Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Gothic III
Last Updated: Feb 24 2007 01:54, Started by
shiva
, May 23 2006 13:32
·
0
#19
Posted 27 October 2006 - 07:21
#20
Posted 27 October 2006 - 11:42
Perfect pe naiba. Uneori se taraie si cu 2 gigi de ram, l-au testat unii pe sistem cu 4 giga si canci, tot nu merge perfect. E pur si simplu foarte prost optimizat, sau mai bine zis deloc, asta ca bonus fata de o gram,ada de bug-uri mai mult sau mai putin semnificative. Speram sa nu ajung sa spun si asta, pentru ca il astept de 4 ani, dar Jowood si Piranha Bytes au reusit sa faca varza si jocul asta. Poate cu vreo 2-3 patchuri desi... Parca vad ca si NWN2 o sa fie un esec si ma las de jucat jocuri noi. Mai bine joc G2 de la capat.
|
#21
Posted 28 October 2006 - 03:57
#22
Posted 30 October 2006 - 15:24
ce anume nu merge ca lumea la el? care sint bugurile (in afara de "se tiriie pentru ca am dat la setarile la maxim la un joc din 2006 si io am comp din 2004 toamna")? se stie ca jocurile noi aparute au setarile maxime pentru sisteme high-end. are probleme de gameplay, de genul questuri blocate & shit like that?
oblivion nu ma prea excita, am jucat citeva ore si am intrat in citeva caverne care toate arata la fel |
#23
Posted 30 October 2006 - 15:39
si mie mi-au placut cel mai mult gothicurile I si II. pe III nici nu ma gandesc sa-l instalez...calc meu avnd vreo 3 ani vechime si nici un upgrade.
poate cand oi lua altul.... |
#24
Posted 30 October 2006 - 19:53
bubalus, on Oct 30 2006, 15:39, said: si mie mi-au placut cel mai mult gothicurile I si II. pe III nici nu ma gandesc sa-l instalez...calc meu avnd vreo 3 ani vechime si nici un upgrade. poate cand oi lua altul.... just my 2 cents. Edited by Amok_aka_Xerxes, 30 October 2006 - 19:54. |
#25
Posted 30 October 2006 - 20:02
sigur face swap aiurea, pentru ca si oblivion cind incarca zone sta aproape o secunda si scrie "loading area"?
la ce rezolutie iti facea probleme? |
#26
Posted 30 October 2006 - 22:41
Mosotti, on Oct 30 2006, 20:02, said: sigur face swap aiurea, pentru ca si oblivion cind incarca zone sta aproape o secunda si scrie "loading area"? la ce rezolutie iti facea probleme? rezolutia era 1280/1024 Edited by Amok_aka_Xerxes, 30 October 2006 - 22:42. |
#27
Posted 31 October 2006 - 08:03
probabil e de la rezolutie, in 1024x768 probabil merge bine. inca n-a aparut versiunea US, sint curios sa vad ce zic aia de la gamespot
|
#28
Posted 31 October 2006 - 14:26
Mosotti, on Oct 30 2006, 16:24, said: ce anume nu merge ca lumea la el? care sint bugurile (in afara de "se tiriie pentru ca am dat la setarile la maxim la un joc din 2006 si io am comp din 2004 toamna")? se stie ca jocurile noi aparute au setarile maxime pentru sisteme high-end. are probleme de gameplay, de genul questuri blocate & shit like that? oblivion nu ma prea excita, am jucat citeva ore si am intrat in citeva caverne care toate arata la fel oblivion chiar are pesteri/subterane chiar daca sunt facute in mare parte cu aceleasi texturi, DAR gothicul are doar niste pesteri idioate cu un singur nivel di maxim 5-6 monstrii in ele. asta cel putin pana unde am ajuns eu adica level 27 si cucerit vreo 3-4 orase. oricum penibila optimizarea. eu nu sunt fan gothic nici oblivion. chair cred ca genul rpg merita ceva mai mult decat atat. totusi una peste alta lumea din gothic este mai vie, mai aproape de ceea ce ar trebui sa fie. ca atmosfera gothic e mult superior oblivion. |
|
#29
Posted 31 October 2006 - 14:58
pai decit pesteri interminabile care se tot repeta mai bine pesteri idioate sau mai bine deloc
anyway pina fac rost de gothic 3 ma aberez in oblivion. de unde se poate achizitiona gothic 3, pe game-shop nu este? |
#30
Posted 31 October 2006 - 18:53
Fratilor... e groasa. Am dat un save in timp ce imi bagase un bug jocul. Adica nu a luat de la un shaman o piatra. Imediat ce am luat tot de la el, am dat F5, peste save-ul vechi logic. M-am gândit că dacă nu e la shaman, în mod sigur este în camp, unde mai aveam orci de omorât. Buun... am omorât şi pe ăia... acuma ia piatra de unde nu-i... Numai acest joc handicapat putea să conţină aşa bug. Nu mai vorbesc de crashurile (restart) pe care mi le dă o dată pe oră.
Întrebarea mea e... ce căcat să mai fac acum? Că era obligatorie piatra aia (questul de la fireclan cu alea 5 pietre... ancestors etc). |
#31
Posted 01 November 2006 - 14:21
celelalte aveau comanda in consola si puteai sa-ti iei ce item vrei. partea comica e ca erau in germana
|
#32
Posted 01 November 2006 - 20:16
Am găsit comenzile de consolă dar nu îmi merge nici una, îmi dă syntax error, deşi am schimbat testmode din false, în true, aşa cum trebuie. Trist frate, trist.
|
#33
Posted 11 November 2006 - 09:34
spuneti-mi ca imi merge gothic 3 cu detaliile la minim !!!
proc AMD64 ATHLON 3000+ (AM2) 512 ddr2 533 placa video integrata (128mb la 64 biti) nici cu toate la minim nu merge ? |
|
#35
Posted 11 November 2006 - 23:29
si pe gf 4 mx440 care are v. de pixel shader de 0.00 cred ca imi mere struna ))))))))
|
#36
Posted 13 November 2006 - 13:46
Jocul asta e o dovada a intinsului mai mult decit iti e plapuma. Si pot spune ca realizatorii (sau ce-or fi fost aia) si-au intins plapuma peste placa mea video GeForce 7900GT, memoria mea de 2 giga si Athonu 6400+ si s-au besit sub ea.
Ca si performanta, bietul joc e prastie. As putea sa compar ca boul performanta cu Oblivion, pe care il jucam la maxim, cu nus cite programe pe linga, dar nu are rost. Oblivion avea ecrane de loading la intrarea in fiecare casa/grota/blablabla. Daca insumezi cit sta oblivion sa faca load si calculezi integrala sacadarii din Gothic 3 obtii acelasi lucru. Am cautat pe net, am schimbat prin fisiere, am schimbat setari si tot nu reusesc sa-l faca sa mearga normal tot timpul pe setari medii la 1024/768. Problema este ca daca scoti umbrele, care consuma o gramada, jocul arata cam ca un Gothic 2 mai prost, asa ca sfaturile de genul "scoate umbrele" le vom considera timpite si aiuristice. daca io cu 7900GT si 2 giga tre sa scot umbrele, ce naiba tre sa scoata aia cu seria 6600 si 1 giga? placutzele din comp, sa si le dea de cap? Ca si grafica, jocul nu straluceste fenomenal, da straluceste pe alocuri. Copacii au frunze rotitoare 2D, la fel ca in Oblivion de altfel, folosind aceeasi algoritmi. Problma este ca arata ca dracu cind bate vintu si se rotesc cu dunga catre tine 10 crengi cu frunze identice, aflate toate in acelasi plan Animatiile sint pe alocuri retardate, cu diverse creaturi avansind oblic, cu fata catre mine, ca in jocurile arcade gen "impushka ratza". Cerul e cel mai de coma, are niste rotocoale pe el si atit totusi, peisajele si orasele sint superbe, mai ales la setari maxime. peisajele, doar daca nu-ti arunci privirea in zare, unde se duce dracului totul. Gameplay. Tin minte cind am jucat prima data Gothic 2, dupa 10 minute in care m-am chinuit sa bat doi banditi cu o creanga am iesit nervos din el, ca sa nu sparg monitorul cu capul. abia dupa ce m-am calmat am intrat din nou si mi-am dat seama ca nu jucam ze flying prince of persia. sistemul de combat din versiunile anterioare a fost urit de multi, iar eu am un mesaj pentru respectivii: "injuraturile voastre au fost auzite. bine ati venit in lumea gothic 3 cu ze prince of fucking persia in rolul principal. fuck you". Oricum probabil ca nimic nu va egala vreodata experienta intilnirii cu un skeleton la miezu noptii, in padure, in Gothic 2. that, my friend, was a tough motherfucker. and funny too. cind mergeam noaptea prin padure si auzeam un sunet de sabie, era ca si cum mi-ar fi urlat in ureche tom hanks "run, motherfucker, ruuuuuuuuuuun!!!" problema este ca in Gothic 3 am eliberat un oras (Montera) de unu singur, intr-o ora si ceva, pe la nivel 16, cu armura din pinza chioara. in Gothic 2, pe la nivel 30, cu armura de paladin, m-am chinuit aproape 2 ore sa golesc o grota cu vreo 20 de scheleti, evident fara magie Urasc sistemul asta de combat din toata inima. Ieri era sa fac infarct la al 12-a reload din cauza ca incercind sa omor niste orci impreuna cu niste rebeli tembeli, in loc sa dau in orci, dadeam numa in rebelii tembeli (care dadeau si ei in mine). si nu numa ca dadeam, da si cind nu mai dadeam, el inca mai continua sa dea de vreo 2-3 ori, probabil din inertie, asa ca unu care se uita la mine cum spumeg, tot striga in ureche disperat "nu mai da, ii al tau, nu mai da!!!" "nu mai dau, motherfucker, nu vezi ca mina cu care ar fi trebuit sa apas pe mouse imi zgirie fata?" Pe partea de evolutie a personajului, consider sistemul din gothic cel mai placut din cele intilnite (nu sint un mare jucator de RPG). Ca sa compar iar cu Oblivion, mi se pare normal ca creaturile SA NU creasca in shfortza odata cu mine si SA NU se respawneze de nebune si io sa tot trebuiasca sa le omor stricindu-mi sabia(?!?) degeaba. De-aia m-am oprit din Oblivion la un moment dat. primisem din nou quest sa inchid o poarta din-aia si toate aratau la fel, doar ca erau maimutzele alea mai ale dracului. urasc sa fiu limitat la inventar sau mai rau, sa fiu limitat la ce forma au obiectele in inventar ("well, sir, poti lua doua chestii lungi, 3 patrate mari si 10 patrate mici" "fuck you, iau ce vreau si cit vreau pentru ca e doar un joc, si nici macar in realitate nu se toceste sabia daca tai carne cu ea, de-aia nu purta nimeni pe vremuri 30 de ciocane (care se tocesc la rindul lor) in spate ca sa si-o repare instant" ). pot sa zic ca imi place noul sistem de lockpicking (nu stiu daca e original). elimina ceea ce era o slabiciune: quick save-quick load. ai nivelul necesar, deschizi, nu-l ai, marsh AI. asta e in general bun, da cind incepe batalia se duce dracului. e placut sa te uiti cum bintuie o turma de bizoni, dar in momentul in care ai tras in unu cu ceva, parca ar intra in alerta comandamentul general al bizonilor, pentru ca toti se intorc deodata catre tine si pornesc asaltul. parca ar fi conctati la acelasi creier (da stiu, ca creieru ala e procesoru meu, da ideea era alta ) o problema o constituie rutina ciclica pe care o au animalele. te apropii, omori unu, fugi, vin dupa tine, fugi, se opresc si se intorc EXACT unde au fost prima data. apoi o iei de la inceput. care dracu animal face chestia asta? De AI in combat n-am ce zice, pentru ca aici nu mai trebuie sa gindesti si sa temporizezi ca in Gothic 2, se merge pe pricipiul "dai ca mere" asa ca te pui cu sabia pe unu si dai click pina il nenorocesti. in timpu asta, aialalti de obicei stau pe linga si maninca popcorn. dupa ce omori un adversar, intra urmatorul (de-aia batea bruce 20 deodata). culmea este ca nu se intimpla intotdeauna, nu de putine ori isi infinge cite unu de pe margine sabia adinc pina in sufletzelul eroului si atunci el se opreste ca traznit si, mai tare decit orice actor roman care a mimat vreodata durerea, isi duce miinile la piept si spune "aghhh!" ti se rupe sufletzelu cind il vezi cum se chinuie tinindu-se de piept in timp ce aialalti ii mai dau citeva bucati. totodata ti se rupe si butonu de la mouse incercind sa-l trezesti dracului la realitate creaturile au probleme mari cind le babardesti cu arbaleta de la inaltime sau de la distanta. unele se blocheaza subit (dragonii din nu mai stiu ce pestera), altele se comporta ilogic si stupid, niste ogri pe care ii tot plesneam de pe deal si fugeau inapoi toti 4 deodata, cu fata la mine, apoi dupa o anumita distanta veneau si se puneau exact de unde plecasera perla de la bacu AI: am vrut sa omor o vaca si dupa ce am lovit-o a luat-o la fuga. taranii de pe-acolo au interceptat-o si acu capacit-o (desi era vaca lor) in timp ce unu urla "another one of those scummy beasts" Sound. muzica e geniala si probabil ca si vocile la fel. nu prea mi-a placut la inceput noua voce a eroului, mi se parea ca e ala din serialu ala retardat cu raymond, care incearca sa faca pe durul, insa pe parcurs parca a devenit mai placuta. o diferenta pe care o fac jocurile din seria asta este umorul. oblivion nu are umor sau daca are, io nu l-am descoperit. incearca sa fie funny pe alocuri, ca in questu cu problema sobolanilor din beci, pentru cine a jucat, insa e o chestie fortata. problema la oblivion este ca nu are dialoguri propriu-zise, ci monologuri. Personajul nostru nu poate vorbi inapoi, e doar textul scris acolo, dar e o mare diferenta intre dialog vorbit si apasare pe text - raspuns vorbit. Concluzia mea este ca Gothic 3 e inaintea timpului, adica daca ar mai fi lucrat vreun an la el ar fi fost un joc extraordinar. Culmea este ca chiar si asa, cu toate ciudateniile lui, care citeodata te scot din minti, este al dracului de addictive Asta nu a fost review, doar pareri random... Daca nu ma insel, azi e lansarea in US, abia astept review-uri de-acolo Edited by Mosotti, 13 November 2006 - 13:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users