Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!
 "Spionul" nostru cel de t...

Care aplicatie are cele mai ok co...

Parere antrenament incepator

Dilema sursa
 Ajutor Android Redmi10

Poti sa conduci o masina cu putin...

Ce inseamna "izdavoi" ?

Poco X6 Pro vs OnePlus Nord 3
 Lirapay

Durata maxima video in Google Pho...

Deschidere fisiere docx si poze s...

Motivare hotarare
 

Experiente neplacute cu soferii de TIR

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,117
  • Înscris: 30.11.2017
Zici ca e din filmele alea din america de nord "duel" "thunder run" si altele

View Postgogosaru100, on 13 ianuarie 2024 - 13:16, said:

daca au in mare 10 clase... ce sa le ceri

Pot fi si 8 clase, dar depinde de scoala.
Ca altfel pot avea si facultate si doctorat ca tot imbecili sunt unii la volanuri.

Parerea mea care ar fi bine sa fie aplicata de UE este ca nr de camioane trebuie redus si folosite doar pe distante scurte si sa se foloseasca trenul ca mijloc de carat marfa multa, ar trebui obligatia asta si ptr reducerea costurilor si ptr reducerea poluarii si a emisiilor de CO2 si eliberarea drumurilor

Bine ca nu mai au voie sa intre si-n orase, dar oricum vedeti ca pe drumurile comune din exteriorul oraselor riscul e maxim cu astia, un camion cu remorca are peste 30 tone si poate ajunge si la 60 tone,  daca merge repede are si impuls mare si in caz ca e un impact cu un autoturism sau se rastoarna pe el e vai de cei din autoturism.

Edited by cipri2bau, 13 January 2024 - 13:46.


#38
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 25.01.2007
Sigur, cum nu da asa o pleasca pe capul cfr...

Ca fapt divers, container trimis pe cfr de la Botoșani la Timișoara, a ajuns in 2 saptamani. Invatatura de minte, data viitoare camionul e sfant.

#39
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,117
  • Înscris: 30.11.2017
Asta ptr ca UE nu are o strategie a transportului feroviar, ci strategii numai despre protectia homosexualilor rromilor CO2-ului si alte cacaturi de pe urma carora unii profita. In conducerea ei sunt niste maimutze cu studii de barbologie umaniste.

Edited by cipri2bau, 13 January 2024 - 13:50.


#40
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,525
  • Înscris: 27.10.2007

View Postcipri2bau, on 13 ianuarie 2024 - 13:42, said:

Parerea mea care ar fi bine sa fie aplicata de UE este ca nr de camioane trebuie redus si folosite doar pe distante scurte si sa se foloseasca trenul ca mijloc de carat marfa multa,

apropo de aceasta propunere, imi aduc aminte ca, in anii 90, pe Dunare erau barje care duceau tirurile goale catre vestul Europei. care e motivul pentru care au disparut?

View Postcipri2bau, on 13 ianuarie 2024 - 13:48, said:

Asta ptr ca UE nu are o strategie a transportului feroviar, ci strategii numai despre protectia homosexualilor rromilor CO2-ului si alte cacaturi de pe urma carora unii profita. In conducerea ei sunt niste maimutze cu studii de barbologie umaniste.

UE are o strategie foarte buna despre transportul feroviar. doar ca noi suntem handicapati si nu o intelegem.

#41
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,117
  • Înscris: 30.11.2017
Cum adica noi nu o intelegem? Noi suntem UE, adica avem noi ceva ce nu intelegem si e si neprofitabil dupa cum vedem.

Auzi, cand tu (UE) nu te pricepi la ceva dai vina pe autoritatile locale /regionale sau efectiv nu bagi in seama. Ei nu-si asuma esecurile niciodata la nivel central, le paseaza localilor/ tarilor /regiunilor. Tot altii sunt de vina.

Si evident dupa ce vedem in Ro si chiar si in exterior strategia este nu folosi trenul ca e prea rentabil ci chinuie-te cu camioane cu baterii.

Edited by cipri2bau, 13 January 2024 - 13:58.


#42
Anton_Daniel86

Anton_Daniel86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 12.09.2021
Daca ar avea fiecare grija de volanul lui, nu ar mai avea loc cearta asta penibila intre astia "profisionisti" si "melci". Nu imi este rusine cu nici o categorie. Mai bine am invata sa fim oameni prima data si dupa sa dam lectii de viata sau ne aratam "inteligenta".

#43
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,188
  • Înscris: 14.10.2008
Nu oricine e dispus sa fie sofer de TIR, sa traiesti si sa dormi numai la volan, deci doar cei care au stilul de condus de care se spune aici.

Pe de alta parte, fara soferi de TIR nu am avea mancare si tot ce cumparam din orase, nu ar avea cine sa ne duca corespondenta si coletaria, e nevoie de ei.

Cei mai periculosi in trafic par a fi soferii de TIR turci. La ei in tara regulile sunt mai blande si nici pe alea nu le respecta. Ai 80 la ora legal in oras, deci poti merge cu 100, la trecere masina are prioritate. Posted Image

Ce avem noi nevoie? Evident de autostrazi si drumuri expres, ca sa nu ne mai intalnim cu TIR-urile pe contrasens sau in curbe.

#44
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,117
  • Înscris: 30.11.2017
Melcii merg incet ca sunt atenti si grijulii.  Unii poate au in masina si copii mici. Merg dupa cum cred ei ca stapanesc ok aparatul. Poate merg la plimbare, vor sa vada din autoturism peisaje si vor sa ajunga ok la destinatie fara nervi si stres.
Multe accidente sunt de la viteza prea mare.
Drumul public nu e pista de curse si nici ceva care trebuie sa faca profit. Care vrea curse sa mearga la le mans sau la dakar.

Am ajuns in sec 21 in UE sa avem infrastructura de transport mai precara decat coreea de nord. Asa grija ne poarta inalta poarta unde cotizam, dar in rest ne poarta grija sa nu bem suc cu zahar si carne de porc sa nu faca CO2 masina sau sa nu avem prea cald in locuinta.

Edited by cipri2bau, 13 January 2024 - 14:15.


#45
2muschi

2muschi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 15.12.2013

View PostAnton_Daniel86, on 13 ianuarie 2024 - 14:02, said:

Daca ar avea fiecare grija de volanul lui, nu ar mai avea loc cearta asta penibila intre astia "profisionisti" si "melci". Nu imi este rusine cu nici o categorie. Mai bine am invata sa fim oameni prima data si dupa sa dam lectii de viata sau ne aratam "inteligenta".
Depinde de la caz la caz....Poate ma lamureste cineva...eu sunt profi sau melc?
Am condus intr-un oras de 100km2 ( Iasi) peste 500000km(5000 de sute pt bosii de bosi)intr-un interval de 10 ani + ce am condus in interes personal in cei +25 ani de condus.
Vine "profesionistul" pe strada in abrupta ,cu o singura banda si plina de curbe, cu limitari de viteza din cauza iesirilor in decor si stie el mai bine ....are program..se grabeste ....cu atitudinea : "dispari din fata mea ca nu esti politist, circula cu 90 pe limita de 30 ca asa vrea muschiul meu mai melcule!"
Interesant e ca au sustinatori...
Nu ne meritam "soarta"?




#46
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,240
  • Înscris: 22.05.2003
1. Cand nu stii sa faci nimic, ajungi sofer "pa european" sau taximetrist.
Aceeasi oameni candva ajungeau tractoristi si camionagii.

2. Infrastructura e praf, exista prea putine locuri de oprire tiruri, civiliate, cu loc de intors etc

3. Soferii de TIR au mare problema cu respectarea timpilor de traseu, de aceea merg la rupere, cand pot.
Cand ai o multime de drumuri europene presarate cu o multime de sate, timpii de parcurgere traseu se dubleaza, de aceea real TIR-urile merg peste tot cu 90 km/h si se urca pe tine daca incetinesti in sate.

3.1 Sunt si prosti/nesimtiti cand merg lipiti unul de celalalt, cateodata mai mult de 2 TIR-uri, sa nu fie depasiti.
Aici ajuta sa ai o masina puternica, sa nu strangi din buci la orice depasire.
Pe autostrada poti merge cu 130-160 km/h cu orice masina din ultimii 20 de ani.

4. Doar Romani, Bulgari si Sarbi am vazut pe marile aurostrazi din vest ca se depasesc pe km intregi, unul mergand la rupere la 95 km/h, celalalt tragand de turometru catre 100km/h si nu se lasa niciunul!

E o meserie ce te erodeaza mental.

#47
rinaldoparaipan

rinaldoparaipan

    Green member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,518
  • Înscris: 13.02.2006

View PostLabargo, on 13 ianuarie 2024 - 11:35, said:

Dupa ce am citit toate comentariile tale (nu doar cel pe care il citez) inteleg de ce ai avut asa multe incidente cu soferii de tir
Te crezi politist si vrei sa aplici tu legea.
Dupa cum vezi, atitudinea ta ti-a adus o gramada de probleme. Nu crezi ca atitudinea ta ar putea fi problema, nu soferii de tir? Din moment ce nu sunt multi soferii sa fi avut atea incidente in care sa fie implicati soferii de tir?
Cateodata si nevasta-mea imi spune asta.Ei ii dau dreptate, a vazut mai multe faze in care  incerc sa ii educ pe ceilalti soferi.
Dar din intamplarile povestite, unde crezi tu ca am incercat sa fac pe politistul?

#48
Anton_Daniel86

Anton_Daniel86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 12.09.2021

View PostAdm, on 13 ianuarie 2024 - 14:27, said:

1. Cand nu stii sa faci nimic, ajungi sofer "pa european" sau taximetrist.
Aceeasi oameni candva ajungeau tractoristi si camionagii.


Am vrut spus acelasi lucru pe care l-ai descris la punctul 1. Posted Image M-am abtinut sa nu sara lumea ca vezi domne murim de foame fara ei.

#49
GaSar

GaSar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 11.10.2016
Adica unii primesc pe mana o arma de cateva tone sau zeci de tone  in baza unor avize psihologice obtinute fraudulos? Testaile psihologice ale soferilor profesionisti ar trebui sa dureze minim cateva ore si sa fie inregistrate si revizuite random de comisii formate din  alti psihologi alesi aleator.

#50
Anton_Daniel86

Anton_Daniel86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 12.09.2021

View Post2muschi, on 13 ianuarie 2024 - 14:19, said:

Depinde de la caz la caz....Poate ma lamureste cineva...eu sunt profi sau melc?
Am condus intr-un oras de 100km2 ( Iasi) peste 500000km(5000 de sute pt bosii de bosi)intr-un interval de 10 ani + ce am condus in interes personal in cei +25 ani de condus.
Vine "profesionistul" pe strada in abrupta ,cu o singura banda si plina de curbe, cu limitari de viteza din cauza iesirilor in decor si stie el mai bine ....are program..se grabeste ....cu atitudinea : "dispari din fata mea ca nu esti politist, circula cu 90 pe limita de 30 ca asa vrea muschiul meu mai melcule!"
Interesant e ca au sustinatori...
Nu ne meritam "soarta"?


In mod normal nu ar trebui sa faci parte din nici una. Categoriile astea sunt inventate tot de cei care fac nefacute.
Plus ca aia multi kilometrii nu ne fac mai soferi ca altii.

#51
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,240
  • Înscris: 22.05.2003
Testele psihologice sunt o gluma proasta, niste bani cheltuiti aiureal.
Trebuie sa suferi de un handicap mental grav sa nu treci un test psihologic.

Azi pe Sos Chitila era  betoniera cu elefant integrat.
Merge pe banda 2 cu 80km/h. Ma intreb in cati m franeaza lighioana aia?

Eu ma feresc ca de dracu de betoniera, ca au multi Cp si toti merg ca la raliu cu ele.
Cannoball!

#52
GaSar

GaSar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 11.10.2016
Dar o basculanta plina cu nisip ud in cat timp franeaza?
in cativa ani maxim 10-15 tot va fi monitorizat pe gps si nu vor avea ce face decat se respecte legile, mai trebuie sa avem un pic de rabdare.

#53
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,075
  • Înscris: 03.12.2005
Eram o data intr-o urcare cu doua benzi pe sens, ma miscam pe banda a doua ceva mai repede decat coloana de pe banda 1 si aveam masini in spate. Doar ca zeul de pe camionul de pe banda 1 n-a observat ca i se termina banda si a ales sa tasneasca din scurt pe banda mea cand eram undeva pe la jumatatea semiremorcii.
Din fericire, pe vremea aia nu erau separatoare de beton si am putut sa ocup jumatate de banda de pe contrasens, pentru ca eroul nu a franat. Normal ca la primul schimb scurt de claxoane tot el era nemultumit ca nu i-am rezervat loc in fata pe drumul lui personal.
E una din cele doua dati din viata cand mi-am facut timp sa il incetinesc pana la oprire in urmatoarea rampa pe care am prins-o.

#54
rinaldoparaipan

rinaldoparaipan

    Green member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,518
  • Înscris: 13.02.2006
Manevra e interpretabila.Daca nu cunosti drumul, e bine sa urmaresti indicatoarele de terminare a benzii lente.
E muult mai  greu ca el sa franeze (sa treaca toata coloana de pe B2) si apoi sa porneasca iar, decat pentru un turism sa franeze si sa il lase sa se bage.
Eu cam asa procedez.
Ce am obsevat, la bulgari indicatorul de terminare banda lenta e pus cu vreo 500m inainte.La noi, 100-200m.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate