Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la un proiect in Python la un ...

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 

Bani blocati la depunere numerar Star BT

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017
Buna tuturor. Asa cum spune si titlul topicului, am facut greseala de a depune bani intr-un bancomat al Bancii Transilvania, pe un Star Forte si panarama de bancomat s-a blocat la introducerea banilor. Pasii au fost urmatorii:
- Am introdus cardul.
- Am selectat depunere numerar.
- Am introdus suma totala (1930 lei)
- Bancomatul mi-a returnat 50 lei
- Am selectat mai mult, pentru redepunere suma rejectata
- Bancomatul s-a blocat inainte sa pot depune si cei 50 lei, a dat mesaj eroare si a ramas asa vreo 3 minute, pana am chemat un angajat al bancii
- Respectivul a verificat bancomatul
- M-a chemat sa fac refuz de plata
- Bancomatul si-a revenit in timp ce faceam refuzul de plata la ghiseu.
E o suma destul de consistenta, 1880 lei. Intrebarea e, mai am sanse sa recuperez banii? Cand am iesit de la banca, rebutul mergea din nou, bine mersi. Eu stiu ca daca dai adauga la depunere numerar, la un moment dat, daca nu finalizezi, iti da banii inapoi. Daca i-a retras cineva in timpul in care eu eram in incinta bancii? Asa-i ca raman de fraiera???

#2
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,952
  • Înscris: 14.08.2006
Eu am avut o situatie asemanatoare acum vreo 2 ani tot la BT. Am sunat la callcenter si in aprox. 2 ore situatia a fost rezolvata/reglata.

#3
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017

View Postmeanman, on 01 aprilie 2024 - 17:09, said:

Eu am avut o situatie asemanatoare acum vreo 2 ani tot la BT. Am sunat la callcenter si in aprox. 2 ore situatia a fost rezolvata/reglata.

Am sunat, dar ma tot baga in panarama de VisualHelp si apoi imi inchid.

Edited by bbseptik2017, 01 April 2024 - 17:13.


#4
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,464
  • Înscris: 13.03.2005
Incearca la numarul de Call Center BT pentru diaspora: +40264 303 003

#5
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,220
  • Înscris: 27.10.2007

View Postbbseptik2017, on 01 aprilie 2024 - 17:13, said:

Am sunat, dar ma tot baga in panarama de VisualHelp si apoi imi inchid.

nu iti inchid. trebuie sa faci ce iti cere Visual Help, apoi apelul continua.

#6
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017

View Poststrongsss, on 01 aprilie 2024 - 17:32, said:

nu iti inchid. trebuie sa faci ce iti cere Visual Help, apoi apelul continua.

Nu pot ajunge la un operator. Intru in VisualHelp, selectez ceva si nu imi permite contactarea operatorului. Spre exemplu, selectez sold saau activitati pe cont, imi da ceea ce stiam si eu si apoi imi inchide apelul.

#7
nick_blaster

nick_blaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 13.07.2006
Toata activitatea terminalului este logata la nivel de cupiura procesata, pe unde s-a plimbat prin terminal etc, nu se pierde nimic. Poate doar va dura investigatia, in functie de complexitatea erorii.
La timeout banii sunt retinuti, nu returnati, deci foarte putin probabil banii sa fi fost ulterior accesibil altei persoane.

#8
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,479
  • Înscris: 15.07.2008
Mai nou iti inchid la majoritatea alegerilor din meniu. Foarte greu reusesti sa ajungi la un operator.
Eu am avut o preoblema asemenatoare, un card inghitit aiurea de ATM BT si cred ca a trebuit sa sun de cel putin 6-7 ori si sa iau totate meniurile la rand din VH pana sa ma transfere la operator.

View Poststrongsss, on 01 aprilie 2024 - 17:32, said:

nu iti inchid. trebuie sa faci ce iti cere Visual Help, apoi apelul continua.

Edited by cucur, 01 April 2024 - 18:45.


#9
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,709
  • Înscris: 30.08.2006
Dupa ce ai completat refuzul la plata, nu mai ai nimic de facut. In orice moment iti vor intra cei 1880 lei pe card . Cel mai tarziu maine dupa verificarea banilor si a jurnalelor de tranzactii.

#10
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017

View Postnick_blaster, on 01 aprilie 2024 - 18:30, said:

Toata activitatea terminalului este logata la nivel de cupiura procesata, pe unde s-a plimbat prin terminal etc, nu se pierde nimic. Poate doar va dura investigatia, in functie de complexitatea erorii.
La timeout banii sunt retinuti, nu returnati, deci foarte putin probabil banii sa fi fost ulterior accesibil altei persoane.

Cand introduc banii, daca nu finalizez tranzactia, mi-i returneaza. De unde stiu ca nu s-a intamplat si aici acelsi luru, dupa deblocarea bancomatului, cand eu eram deja in incinta bancii??

#11
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,709
  • Înscris: 30.08.2006
Pentru ca nu asa functioneaza un bancomat. La erori nu mai da niciodata banii inapoi. Doar daca nu doresti finalizarea operatiei, atunci ii primesti inapoi.

#12
loren2

loren2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 450
  • Înscris: 08.11.2023
Iti recuperezi banii dupa ce trece trezorerierul sa faca "casa" la ATM si va observa ca iese bancomatul pe plus cu 1880 lei exact cum ai spus.

Vor fi depusi apoi automat in contul tau

Pe vremuri te si apela un operator uman sa te anunte ca sesizarea a fost rezolvata cu succes si ca vei vedea banii in cont.

Acum cand bancile nu stiu cum sa faca sa scape si de oameni si de cash, probabil nu vei mai avea o interactiune umana

#13
98521457

98521457

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 25.11.2023

View Postbbseptik2017, on 01 aprilie 2024 - 17:05, said:

- Bancomatul s-a blocat inainte sa pot depune si cei 50 lei, a dat mesaj eroare si a ramas asa vreo 3 minute, pana am chemat un angajat al bancii
- Respectivul a verificat bancomatul
- M-a chemat sa fac refuz de plata

Cand am iesit de la banca, rebutul mergea din nou, bine mersi. Daca i-a retras cineva in timpul in care eu eram in incinta bancii? Asa-i ca raman de fraiera???
Posted Image Tu erai la sediul unei Banci si nu ai lamurit problema pe loc? Te-ai dus acasa sa suni la un numar care nu... nimic.
Astia de la BT au mereu un angajat de serviciu care sta doar sa ajute clientii.
Nu mai suna. Mergi la sediul unei Banci BT, care iti este mai aprope, sa vezi daca ai banii in cont. Daca nu, regasesti banii la sediu Bancii cu bancomatul "rebut". Unde i-ai depus. Nu se pierd. Numai trebuie sa stii sa intrebi.
Chiar daca s-a intamplat (putin probabil) ca cineva sa fi retras banii tai, se vede pe camere cine i-a luat. Banca iti va da banii si ea va urmari persoana prin Politie.
Apropo, in Banca, in "contabilitatea" Bancii, se vede mai mult decat isi poate  inchipui  cineva. De aia prin toate canalele suntem sfatuiti sa nu dam prea multe date unor necunoscuti care se prezinta a fi de la Banca.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate