Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Renault Megane, echipat cu motorizari termice, dispare. Va fi înlocuit de două modele Dacia

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
,,Renault va părăsi segmentul compact al mașinilor cu ardere internă luna viitoare, când încetează producția în uzina din Spania. Acest tip de caroserie nu va mai avea un urmaș în gama francezilor, însă modelul Megane E-Tech, care este de asemenea, o mașină compactă, dar cu trăsături de crossover, va duce mai departe numele devenit celebru.
Locul lui Megane va fi luat de cele două modele pe care Dacia le va lansa peste doi ani, cunoscute sub numele de cod C-Neo.
Continuarea poveștii Megane cu modelul electric E-Tech a fost decizia lui Luca de Meo, noul CEO al Renault Group, care a schimbat soarta acestui model ce ar fi trebuit să fie un crossover tipic și să poarte alt nume. Luca de Meo a crezut în popularitatea numelui Megane, pentru a atrage publicul către primul model electric de nouă generație, însă până în acest moment decizia nu pare să fi fost una fericită."
https://www.profit.r...-dacia-21540617

Renault face o mare greșeală pentru ca renunța la echiparea lui Renault Megane cu motorizări termice deoarece va pierde  mulți clienți și implicit, foarte mulți bani.











#2
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,845
  • Înscris: 19.03.2022

Vizualizare mesajmax_01, pe 30 martie 2024 - 12:50, a scris:


Renault face o mare greșeală pentru ca renunța la echiparea lui Renault Megane cu motorizări termice deoarece va pierde  mulți clienți și implicit, foarte mulți bani.
Exista clienti care cumpara dupa nume ?

#3
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,744
  • Înscris: 09.11.2010
Vor renunta si la Clio?

#4
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,071
  • Înscris: 08.08.2018
Presupun ca vor produce in continuare Megane sedan, in Turcia.

#5
audiofidell

audiofidell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,680
  • Înscris: 19.06.2018

View Postmax_01, on 30 martie 2024 - 12:50, said:


Renault face o mare greșeală pentru ca renunța la echiparea lui Renault Megane cu motorizări termice deoarece va pierde  mulți clienți și implicit, foarte mulți bani.
Eu m as abtine de la asemenea concluzii. Banuiesti ca au fost implicati sute de oameni in mii de ore facand analize pe tema, nu?

In fond, cui ii pasa de Renault Megane cand exista bemveu?

#6
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,374
  • Înscris: 03.12.2005
E in beneficiul Romaniei daca modelele sugerate ca inlocuitor cu motor termic vor fi Dacia.

Edited by calinkgb, 30 March 2024 - 16:16.
...lasam politica pentru Poiana...


#7
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,368
  • Înscris: 30.08.2006
Renault se pregateste de un exit de pe piata constructorilor de masini. Chinezii produc electrice foarte ieftin iar pe acest segment nu au competitie.
Industria auto europeana era in avantaj la motorizarile termice.
https://spotmedia.ro...e-76-de-secunde

#8
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017

 audiofidell, on 30 martie 2024 - 14:05, said:


Eu m as abtine de la asemenea concluzii. Banuiesti ca au fost implicati sute de oameni in mii de ore facand analize pe tema, nu?

In fond, cui ii pasa de Renault Megane cand exista bemveu?
După renunțarea la motorizarile termice, se extimeaza ca clientela Volvo a scăzut cu circa 50%.
Nu toată lumea are bani de mărci auto premium.

 Autumn_Dream, on 30 martie 2024 - 13:35, said:

Vor renunta si la Clio?
Tind sa cred ca da.

 Leo2006, on 30 martie 2024 - 15:42, said:

Renault se pregateste de un exit de pe piata constructorilor de masini. Chinezii produc electrice foarte ieftin iar pe acest segment nu au competitie.
Industria auto europeana era in avantaj la motorizarile termice.
https://spotmedia.ro...e-76-de-secunde
Autoturismele chinezești cu motorizari termice sunt și ele mai ieftine decât cele europene.


#9
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,363
  • Înscris: 16.08.2016

 Autumn_Dream, on 30 martie 2024 - 13:35, said:

Vor renunta si la Clio?

Ai Renault 5 ce va fi urmașul lui Clio.

#10
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,744
  • Înscris: 09.11.2010

View PostMicroEdge, on 30 martie 2024 - 16:53, said:

Ai Renault 5 ce va fi urmașul lui Clio.

Electric? Nu, merci.

#11
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,363
  • Înscris: 16.08.2016
Asta e viziunea Renault, modele retro cu propulsie electrica. Probabil o sa păstreze Dacia pentru motoarele termice.

#12
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,859
  • Înscris: 31.01.2010

View Postsebulbus, on 30 martie 2024 - 14:45, said:

E in beneficiul Romaniei daca modelele sugerate ca inlocuitor cu motor termic vor fi Dacia.

Dap, mai ales ca virful vinzarilor, Sandero se va produce mai nou doar in Maroc...
Dusterul a scazut in vinzari ca urmare a cresterii preturilor.
Megane sedan se va produce in Turcia mai departe cu motorizarea de 1,33TCe si 140Cp.
Au mutat productia de la Oyak Renault la Karsan si se pare ca o vor mentine in productie in jur de 5 ani.
https://www.dailysab...ts-megane-sedan
Deja ce vine de anul trecut sau 2022 sint facute la Karsan, nu se pare ca ar fi diferente de calitate dupa spusele posesorilor de pe formul Renault.

Edited by Ion_Bumbu, 30 March 2024 - 18:38.


#13
bogdan_o

bogdan_o

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,281
  • Înscris: 05.04.2005
Salut

Scopul oricarei firme nu e sa vanda cat mai mult. E sa faca cat mai multi bani.

Decat sa vinzi 10000 de bucati si la fiecare ai un profit de 1000 de lei, mai bine vinzi 1000 de bucati unde ai profit poate si de 20000 lei. Pierzi 90% din clienti, dar ai profit dublu.

Pe masura ce normele de poluare devin din ce in ce mai stringente si pe masura ce se inteteste concurenta pe segmentul electric, e normal ca producatorii sa nu mai caute sa investeasca prea mult timp si efort (ambele traduse in bani) pentru dezvoltarea motoarelor termice.

La masinile electrice foarte scumpe sunt bateriile. Dezvoltarea in schimb nu e asa de complicata precum la un motor cu ardere interna. Dovada sta avalansa de masini chinezesti care se vand chiar bine. Desi nu erau in stare sa faca motoare care sa concureze cu producatorii cu traditie, pe partea electrica pana si Xiaomi au intrat.

Eu nu stiu daca decizia e buna sau rea. Dar cu siguranta nu m-as hazarda sa spun din prima ca vor pierde.

#14
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017

 bogdan_o, on 30 martie 2024 - 23:12, said:

Salut

Scopul oricarei firme nu e sa vanda cat mai mult. E sa faca cat mai multi bani.

Decat sa vinzi 10000 de bucati si la fiecare ai un profit de 1000 de lei, mai bine vinzi 1000 de bucati unde ai profit poate si de 20000 lei. Pierzi 90% din clienti, dar ai profit dublu.

Pe masura ce normele de poluare devin din ce in ce mai stringente si pe masura ce se inteteste concurenta pe segmentul electric, e normal ca producatorii sa nu mai caute sa investeasca prea mult timp si efort (ambele traduse in bani) pentru dezvoltarea motoarelor termice.

La masinile electrice foarte scumpe sunt bateriile. Dezvoltarea in schimb nu e asa de complicata precum la un motor cu ardere interna. Dovada sta avalansa de masini chinezesti care se vand chiar bine. Desi nu erau in stare sa faca motoare care sa concureze cu producatorii cu traditie, pe partea electrica pana si Xiaomi au intrat.

Eu nu stiu daca decizia e buna sau rea. Dar cu siguranta nu m-as hazarda sa spun din prima ca vor pierde.
Bogdan, doar oamenii cu venituri medii sau mici si-au cumpărat sau încă își cumpără  autoturisme Renault.
Fără sa am date certe, sunt ferm convins ca firma Renault a avut profit la fiecare autoturism marca Renault vândut.Ce vor face în viitor, oamenii cu venituri medii sau mici care vor o motorizare termica?Se vor orienta spre alte mărci auto non premium care vor oferi motorizări termice.
În acest moment există și oameni cu suficienți bani care datorita modului cum folosesc și pot sa își întrețină  autoturismul(condus pe distante lungi, în orice sezon, evitarea dependentei de statiile de incarcare), prefera o marca premium cu motorizare termica.

Edited by max_01, 31 March 2024 - 15:10.


#15
Mo_su

Mo_su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 13.02.2024
La 800 de euro salariu MEDIU din Romania cu siguranta se vor umple strazile de masini premium…..second ca si pana acum,cazane nemtesti full de full fara piele !
Cate unii nu realizeaza lumea in care traiesc !
Cu 3% din salariati cu salarii peate 3000 de euro se vede clar puterea de cumparare prin procentul de ev-uri , 0,4% , bineinteles cu cresteri anuale de zeci de procente la vanzari de zici ca au trecut de 200%🤣🤣 .
Meganul a fost o masina corecta in primul rand, adica multa masina pentru pretul cerut !
Cand l-am luat pe al meu nu aveam alte variante decat la cel putin 3-4000 euro distanta !
Va creste mumarul de masini second ,asta e singurul efect al deciziei, cine avea in plan sa cumpere masina noua nu isi va permite altceva !
Bine ca mai au Arkana momentan desi suvizarea asta mi se pare grobiana ! Facem suvuri ca sa poluam mai mult prin consumul de resurse , inteligente mutari !

#16
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,407
  • Înscris: 07.02.2017
Asta am vrut sa scriu, în postarea de mai sus:

 max_01, on 31 martie 2024 - 15:08, said:



Ce vor face în viitor, oamenii cu venituri medii sau mici care vor o motorizare termica?Se vor orienta spre alte mărci auto non premium care vor oferi motorizări termice?Nu.Vor opta tot pentru o motorizare termica oferita de o marca auto non premium.


#17
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,363
  • Înscris: 16.08.2016

 bogdan_o, on 30 martie 2024 - 23:12, said:

Salut

Scopul oricarei firme nu e sa vanda cat mai mult. E sa faca cat mai multi bani.

Decat sa vinzi 10000 de bucati si la fiecare ai un profit de 1000 de lei, mai bine vinzi 1000 de bucati unde ai profit poate si de 20000 lei. Pierzi 90% din clienti, dar ai profit dublu.


Profitul mărcilor de volum vine din serviciile post vânzare, adica schimbatul pieselor sau elementelor de caroserie.
Daca scada baza de clienți în câțiva ani se vede și la profit.
Odată ce întra pe spirala asta e greu sa își mai revină.

#18
bogdan_o

bogdan_o

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,281
  • Înscris: 05.04.2005

View Postmax_01, on 31 martie 2024 - 15:08, said:

Bogdan, doar oamenii cu venituri medii sau mici si-au cumpărat sau încă își cumpără  autoturisme Renault.
Fără sa am date certe, sunt ferm convins ca firma Renault a avut profit la fiecare autoturism marca Renault vândut.Ce vor face în viitor, oamenii cu venituri medii sau mici care vor o motorizare termica?Se vor orienta spre alte mărci auto non premium care vor oferi motorizări termice.
În acest moment există și oameni cu suficienți bani care datorita modului cum folosesc și pot sa își întrețină  autoturismul(condus pe distante lungi, în orice sezon, evitarea dependentei de statiile de incarcare), prefera o marca premium cu motorizare termica.

Salut

Trebuie sa ne uitam mai departe de piata locala din Romania.

Uite aici statistica eurostat referitoare la masinile inmatriculate in EU: https://ec.europa.eu...ternative_fuels

Pentru cei cu venituri mici, Renault are in portofoliu gama Dacia care se vinde chiar bine in Europa. Dacia Sandero a fost in 2023 a doua cea mai bine vanduta masina in Europa, dupa Tesla model Y: https://www.autocar....ars-europe-2023

Nu cred ca are rost sa te atasezi de un anumit nume.

Si personal prefer ca producatorii sa dedice mai multe resurse modelelor electrice: autonomie mai mare, incarcare mai rapida, baterii mai ieftine etc...

Iar legat de Volvo, nu stiu de ce spui ca au pierdut 50% dintre clienti, pentru ca ei au raportat vanzari record anul trecut:
https://www.media.vo...-record-in-2023
Spun ei ca au vandut in 2023 cu 15% mai mult decat in 2022.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate