Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Ping spike seara pe jocuri de cand am pus router Fiberhome de la digi

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Buna seara,

Poate ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg ca atat Cei de la serviciul client digi cat si cei care administreaza jocul spun ca nu e problema de la ei, dar eu seara am ping spike pe jocuri si nu se poate juca nimic online. Sare de la 50 la 500. E destul de frustrant mai ales ca am primit de la Digi,, noi garantam viteza de download si upload in teste sa te uiti pe netflix si youtube si nu garantan cum iti merge netul in jocuri...

Am facut un winMTR test

Host                  % Sent Recv Best Avrg Wrst Last
192.168.1.1       0 3769 3769 0 2 16 0
10.0.0.1             0 3769 3769 0 3 29 1
10.24.241.65     0 3769 3769 0 3 30 1
10.220.155.48   0 3768 3768 8 13 99 9
99.82.182.214   0 3767 3767 8 13 64 9
150.222.118.55 0 3767 3767 7 18 234 18
150.222.118.38 0 3768 3768 6 10 43 7

Precum si o diagnoza. Stie cineva de ce intre hop1 si Hop 2 imi da acel 100% pakcet loss?

                 Source to Here   This Node/Link
Hop  RTT    Lost/Sent = Pct  Lost/Sent = Pct  Address
  0    DESKTOP-RGRFT1K [192.168.1.130]
    0/  50 =  0%   |
  1    3ms 0/  50 =  0% 0/  50 =  0%  192.168.1.1
   50/  50 =100%   |
  2  ---   50/  50 =100% 0/  50 =  0%  StamAcasa.rdsnet.ro [10.0.0.1]
    0/  50 =  0%   |
  3  ---   50/  50 =100% 0/  50 =  0%  TotulVaFiBine.rdsnet.ro [10.24.241.65]
    0/  50 =  0%   |
  4  ---   50/  50 =100% 0/  50 =  0%  10.220.184.205

Multumesc anticipat

#2
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,264
  • Înscris: 24.11.2002
Asa sunt setate acele echipamente sa nu raspunda la ping. Raspunsul la ping le ia din puterea de calcul si capacitatatea de retea, ele avand alte treburi mai importante.

#3
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 18.02.2004
Plus ca este serviciu de tip best effort.

#4
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Am făcut mai multe teste împreună cu cineva care se pricepe mai bine și într-adevăr am hopuri la net. Pe test my latency îmi isu aproape tot pe rosu seara. Am vorbit cu o doamna la serviciul clienți care nu cred ca a înțeles prea mult și mi-a dat un reset la modem. Exista o platforma sau un mod de escaladare către Digi pentru a verifica de la ei cineva care înțelege ce inseamna acest lucru?

Mulțumesc

#5
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 18.02.2004

View PostBogdanArad, on 08 noiembrie 2023 - 13:05, said:

Am făcut mai multe teste împreună cu cineva care se pricepe mai bine și într-adevăr am hopuri la net. Pe test my latency îmi isu aproape tot pe rosu seara. Am vorbit cu o doamna la serviciul clienți care nu cred ca a înțeles prea mult și mi-a dat un reset la modem. Exista o platforma sau un mod de escaladare către Digi pentru a verifica de la ei cineva care înțelege ce inseamna acest lucru?

Mulțumesc

Nu cred ca-ti garanteaza nimeni latenta in afara retelei proprii.
Si oricum esti pe un serviciu de tip best effort. N-ai nimic contractual care sa-ti garanteze o anumita latenta.
Deci, ce sa escaladezi?

#6
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Bună ziuă,
Adică e normal sa am download 50 mb, apoi 30 apoi 100 kb, apoi 50 apoi 100kb, apoi nu mai merge apoi 50mb. În decurs de 2 minute? Sau o ședință online în care ma aud 2 minute, apoi nu ma mai aud 1 minut apoi, iar ma aud 2 min, apoi iar pauza? Sunt la digi de mai bine de 10 ani, pana acum o săptămână nu am avut astfel de probleme.

#7
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 18.02.2004

View PostBogdanArad, on 09 noiembrie 2023 - 11:38, said:

Bună ziuă,
Adică e normal sa am download 50 mb, apoi 30 apoi 100 kb, apoi 50 apoi 100kb, apoi nu mai merge apoi 50mb. În decurs de 2 minute? Sau o ședință online în care ma aud 2 minute, apoi nu ma mai aud 1 minut apoi, iar ma aud 2 min, apoi iar pauza? Sunt la digi de mai bine de 10 ani, pana acum o săptămână nu am avut astfel de probleme.
Vad ca acum discuti de bandwidth, nu de latency.
Cred ca ai vazut si tu ce scrie pe site pentru abonamentul FirberLink 1000.

Viteză maximă 940Mbps download / 450Mbps upload
Viteză medie 850Mbps download / 400Mbps upload
Viteză minimă 200Mbps download / 100Mbps upload

Pentru partea asta, da poti sa faci o sesizare si va veni probabil o echipa sa testeze cu echipamente proprii Digi.

#8
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Am vazut ce scrie, problema mea se întâmplă legat de orice fac pe internet în intervalul orar 20:00-00:00 în fiecare zi de o săptămână. Am fost acasă și în timpul zilei, am teste dimineata, am testat la prânz am testat ieri la 6 seara, totul merge bine, latenta normala indiferent de ce fac. După 19:30( nu în fiecare seara începe la ora fix), apare aceast săptămână de latenta, ca și cum ar face un bec un scurt circuit. Merge bine 2 minute, ,,se sugruma,,,  apoi iar merge bine apoi iar se sugruma și tot asa pana pe la miezul noptii, când totul merge iar în parametri normali. Am făcut sesizare la ei, trimit o echipa diseară,  dar am vrut sa vad niște păreri,  poate ceva omit eu sau nu înțeleg.

Mulțumesc totuși pentru răspunsuri

#9
ogo

ogo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,537
  • Înscris: 07.03.2006
Cu observatia ca throughput-ul minim garantat este doar in reteaua RDS. ATAT.
Ca iti merge tie "incet" cand iei ceva de pe un server in Burkina Faso...asta nu mai e treaba RDS-ului.

Iar cu latentele, pune si tu date reale....ultimele 3 ip-uri publice din trace-ul din primul post nu sunt rutabile in internet...
99.82.182.214 - Address is not announced by any AS
150.222.118.55 - Address is not announced by any AS
150.222.118.38 - Address is not announced by any AS

si in plus, nici nu conteaza in vreo sesizare de la RDS...pt ca deja nu mai sunt in gradina lor...

#10
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 18.02.2004

View Postogo, on 09 noiembrie 2023 - 12:43, said:

99.82.182.214 - Address is not announced by any AS
150.222.118.55 - Address is not announced by any AS
150.222.118.38 - Address is not announced by any AS


Cu ce tool scoti informatia?

Ca eu asa o scot :)

Multumesc.

andrei@ANDREI-PC:~$ whois -h whois.cymru.com "-v 194.102.255.2"
Warning: RIPE flags used with a traditional server.
AS	  | IP			   | BGP Prefix		  | CC | Registry | Allocated  | AS Name
12302   | 194.102.255.2	| 194.102.252.0/22	| RO | ripencc  | 1998-07-08 | VODAFONE_RO Charles de Gaulle nr.15, RO



#11
ogo

ogo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,537
  • Înscris: 07.03.2006
bgp.he.net
sau dintr-un route-server

route-server> show ip bgp 99.82.182.214
% Network not in table

in cazul tau
-doar primul path

route-server> show ip bgp 194.102.255.2
BGP routing table entry for 194.102.252.0/22
Paths: (15 available, best #8, table Default-IP-Routing-Table)
  Not advertised to any peer
  1273 12302
	184.104.203.46 from 216.218.252.67 (216.218.253.2)
	  Origin IGP, metric 0, localpref 100, valid, internal
	  Originator: 216.218.253.2, Cluster list: 216.218.252.67
	  Last update: Wed Nov  8 19:03:14 2023

Edited by ogo, 09 November 2023 - 13:24.


#12
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Bună
Mulțumesc pentru feedback. Cu mențiunea ca nu sunt un expert în aceste lucruri, și acum scriu de pe telefon, nefiind acasa, nu pot momentan sa pun alte rezultate.
În ultimele seri am tot testat cu testmylatency.com unde am tot testat latenta către servere din EU( Anglia,  Germania) precum și Google și Amazon. Pana la orele 19-20 îmi da latenta între 45-50, deviație de 2-3% între ele. După orele menționate mai sus, același proces îmi da latente către aceleași servere menționate mai sus, latente între 50-1000, cu nimic altceva deschis, doar pagina de google.

Ca o descriere mai comuna a problemei, e ca și când aprind un bec, luminează bine apoi din când în când este un scurt pe fir undeva și scade din intensitatea luminii 5-10 secunde apoi iar revine la intensitatea luminii normale. Cam asa merge și netul când am voicecall,  gaming,  download pana după miezul nopții ( presupun ca lumea merge la somn și nu mai e încărcată reteaua). Am aceeași configurație cred ca din 2015, nu am avut nici o modificare pana acum vreo 3 săptămâni când am pus router de la digi.( aveam router personal pana atunci).

Mulțumesc din nou pentru răspunsuri

#13
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 18.02.2004
Router sau ONT cu functie de router?
De fapt unde se face conexiunea PPPoE?
Eu recomand calduros router propriu pe care sa se faca partea de PPPoE, ONT-ul fiind pus in bridge.
Cum am mai zis, nimeni nu-ti va garanta ceva inafara retelei proprii si in niciun caz pe un serviciu de tip best effort.
Pentru voicecall teoretic n-ai probleme pentru latency sub 150ms pentru VoIP clasic, daca ai un SBC se poate duce si mai sus. (exemplu pentru Teams: https://learn.micros...ity-performance)

#14
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Ont digi, router digi. Ppoe făcut de ei in router. Problemele au cam apărut la 2 zile după ce am pus router digi și schimbat abonament de la 500 la 1000. Am pus înapoi și routerul meu și acum aceeași problema și pe routerul meu.

#15
BogdanArad

BogdanArad

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.11.2023
Am uitat sa menționez ca voice call am făcut cu cineva tot din Arad, tot pe digi, deci rețea locală.

#16
ogo

ogo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,537
  • Înscris: 07.03.2006
nu e chiar asa...voip nu este echivalent intotdeauna cu peer-to-peer....

#17
Daniel1122

Daniel1122

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 10.03.2023
Din pacate asta e politica best effort. Nu poti sa faci reclamatie, ca se intampla doar in anumite perioade seara cand reteaua este superaglomerata. Si la mine face la fel cam de la inceputul anului, cu router personal si modemul lor in mod bridge. M-am obisnuit cu situatia. La mine nu se manifesta chiar in fiecare seara.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate