Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand crezi ca le-ai vazut pe toat...

O femeie sustine ca este propriet...

Damsel (2024)

Cum schimb parola la un ZTE F6605R?
 5 mituri comuniste demontate

Pet Shop Boys - It's not a cr...

Tigla metalica

Recomandari Termopan + Velux
 Sfaturi amplificator + bose

Voi intelegeti ce va zic animalut...

Router nou fara port pentru fibra...

Cum mai stam cu asigurarile de ri...
 Cer autorizatie, modific fara aut...

Beko masina de spalat rufe WUE 77...

Aer conditionat Multisplit / case...

e-TVA din August 2024
 

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum albastru la regenerare si teava afumata

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Snaiparul

Snaiparul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2023
salut am si eu 2 probleme cu al meu golf 6 2.0 tdi CFFB
cand am apa la 90 grade(motorul cald) la relantii da "sututi" sesizabile si tremura motorul de parca ar merge in 3 pistoane (cum ar face un motor pe benzina cu bujiile terminate) si pe langa asta uneori are fluctuatii de putere nu foarte mari dar sesizabile mai ales dupa un drum mai lung cand se incalzeste mai bine.(daca stau pe loc cu ea 1-2 minute parca isi revine).
ma gandeam ca este de la egr dar nu sunt sigur.(am avut in trecut o eroare pe el cu insuficient flow care a disparut si nu a mai aparut in 10k km), tin sa mentionez ca conducta de la egr nu avea foarte mari depuneri.
A doua problema este ca am evacuarea afumata chiar daca dpf este activ si isi face regenerari la 400 km de exterior+putin bucuresti.
Si inca ceva: da destul de mult fum cand face regenerarea dar doar cand stau pe loc mai mult(nu nor in spate sa nu se mai vada masina dar sesizabil in luneta uneori), cantitatea de fum este echivalenta cu timpul petrecut pe loc(la semafor etc)
Voiam sa intreb daca problema cu teava afumata poate sa fie de la egr sau din alta parte.(asta cu fumul cand stau pe loc am inteles ca e normala).
Multumesc anticipat de raspunsuri!

#2
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,904
  • Înscris: 03.12.2001
1. înlocuiește DPFul
2. faci 90% drumuri in oraș, la viteze mici?

#3
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,846
  • Înscris: 19.03.2022
Temperatura de 90 grade la motor diesel e mare.
Normal e pana in 80 grade.
Posibil sa aiba detonatii, adica autoaprinderea sa fie mai devreme decat trebuie si de aici  acele vibratii ale motorului.

#4
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,526
  • Înscris: 06.01.2012
Mie imi suna totusi a problema de DPF.
Cat timp el functioneaza in parametri nu ar trebui sa scoata masina fum sau sa ai evacuarea innegrita.
Nu ai un VCDS?

#5
zadada

zadada

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 23.03.2015
Suturile la relanti sunt de la injectoare, incearca motorina premium plus aditiv de curatare …daca nu isi revine trebuie dusa la service specializat

Edited by zadada, 14 May 2024 - 10:08.


#6
Snaiparul

Snaiparul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2023

View Postvali, on 14 mai 2024 - 08:54, said:

1. înlocuiește DPFul
2. faci 90% drumuri in oraș, la viteze mici?
merg doar exterior

#7
Snaiparul

Snaiparul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2023

View Postzadada, on 14 mai 2024 - 10:07, said:

Suturile la relanti sunt de la injectoare, incearca motorina premium plus aditiv de curatare …daca nu isi revine trebuie dusa la service specializat
am incercat motorina premium si aditivi dar mi se pare la fel
ma gandeam ca nu este de la injectoare odata ce nu face mereu.face o data la 3-4 zile si da suturi cateva minute dupa isi revine

#8
Snaiparul

Snaiparul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2023

View Postjeffy86able, on 14 mai 2024 - 09:31, said:

Mie imi suna totusi a problema de DPF.
Cat timp el functioneaza in parametri nu ar trebui sa scoata masina fum sau sa ai evacuarea innegrita.
Nu ai un VCDS?
nu dar pot face rost
ce ar trebui sa verific cu el

#9
Snaiparul

Snaiparul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2023

View Postvali, on 14 mai 2024 - 08:54, said:

1. înlocuiește DPFul
2. faci 90% drumuri in oraș, la viteze mici?
merita sa inlocuiesc dpf cu unul nou pe o masina de peste 10 ani tinand cont ca nu o sa o mai tin inca 200k km cat ar tine un dpd nou

#10
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,526
  • Înscris: 06.01.2012

View PostSnaiparul, on 14 mai 2024 - 11:58, said:

nu dar pot face rost
ce ar trebui sa verific cu el
Erorile in primul rand.
E un bun punct de start.
Apoi poti verifica incarcarea DPF-ului.
Cine iti pune la dispozitie VCDS-ul ar trebui sa stie sa interpreteze si erorile.

#11
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,093
  • Înscris: 15.06.2009
Mufe injectoare, statistic vorbind pe primul loc. Nu numai la vag, si la alte case e la fel, de la milioanele de vibratii unul din pinii mufei se largeste, corpul mufei idem. Ce sa faci, beriliu este scump si aliajele de cupru ptr conectori sunt din ce in ce mai sarace in beriliu. Iar e mana contabililor.

#12
Snaiparul

Snaiparul

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2023

View Postjeffy86able, on 14 mai 2024 - 15:31, said:


erori nu are dar o sa merg sa interpreteze cineva toate valorile sa vada ce si cum

deci sunt sanse mici sa fie de la egr problemele astea?

Edited by Dany_Darke, 14 May 2024 - 16:40.


#13
kipoy16613

kipoy16613

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 29.04.2024

View PostSnaiparul, on 14 mai 2024 - 16:12, said:


deci sunt sanse mici sa fie de la egr problemele astea?

e 130 lei pe olx un tester cu vcds

nu sta sa mai intrebi online, ala iti spune tot ce ai
cauti eroarea pe google daca nu se intelege si o sa stii

iti spune el daca este egr-ul infundat
cand se infunda, masina are un senzor la clapeta si trimite imediat informatia la calculator ca nu mai lucreaza in parametri
identic si dpful etc
vcdsul e sfant de la golf 5 in sus

nu mai stai la mana la toti marlanii din serviceuri care iti schimba juma de masina pe ghicite

sunt si niste teste pe care le poti face manual daca stii engleza, dar in rest e youtubeul plin de tutoriale, si majoritatea se potrivesc pentru VAG, nu trebuie sa fie exact pt golf 6

#14
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,732
  • Înscris: 15.06.2007

 vali, on 14 mai 2024 - 08:54, said:

1. înlocuiește DPFul
2. faci 90% drumuri in oraș, la viteze mici?
si 3) sa nu mai stationeze cu motorul pornit.

 Paco_ste1, on 14 mai 2024 - 08:55, said:

Temperatura de 90 grade la motor diesel e mare.
Normal e pana in 80 grade.
unde scrie?

 Snaiparul, on 14 mai 2024 - 12:00, said:


merita sa inlocuiesc dpf cu unul nou pe o masina de peste 10 ani tinand cont ca nu o sa o mai tin inca 200k km cat ar tine un dpd nou
exact asta e problema la masinile astea, ca ajung sa valoreze cat piesa care trebuie schimbata. Ori o vinzi in afara EU la tarif pentru  fraieri, ori o dai pe bani de nimic, ori bagi in ea mii de euro si ramai cu ea ca sa "scoti paguba".

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate