Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Hyundai Santa Fe

- - - - -
  • Please log in to reply
6185 replies to this topic

#19
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
Imi pare rau sa aud ca iti intarzie, mai ales ca amanatul asta cu maine..maine.. e bomba cu nervi. Cat despre cei de la har ai perfecta dreptate, din pacate si eu am aceiasi parere despre ei...

La care dealer, din ce oras ai comandat?

Spune-ne si noua ce varianta ti-ai luat ?

succes, ma gandesc cu groaza ca in aproximativ o saptamana am sanse maxime sa trec prin aceleasi amanari :)

#20
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 townkat, on May 11 2006, 16:12, said:

succes, ma gandesc cu groaza ca in aproximativ o saptamana am sanse maxime sa trec prin aceleasi amanari :)


spune-le mai bine sa nu te ia cu termene maine,poimane si sa iti dea un termen realist , chiar daca poate fi suparator.. -_-

#21
parpaneata

parpaneata

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 21.03.2006
cereti sa vorbiti cu directorii de vanzari de la h a r.Asa m-au amanat pe mine si vorbind si certandu-ma cu asta s-a rezolvat in 24 de ore!Directorul zonal pe sudul romaniei este Cristian Carlan cu a> si are telefon 0741333044.nu stiti de  unde aveti numarul!!! :D L-am facut rost dupa multe interventii.Si mai am una....sunati la cei de la leasing si amenintatii ca nu mai ridicati masina ptr ca nu au respectat contractul.A mers si asta! :) Cam cu atat va pot ajuta!Bafta! :console:

#22
parpaneata

parpaneata

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 21.03.2006
Hai sa va scriu care e traseul ce trebuie urmat de cand masina ajunge in Z L G zona libera giurgiu.Stirea cu z l g v-o spune dealerul sau,dupa caz si insistente,directorul de vanzari de la h a r.Dupa ce ati aflat vestea asta grozava de altfel,insistati la dealer sa insiste la randul lui la h a r ca acestia din urma sa trimita catre firma de leasing o anexa la contract prin care cei de la leasing pot plati vama.Altfel masina sta acolo,in z l g. Anexa asta trebuie facuta de leasing,trimisa la h a r si returnata catre ei (leasing) semnata si stampilata.Clar? Dupa ce e semnata,leasingul plateste vama si trimite o confirmare pe e-mail,fax,etc catre h a r.Deabia atunci cei de la h a r dau liber la incarcat masina catre vama din bucuresti si abia apoi masina intra in curtea h a r de unde cu f mare bucurie veti ridica minunatia!!!clar? :confuzzled:   Acuma,ca toate lucrurile sa mearga ca pe roate,intrati cu gura mare in dealer sa va arate mailurile de corespondenta sau sa sune la leasing si h a r ptr confirmari de primire mailuri,totul desfasurandu-se astfel.Daca nu merge nici asta,sunati voi si urmati traseul de mai sus. Masina mea statea de 5 zile in zlg,leasingul trimisese anexa aia dar pe cei de la h a r ii durea in c...  Facand dupa cum v-am scris problema s-a rezolvat in 24 ore! Bafta....again! :)

#23
Parise

Parise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 23.06.2004
q: ce este recomandat (facand abstractie mai mult sau mai putin de aspectul financiar) la o asemenea masina.. cutie manuala sau automata? Voi ce cutii aveti? Intreb pentru ca observ ca majoritatea SUV-urilor din Bucuresti cel putin pe care le-am vazut erau cu cutie automata.

#24
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
Mie unu varianta cu cutie automata m-i se pare net superioara celei cu manuala.

In principal:
- are rapoartele mult mai lungi
- vine si cu trapa electrica
- se pare ca si cruise control
- cutia este de tip tiptronic ceea ce itzi permite si controlul manual al treptelor

Alte avantaje:
- eliberezi locul dintre scaunele din fatza (frana de serviciu este le picior)
- mai apare in bord un display chiar intr-o zona care parea cam goala
- 1500 de euro este fff putzin pentru ce include (in primul rand cutia, trapa si cruise-ul), la VW numai cutia automata costa peste 1500 euro pe Tuareg.

Si astea omitand avantajul principal al unei cutii automate, si anume acela ca scapi de schimbatul vitezelor :).

Edited by townkat, 15 May 2006 - 13:16.


#25
Parise

Parise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 23.06.2004

 townkat, on May 15 2006, 14:15, said:

Mie unu varianta cu cutie automata m-i se pare net superioara celei cu manuala.

In principal:
- are rapoartele mult mai lungi
- vine si cu trapa electrica
- se pare ca si cruise control
- cutia este de tip tiptronic ceea ce itzi permite si controlul manual al treptelor

Alte avantaje:
- eliberezi locul dintre scaunele din fatza (frana de serviciu este le picior)
- mai apare in bord un display chiar intr-o zona care parea cam goala
- 1500 de euro este fff putzin pentru ce include (in primul rand cutia, trapa si cruise-ul), la VW numai cutia automata costa peste 1500 euro pe Tuareg.

Si astea omitand avantajul principal al unei cutii automate, si anume acela ca scapi de schimbatul vitezelor :).


pai trapa nu era default la modelul cu 7 locuri fie el cu cutie manuala sau automata?

#26
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
nope, trapa vine doar la automata din cate stiu

am facut cateva calcule si cred ca si viteza maxima la cea cu cutie automata e mai mare, dar nu pot verifica decat dupa ce o sa-i fac rodajul, si inca nu am ridicat masina

#27
fanfan la tulipe

fanfan la tulipe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 13.04.2006
Eu sunt adeptul neconditionat al cutiei automate,avand in ultimii 14 ani si cate o masina cu cutie automata pe langa cele cu cutie manuala,pornind de la cutia in trepte Mercedes, trecand prin cea liniara cu clapeta General Motors,continuand cu cea liniara cu buton Ford, apoi cea tiptronic tip Porche s.a.m.d.Cel putin de-a lungul acestui interval, evolutia tehnologica a acestui tip de cutie a fost extraordinara. Astfel s-a ajuns ca in ziua de astazi multe marci din clasa premium sa o foloseasca exclusiv neexistand nici macar ca optiune varianta manuala chiar si la modelele tot-teren. Desi am o expetienta de cel putin 200.000 km cu cutie automata, totusi masini de teren nu am condus decat in drive test si asta numai pe sosea curata. Asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu caracteristicile acesteia in regim off road.
Ca si viteza maxima si demaraj, din pct.de vedere teoretic A T este inferioara (f. putin) M T. Practic de la 0-100 km/h lucrurile stau invers.Am verificat acest acest fenomen chiar si cu o masina inferioara celei cu cutie manuala iar rezultatul a fost evident.
Motorul este mult mai protejat, la o exploatare normala schimbarea treptelor facandu-se la o turatie optima.
De la tiptronic incoace (multitronic, geartronic etc.) cutia este inteligenta (si nu exagerez cu nimic) venind in intampinarea stilului de condus al soferului cu raspunsuri pe masura (si asta in modul automat).In mod manual, winter,sport etc. aceste raspunsuri sunt si mai evidente distantandu-se net de cutia manuala traditionala.
Dar sa nu mai lungesc vorba (decat la solicitarea cuiva), dezavantajul principal esta consumul de carburant cu 1.5-2 litri mai mare, urmat de consumabile (la unele cutii automate esta cazul, la altele nu) :baia de ulei de cel putin 2-3 ori mai mare,ambreiajele infinit mai scumpe, manopera extrem de pretentioasa.
Din punctul meu de vedere v-o recomand calduros! MERITA!

#28
Parise

Parise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 23.06.2004

 fanfan la tulipe, on May 15 2006, 22:15, said:

Eu sunt adeptul neconditionat al cutiei automate,avand in ultimii 14 ani si cate o masina cu cutie automata pe langa cele cu cutie manuala,pornind de la cutia in trepte Mercedes, trecand prin cea liniara cu clapeta General Motors,continuand cu cea liniara cu buton Ford, apoi cea tiptronic tip Porche s.a.m.d.Cel putin de-a lungul acestui interval, evolutia tehnologica a acestui tip de cutie a fost extraordinara. Astfel s-a ajuns ca in ziua de astazi multe marci din clasa premium sa o foloseasca exclusiv neexistand nici macar ca optiune varianta manuala chiar si la modelele tot-teren. Desi am o expetienta de cel putin 200.000 km cu cutie automata, totusi masini de teren nu am condus decat in drive test si asta numai pe sosea curata. Asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu caracteristicile acesteia in regim off road.
Ca si viteza maxima si demaraj, din pct.de vedere teoretic A T este inferioara (f. putin) M T. Practic de la 0-100 km/h lucrurile stau invers.Am verificat acest acest fenomen chiar si cu o masina inferioara celei cu cutie manuala iar rezultatul a fost evident.
Motorul este mult mai protejat, la o exploatare normala schimbarea treptelor facandu-se la o turatie optima.
De la tiptronic incoace (multitronic, geartronic etc.) cutia este inteligenta (si nu exagerez cu nimic) venind in intampinarea stilului de condus al soferului cu raspunsuri pe masura (si asta in modul automat).In mod manual, winter,sport etc. aceste raspunsuri sunt si mai evidente distantandu-se net de cutia manuala traditionala.
Dar sa nu mai lungesc vorba (decat la solicitarea cuiva), dezavantajul principal esta consumul de carburant cu 1.5-2 litri mai mare, urmat de consumabile (la unele cutii automate esta cazul, la altele nu) :baia de ulei de cel putin 2-3 ori mai mare,ambreiajele infinit mai scumpe, manopera extrem de pretentioasa.
Din punctul meu de vedere v-o recomand calduros! MERITA!


ok.. consumabilele sunt mai scumpe, dar aici tine si de fiabilitatea cutiei in sine si a consumabilelor, pentru ca daca se strica o data la 5 ani cutia in sine, sau daca trebuie sa schimbi consumabilele la o perioada mai mare ca la cea manuala, atunci nu e nici o problema.

#29
fanfan la tulipe

fanfan la tulipe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 13.04.2006
La mine cel putin nu s-a stricat nici una iar daca s-ar fi stricat, din pacate in 75% din cazuri am fost asigurat ca ar fi trebuit inlocuita! Iar cheltuiala ar fi fost imensa (minim 5000 euro).

#30
Parise

Parise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 23.06.2004
haidet fratilor... nu ati mai facut nimenea nimica cu masinile alea??? hai curaj.. ca d'aia e jurnal de bord

#31
raducelbun

raducelbun

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 11.05.2006
Am luat masina vineri. Este cu 7 locuri, cutie automata, full.
Masina arata mai bine in realitate, prima impresie fiind pozitiva.  Am optat ptr. cutie atomata si datorita faptului ca cei de la har mi-au spus ca ar fi cutia de la Lexus. Nu stiu daca au mintit sau nu dar, sunt multumit de ea, e ok. Avand un program extrem de incarcat nu am putut sa merg mult cu ea. In vero 200 Km facuti in Bucuresti, a avut un consum de 12,4. Afara nu am mers.
Pentru cei care doresc sa-si ia una cred ca ar fi mai bine sa vorbesc despre despre ce nu are. In primul rand deranjaza faptul ca, computerul nu indica consumul instantaneu, nu are cruise control si, ceea ce este maii grav, in cazul meu trage dreapta ca dracu. Si asta la viteze mici. Se pare ca aici este o chestiune de bafta.
Cam atat ptr. azi.

#32
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
uhhh?!?!?!, nasol rau cu trasul dreapta!!, parea ca am scapat de fenomen....

#33
parpaneata

parpaneata

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 21.03.2006
bine ai venit in club,raducelbun ! Ptr problema cu trasul dreapta,verifica presiunea in primul rind, apoi semnele alea de pe cauciucuri si jenti sa fie aproximativ in linie iar ca ultima chestie echilibrarea rotilor din nou la ei adica la h.a.r.Nu cred ,sincer,sa fie o mare chestie.Problema asta a avut-o si ventura cind a luat-o si au rezolvat-o baietii de la service in 30 min.  Acum ptr ceilalti.N-am mai scris despre masina ptr ca totul e ok!Am 2500 km,i-am dat 170,n-am mai fost off-road dar ma duc in weekend si cam atit.Au inceput sa apara destul de multe s.f. si la mine in oras iar comenzile la dealerul local sunt destule.Vreo 9.Se pare ca o sa bata recordul tucsonului.Si inca ceva importand.Dealerul trebuie sa va dea GRATUIT ceva promotionale de la Hyundai adica: umbrele,sepci,tricouri,mingi,genti,brelocuri toate cu world cup fifa 2006 unde astia sunt sponsori.Eu am luat minge,sapca,tricou si umbrela.Trebuie sa insisti putin ptr ca nu prea vor sa le dea,avindu-le si la vinzare.Am luat masina de Pasti,deci duceti-va si cei care le-ati luat cam in aceasi perioada.  Cam atit ptr azi. :)

#34
fanfan la tulipe

fanfan la tulipe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 13.04.2006
Stresanta chestia cu PTTR-ul! Trebuie mers urgent la ei si rezolvata problema altfel le dai cu masina in cap!
Pana la urma mai indica ceva computerul de bord? In privinta cruise controlului trebuie sa le solicitati (Townkat si Raducelbun) o rezolvare mai ales ca incepand cu urmatorul lot vine in dotare la acelasi pret 26590.
Am tot auzit ca pielea ar fi "ecologica" si nu naturala. Stie cineva precis ? (a primit mostra,certificat de calitate sau ghid de intretinere)

Parpaneata ai mers cu 170 km/h. Cum s-a comportat ? Era stabila sau "lansa",silentioasa sau zgomotoasa,ce turatie avea motorul si daca mai avea resurse.

Raducelbun ce culoare si (obsesion) tapiterie ai ?

Townkat, tie cand iti soseste ? (greu mai ajunge la Constanta)

#35
raducelbun

raducelbun

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 11.05.2006

 fanfan la tulipe, on May 18 2006, 09:18, said:

Stresanta chestia cu PTTR-ul! Trebuie mers urgent la ei si rezolvata problema altfel le dai cu masina in cap!
Pana la urma mai indica ceva computerul de bord? In privinta cruise controlului trebuie sa le solicitati (Townkat si Raducelbun) o rezolvare mai ales ca incepand cu urmatorul lot vine in dotare la acelasi pret 26590.
Am tot auzit ca pielea ar fi "ecologica" si nu naturala. Stie cineva precis ? (a primit mostra,certificat de calitate sau ghid de intretinere)

Parpaneata ai mers cu 170 km/h. Cum s-a comportat ? Era stabila sau "lansa",silentioasa sau zgomotoasa,ce turatie avea motorul si daca mai avea resurse.

Raducelbun ce culoare si (obsesion) tapiterie ai ?

Townkat, tie cand iti soseste ? (greu mai ajunge la Constanta)

Pielea este naturala pe fetele scaunelor, adica pe ce stai, iar spatele spatarelor este din piele ecologica. Cei de la har nu au ascuns acest lucru deci, din acest punct de vedere au fost ok.
Astazi imi fac ceva timp si ma duc cu ea la service.
Msina este gri si tapiteria tot  gri. Arata bine zic eu.

#36
fanfan la tulipe

fanfan la tulipe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 13.04.2006

 raducelbun, on May 18 2006, 11:01, said:

Pielea este naturala pe fetele scaunelor, adica pe ce stai, iar spatele spatarelor este din piele ecologica. Cei de la har nu au ascuns acest lucru deci, din acest punct de vedere au fost ok.
Astazi imi fac ceva timp si ma duc cu ea la service.
Msina este gri si tapiteria tot  gri. Arata bine zic eu.
Merci pentru precizare.
Sa ne tii la curent cu evolutia PTTR-ului.
Pe cand niste poze?

FRESH NEWS!!!!! A.M.R. 28! A fost incarcata pe vapor pe 8 mai !

Edited by fanfan la tulipe, 18 May 2006 - 12:03.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate