Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!
 "Spionul" nostru cel de t...

Care aplicatie are cele mai ok co...

Parere antrenament incepator

Dilema sursa
 Ajutor Android Redmi10

Poti sa conduci o masina cu putin...

Ce inseamna "izdavoi" ?

Poco X6 Pro vs OnePlus Nord 3
 Lirapay

Durata maxima video in Google Pho...

Deschidere fisiere docx si poze s...

Motivare hotarare
 

Experiente neplacute cu soferii de TIR

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#55
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,075
  • Înscris: 03.12.2005
E foarte bine semnalizat drumul, inclusiv are acostament hasurat in continuarea benzii care se incheie in care sa esuezi daca esti cretin, si e in linie dreapta. Zero scuze si daca esti pe burta intr-o masinuta joasa. De la cei sub 50 kmh pe care ii avea avea suficient timp sa reduca foarte putin si sa intre imediat in spatele meu. Pur si simplu nu s-a asigurat si a schimbat imediat pentru ca nu era atent la drum.
Si, sa nu uitam, eu conduc o singura masina, pe a mea, dupa legile in vigoare. Nu am vreun motiv sa presupun ca altcineva va face altfel si sa stric circulatia de 3 ori pe ora ca sa facilitez prostia.

#56
rinaldoparaipan

rinaldoparaipan

    Green member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,518
  • Înscris: 13.02.2006
Da, cu asigurare, semnalizarea de rigoare si eventual intrat pe zona hasurata, poate cei din spatele tau l-ar fi lasat.
Si mi-am mai adus aminte de inca una:Iar Dn2, in dreptul balastierei Boureni.
Eu veneam dinspre Roman, iese unul cu o bascula de 40tone, din aia cu 5 axe.A iesit imediat dupa ce am trecut de el dar stiam ca in spatele meu, la vreo 500m venea unul (tare) cu un SUV, care se apropia de mine.
Ala cu bascula nu avea cum sa iasa doar pe banda lui, e din scurt manevra, in fine a iesit, ala a franat rau, cred, si apoi l-am vazut in retrovizoare cum intoarce si se duce dupa el.
Ori ala venea foarte tare- eu aveam cam 120 la ora-, si dobitocul a crezut ca are timp sa reintre pe banda lui, ori nu s-a asigurat suficient.
Vad ca intre timp s-a modificat marcajul in zona, desi e drum drept, pe 1km cam s-a tras dunga continua peste cea intrerupta.
Posibil sa fi fost ceva accidente pe acolo.

Edited by rinaldoparaipan, 13 January 2024 - 15:30.


#57
nolf2

nolf2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 383
  • Înscris: 23.11.2005

 rinaldoparaipan, on 13 ianuarie 2024 - 07:56, said:

pe Valea Oltului TIR

depasirea unui TIR,

iesit TIR din parcare
Un TIR nu poate iesi din parcare, nu poate fi depasit, si nu circula pe Valea Oltului.

 rinaldoparaipan, on 13 ianuarie 2024 - 08:16, said:

...sa ii expoldeze un cauciuc unui TIR ...
E imposibil ca unui TIR sa-i explodeze un cauciuc.

 slai, on 13 ianuarie 2024 - 08:33, said:

...pe un tir full pui..
Nu poti pune nimic pe un tir.

 mihai_mc, on 13 ianuarie 2024 - 08:37, said:

...vine tiru in forta...
Imposibil.

Nu mai citez ca nu are rost.
Un TIR nu poate face nimic din ce ati scris voi aici.



TIR e o conventie, inseamna
Transports Internationaux Routiers

https://en.wikipedia.../TIR_Convention

Quote

The Convention on International Transport of Goods Under Cover of TIR Carnets (TIR Convention) is a multilateral treaty that was concluded at Geneva on 14 November 1975 to simplify and harmonise the administrative formalities of international road transport. (TIR stands for "Transports Internationaux Routiers" or "International Road Transports".) The 1975 convention replaced the TIR Convention of 1959, which itself replaced the 1949 TIR Agreement between a number of European countries.[1] The conventions were adopted under the auspices of the United Nations Economic Commission for Europe (UNECE). As of December 2020, there are 77 parties to the Convention, including 76 states and the European Union.

Un persoana care conduce un camion e cu totul altceva.



 Anton_Daniel86, on 13 ianuarie 2024 - 14:38, said:

...nu sara lumea ca vezi domne murim de foame fara ei.

Cine o zis ca murim de foame fara ei?
Dar, vezi tu, rahaturile pe care le cumparam de la LIDL, KAUFLAND, ALDI, REAL, etc nu le aduce unul cu bicicleta, materialele de constructie pt o casa nu sint livrate de cineva care conduce un Ford Ranger sau o Dacie papuc, tot un sofer de "TIR" le aduce.

Asa ca, cit timp exista o persoana intre volan si scaun, intotdeauna vor fi probleme.

Edited by nolf2, 13 January 2024 - 17:20.


#58
Anton_Daniel86

Anton_Daniel86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 12.09.2021

 nolf2, on 13 ianuarie 2024 - 17:12, said:

Un TIR nu poate iesi din parcare, nu poate fi depasit, si nu circula pe Valea Oltului.


E imposibil ca unui TIR sa-i explodeze un cauciuc.


Nu poti pune nimic pe un tir.


Imposibil.

Nu mai citez ca nu are rost.
Un TIR nu poate face nimic din ce ati scris voi aici.



TIR e o conventie, inseamna
Transports Internationaux Routiers

https://en.wikipedia.../TIR_Convention



Un persoana care conduce un camion e cu totul altceva.





Cine o zis ca murim de foame fara ei?
Dar, vezi tu, rahaturile pe care le cumparam de la LIDL, KAUFLAND, ALDI, REAL, etc nu le aduce unul cu bicicleta, materialele de constructie pt o casa nu sint livrate de cineva care conduce un Ford Ranger sau o Dacie papuc, tot un sofer de "TIR" le aduce.

Asa ca, cit timp exista o persoana intre volan si scaun, intotdeauna vor fi probleme.
Exact aia de stau intre volan si scaun, ei au zis. Si aici, la aceasta discutie a participat cel putin un "tirist" care e suparat pe "melci".

#59
Labargo

Labargo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 23.12.2023

 rinaldoparaipan, on 13 ianuarie 2024 - 14:37, said:

Cateodata si nevasta-mea imi spune asta.Ei ii dau dreptate, a vazut mai multe faze in care  incerc sa ii educ pe ceilalti soferi.
Dar din intamplarile povestite, unde crezi tu ca am incercat sa fac pe politistul?

 rinaldoparaipan, on 13 ianuarie 2024 - 09:27, said:

Asa i-am facut si eu jegosului de CT care era sa se urce pe mine.Tinut vreo 5 km in 50 la ora, sa se mai grabeasca daca vrea.
Nevasta te-a vazut conducand, eu am dedus din comentarii. Nu trebuie sa-mi dai dreptate, stii cum se zice, "daca 2 iti spun ca esti beat, te duci si te culci"

@all legat de viteza maxima legala: daca limita e 90 km/h si tu mergi cu 80 pe vitezometru, eu vin si te depasesc cu 105 km/h pe vitezometru, pentru ca in realitate am intre 95 si 100km/h , iar condusul cu pana la 10km/h peste limita legala nu este pedepsit. Prima amenda este pentru depasirea vitezei cu 10 pana la 20 km/h.
Asa ca, daca tu mergi cu 80 pe portiune de drum cu limita de 90, gandeste-te ca eu pot circula legal cu o viteza mai mare cu 25km/h si lasa-ma sa-mi vad de drum, nu ma incetini si mai mult doar pentru ca nu am loc sa te depasesc. Poti, dimpotriva, sa fii amabil sa mergi mai pe dreapta si sa imi faci semn cand pot sa te depasesc. Si in felul asta ne enervam mai putin amandoi

#60
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,706
  • Înscris: 22.05.2011
Din pacate s-au inmultit al naibii camioanele, dubele, utilitarele pe sosele fata de ce era odata.
Mai e de asteptat vreo 2-3 ani sa fie gata A7 sa mai decongestioneze infama E85 … iar un final la buleala din ukraina nu se vede.

#61
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 25.01.2007

 Anton_Daniel86, on 13 ianuarie 2024 - 17:23, said:


Exact aia de stau intre volan si scaun, ei au zis. Si aici, la aceasta discutie a participat cel putin un "tirist" care e suparat pe "melci".
Scuze, dar melcii nu ne bucura nici pe astia cu masini mici. Doar ca noi ne descurcam mai usor cu ei, ca nu avem limitator. Mai nasol cand se aduna mai multi melci si trebuie sa depasesti coloana lor.

#62
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,464
  • Înscris: 22.05.2011

 sgn30, on 13 ianuarie 2024 - 09:15, said:

Am avut multe experiente neplacute cu TIR-uri dar una ce o tin minte si acum...

Eram pe un DN cu serpentine unde nu aveai nici cea mai mica sansa sa depasesti... in fata mea era un TIR si in fata TIR-ului era o basculanta cu piatra.... fiind pe urcare basculanta nu putea merge cu mai mult de 60km/h.... si la un moment dat se fac 2 benzi pe sensul de urcare... dar portiunea cu 2 benzi era doar de vreo 500m....

Gunoiul de sofer de TIR se baga in depasire, si fiind si el incarcat i-au trebuit tot cei 500m sa reuseascca sa depasasca basculanta... doar eu si inca o masina am reusit sa depasim basculanta. Era coloana in spartele nostru de vreo 500-600m... si idiotul in loc sa stea in spatele basculantei sa ne lase sa depasim noi care putem ne-a blocat banda a 2-a....

Dupa toata faza de cacat facuta de TIR i-am dat si eu o lectie...

Eu si cu celalata masina eram acum in spatele TIR-ului, am mai mers putin si am ajuns intr-o zona unde il puteam depasi... Il depasesc pe TIR si apoi am incetinit (fara sa franez la 50km/h in afara localitatii, si cat timp vedeam ca vin masini din fata si nu poate depasii tineam masina la 50km/h.... cum vedeam ca din fata nu mai vin masini acceleream pana la 85km/h... cum veneau din nou masini din fata luam piciorul de pe acceleratie si incetineam pana pe la 50km/h din nou.... si asa am tinut tirul in spatele meu vreo 40 km.... Toti cei 40Km a clacsonat si dat flash-uril....

Pai daca voi soferii de tir puteti fi gunoaie de oameni, putem fi si noi soferii de masini mici...
Nu te critic la faza asta, dar daca ai vazut ca e tampit de ce iti pui mintea cu el? Uita asa se intampla tragedii pe sosele, din cauza orgoliului. Imi imaginez cat era coloana dupa voi...

#63
Anton_Daniel86

Anton_Daniel86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 12.09.2021

 slai, on 13 ianuarie 2024 - 18:31, said:

Scuze, dar melcii nu ne bucura nici pe astia cu masini mici. Doar ca noi ne descurcam mai usor cu ei, ca nu avem limitator. Mai nasol cand se aduna mai multi melci si trebuie sa depasesti coloana lor.

Scuze, dar nici pe mine nu ma bucura. Dar sunt intelegator pentru ca la volan se poate afla un incepator sau cineva care nu este asa descurcaret. Nu toti sunt "Titi Aur". In loc sa ne unflam in pene care e mai bun la volan, mai bine am face cumva sa ne intelegem si sa fie loc pentru toti.

#64
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 25.01.2007

 sgn30, on 13 ianuarie 2024 - 09:15, said:


Pai daca voi soferii de tir puteti fi gunoaie de oameni, putem fi si noi soferii de masini mici...

Da, si sunteti multi... Probabil Romania e tara in care astia care suntem oameni in trafic suntem minoritari fata de voi.

#65
bogdan_o

bogdan_o

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 05.04.2005
Salut

Voi va jucati leapsa cu TIR-urile?

Ai sau n-ai dreptate, te blocheaza un coleg sau nu, il lasi naibii in pace... Il prinzi pe unul intr-o pasa proasta, sau nebun sau caruia nu-i tin franele sau naiba stie ce, iar legile fizicii il avantajeaza.

Majoritatea accidentelor pe care le-am vazut, inclusiv pe net, se intampla cand nici unul dintre soferi nu cedeaza. Unul ca e prost, altul ca-i ambitios, dar tot prost pana la urma.

Trebuie, vorba unei reclame, sa ai ceva sange in instalatie ca sa-ti pui pielea in bat doar ca sa-i arati unuia ca esti la fel ca el.

#66
Dorel-Jefuitorul

Dorel-Jefuitorul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,708
  • Înscris: 12.08.2020
Am si eu cateva intamplari cu camioane ( na asa suna mai bine decat tir?, poate la academie asa se vorbeste). Nu mi le amintesc pe toate, una insa m-a facut sa scap un strop. Pe centura aradului, acum mai bine de 15 ani, un camion intra in depasirea unui tractor mare cu doua remorci mari dupa el (nu stiu cate din astea se vad prin moldova acum, la noi vedeai in timpul recoltarii cateva pe saptamana atunci). Soferul camionului cred ca a avut o surpriza sa vada dupa ce s-a angajat in depasire ca trebuie sa depaseasca ceva mai lung decat masina lui. M-a blitat, am franat instant pana la stationare fiind pregatit chiar sa intru in sant. A depasit cu greu, probabil o fi franat si “tractoristul”, daca eu nu franam pana la stationare instantaneu, garantat santul era al meu.

Cum spunea cineva mai sus, in accidente exista doi sau chiar trei participanti care pot ajuta la evitarea unei tragedii. Nu mai bine vedem asa lucrurile? De ce sa ne agitam si sa ne enervam unii pe altii? Si mai ales in relatia cu camioanele (de la academie mi se trage), adica aia au o treaba, intamplarea face sa fie periculosi pentru noi, sunt si mari si unii dintre ei sunt si prosti, la fel ca noi, cum spunea un alt coleg mai inainte.

Totusi, mai degraba as fi deranjat de suv-uri decat de camioane, in decursul vremii am avut putine interactiuni neplacute cu camioanele (imi place sa zic asa, ca la academie), de obicei ne intelegem si ne ajutam in trafic. Suv-urile insa nu ajuta, ca sunt deosebit de prosti majoritatea, doar incurca si isi cer scuze ca sunt foarte prosti si sunt peste tot, in orase si pe dn-uri si sunt si mult mai multi decat camionagii.
Am o problema cu suv-arii, pentru ca au mentalitate de camionagiu si reflexe, dexteritate, indemanare, orientare, de carutas.

 rhdghdhs, on 13 ianuarie 2024 - 19:02, said:

Nu te critic la faza asta, dar daca ai vazut ca e tampit de ce iti pui mintea cu el? Uita asa se intampla tragedii pe sosele, din cauza orgoliului. Imi imaginez cat era coloana dupa voi...
Pai de ce nu il critici? Eu il critic si pe el si pe initiator, care intr-o postare a spus ca a facut ceva similar. Daca asa se intampla tragedii pe sosele, de ce nu ii criticam pe astia care se inflameaza din orice cacat si dupa aia pun ei lucrurile in ordine, iti arata ei tie ce este aia legal si ce este aia buna conduita in trafic. Imi plac maxim cei care corecteaza abaterile de legislatie ori conduita in trafic, eu le zic soferi de ziua a 7-a.
Cum dracu sa nu intelegi ca pentru un camion sa depaseasca este foarte greu, atunci, daca are ocazia trebuie sa o faca nu sa se gandeasca la tiriplicii din spatele lui, care au si masini smechere, au si oportunitati mai multe de a depasi, nici nu au limitare de viteza.

 sgn30, on 13 ianuarie 2024 - 09:15, said:


Dupa toata faza de cacat facuta de TIR i-am dat si eu o lectie...


Eu iti doresc sa primesti si tu o “lectie” de la camionagii. Poate vei intelege ca in trafic nu dai lectii, iti vezi de treaba ta. Ce camionagiul nu avea dreptul sa depaseasca? Sau tu ai un lastun masina personala si esti si tu la fel sau mai limitat decat un camion in a face depasiri?

#67
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,536
  • Înscris: 22.08.2012
#Initiator: Daca ala a intors la 300m si tu ai pus frana brutala ca sa opresti, te superi daca intreb ce viteza puteai sa ai?

La 140 km/h, cu tot cu timpul de reactie, distanta medie de oprire e de 180 m...

#68
rinaldoparaipan

rinaldoparaipan

    Green member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,518
  • Înscris: 13.02.2006
110-120 la ora.Am Duster si nu il alerg mai tare, fiindca nu imi place si.....consuma.
Conform tabelului distanata de franare e 140m.
Poate plus inca 50 m ca oi fi reactinat mai lent (nu telefon, poate altele)
Nu or fi fost 300m, poate 200-250.

#69
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,015
  • Înscris: 01.11.2005
Cea mai neplacuta experienta cu soferii de tir a fost cand am taiat prea mult o curba iar din celalalt sens venea un motociclist cu viteza peste cea legala, a franat bine si a evitat la limita sa intre sub rotile semiremorcii. A tremurat inima in mine cateva ore bune,nici dupa vreo 15 ani nu am uitat momentul.

In rest diverse evenimente cu nervi care trec dupa 2-3 injuraturi :)) ,cel mai mult ma irita in Ro ca nu pastreaza deloc distanta fata de masina din fata,un risc mare cu utilitate aproape 0.

Edited by bolo, 26 January 2024 - 14:09.


#70
Anton_Daniel86

Anton_Daniel86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 12.09.2021
Legat de pastrarea distantei asa este. Mai mult de atat, chiar am primit "reclamatii" ca las prea mult "spatiu" intre mine si cel din fata. Tot legat de pastrarea distantei, cat pe-aci sa musc din bord dupa o frana brusca pusa de socru. Conducea aproape lipit de auto din fata si la o trecere de pietoni, cel din fata a franat brusc. Restul vine de la sine.
O amintire cu Tir-uri: ma intorceam cu tata de la bunici pe DN1A. Undeva prin Lucianca (cred, stiu ca eram in localitate) ne depaseste un camion cu mult peste viteza legala. A trecut razant pe langa noi, aproape sa ne ia cu remorca. Dupa cativa km "l-am prins din urma" ,era rasturnat intre doi pomi.

Edited by Anton_Daniel86, 26 January 2024 - 22:33.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate