Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Facultatea de Inginerie Aerospatiala

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
watashi

watashi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 11.12.2006
Ok atunci in afara, se uita cineva la tine cu ce faci aici?

#38
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Cauta pe site-uri cu joburi despre domeniul asta sa vezi piata: http://www.aircraftengineers.com/
http://www.indeed.co...gineer aircraft
Chestia e trebuie sa fii foarte foarte bun.

Edited by neagu_laurentiu, 14 January 2012 - 17:24.


#39
watashi

watashi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 11.12.2006
Da presupun ca trebuie sa fii bun ideea era daca ai cum sa ajungi bun.. M-ar fi interesat o parere a cuiva care a facut aerospatiale si spune da poti face aici si te duci dupaia in afara si ai o sansa sau nu fa ca nu se uita nimeni la tine.. Da preobabil ca nu gasesc pe cineva care sa zica asa ceva..

#40
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Pana gasesti astfel de persoane vezi conditiile din lista cu joburi. E si aia o informatie.

#41
outfit

outfit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.03.2013
I’m impressed with your ideas and the way you express them in this post. I share many of your views and enjoyed reading this post. It’s a pleasure to see well-written original content these days.
Business Services Jobs
Click Here For Link
Requirement Agencies

#42
rolandt

rolandt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 04.08.2014
Traineeship la EASA - Koln
Inscriere pana la 22.08.2014
Urmariti link-ul de mai jos pentru detalii.

Bafta!!!
Roland

01-08-2014
Open new traineeship notices at EASA
Dear all,

We have published the following traineeship notices on the EASA website.

https://erecruitment...ome/VacancyList


Traineeships
Reference Title Closing Date
EASA/TRN/2014/001
Traineeship in the Safety Intelligence & Performance Department (F/M)
22/08/2014
EASA/AD/2014/002
Traineeship in the Large Aeroplanes Department (F/M)

22/08/2014
EASA/AD/2014/003
Traineeship in the General Aviation & Remotely Piloted Aircraft Systems (RPAS) Department (F/M)

22/08/2014
EASA/AD/2014/004
Traineeship in the ATM/ANS & Aerodromes Department (F/M)

22/08/2014
EASA/AD/2014/005
Traineeship in the Finance & Procurement Department (F/M)

22/08/2014

Please note that traineeships are published through our eRecruitment Tool. For further information on how to apply through the eRecruitment Tool, please consult the following website.
May we kindly ask you to disseminate this information (e.g. to Universities, Aviation Schools, Graduate (Engineers) networks)?
Kind regards,
Executive Directorate
Professional & Organisational Development Department



Facebook

Twitter
Ottoplatz, 1
D-50679 Cologne
Germany Tel +49 221 8999 000
Fax +49 221 8999 099
http://easa.europa.eu

#43
rolandt

rolandt

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 04.08.2014

View Postwatashi, on 14 ianuarie 2012 - 17:38, said:

Da presupun ca trebuie sa fii bun ideea era daca ai cum sa ajungi bun.. M-ar fi interesat o parere a cuiva care a facut aerospatiale si spune da poti face aici si te duci dupaia in afara si ai o sansa sau nu fa ca nu se uita nimeni la tine.. Da preobabil ca nu gasesc pe cineva care sa zica asa ceva..

Iti spun eu tot ce vrei dar da-mi niste date de contact, un nr de telefon eventual pentru ca sunt multe de spus in functie de situatia in care te afli si ce vrei de la viitorul tau.

Sigur ca ai sanse mari sa faci ceva dar trebuie sa iti alegi foarte bine domeniul sau sa te pregatesti foarte foarte bine in domeniul in care deja esti. Sunt foarte multe de spus dar daca iti faci din plecat un scop trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare.

Si inca ceva pe care nu stiu daca il iei cumva in calcul. "Afara" te fac sa meriti fiecare cent pe care il castigi sau chiar sa meriti triplu fata de cat muncesti. Nu stiu daca ai idee cam ce inseamna asta.

Munca are alta semnificatie afara comparativ cu Romania.

#44
SVTCristi

SVTCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 23.03.2016
Am 17 ani si sunt elev in cadrul Aeroclubului Romaniei la sectia de ULM (piloti avioane ultrausoare) .

Ca sa devi pilot comercial iti trebuie o licenta specifica, si anume ATPL. Licenta asta o poti obtine in cadrul SSAC (scoala superioara de aviatie civila). Ideea e ca, te costa 60.000 de euro cursul de ATPL. Insa, poti opta si la licenta PPL (licenta de pilot privat). Cu licenta asta, nu poti sa pilotezi avioane de linie (adica comerciale) , dar poti sa pilotezi orice alt avion (mai putin militare).Apropo, costa 8000 de euro. Cam asta e singurul lucru pe care poti sa-l faci.
Lucrurile astea le stiu de la pilotii adevarati pe care i-am cunoscut la Aeroclub.

De altfel, mai e si optiunea de a invata si a intra la Academia Fortelor Aeriene "Henrie Coanda" din Brasov. De aici iesi pilot militar. Insa intervine o chestie foarte interesanta. Si anume faptul ca la 300 de ore experienta pe un avion militar (ceea ce , crede-ma, nu e mult) primesti o licenta in cadrul SSAC cu care poti pilota avioane comerciale. Ba chiar , daca reusesti sa faci asta, o sa fii mai bine cotat datorita faptului ca esti SI pilot militar si ai o anume experienta si un anume habar despre cum se mananca aviatia. Bineinteles, ca e si o problema aici. Si anume ca in Romania NU SE ZBOARA CU NICIUN AVION MILITAR. Deci daca poti , si ai ocazia , cel mai bine ar fi in afara sa o faci. (Anglia ar fi o obtiune datorita limbii ; Germania si Franta ) . E de munca. Crede-ma.

Gandeste-te la ce am scris mai sus si decide-te ce vrei sa faci. Un alt sfat pe care pot sa ti-l dau este sa suni la telefon pe cei de la SSAC si chiar de la "Henrie Coanda" si ei o sa-ti dea toate informatiile de care ai nevoie. Nu e greu sa suni... iei telefonul, scrii numarul si apesi pe chestia aia verde de acolo... dupa aia suna el... tu doar vorbesti.

Un lucru stiu 100%. Daca esti cu adevarat pasionat, poti muta muntii.

#45
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003

View PostSVTCristi, on 23 martie 2016 - 10:44, said:

Ca sa devi pilot comercial iti trebuie o licenta specifica, si anume ATPL. Licenta asta o poti obtine in cadrul SSAC (scoala superioara de aviatie civila).
Nu doar la SSAC, sunt mai multe la noi: http://www.caa.ro/me...e_lb_romana.pdf

View PostSVTCristi, on 23 martie 2016 - 10:44, said:

Si anume faptul ca la 300 de ore experienta pe un avion militar (ceea ce , crede-ma, nu e mult) primesti o licenta in cadrul SSAC cu care poti pilota avioane comerciale.
De la MIG/IAR/L29/L39 nu poti ajuge direct la comercial. Doar de la transport militar la comercial.

View PostSVTCristi, on 23 martie 2016 - 10:44, said:

Si anume ca in Romania NU SE ZBOARA CU NICIUN AVION MILITAR.
N-am inteles ce vrei sa spui aici !

View PostSVTCristi, on 23 martie 2016 - 10:44, said:

Daca esti cu adevarat pasionat, poti muta muntii.
Impreuna cu cei ~60000 Euro in buzunar.

Edited by neagu_laurentiu, 23 March 2016 - 11:10.


#46
SVTCristi

SVTCristi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 23.03.2016
Asta, ce e drept, nu stiam.
La faza cu "poti muta muntii" si raspunsul tau, nu-s de acord. Daca esti istet te descurci in viata. Daca esti foarte lucid si capabil, poti sa ai un anumit job care iti ofera cei 60.000 de euro in trei ani. Si anume jobul de Controlor de Trafic Aerian. Din cate am inteles, in Romania, un controlor e platit cu 3500-4000 de euro pe luna, nu mai zic de "afara". In afara ajunge la cateva zeci de mii. Plus ca jobul asta e la mare cautare. Se cauta mai mult decat medicii. In schimb, trebuie sa indeplinesti anumite functii, si anume:
        Abilităţile privind exercitarea profesiei de controlor de trafic aerian sunt următoarele:
- caracter puternic și rezistență la stres;
- orientare şi vedere în spaţiu foarte bună;
- memorie bună;
- gândire rapidă;
- abilităţi de a lua rapid decizii corecte;
- abilităţi de a îndeplini simultan mai multe sarcini;
- să lucreze bine cu cifre;
- spirit de lucru în echipă şi să poată lucra în schimburi (ture zi, de noapte, lucru în perioada sărbătorilor legale, etc);
- să aibă capacitate mare de adaptare la situaţii complexe;
- acuitate vizuală şi auditivă foarte bună;
- să nu utilizeze substanţe psihoactive care ar putea să-i afecteze capacitatea de lucru
- să nu fie dependent de alcool.
Pare greu, stiu, dar pe astea le dobandesti printr-un stil de viata corect.
NU TREBUIE SA FI FIUL LUI BECALI SAU SA FI MILIONAR CA SA POTI FI PILOT. E SUFICIENT SA STII CUM SA FACI ROST DE BANUTI. (quote name='neagu_laurentiu')
Vrei sa-mi spui ca doar bogatanii ajung piloti de avoin? De ce s-ar mai chinui daca ar fi bogati? Sfatul meu cel mai bun este urmatorul: Fa rost de numele vreunui pilot (nu neaparat roman, desi ar fi mai bn daca ar fi roman), cauta-l pe Facebook si intreaba-l, in engleza sau romana, cum a ajuns pilot. Cum a facut rost de bani, si de ce a vrut sa devina pilot. Sunt milioane de piloti... unu tot o sa-ti raspunda.

#47
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003

View PostSVTCristi, on 24 martie 2016 - 10:00, said:

La faza cu "poti muta muntii" si raspunsul tau, nu-s de acord.
Nu esti dar imi dai dreptate in toata postarea ! Pai eu am zis ca nu poti face banii ? Am zis ca ai nevoie de ei (de cand nu mai sunt locuri bugetate la SSAC).

View PostSVTCristi, on 24 martie 2016 - 10:00, said:

Fa rost de numele vreunui pilot (nu neaparat roman, desi ar fi mai bn daca ar fi roman), cauta-l pe Facebook si intreaba-l, in engleza sau romana, cum a ajuns pilot.
Ti se pare ca nu stiu traseul ?

Edited by neagu_laurentiu, 24 March 2016 - 11:54.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate