Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...

Ridicare act de identitate cu pro...
 Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet

Mai poarta careva papuci prin oras?
 Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat

Copii nascuti in Romania
 Felicitari Republica Moldova pent...

Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...

Orange nu onoreaza premiile din P...

Doar cu programare la medicul de familie din 1 feb 2024

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
111 replies to this topic

dorin_2k

dorin_2k

Master Member

• Grup: Senior Members
25/ora. Super.
Dar na, in Ro nu se poate.

flt

flt

Euro-Bugetar Esențial

medicul de familie este de vină, pentru că și-a luat mai mulți subscriberi decât ar fi normal.. sunt medici de familie care sunt așa mai hoarderi, au eventual reputație mai bună și prin recomandări iau la ei pacienți înscriși = sunt plătiți mai bine.

trebuie să te muți la un medic de familie mai puțin ocupat. care are suficiente locuri.

tot ca idee, medicii de familie ar putea să facă și niște muncă pro bono  ... să ia consultații pe barba lor, extra față de cele 20 impuse..   și să nu fie plătiți ok mare chestie
dacă ești medic ajuți pacienții, nu îi lași să bolească cu săptămânile că ești tu lacom să iei deconturile

Vizualizare mesajKarhu, pe 05 februarie 2024 - 20:28, a scris:

Eu când am zi din aia pt urgente și rețete, reînnoiesc cel puțin 20-25 de rețete/ oră direct în dosarul electronic al pacienților.

cam de ce este relevant pentru topic cum este la tine în țara frigului? nu ne interesează
initiatorul se plânge de o problemă din ROMÂNIA.

orice referință despre sisteme medicale din alte țări sunt offtopic

Karhu

Karhu

Heretic member

• Grup: Super Moderators

Vizualizare mesajflt, pe 07 februarie 2024 - 09:10, a scris: