Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...

Alegere master (student la Inginerie Electrica)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

NoteDeSubsol

NoteDeSubsol

New Member

• Grup: Candidate Members
Salutare tuturor celor de pe forum,

Sunt student in an terminal la facultatea de inginerie electrica, din cadrul UPB-ului.
Am despicat firul in 4, am intrebat persoane din industrie, fosti studenti care au terminat masterele respective (pe care o sa le mentionez in curand). Insa fara succes in a ajunge la o concluzie in vederea directiei catre care as vrea sa ma indrept.

In momentul de fata am urmatoarele mastere in vedere si o sa va spun si rationamentul din spatele lor.
- Facultatea de Automatica, masterul Automatica si informatica industriala.
- Facultatea de Energetica, masterul de Eficienta energetica.

Motivul pentru care nu vreau sa urmez un master in cadrul facultatii mele, este pentru ca din punct de vedere al carierei (lasand faptul ca sunt invechite materiile si predate cu minimul de interes), nu-mi sunt deloc utile (mai mult se focuseaza pe partea de automobile, motoare etc).