mai pui cate o bucata de scotch casa sustina spirele, apoi dai cu scotch peste totul si lasi doar capetele afara. Pune sarma de Cu emailat, cam de 0.4-0.5 diametru (daca casul consuma mult, adica e de putere mare, trebui sa pui ceva mai groasa)
|
#10
Posted 19 June 2003 - 09:37
Mai, ferita nu am gasit.... un surub de 6 nu e bun? Stiu ca fieru nu are aceleasi proprietati ca si ferita...dar noh...intreb si eu..
:cya: |
|
#11
Posted 19 June 2003 - 12:58
:) probabil ca merge, nu e cine stie ce strictete..poti sa folosesti o singura bobina cu 300-400sp cu priza la mijloc..variante sunt destule
mai poti inlocui una din bobine cu un ansamblu format dintr-o dioda paralel cu o rezistenta de 2-3 ohmi (iarasi depinde de consumul casului..) |
#12
Posted 19 June 2003 - 13:23
mah aeon
veau sa merg la magazin sa-mi condensatoarele.... ce constat... pe schema scrie 1000 microF!! :eek: da' aia nu e cumva 1 pico F? :rolleyes: Ce electronica ii asta? :) :confused: :cya: |
#13
Posted 19 June 2003 - 14:47
1 micro F = 1.000.000 pico F
1000 micro F = 1 mili F E electronica clasica..... :) |
#14
Posted 19 June 2003 - 14:53
da... sorry pico ii 10 la -12 :ciocan: sorry...da' ii nano :) nu?
1000 micro F = 1 nF :) Amu sper ca nu am mai gresit :) :cya: |
#15
Posted 19 June 2003 - 15:11
ba da...:)
1 F=10e-3 mF=10e-6 uF=10e-9 nF=10e-12 pF uF=micro farazi |
|
#16
Posted 19 June 2003 - 15:17
ok 10x pentru confirmare :) Am gandit bine dar tie ti-am zis o mare prostie :ciocan: Intotdeauna i-am inversat.. saracii pico si nano :rolleyes:
:cya: |
#17
Posted 19 June 2003 - 21:25
nu toate daciile au condensatoare ;) sunt condensatoare speciale pt alternator. ai incercat si cu alter fise/bujii?
|
#18
Posted 20 June 2003 - 07:29
dacia mea fabricatie 91 avea, cea de dinaintea ei, fabricatie 79, avea...acum or face economie ciumegii de francezi si nu mai pun condensatoare....oricum se gasesc in magazine, unul trebuie la ruptor, altul la alternator, mai trebuie si fise din acelea cu un fir subtire, care este ca o bobina, nu direct un smoc de sarme....
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users