Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pornire dificila

Diferential wifi

Model gard

Termosistem cu spuma sau adeziv?
 VoWiFi sau WiFi Calling

Problema temperatura ACM centrala...

La Sinesti pe magistrala

,,Razbunarea tocilarilor: la ce s...
 Bardonecchia, stațiunea de s...

Cum il poate incerca Zeul biblic ...

Avocat imobiliar pentru vicii asc...

Achizitie miniPC.
 In ce an este bine sa cumperi tel...

Cablu electric pentru exterior

La multi ani indragostilor! D...

Germania a legalizat consumul de ...
 

Golf 7 1.6 tdi la stage 1 sau 2.0 tdi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 14.12.2018
Am de 2 ani un golf 7 1.6 tdi 2016 (CXXB 110hp 5 viteze manuala) si sunt in nedumerire daca sa "investesc" in stage 1 (la ~150hp) si in restul masinii sau sa ma indrept catre un golf 7 2.0 tdi si sa vand ce am acum.

Ca nemultumire principala, ma deranjeaza ca trage greu in a 3-a, a 4-a si a 5-a in depasiri. Nu sunt cu viteza si nu conduc agresiv, insa parca am nevoie de mai multa siguranta cand vreau sa depasesc, cateodata simt ca se strang bucile.
Nu m-ar deranja si viteza a 6-a sa o am pe autostrada pentru consum mai bun.

Cei care ati facut stage 1 la un 1.6 tdi, cum este masina dupa modificare? cum este consumul? cum este in depasire? cum este fiabilitatea?

Vreau sa tin cat mai mult masina asta sau potentialul 2.0 tdi... nu suport directia in care o iau masinile, nu accept o masina cu bord digital si tablete (vreau analog la cat mai multe mecanisme ale masinii), nu accept o masina cu cutie automata (vreau doar !manuala!), nu accept o masina cu consum mai mare de 8/100...deja cu preferintele astea, imi e clar ca nu prea o sa mai gasesc ceva care sa ma satisfaca in viitorul apropiat (nici in prezent la masinile noi nu gasesc), asa ca ce am acum vreau sa duca mult timp.

Aspecte pentru mine de luat in considerare in a ramane la 1.6 tdi si sa ii fac stage 1:
+ ii stiu deja bubele si le-am rezolvat (+schimbat distributia acum cateva saptamani, ambreiaj nou, placute noi, baterie noua, rezolvat scapatul de ulei la capac culbutor des intalnit la masina asta etc.)

+ consum bun (iarna asta, in medie, am avut 6.5/100 in Bucuresti cu trafic de bara la bara 1hr dimineata + 1hr seara. In conditii optime am reusit sa scot consum 3.2-3.3/100 extra urban)

+ este in 2 usi (asa am vrut-o si e greu de gasit un 2.0 in 2 usi daca o dau pe asta) si in culoarea pe care o vreau

- urmeaza sa cumpar cauciuri noi vara si iarna (+ jante ca sa am set usor de schimbat vara-iarna)

- necesita schimb amortizoare si discuri (anul asta sau anul viitor, in functie de cum merg cu ea)

- imi place sa am o masina ingrijita la virgula si tapiteria incepe sa imbatraneasca. Daca raman cu masina asta, simt nevoia sa ii fac o retapitare integrala (scaune, usi, bancheta, plafon care are o problema estetica). Asta inseamna ceva bani de bagat in ea...

- nu are alte extras pentru calitatea vietii pe care le-as vrea (incalzire in scaune, ventilatie in scaune, unghi mort oglinzi, keyless entry-go, deschidere portbagaj la cheie buton + buton portbagaj langa sofer). Vreau sa le pun si pe acestea daca ajung sa ii fac retapitare, deci alti bani de bagat)

- faruri si stopuri clasice halogen (e ultima mea problema dar sa fie complet as vrea pe cele LED r-line)

- centurile de siguranta de la bancheta din spate sunt blocate 95% din timp si la 1/20 incercari reusesti sa le tragi (unele noi costa, spre surprinderea mea, o caruta de bani..asa ca pana le schimb nu merg cu pasageri in spate)

- imperfectiuni/defecte minore cum ar fi ciobituri in parbriz de la pietre si gheata luate pe DN1 si cateva linii conductoare de incalzire la luneta cu intrerupere


Aspecte ce ma atrag la 2.0 tdi:
+ deja la fel sau mai performant ca 1.6tdi stage 1 (+ potentialul de stage 1 care duce spre performanta de gtd)

+ 6 viteze

+ pot cauta pe cea care are deja multe minusuri de la actuala masina rezolvate si sa ramana la final de zi mai putine de facut

- e masina pe care nu o cunosc si nu stiu ce probleme are sau o sa aiba curand

- tot o sa mai am de adaugat unele extras la ea

- preturi mai mari la golf 7 2.0tdi fata de acum 2 ani (2000-3000 euro in plus)

- mai greu de gasit in 2 usi si culoarea pe care o vreau

- consum mai mare (dar nu semnificativ)


gtd imi este mai greu sa iau in considerare fiindca am vazut ca la consum creste si mai mult

nu vreau altceva inafara de golf 7 fiindca este masina perfecta pentru nevoile mele si bugetul meu

daca ati avut rabdare sa cititi biblia asta si sa ma ajutati cu un sfat, mersi fain

#2
giulio

giulio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 26.12.2006
Daca intri pe grupul de facebook dedicat o sa gasesti acolo mai multi care au trecut la stage 1 si se pare ca sunt ok ...

#3
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,006
  • Înscris: 09.08.2009
Eu as vinde masina actuala si as cauta alta cu motor de 2 litri si dotarile pe care le vrei tu. E greu de gasit dar nu imposibil.

Eu am Golf 5 1,9 TDI la care i-am facut un stage 1 acum vreo 5 ani, la inceput mi s-a parut wow cum trage, dar dupa ce m-am obisnuit cu ea, tot puturoasa mi se pare. Si mie imi pare rau ca nu am luat una cu motor de 2 litri, dar atunci nu ma gandeam la putere, am luat 1,9 ca toata lumea le lauda ca-s cele mai cele motoare de la vag.

#4
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,190
  • Înscris: 26.05.2022
Cred ca 150cai din 1.6tdi e mult prea optimist...

Vinde-o si ia fara probleme un 2.0. Apoi ii faci dpf, AdBlue off si stage1.

Edited by NikoroB, 10 February 2024 - 20:13.


#5
Munst

Munst

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 502
  • Înscris: 21.03.2016
Am avut eu acum ceva timp un Golf 6, 1.6 TDI, 105 cai putere. La recomandarea unui prieten care face softuri, l-am dus in 150 cu fisa dyno. Diferenta este uriasa, eu unu cel putin recomand, daca crezi ca masina ta este in stare buna.

Edited by Munst, 10 February 2024 - 20:15.


#6
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 14.11.2004
Ia 2.0, ai mai mult motor cu care sa te joci, este exact ca la motociclete, degeaba ai una de 750 care scoate 100CP, cand una de 1100 tot cu 100CP va fi mai placuta la pilotat si mai longeviva pe termen lung.

#7
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,178
  • Înscris: 30.08.2006
Toata cresterea de putere se duce doar in acceleratie, raportul intre viteza si turatie ramane acelasi ca inainte de stage. Consumul nu mai are cum sa ramana la fel daca reactioneaza mai rapid la acceleratii.

Edited by Leo2006, 10 February 2024 - 20:50.


#8
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,094
  • Înscris: 26.06.2009

View Postecler12345, on 10 februarie 2024 - 18:55, said:

+ consum bun (iarna asta, in medie, am avut 6.5/100 in Bucuresti cu trafic de bara la bara 1hr dimineata + 1hr seara. In conditii optime am reusit sa scot consum 3.2-3.3/100 extra urban)

Asa se distruge orice diesel: bara la bara cate 2 ore pe zi!

Cumpara un Golf 7 sau 7.5 motor 1.4 TSI de 150cp sau 2.0 TSI. Daca nu ai banii, atunci lasa masina asa cum este. Cu un Stage 1 va fi ok temporar, dar vei avea uzura prematura a motorului.

#9
MrLTN

MrLTN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 29.01.2020
De ce nu 1.4 TSI 125/150 CP? Sunt motoare reusite si te incadrezi in consumul mediu de 8L/100km

Sau poate un GTE

#10
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023
Cumpara un 2,0 TDI si lasa-te de tuning.. Nu este de durata. Va incepe sa consume ulei 1,6 si sa te lase vibrochenul.

#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,658
  • Înscris: 24.11.2015
Nu lua 2.0 gtd, alea consuma ulei. Cel mai reusit e cel de 150cp

#12
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,838
  • Înscris: 24.05.2020
Din ce citesc, banuiesc ca nu stii sa conduci un diesel si-l turezi de-l gasesc dracii in depasiri.

Dieselul turat peste 4000 de ture, lesina. Depasirile le faci intre 2500-4000 de ture.

Spui ca urasti cutiile manuale. Pai cutiile automate nu gresesc la depasiri. Tin motorul exact unde trebuie ca sa dezvolte putere maxima, nu-l duc in ture unde se prabuseste cuplul.

Am condus multi ani Skoda Octavia 3,  1.6 tdi - 105 cai si nu am tremurat niciodata in depasiri. Masina se infige nesperat de bine pentru caii aia.

Edited by murdar, 10 February 2024 - 22:37.


#13
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 14.12.2018
multumesc pentru raspunsuri, o sa iau in considerare!

legat de cele pe benzina, sunt fan diesel la masini pana in 250-300hp; nu ma vad trecand la tsi sub caii aia (si nici n-am nevoie de asa multi). Incerc sa scot masina cat mai des la drumuri lungi in weekend ca sa mai "recuperez" putin din orele alea bara la bara (+ ca imi place cum se conduce diesel-ul)

nu sunt pilot pro de curse / am un nivel mediu de condus, insa simt unde e cuplul la ea, nu o turez in ultimul hal (@murdar). DSG-urile pe 1.6 schimba pe la 4000-4100... Chiar simt nevoia de mai mult in depasiri

Edited by ecler12345, 10 February 2024 - 23:01.


#14
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,838
  • Înscris: 24.05.2020

View Postecler12345, on 10 februarie 2024 - 23:00, said:

DSG-urile pe 1.6 schimba pe la 4000-4100...

Fals. E cum am crezut.

DSG-ul de pe 1.6 tdi schimba daca o calci urat, in sport, la maaaxim 3500 de ture.

Altfel schimba intre 1700-2500.

#15
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,033
  • Înscris: 16.10.2018
Eu mor când aud cuvintele astea în același enunț: sport și 110 cai...
@inițiator, a început, bag seamă, să te mănânce la buzunar. Ok, scarpină-te dar să nu faci bubă...

Vizualizare mesajMunst, pe 10 februarie 2024 - 20:14, a scris:

Am avut eu acum ceva timp un Golf 6, 1.6 TDI, 105 cai putere. La recomandarea unui prieten care face softuri, l-am dus in 150 cu fisa dyno. Diferenta este uriasa, eu unu cel putin recomand, daca crezi ca masina ta este in stare buna.

Ce rulaj ai până acum și cu injectoarele cum stai, sunt cele originale?

Vizualizare mesajecler12345, pe 10 februarie 2024 - 23:00, a scris:

... Chiar simt nevoia de mai mult in depasiri
Păi ia-ți una mai potentă.

Vizualizare mesajecler12345, pe 10 februarie 2024 - 18:55, a scris:


In conditii optime am reusit sa scot consum 3.2-3.3/100 extra urban)

La 2.0 TDI nu vei vedea niciodată așa ceva. Dar, o intrebare, consumul ăla este cel instant sau long term? Dacă e long, pe ce distanță l-ai scos? Bate acel consum afișat de CB cu cel de la pompă? Eu am 2.0 TDI și n-am văzut vreodată așa ceva, vorbesc de long term.

Vizualizare mesajecler12345, pe 10 februarie 2024 - 18:55, a scris:

+ consum bun (iarna asta, in medie, am avut 6.5/100 in Bucuresti cu trafic de bara la bara 1hr dimineata + 1hr seara.
Mie îmi ia 9 și ceva în București. Attached File  IMAG1199.jpg   51.03K   4 downloadsAttached File  IMAG1201.jpg   45.67K   19 downloads
Dar la drum lung, scoate pârleala:Attached File  consum 2.0 TDI.jpg   118.77K   25 downloads

#16
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,813
  • Înscris: 31.03.2003

View PostNikoroB, on 10 februarie 2024 - 20:08, said:

Cred ca 150cai din 1.6tdi e mult prea optimist...

Vinde-o si ia fara probleme un 2.0. Apoi ii faci dpf, AdBlue off si stage1.
de ce dpf off?

#17
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,499
  • Înscris: 06.01.2012
Eu iti recomand sa o schimbi cu una de 2l si sa ii faci stage 1 aleia.
Asa am eu acum (doar ca e Golf 6) si de la 140hp a crescut la 175hp. Diferenta pe hartie nu e mare dar in practica se simte si nu intru cu emotii in nici o depasire.
De asemenea motorul mai mare trage caroseria mai relaxat, lucru care contribuie la fiabilitate pe termen lung in opinia mea.

#18
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,838
  • Înscris: 24.05.2020

View Postoaspetele, on 11 februarie 2024 - 09:23, said:

de ce dpf off?

Pentru ca risti sa pierzi cetatenia.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate