Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...
 Un calculator ieftin ?!

macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake
 Recomandare telefon

Achizitie SSD

Cum se vor numi romanii care vor ...

Recomandare videoproiector buget ...
 Are importanta unde este faza sau...

Sunt bune apometrele radio?

SUA intenționeaza sa interzi...

Piscina + pompa + diferential = c...
 

Problema retea Digi

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
MarYaNM972

MarYaNM972

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 30.09.2016
Salut. Am la firma o retea formata din 3 rutere dintre care 1 ruter principal Digi si 4 switchuri de net interconectate.

Totul a mers ok ieri dimineata, a mers bine internetul peste tot de ani de zile dar pe la 10 s-a oprit dintr-o data si la Calculator scria "reset ruter".
Am sunat la Digi si au venit, am resetat ruterul acela si am bagat numele digi si parola digi de cont la DHCP dar tot nu functioneaza.

Acum la calculator scrie "..valid IP configuration.

Am incercat sa iau conectez Calculatorul direct la ruterul Digi, si da primeste internet cateva secunde. Dupa arata pictograma cum ca este internet dar nu intra pe google. Si nimic nu merge.

Eu sunt responsabilul sa rezolve problema.

Mersi

#2
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,361
  • Înscris: 30.08.2006
Daca cei de la Digi au constatat ca echipamentul lor tot nu functioneaza atunci nu mai ai ce face. Astepti sa vina cu un alt ONT.

#3
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,063
  • Înscris: 15.04.2019
Care-s setarile de internet ale calculatorului? Serverul DHCP este activat pe router?

#4
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,821
  • Înscris: 21.03.2005
Si legatura cu Digi Mobil fiind?

#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,713
  • Înscris: 08.03.2017
"am resetat ruterul acela si am bagat numele digi si parola digi de cont la DHCP dar tot nu functioneaza."

E de la ei , ori echipament, ori ceva pe linie , nu te mai stresa ca vor gasi
Cand treaba devine complicata e de la ei, tu cam atat poti face la locatie .
Vor sa te bage ca esti "vinovat" ca sa te taxeze cu 10 lei deplasarea Posted Image

Ce poti face : te duci cu un laptop langa ONT si intri direct in el cu rj45 fir scurt de 1 metru , reintroduci parolele si verifici daca nu cumva de la ONT catre routere nu ai ceva pe linie . Acel fir il gasesti in cutia unui router, vin in kit-ul de instalare .

"Eu sunt responsabilul sa rezolve problema."- pentru acesta ti-am dat lucrarea, sa te vada ca te implici, te agiti sa spuna seful "s-a implicat dar nu era de la noi" . Pune un scaun sa incurci pe toata lumea sa simta ca lucrezi . Nu vei rezolva dar daca faci valuri posibil acum de Sarbatori sa ai o primaPosted Image  .

Edited by ldpe, 15 December 2023 - 08:44.


#6
phoenix76

phoenix76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,072
  • Înscris: 25.09.2014
Deschizi CMD pe un PC si tastezi IPCONFIG. Daca la Ipv4 iti arata 192.168.x.x inseamna ca DHCP functioneaza. Daca ai IP de genul 169.254.0.1 inseamna ca nu se primeste DHCP. Astfel concluzionezi unde este problema. Verifici dupa routerul care asigura DHCP ce se intampla. Eventual te conectezi direct in el, eliminand restul retelei.
O mare importanta o are investigarea unor posibili factori care ar putea genera problema: cineva a mutat un birou si a deconectat un cablu, sau a introdus un cablu dintr-o priza in alta creand un loop.
Deci prima proba o faci cu reteaua deconectata, in primul echipament. Daca functioneaza, DIGI nu are nicio treaba, daca nu, suni la ei.
A.. si un alt element. urmareste indicatiile de pe ledurile echipamentelor. De exemplu in cazul unui loop, acestea stau aprinse permanent.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate