Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

E posibil asa ceva la un monitor...

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
rolo

rolo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 24.02.2006
Salutare,

sambata am tinut calculatorul deschis toata ziua, ca de altfel in toate zilele. Pentru 30 de minute am plecat si l-am lasat sa mearga iar cand m-am intors am crezut ca era in stand by. Am incercat sa il pornesc dar degeaba.
Monitorul este Horizon si are 2 anisori.

Sa se fi ars?

Calculatorul merge la alt monitor.

Ar mai fi varinata unei variatii de tensiune. Dar nu prea imi vine sa cred ca a afectat doar monitorul. Astept parerea voastra.

#2
ianus

ianus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 01.02.2005
probabil ca ceva in interiorul monitorului a crapat, nu vad motive de uimire aici. Mai ales daca spui ca folosind un alt monitor, totul e OK.
Mai ai garantie? daca nu, mergi cu el intr-un service.
Inainte de asta mai verifica atent cablul de alimentare si cel video. cam atat.

#3
Adi Ivan

Adi Ivan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 01.03.2006
Daca nu mai ai garantie, desfa-l si uitate pe la diodele de acolo.. De obicei alea cedeaza...si pentru o simpla lipitura sunt reparatori care te jupoaie de bani...

#4
rolo

rolo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 24.02.2006

View Postianus, on May 23 2006, 10:43, said:

probabil ca ceva in interiorul monitorului a crapat, nu vad motive de uimire aici. Mai ales daca spui ca folosind un alt monitor, totul e OK.
Mai ai garantie? daca nu, mergi cu el intr-un service.
Inainte de asta mai verifica atent cablul de alimentare si cel video. cam atat.

Am garantie la el. Si eu cred ca a crapat o dioda dar asa din senin?
E ceva interesant la el (l-am desfacut ca nu era sigilat - ci doar prins in patru suruburi) pe partea de sus a carcasei de plastic erau putin fum. Nu in cantitati industriale, dar se vedea ca ceva nu este in regula. In plus, la tubul catodic, de regula se aprinde in spate un filament (sau mai multe). Ei bine, la asta nu se mai aprindea nimic.

Cablul de alimentare si cel video nu au nimic. Poate cel al monitorului. Dar nu are urme pe el sau taieturi, etc. Deci il duc la garantie.

Am interbat pentru ca m-am gandit totusi ca nu am efectuat toate incercarile posibile inainte sa plec cu el la garantie.

#5
ianus

ianus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 01.02.2005
Am impresia ca negreala aia din partea de sus a carcasei nu e fum, ci este cauzata de praful carbonizat care se ridica din cauza caldurii catodului. E ceva normal.
Nu neaparat diodele trebuie sa crape, mai sunt o serie de pisese care pot ceda nervos, cum ar fi condensatorii, rezistentele etc.
Nu-ti mai bate capul cu probleme dastea, ci fugi la garantie.

#6
cristacu

cristacu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 23.05.2006

View Postrolo, on May 23 2006, 13:50, said:

Am garantie la el. Si eu cred ca a crapat o dioda dar asa din senin?
E ceva interesant la el (l-am desfacut ca nu era sigilat - ci doar prins in patru suruburi) pe partea de sus a carcasei de plastic erau putin fum. Nu in cantitati industriale, dar se vedea ca ceva nu este in regula. In plus, la tubul catodic, de regula se aprinde in spate un filament (sau mai multe). Ei bine, la asta nu se mai aprindea nimic.

Cablul de alimentare si cel video nu au nimic. Poate cel al monitorului. Dar nu are urme pe el sau taieturi, etc. Deci il duc la garantie.

Am interbat pentru ca m-am gandit totusi ca nu am efectuat toate incercarile posibile inainte sa plec cu el la garantie.

1. Fii atent la sfaturile oamenilor de pe forum...omul ti-a spus sa-l desfaci daca nu ai garantie la el, sa stii ca la monitoare cei din service isi pot da seama daca a fost umblat in el si dupa cum ii stiu eu pe astia de la Horizon...dar ma rog nu vreau sa te sperii
2. Nu ai precizat ce model de monitor ai insa in general, Horizon are alimentator extern care este dispus cu un led verde, ai putea sa elimini din prima daca e alimentatorul, de obicei asta se buleste primul
3. Vezi fii atent cu tratezi problema la service...sa nu te puna sa platesti  :naughty:

#7
direct

direct

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 18.04.2006
Daca ti-ai lasat ceva urme prin monitor o sa platesti cu siguranta :) ....Nu prea este indicat sa desfaci un produs care este in garantie!

#8
rolo

rolo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 24.02.2006

View Postdirect, on May 24 2006, 07:56, said:

Daca ti-ai lasat ceva urme prin monitor o sa platesti cu siguranta :) ....Nu prea este indicat sa desfaci un produs care este in garantie!

Nu am lasat. Stiu sa nu las urme pe unde umblu. Nici in calculator nu si-au dat aia seama ca am umblat  :D

#9
rolo

rolo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 24.02.2006

View Postcristacu, on May 24 2006, 00:26, said:

2. Nu ai precizat ce model de monitor ai insa in general, Horizon are alimentator extern care este dispus cu un led verde, ai putea sa elimini din prima daca e alimentatorul, de obicei asta se buleste primul
3. Vezi fii atent cu tratezi problema la service...sa nu te puna sa platesti  :naughty:

2. Din ala clasic. CRT parca i se zice. Iar alimentatorul extern se rezuma la un stecher si la un cablu. Atat. Ledul   verde e pe panoul frontal. Si merge.

3. Ar fi culmea sa ma puna sa platesc pentru un produs aflat in garantie. Dar merci pentru avertisment.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate