Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pornire dificila

Diferential wifi

Model gard

Termosistem cu spuma sau adeziv?
 VoWiFi sau WiFi Calling

Problema temperatura ACM centrala...

La Sinesti pe magistrala

,,Razbunarea tocilarilor: la ce s...
 Bardonecchia, stațiunea de s...

Cum il poate incerca Zeul biblic ...

Avocat imobiliar pentru vicii asc...

Achizitie miniPC.
 In ce an este bine sa cumperi tel...

Cablu electric pentru exterior

La multi ani indragostilor! D...

Germania a legalizat consumul de ...
 

Animal Flow

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,884
  • Înscris: 30.10.2003
Acum am aflat de el:

Animal Flow este o disciplina care are la baza miscarea la sol, folosind greutatea corpului, avand ca scop dezvoltarea abilitatilor corpului precum viteza, puterea, rezistenta, flexibilitatea si stabilitatea.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_OnlhZS2Ous?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Care va maimutariti practicati acest "sport"?

#2
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,635
  • Înscris: 08.10.2004
nu e un sport, e o alta metoda de a face miscare, si a dezvolta forta, mobilitate coordonare. poate ca iti pare usor, dar fac pariu ca nu duci un minicircuit de incepatori de cateva exercitii de baza executate corect. e usor sa razi de pe margine, sugerez sa faci sa vezi.

#3
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,646
  • Înscris: 09.01.2007
M-am uitat la repezeala dar par a fi multe miscari care se folosesc ca incalzire la diverse sporturi, ceva yoga, am vazut intrari la picioare pentru lupte/wrestling, chestii de flexibilitate la solduri, etc. Pare sa aiba sens cam tot ce face p-acolo. Poate nu pentru un rezultat specific, dar garantat ajuta la mobilitate, echilibru, etc. Pana la urma si maimutariile sunt mai bune decat uitatu' la netflix. :D

#4
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,697
  • Înscris: 15.04.2019
E mai aproape de parkour decat de Tai Chi? Din punctul de vedere al pensionarului intreb. :)

#5
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 18.06.2017
Pentru cine poate maimutareala asta, jos palaria.
Cei mai multi nu pot nici sa se aplece sa se lege la sireturi, oare de ce?
Daca incearca asa ceva, dupa 2 minute il si vad intins pe jos strigand in jur sa aduca cineva lumanari :))

Faceti miscare oameni buni.

#6
maccip

maccip

    45 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,883
  • Înscris: 06.01.2007
Tot felul de concepte inventate de catre cei care muncesc cu curul pe scaun din frica si necesitatea de a nu ramane handicapati.

#7
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,875
  • Înscris: 09.01.2007

View Postrobert23mg, on 08 februarie 2024 - 09:26, said:

Pentru cine poate maimutareala asta, jos palaria.
Cei mai multi nu pot nici sa se aplece sa se lege la sireturi, oare de ce?
Daca incearca asa ceva, dupa 2 minute il si vad intins pe jos strigand in jur sa aduca cineva lumanari Posted Image)

Exact, cam trebuie sa fii in forma pentru a te apuca , asta e paradoxul :)
Cred ca baietii de la BJJ au lansat trendul.
Eu mai fac uneori sesiuni in genul  asta, dupa 3 min esti rupt.

E destul de aproape de kid flow, sa zic asa. A fost o cercetare la un moment dat, au pus un sportiv  de performanta sa faca exact ce facea un tanc de 3 ani, mi se pare ca tipul a rezistat cateva zeci de minute, bestia cu chip de copil a tinut-o toata ziua.

View Post__Dan__, on 08 februarie 2024 - 04:31, said:

E mai aproape de parkour decat de Tai Chi? Din punctul de vedere al pensionarului intreb. Posted Image

BJJ si MMA grappling, varianta pentru pensionari.

#8
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,646
  • Înscris: 09.01.2007
Da, se folosesc multe din ele la incalzire, da' scopul e mobilitatea, 90% din ce arata acolo e pentru mobilitate/flexibilitate, chestii care-s utile in toate aspectele vietii.
Ce ma intreb acum e daca e mai util sa faci d-astea dinamice 15-30 de minute pe zi (presupunand ca ai spatiu) sau e ok sa faci doar yoga, care necesita mai putina... curte, pentru aceleasi rezultate.

#9
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 18.06.2017

View PostTehCube, on 08 februarie 2024 - 10:50, said:

Da, se folosesc multe din ele la incalzire, da' scopul e mobilitatea, 90% din ce arata acolo e pentru mobilitate/flexibilitate, chestii care-s utile in toate aspectele vietii.
Ce ma intreb acum e daca e mai util sa faci d-astea dinamice 15-30 de minute pe zi (presupunand ca ai spatiu) sau e ok sa faci doar yoga, care necesita mai putina... curte, pentru aceleasi rezultate.
Pai daca faci biceps toata viata, o sa fi bun la biceps... stii meme-urile cu don't skip leg day.
Cheia este diversitatea, eu zic ca e util sa faci si yoga si din astea, perioade si perioade, important e sa te misti cat mai mult si corect, pentru a evita accidentarile.

#10
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,646
  • Înscris: 09.01.2007
Da, dar in principiu si asta si yoga intra la categoria stretching. Eram curios daca stretching dinamic e obligatoriu sau poti obtine aceleasi rezultate cu stretching static.
De exemplu, David discuta foarte mult acest aspect si zicea ca si static stretching e foarte eficient daca reusesti sa tii muschiul tensionat un minim de 20-30 de secunde: https://www.youtube....MovementbyDavid (mi-e lene sa caut clipul specific, dar sigur el discuta problema).

Probabil 15-20-30 de minute de "animal flow" ajuta si la cardio, dar ma gandeam strict pentru flexibilitate, ca aia ma intereseaza cel mai mult momentan.

#11
Mariusvlad2

Mariusvlad2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,674
  • Înscris: 11.12.2007
Cu stretching dinamic avansezi mai rapid decât cu cel static dar stretching-ul dinamic nu a-și putea spune că e obligatoriu. Mai degrabă se completează între ele.
In arte marțiale o încălzire cu animal flow țintește atât mobilitatea cat și ridicarea pulsului la nivelul optim pentru antrenament.
Animal flow nu este de ajuns pentru creșterea flexibilității dar combinat cu sesiune de stretching este perfect.

Edited by Mariusvlad2, 08 February 2024 - 12:28.


#12
audiofidell

audiofidell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 19.06.2018
Pana la proba contrarie, adica cercetari cu rezultate pozitive concludente, nu e nimic altceva decat o aiureala. Chiar daca ar folosi la ceva, adresabilitatea ar fi pentru sportivii de performanta pentru care acel adaos minim ar putea conta. Pana una, alta, in afara de HIIT, cam nimic nou sub soare cam dintotdeauna in domeniul asta, adica greutati pentru muschi, cardio pentru cardiovascular sau intinderi pentru mobilitate.

#13
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,875
  • Înscris: 09.01.2007
Eu la animal flow nu simt partea de flexibilitate, doar daca bagi chestii extreme de acolo, spre Capoeira, caz in care risti sa ramai teapan.
Cand bag din astea ma simt stors in 3 min, ca la judo sau lupte.

View Postaudiofidell, on 08 februarie 2024 - 12:32, said:

Pana la proba contrarie, adica cercetari cu rezultate pozitive concludente, nu e nimic altceva decat o aiureala.

Voiam sa te contrazic, dar banuiesc ce zici.
In scopurile negate de tine, ti-as da dreptate.
In rest, mi se pare mare smecherie. Ia un culturist si baga-l la animal flow, o sa te injure de mama. Deci e ceva acolo. Pe de alta parte, sunt miscari oarecum intuitive, un paradox.

Un exercitiu simplu, din picioare sa te asezi jos pe pamant in fund, apoi sa te ridici. Incedibil de dificil pentru cat de simplu arata si suna.

#14
Mariusvlad2

Mariusvlad2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,674
  • Înscris: 11.12.2007

 audiofidell, on 08 februarie 2024 - 12:32, said:

Pana la proba contrarie, adica cercetari cu rezultate pozitive concludente, nu e nimic altceva decat o aiureala. Chiar daca ar folosi la ceva, adresabilitatea ar fi pentru sportivii de performanta pentru care acel adaos minim ar putea conta. Pana una, alta, in afara de HIIT, cam nimic nou sub soare cam dintotdeauna in domeniul asta, adica greutati pentru muschi, cardio pentru cardiovascular sau intinderi pentru mobilitate.
Te contrazic puțin. Lucruri noi apar tot timpul chiar cu rezultate spectaculoase în toate sporturile dar ele sunt implementate în grupuri restrânse și durează minim 10 ani până să "răsufle" pe la seminarii. Apoi majoritatea inovațiilor sunt reinterpretate și bulibasite de antrenori până devin nonsens.

#15
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,646
  • Înscris: 09.01.2007

View Postoverseas, on 08 februarie 2024 - 12:37, said:

Un exercitiu simplu, din picioare sa te asezi jos pe pamant in fund, apoi sa te ridici. Incedibil de dificil pentru cat de simplu arata si suna.
*fara sa atingi podeaua cu mainile. Posted Image

View Postaudiofidell, on 08 februarie 2024 - 12:32, said:

nu e nimic altceva decat o aiureala.
Ce anume? Stretching-ul?
Sau, cu ce compari? Nu inteleg.
Vrei sa zici ca daca cineva face asta 30 minute pe zi nu-l ajuta deloc? Mai bine se uita la un episod din ceva?
Miscarea e miscare. Cu siguranta aduce beneficii fata de a nu face asta. :D

Edited by TehCube, 08 February 2024 - 19:48.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate