Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...
 Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet
 Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat
 Copii nascuti in Romania

Felicitari Republica Moldova pent...

Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...
 

Identificare accidentare

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
Incerc de ceva timp sa-mi dau seama din ce cauza mi-a aparut o durere cand execut exercitii pentru in ziua de Pull, dupa ce fac spatele.
  De vreo 6 luni fac Push Pull Legs si ziua de Pull incepe cam asa:

1. Tractiuni cu priza supinatie sau neutra;

2. Wide grip Lat Pulldown la helcometru cu priza pronata;

3. Close grip Lat Pulldown la helcometru priza neutra;

4. Chest supported T-bar rows cu cele doua prize disponibile.

Apoi urmeaza biceps, deltoizi posteriori si trapez.

Nu mai enumar restul exercitiilor, ideea este ca cand incep bicepsul simt durere la incheietura mainii stangi in zona de unde iti ia sange pt analize. Am zis initial ca se forteaza antebratul sau alt muschi care formeaza antebratul cum ar fi brachioradialis.
  Am facut o pauza de vreo doua saptamani a zilei de Pull. Primul antrenament a fost ok, chiar m-am bucurat ca nu mai am probleme. Cand a venit iar ziua de Pull am simtit doar la prima repetare cu ganterele pt biceps durere, apoi am dus pana la capat exercitiile fara probleme.
  Astazi a venit iar ziua de Pull, am facut spatele, apoi durere iar cand am trecut la biceps.
  Stiu ca ziua de Pull iti solicita ceva bicepsul la exercitiile pentru spate, dar in ce conditii poate sa apara durerea daca greutatea cu care fac e aceeasi cu cea de acum 3-4 luni cand nu aveam nici o problema?
  Nu fac exercitii fortate, fac cam 8-11 repetari etc chiar simt ca pot sa pun putin mai mult la spate si chiar la biceps, dar am zis sa aman momentul ca sa scap de problema asta.
  Azi, dupa spate, am zis sa fac niste flexii din picioare cu ganterele si direct durere. Nu foarte mare, adica daca vreau sa fac antrenamentul pot sa-l fac, dar este deranjant si nici nu cred ca este recomandat.
  E posibil sa fie chiar muschiul bicepsului si nu cum am crezut ca ar fi antebratul. Asta dupa ce am studiat putin anatomia muschilor din zona respectiva.
   Ati patit ceva asemanator? Se pot face investigatii medicale de orice fel ca sa aflu concret ce anume ma supara acolo? Ma gandesc ca daca e o intindere, nu stiu cum poate fi diagnosticata. Macar sa stiu ce sa fac, poate ar trebui sa nu mai fac biceps in aceeasi zi cu spatele. Nu stiu ce sa zic.
   Chiar daca bate vantul pe sectiunea asta a forumului, astept pareri si recomandari.


#2
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,839
  • Înscris: 08.10.2004
nu ai identificat mai exact la ce tip de priza si exercitiu doare cel mai intens? poate ai un tendon cu probleme acolo...alea se refac mai greu ca un muschi

Edited by smoke, 12 April 2024 - 14:56.


#3
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
smoke, momentan dureri doar la:

1. Ramat pentru spate din sezut la aparat cand trag de manere cu priza supinatie. Neutru e ok. Chiar azi am testat.

2. Biceps toate variatiile mai putin ciocane, adica priza neutra.

  In general cam tot ce e priza neutra e ok. Si tractiuni am facut cu priza neutra si au mers bine.
   Ma gandeam sa fac o investigatie medicala sa aflu exact care e problema ca ulterior sa vad cum pot remedia problema. Cineva zicea ca pauza e cel mai bun medicament, dar nici asta nu stiu cat trebuie sa fie de lunga. Se pare ca doua saptamani nu au fost suficiente.

#4
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,314
  • Înscris: 09.01.2007
Durere la punct fix sau in lung, pe o fibra ?
Daca pui mana, degetul, atingi zona dureroasa sau e mai profund ?

#5
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
overseas, nu am mai avut dureri de genul asta in locul respectiv si nu imi dau seama daca este afectata fibra musculara sau tendonul.
  La palpare nu simt nimic. Mai simteam durere acolo cand stateam intins pe spate in pat, cu mana intinsa pe langa corp si rasuceam mana ca si cum schimbam din priza supinatie in priza pronatie. Adica la rasucirea mainii. Dar durerea nu era asa de mare ca atunci cand incercam sa fac biceps in sala.

#6
audiofidell

audiofidell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,680
  • Înscris: 19.06.2018
Complicat sa descrii cu acuratete, greu de spus daca e tendinita( epicondilita probabil) sau ruptura musculara. Ma rog, In orice caz:

1. Repaos inca doua saptamani cel putin. Nu o sa mori de la pauza, daca ai experienta la sala stii ca asemenea pauze sunt uneori binevenite
2. Movalis 10 zile una pe zi, vezi daca iti da fara reteta ( antiinflamator, indispensabil oricare dintre cele doua cazuri)
3. Tendisulfur forte 2 plicuri pe zi timp de 14 zile
4. Cetilar unguent
5. Comprese cu gheata de doua, trei ori pe zi. Aplicare timp de 15-20 minute, pauza macar 40 min intre aplicari

Sanatate!

Edited by audiofidell, 12 April 2024 - 18:41.


#7
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
audiofidell, sunt binevenite pauzele, doar ca abia ce am tinut aproape doua saptamani pauza din acelasi motiv. Ma rog, ma refer la ziua de Pull.
O sa incerc si celelalte puncte.
Movalis vad ca se cere reteta.

Edited by habanero, 12 April 2024 - 18:47.


#8
audiofidell

audiofidell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,680
  • Înscris: 19.06.2018
Asta ti am spus si eu. Vezi cum te descurci cu o farmacista mai draguta, din cateva farmacii  gasesti una care sa ti dea ca sunt cate 10 farmacii pe metru patrat, imposibil sa nu obtii.

Edited by audiofidell, 12 April 2024 - 19:02.


#9
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
audiofidell, stau prost la capitolul convingere, dar incerc. Oare pot inlocui Cetilar cu Diclac? Diclac oricum trebuie sa iau maine.

#10
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,247
  • Înscris: 24.05.2006
Parerea mea ca iti trebuie mai mult repaus. Eu mi-am bulit umarul si a durat jumatate de an sa-si revina si nu si-a revenit complet decat cand m-am lasat vreo 6 saptamani ca n-am avut cum sa ma duc la sala.

#11
audiofidell

audiofidell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,680
  • Înscris: 19.06.2018

View Posthabanero, on 12 aprilie 2024 - 19:10, said:

audiofidell, stau prost la capitolul convingere, dar incerc. Oare pot inlocui Cetilar cu Diclac? Diclac oricum trebuie sa iau maine.
Da, nicio problema, Diclac e si el antiinflamator, Cetilarul nu este, dar poti inlocui, e ok.

Ti am spus, la cate farmacii sunt, imposibil sa nu ti dea. Nu trebuie decat sa o privesti in ochi si sa ceri politicos dar ferm ce anume vrei.
Antiinflamatorul e important, multa lume trece peste spunand "Nu vreau sa iau pastile!" dar e o prostie, de fapt confunda inflamatia cu durerea. La durere sa zicem ca esti tare si nu iei un analgezic, dar inflamatia nu e bine sa continue pe termen lung.

Si dupa ce te refaci si iti intri in ritmul obisnuit, sa adaugi 5-10 minute in plus la incalzirea specifica. Incalzirea si forma corecta de executie previn accidentarile. Mai pui si gheata cand ajungi acasa in zonele unde te stii mai sensibil.

Hai sanatate!

#12
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,839
  • Înscris: 08.10.2004
dpmdv pauza totala nu e buna.  dimpotriva dupa pauza risti o accidentare si mai urata

incalzire prelungita in zona aia, exercitii foarte light dar sa acopere toata zona de miscare/rotatie etc, masaje dupa...nu cred ca tipul deaccidentare ce il ai necesita pauza totala.

#13
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
smoke, depinde ce intelegem prin totala. Eu ma gandeam sa fac pauza doar la exercitiile din ziua de Push care imi provoaca dureri. Adica biceps si unele variatii de exercitii pt spate.
Incalzire mai buna decat tractiuni si tras pt spate nu vad ce ar mai putea fi luat in calcul. Daca crezi ca ar conta incalzire pt biceps dupa ce faci spate, eu zic ca deja esti incins. Cred ca o leziune mai bine o menajezi decat sa crezi ca o poti pacali cu greutati mai mici si incalzire prelungita.

#14
Darkness788

Darkness788

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.05.2022
Salut. Eu am avut această problemă în urmă cu vreo 7-8 ani. Eram tare nefericit pentru că nu reușeam să găsesc cauza. Nu puteam face niciun exercițiu pentru biceps. Chiar și exercițiile de spate le făceam cu mari dureri. Am încercat și eu să fac pauza, am incercat cu fel de fel de creme, etc. Încă nu știu exact cum am scăpat de aceasta durere dar îți spun ce am schimbat. Deci, la mine durerea mi-a apărut la încheieturile bicepsului într-o perioadă în care mâncam foarte proteic și nu consumam mai deloc grăsimi. Eram obsedat sa cresc dar sa nu ma ingras. Ceva de genul high protein/low fat/medium carbs. Tin minte că mâncăm doar brânză slaba de vaci și piept de pui. Arătam binișor dar eram super inflamat, se pare. Durerile au dispărut (zic eu) in momentul in care am reintrodus ceva grăsimi in alimentație (nuci, somon, omega 3, avocado, etc) și am redus puțin proteina. Cu alte cuvinte, ori era vorba de un început de gută (datorita alimentației hiperproteice, când se acumulează ureea sub forma un cristale in încheieturi și care produc durere, dacă am înțeles eu bine) ori era din cauza brânzei (a cazeinei, care cica ar fi inflamatorie). Părerea mea este să încerci 2 săptămâni să renunți la brânzeturi și lapte și să crești puțin grăsimile (sănătoase). Încearcă câteva săptămâni cumva modelul keto, adică mai multe grăsimi sănătoase, proteine moderat (dar nu din brânză; zerul merge pentru că nu are cazeina). Vezi cum te simți! Sincer, eu așa am convingerea că am ascapat de durere: când am scos brânză și proteinele in exces din alimentație. Dar, in fine, suntem diferiți. Oricum, empatizez cu tine. Și acum îmi aduc aminte că eram disperat pentru că mă durea și nu știam ce să.mai fac. Iar în ce privește analizele, poți să le faci sa vezi daca ureea este peste limită. In rest, multă sănătate.
Și mai e o chestie, cu riscul de a fi catalogat țăcănit, dar spun unii că inflamațiile astea mai apar și pe fondul unor blocaje și stres emoțional. Și eu,întâmplător sau nu, eram la acea vreme într-o perioadă nefericită a căsniciei mele, in care făceam lucruri pe care nu le voiam și poate durerile erau tocmai niște semnale pe care mi le dădea corpul. Dar, in fine, astea pot fi speculații, mai ales pentru cine nu crede in chestiile astea de armonie energetică și în a te iubi mai mult pe tine însuți. Cu alte cuvinte, privește puțin la alimentație, la nivelul de stres, la nivelul de fericire și încearcă să schimbi cate ceva. Îți doresc sănătate și succes!

#15
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 11.07.2023
Darkness788, la mine sigur e un tendon sau muschi ceva, dar nu stiu care. Motivul pentru care am deschis topicul este pentru ca am mai avut o accidentare la coloana lombara si in urma radiografiei am obtinut 3 interpretari diferite si pana sa ajung la recuperare am rezolvat singur problema cu o decompresie si niste exercitii, probabil din programul Williams. Nu incerc sa ma tratez "pe internet", dar avand experienta amintita am zis ca poate pot face ceva si de data asta. Poate sa fie tendonul bicepsului sau alti muschi din zona (pronator teres, flexor carpi radialis etc). Am lasat-o mai moale cu exercitiile de tras (spate, tractiuni). Fac exercitii cu greutate mica si sper sa fie ok pana la urma. Daca vad ca nu scap de durere, o sa ma duc si la o investigatie. Singurul lucru mi-e sa nu ma trateze superficial si sa-mi puna un diagnostic aiurea ca sa scape de mine asa cum am mai patit.

Edited by habanero, 27 April 2024 - 19:52.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate