Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pornire dificila

Diferential wifi

Model gard

Termosistem cu spuma sau adeziv?
 VoWiFi sau WiFi Calling

Problema temperatura ACM centrala...

La Sinesti pe magistrala

,,Razbunarea tocilarilor: la ce s...
 Bardonecchia, stațiunea de s...

Cum il poate incerca Zeul biblic ...

Avocat imobiliar pentru vicii asc...

Achizitie miniPC.
 In ce an este bine sa cumperi tel...

Cablu electric pentru exterior

La multi ani indragostilor! D...

Germania a legalizat consumul de ...
 

Service auto masini mai vechi de serie mai mica - Romania, Bulgaria sau Grecia

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
OOKY13

OOKY13

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 26.01.2024
Salutare, as dori niste recomandari legate de service-uri competente in cele trei tari. Incepand cu aprilie se schimba jobul, care presupune deplasarea frecventa la headquarterele/laboratoarele din Bucuresti, Sofia, Salonic si Atena, va fi un fel de road-trip, poate nu saptamanal dar pe acolo.
Am facut asta in 2023, masina mea este un SLK din 2004, 160 cai, masina cumparata la mana a doua in 2016, tinuta in parcare subterana si care arata si acum perfect. Materiale de calitate, masina ingrijita, placuta, m-am obisnuit atat de tare cu ea incat n-am oricum de gand sa o vand. N-a fost greu cu ea pe partea de service, n-am avut accidente sau defectiuni, am avut grija de ea fara sa aiba nevoie de atentie deosebita.
Noua ahizitie care este pe drum, tot un second hand mai "nou", an 2010, este un Ferrari California T de 460 cai. Este o masina care are 14 ani, un Ferrari cumva mai de "buget" care acum cativa ani a avut un "incident" cand fostul proprietar i-a testat capacitatile pe un circuit. Reparata impecabil, substantial sub pretul pietei, recomandata si testata de un prieten in Belgia. De-abia astept s-o conduc pe autostrazi, mai ales prin Grecia.
Intrebare pentru cei cu masini mai vechi si de serie mai mica, la ce ma pot astepta ca si surprize neplacute? SLK-ul nu m-a dezamagit si cand l-am cumparat din Germania in ciuda sfaturilor panicarde avea deja 12 anisori iar acum face 20. Ferrari nu inseamna frecus cu ea duminica pe Kiseleff, la fel ca si SLK-ul e doar pentru deplasari platite de firma si vacante, in rest va sta in parcarea firmei, subteran. Totusi, in cazul in care loveste ghinionul, aveti vreo recomandare de service-uri serioase care se baga doar daca stiu ca pot repara si nu doar iau banii sau mai rau strica? E un moft pe care vreau sa mi-l satisfac, masina in cauza costa mai putin decat un apartament cu 2 camere intr-o zona modesta, si totusi nu vreau sa fie bani aruncati degeaba pe un obiect generator de probleme si care sa ma lase in drum. Daca va fi la fel ca SLK-ul totul ar fi minunat insa parca tot mi-e putina teama cand va sosi ca nu este ceea ce ma asteptam.

#2
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,031
  • Înscris: 04.02.2011
Omul când nu are probleme, își face. Înțeleg că ai o pasiune pentru condus însă totuși să îți faci un asemenea stres și să cumperi o mașină nefiabilă pentru navetă mi se pare exagerat. Totuși, succes în pasiunea ta și drumuri fără evenimente!

#3
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023
nu avem mecanici de Ferrari in Ro. Nici de Slk din pacate :(

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,053
  • Înscris: 13.03.2017
Cu masina aia nu te duci la service "competent"
O duci direct la dealer
In Romania este Forza Rossa in Otopeni

#5
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.09.2019
SLK e o masina banala. Am avut si R170 si R171, ambele 200 kompressor. Putin se complica lucrurile cand apar probleme cu decapotarea, in rest le repari ca pe oricare alta masina.
Buba lor e la "camshaft adjuster". Eu am crezut ca pot sa fraieresc asta schimband doar magnetul. Teapa. Nu a mers. Am bagat ulei 5w30 sau 5w40 si rontaitul aproape a disparut. Trebuie sa ai ureche fina sau sa cunosti motorizarea ca sa il mai auzi cum rontaie.
Un prieten exaspserat de sunet, a desfacut motorul. Dupa vreo 2000E investiti si 6 luni, zgomotul a reaparut.

Ferrari si alte balarii din astea se repara de la Viena incolo.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate