Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Cum se merge/conduce o masina

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
costaan

costaan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,683
  • Înscris: 04.01.2005
Viaţa discului de ambreiaj este direct proporţională cu sensibilitatea piciorului stâng.
- Dacă pedala este reglată prea sus, şi nu reuşeşti să ţii lipit călcâiul pe podea cât timp debraiezi, uzura discului va fi mai rapidă. Eu mi-am îndoit pedala (mai bine zis îndreptat).
- La punctul mort, mai ales din treptele superioare, maneta ajunge şi fără apăsarea ambreiajului. Mai greu până te obişnuieşti să sincronizezi turaţia motorului cu viteza roţilor. La fel poate fi şi invers, introdusă într-o treaptă (superioară) de viteză. Cuplul cutiei de viteză se 'simte' în timp, şi pe aceeaşi maşină. Un sfat? Permanent să ştii pe cine ai în spate şi păzeşte faţa !

#20
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,729
  • Înscris: 03.12.2005
e safety feature sa poti scoate din viteza fara a mai debreia. de exemplu sa zicem c-ai un carcel la picior si trebuie sa faci frana de motor, sau ca pur si simplu n-ai avea destul timp sa reactionezi cu ambele miscari.

#21
Ricer_Ro

Ricer_Ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 25.05.2006
In primul rand scuze pentru acel cuvant, ma luat valul :D
Newsflash am reusit sa imi dau demisia de unde lucram, pt ca mi-sa spus ca munca mea si tot ceea ce realizasem eu acolo timp de 2 ani, eu am 21 si am invatzat o groaza de lucruri acolo si am realizat o multitudine de altele, palesc in comparatie cu importanta masini, drept dovada mi-am dat demisia.

@ zaboss Respect la faza cu generalist :D si cred ca cea de adoua varianta este corecta pt ca si tata care are carnet de 30 de ani a zis acelasi lucru si mai multi oamnei mai mult sau mai putin avizati.
@ Spedoo din pacate nu am vazut-o dar voi cere acest lucru luni cand ma voi duce sa iau masina din service, si de aceea te rog sa imi zici si mie pana luni, cam la ce detalii ar trebui sa ma uit (poate reusesc sa fac o poza), sa stiu daca intradevar a fost montat prost.
Mecanicu mi-a zis ca discul era original de la skoda, dar la fel de bine putea fi cumparat si din targ, poate o mai scrie ceva pe el.
Iar cu placa de presiune care nu calca corect, e la fel de posibil ca poate a fost montata prost si de aici ajungem la ce zicea "zaboss"
@ costaan cred ca prima faza cu punctul prea sus e posibil sa fie adevarata pentru ca imi aduc aminte ca eu tzineam piciorul pe ambreiaj like 1-2 cm apasata mai mult sa stau cu piciorul pregatit pt ca la stilul meu de condus schimbam vitezele destul de rapid si nu aveam timp sa las piciorul pe podea, pt ca asa ma invatzat instructorul (foarte prost obicei thou).
Mah eu probleme cu acidentele sau cu politia nu am avut pana acuma
Am un singur accident la activa si ala pt ca sa ii zicem un NENE nu a observat ditamai semnul de cedeaza trecerea iar eu nu am reusit sa il ocolesc.
Dar oricum voi tzine minte

Acum e foarte ciudat pt ca ajung incet incet la concluzia ca  eu am dreptate si ca aia o tin pe a lor.
Gsus

#22
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,878
  • Înscris: 17.10.2003
N-ai cum sa strici un disc de ambreiaj in 10000 km, oricat ai fi de bleg. Ca doar nu stai mereu cu piciorul pe pedala. Tu zici ca era uzat, deci nu se pune problema de socuri sau alte chestii de genul asta. In plus, la o uzura ca aia iti trebuia o juma' de ora sa urnesti masina de pe loc si sa puta ca dracu, mai ales in Bucuresti. (Apropo, se intampla asta?). Eu cred ca mai degraba e ceva in neregula la masina, gen cablu reglat prea strans, chiar peste, ca si cum ai tine tu piciorul un pic apasat. In cazul asta ar putea apare o patinare continua si insesizabila la inceput, care se accentueaza in timp.

#23
djidji_thebest

djidji_thebest

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 29.12.2006
E vreo problema daca se porneste de pe loc intai accelerand un pic si apoi lasand incet ambreiajul? Ce se strica mai repede? Sau se strica ceva in cazul asta?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate