Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lumina ciudata la becul led din b...

Sistemul de dezvațamant

cum citim contor energie termica ...

Cablu USB cu intrerupator
 Cablu FPC 30pini 15mm

Aplicatie media player TV Samsung...

Un crafter din 2014? 2l . masina...

GPL - avertisment rezervor gol, e...
 Pot monta acest monitor pe un bra...

Impartire bani divort

Mesaj de eroare

nici inteligenta artificiala nu m...
 Recomandare suport 2 monitoare de...

Tastatura nu este recunoscuta - s...

I know you

Surse de unde se pot afla informa...
 

Probleme pornire 1.6 TDI CLHA

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016
Am un 1.6 TDI 105 cai, cod CLHA
Am probleme cu prima pornire, cu cat sta mai mult cu atat dureaza mai mult sa pornească, de la 3 până la 10 secunde
O las sa o învârtă de 2-3 ori după care o opresc iar la a doua cheie pornește la sfert
Am verificat cu tester toate piesele, nu am găsit nimic.
Verificat injectoare, relee de la bujii, siguranțe
Nicio eroare pe tester.
Bateria este nouă și codată, nu este baterie AGM, nu știu dacă de acolo e problema, eu dezactivez mereu start-stop ul.
Am încercat să amorsez pompa de motorină din tester, înainte să pornesc mașina, dar tot greu a pornit.
Ulei, filtre, distribuție, curea de la ulei, antigel, tot nou
S a încercat modificarea avansului, dar niciun rezultat
Am vazut videoclipul de pe internet cu variatorul de la axa cu came dar nu exista la motorul asta.
Am luat mașina în vară și atunci nu avea probleme , doar acum în septembrie am observat
Alte sfaturi? sau cineva care a fost cu masina la reprezentanta sa imi spuna costurile? toti mecanicii ma intruma catre reprezentanta

#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,130
  • Înscris: 30.10.2003
Si eu am din cand in cand problema asta la acelasi motor CLHA. Pune contactul fara sa pornesti motorul, stai 2-3 secunde apoi scoate contactul. Repeta operatiunea de vreo 3 ori si apoi porneste motorul. Sunt curios de rezultat.

#3
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,229
  • Înscris: 08.03.2017
Trebuie update soft , de la soft 9213 NU mai apar probleme ,ma refer la soft original .

#4
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016
Ok mersi, miercuri merg la service, daca nu gasim nimic, o sa fac un update soft

#5
Prophecy

Prophecy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 29.07.2023
Verifica presiunea din rampă înainte sa faci update. Si regulatorul de presiune.

Si degeaba pui contactul de 2 ori, ce-ți folosește ca baga pompa din rezervor motorina pe circuitul de joasă, la tine beleaua e pe circuitul de înaltă.

#6
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023

View PostSimoon03, on 25 septembrie 2023 - 12:48, said:


curea de la ulei
Există așa ceva???

#7
Prophecy

Prophecy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 29.07.2023
Ajută la ceva postul asta al tău ?

Cunoști motorul, stii cum este angrenată pompa de ulei sau ai vrut doar sa bifezi un post , in opinia ta, amuzant ?

@ex eric mario, tu esti lipitor de sârme aka electrician, de ce nu iti oferi expertiza pe ariile unde ai know how ?

Omul are o problemă, hai sa l ajutăm, nu să facem misto de o exprimare deficitară...

#8
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 09.01.2009
Bujiile  le-ai schimbat?Ca daca ai una sau 2 bujii arse sau pe duca  de aia iti face asa,

Edited by cotizo_dacul, 25 September 2023 - 20:19.


#9
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,229
  • Înscris: 08.03.2017
Sa fi atent la acea serie de motor , la unele vine o bujie cu 4 fire , e foarte importanta acea bujie si clar numai original sau compatibil 100% , aceste date le gasesti pe forumul monomarca , e complexa problema la cele cu 4 fire si doar cineva cu experienta te poate scoate , altfel nu te lega la cap ca nu va functiona nici ca pana acum.

#10
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016

View PostFlapJack7, on 25 septembrie 2023 - 18:07, said:


Există așa ceva???

Da exista, la motorul asta. E chiar in baia ulei.

View Postcotizo_dacul, on 25 septembrie 2023 - 20:17, said:

Bujiile  le-ai schimbat?Ca daca ai una sau 2 bujii arse sau pe duca  de aia iti face asa,

O sa le schimb , multumesc

View Postldpe, on 25 septembrie 2023 - 20:34, said:

Sa fi atent la acea serie de motor , la unele vine o bujie cu 4 fire , e foarte importanta acea bujie si clar numai original sau compatibil 100% , aceste date le gasesti pe forumul monomarca , e complexa problema la cele cu 4 fire si doar cineva cu experienta te poate scoate , altfel nu te lega la cap ca nu va functiona nici ca pana acum.

O sa o verific, mersi mult

Cureaua de la pompă ulei, cam așa arată la 200k km.

Attached Files



#11
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,470
  • Înscris: 13.11.2011
Niște ciurucuri de motoare,oare când vă veți trezi la realitate ?
In lumea asta nu există numai mașini nemțești.

#12
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016

 missionnad, on 26 septembrie 2023 - 06:39, said:

Niște ciurucuri de motoare,oare când vă veți trezi la realitate ?
In lumea asta nu există numai mașini nemțești.

Următoarea mașină a mea va fii Honda Civic Type R, si eu sunt de părere ca romanul doar nemteasca știe.
Dar având în vedere ca sunt student am vrut ceva ușor de întreținut și la care să găsesc mecanici la preț bun.
Comparând un Audi A3 8V in 5 uși cu orice japoneză la același preț, nu am găsit una care să îmi placă.
Oricum motorul ăsta l am mai avut 3 ani pe alta mașina deci știu cum să îl întrețin. În 3 ani doar consumabilele le am schimbat.
Eu mereu merg sportiv cu motorul ăsta și așa am evitat orice problemă.

#13
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,130
  • Înscris: 30.10.2003
Nemteasca e buna. CLHA meu are 220K km si fost schimbata pompa de la cooler in cei 10 ani de existenta. Ca nu porneste la sfert ... mare lucru! In rest motorul zbarnaie.

#14
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016

 Bursul, on 25 septembrie 2023 - 13:02, said:

Si eu am din cand in cand problema asta la acelasi motor CLHA. Pune contactul fara sa pornesti motorul, stai 2-3 secunde apoi scoate contactul. Repeta operatiunea de vreo 3 ori si apoi porneste motorul. Sunt curios de rezultat.

Am făcut așa și a pornit perfect. Am pus contactul de 4 ori, mașina nefiind pornită de 2 zile, și a pornit perfect. Să fie de la bujii?

#15
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,130
  • Înscris: 30.10.2003
Vezi aici: https://vwforum.ro/t...-16-tdi/page/7/

Simptome personale:
1.    Tremurat aleator ca durata si intensitate la relanti in intervalul de temperatura exterioara 0-16 C care dispare dupa un anumit timp de la pornire. Coincidenta face sa dispara odata cu cresterea temperaturii antigelului, nu are legatura, este strict de timp.
2.    Pornire grea, invartit in gol. Sincronizare gresita intre electromotor si injectie.

Schimbari dupa update la 9231:
1.    Tremuratul a disparut complet. Am verificat compensarile la relanti si ... s-au schimbat.
Inainte: +0.30 | -0.40 | + 1.20 | -1.10
Acum:   +0.80 | +0.70 | -0.80  | -0.70
2.    Pornirea grea a disparut si ea in proportie de 95% (100% o sa fiu la primavara sau daca se mai incalzeste), zilele astea cand s-a mai incalzit putin am putut replica anumite conditii in care problema aparea (stationare <8h, temperature 9-11 grade) si a pornit perfect de fiecare data cu timpi diferiti de preglow si startare electromotor.
3.    Chiar daca se intampla rar sa mi se para ceva la masina, parca vibratiile motorului sunt mai mici la relanti.
Bonus:
DSG: Au disparut micile zvacniri la schimbul treptelor 2->3 la acceleratie moderata prin ridicarea momentului de schimb undeva mai sus de 1750 RPM iar in acceleratie mai puternica undeva intre 2000 si 2250.
Patinajul ambreiajelor s-a redus in toate felurile de acceleratie dar in special in cea mai puternica, masina raspunde mult mai rapid, este chiar aproape de modul S in aceasta privinta.
Retrogradarea pe drum drept are loc mai rar in acceleratie mai puternica si este in functie de km/h si RPM.
La franarea la semafor efectul franei de motor la retrogradarea 6->5->4->3 (senzatia de discuri ovale) s-a redus foarte mult abia se mai simte.
Sincer.. e alta masina. Nu e placebo, sunt chestii care mie imi stateau pe cap si le-am observat absenta imediat. Daca rezolv si horcaitul de pe puntea fata la balansul fata-spate ma imbat rau. ������

Se pare ca update-ul e salvarea noastra.

#16
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016

View PostBursul, on 27 septembrie 2023 - 09:42, said:

Vezi aici: https://vwforum.ro/t...-16-tdi/page/7/

Simptome personale:
1.    Tremurat aleator ca durata si intensitate la relanti in intervalul de temperatura exterioara 0-16 C care dispare dupa un anumit timp de la pornire. Coincidenta face sa dispara odata cu cresterea temperaturii antigelului, nu are legatura, este strict de timp.
2.    Pornire grea, invartit in gol. Sincronizare gresita intre electromotor si injectie.

Schimbari dupa update la 9231:
1.    Tremuratul a disparut complet. Am verificat compensarile la relanti si ... s-au schimbat.
Inainte: +0.30 | -0.40 | + 1.20 | -1.10
Acum:   +0.80 | +0.70 | -0.80  | -0.70
2.    Pornirea grea a disparut si ea in proportie de 95% (100% o sa fiu la primavara sau daca se mai incalzeste), zilele astea cand s-a mai incalzit putin am putut replica anumite conditii in care problema aparea (stationare <8h, temperature 9-11 grade) si a pornit perfect de fiecare data cu timpi diferiti de preglow si startare electromotor.
3.    Chiar daca se intampla rar sa mi se para ceva la masina, parca vibratiile motorului sunt mai mici la relanti.
Bonus:
DSG: Au disparut micile zvacniri la schimbul treptelor 2->3 la acceleratie moderata prin ridicarea momentului de schimb undeva mai sus de 1750 RPM iar in acceleratie mai puternica undeva intre 2000 si 2250.
Patinajul ambreiajelor s-a redus in toate felurile de acceleratie dar in special in cea mai puternica, masina raspunde mult mai rapid, este chiar aproape de modul S in aceasta privinta.
Retrogradarea pe drum drept are loc mai rar in acceleratie mai puternica si este in functie de km/h si RPM.
La franarea la semafor efectul franei de motor la retrogradarea 6->5->4->3 (senzatia de discuri ovale) s-a redus foarte mult abia se mai simte.
Sincer.. e alta masina. Nu e placebo, sunt chestii care mie imi stateau pe cap si le-am observat absenta imediat. Daca rezolv si horcaitul de pe puntea fata la balansul fata-spate ma imbat rau. ������

Se pare ca update-ul e salvarea noastra.

Interesat, probleme cu tremuratul nu am. Momentan am dus-o la un service pentru verificare. Daca nu se gaseste nimic neinregula, o sa fac un update de soft. Intrebarea e, cine face update soft? La reprezentanta?

#17
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,130
  • Înscris: 30.10.2003
Am avut tremurat, erau niste mici smucituri aleatoare, cand motorul era rece. De la o vreme au disparut. Nu stiu daca e datorita aditivilor pe care i-am folosit.

Vizualizare mesajSimoon03, pe 27 septembrie 2023 - 09:18, a scris:

Am pus contactul de 4 ori, mașina nefiind pornită de 2 zile, și a pornit perfect. Să fie de la bujii?
Eu m-am obisnuit sa o pornesc asa. Inchid navigatia/consola, luminile, invart de 2-3 ori cheia in contact, apoi pornesc motorul.

#18
Simoon03

Simoon03

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.12.2016

 Bursul, on 27 septembrie 2023 - 10:33, said:

Am avut tremurat, erau niste mici smucituri aleatoare, cand motorul era rece. De la o vreme au disparut. Nu stiu daca e datorita aditivilor pe care i-am folosit.


Eu m-am obisnuit sa o pornesc asa. Inchid navigatia/consola, luminile, invart de 2-3 ori cheia in contact, apoi pornesc motorul.

Am gasit problema, pierde pe la injectorul 3, o sa înlocuiesc garniturile de la toate injectoarele. O sa revin cu update.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate