![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme pornire 1.6 TDI CLHA
Last Updated: Nov 12 2023 18:05, Started by
Simoon03
, Sep 25 2023 12:48
·
4

#1
Posted 25 September 2023 - 12:48

Am un 1.6 TDI 105 cai, cod CLHA
Am probleme cu prima pornire, cu cat sta mai mult cu atat dureaza mai mult sa pornească, de la 3 până la 10 secunde O las sa o învârtă de 2-3 ori după care o opresc iar la a doua cheie pornește la sfert Am verificat cu tester toate piesele, nu am găsit nimic. Verificat injectoare, relee de la bujii, siguranțe Nicio eroare pe tester. Bateria este nouă și codată, nu este baterie AGM, nu știu dacă de acolo e problema, eu dezactivez mereu start-stop ul. Am încercat să amorsez pompa de motorină din tester, înainte să pornesc mașina, dar tot greu a pornit. Ulei, filtre, distribuție, curea de la ulei, antigel, tot nou S a încercat modificarea avansului, dar niciun rezultat Am vazut videoclipul de pe internet cu variatorul de la axa cu came dar nu exista la motorul asta. Am luat mașina în vară și atunci nu avea probleme , doar acum în septembrie am observat Alte sfaturi? sau cineva care a fost cu masina la reprezentanta sa imi spuna costurile? toti mecanicii ma intruma catre reprezentanta |
#2
Posted 25 September 2023 - 13:02

Si eu am din cand in cand problema asta la acelasi motor CLHA. Pune contactul fara sa pornesti motorul, stai 2-3 secunde apoi scoate contactul. Repeta operatiunea de vreo 3 ori si apoi porneste motorul. Sunt curios de rezultat.
|
#3
Posted 25 September 2023 - 13:07

Trebuie update soft , de la soft 9213 NU mai apar probleme ,ma refer la soft original .
|
#4
Posted 25 September 2023 - 15:38

Ok mersi, miercuri merg la service, daca nu gasim nimic, o sa fac un update soft
|
#5
Posted 25 September 2023 - 16:32

Verifica presiunea din rampă înainte sa faci update. Si regulatorul de presiune.
Si degeaba pui contactul de 2 ori, ce-ți folosește ca baga pompa din rezervor motorina pe circuitul de joasă, la tine beleaua e pe circuitul de înaltă. |
#6
Posted 25 September 2023 - 18:07

#7
Posted 25 September 2023 - 18:20

Ajută la ceva postul asta al tău ?
Cunoști motorul, stii cum este angrenată pompa de ulei sau ai vrut doar sa bifezi un post , in opinia ta, amuzant ? @ex eric mario, tu esti lipitor de sârme aka electrician, de ce nu iti oferi expertiza pe ariile unde ai know how ? Omul are o problemă, hai sa l ajutăm, nu să facem misto de o exprimare deficitară... |
#8
Posted 25 September 2023 - 20:17

Bujiile le-ai schimbat?Ca daca ai una sau 2 bujii arse sau pe duca de aia iti face asa,
Edited by cotizo_dacul, 25 September 2023 - 20:19. |
#9
Posted 25 September 2023 - 20:34

Sa fi atent la acea serie de motor , la unele vine o bujie cu 4 fire , e foarte importanta acea bujie si clar numai original sau compatibil 100% , aceste date le gasesti pe forumul monomarca , e complexa problema la cele cu 4 fire si doar cineva cu experienta te poate scoate , altfel nu te lega la cap ca nu va functiona nici ca pana acum.
|
#10
Posted 25 September 2023 - 21:28

Există așa ceva??? Da exista, la motorul asta. E chiar in baia ulei.
Bujiile le-ai schimbat?Ca daca ai una sau 2 bujii arse sau pe duca de aia iti face asa, O sa le schimb , multumesc
Sa fi atent la acea serie de motor , la unele vine o bujie cu 4 fire , e foarte importanta acea bujie si clar numai original sau compatibil 100% , aceste date le gasesti pe forumul monomarca , e complexa problema la cele cu 4 fire si doar cineva cu experienta te poate scoate , altfel nu te lega la cap ca nu va functiona nici ca pana acum. O sa o verific, mersi mult Cureaua de la pompă ulei, cam așa arată la 200k km. Attached Files |
|
#11
Posted 26 September 2023 - 06:39

Niște ciurucuri de motoare,oare când vă veți trezi la realitate ?
In lumea asta nu există numai mașini nemțești. |
#12
Posted 26 September 2023 - 07:55

missionnad, on 26 septembrie 2023 - 06:39, said:
Niște ciurucuri de motoare,oare când vă veți trezi la realitate ? In lumea asta nu există numai mașini nemțești. Următoarea mașină a mea va fii Honda Civic Type R, si eu sunt de părere ca romanul doar nemteasca știe. Dar având în vedere ca sunt student am vrut ceva ușor de întreținut și la care să găsesc mecanici la preț bun. Comparând un Audi A3 8V in 5 uși cu orice japoneză la același preț, nu am găsit una care să îmi placă. Oricum motorul ăsta l am mai avut 3 ani pe alta mașina deci știu cum să îl întrețin. În 3 ani doar consumabilele le am schimbat. Eu mereu merg sportiv cu motorul ăsta și așa am evitat orice problemă. |
#13
Posted 26 September 2023 - 08:11

Nemteasca e buna. CLHA meu are 220K km si fost schimbata pompa de la cooler in cei 10 ani de existenta. Ca nu porneste la sfert ... mare lucru! In rest motorul zbarnaie.
|
#14
Posted 27 September 2023 - 09:18

Bursul, on 25 septembrie 2023 - 13:02, said:
Si eu am din cand in cand problema asta la acelasi motor CLHA. Pune contactul fara sa pornesti motorul, stai 2-3 secunde apoi scoate contactul. Repeta operatiunea de vreo 3 ori si apoi porneste motorul. Sunt curios de rezultat. Am făcut așa și a pornit perfect. Am pus contactul de 4 ori, mașina nefiind pornită de 2 zile, și a pornit perfect. Să fie de la bujii? |
#15
Posted 27 September 2023 - 09:42

Vezi aici: https://vwforum.ro/t...-16-tdi/page/7/
Simptome personale: 1. Tremurat aleator ca durata si intensitate la relanti in intervalul de temperatura exterioara 0-16 C care dispare dupa un anumit timp de la pornire. Coincidenta face sa dispara odata cu cresterea temperaturii antigelului, nu are legatura, este strict de timp. 2. Pornire grea, invartit in gol. Sincronizare gresita intre electromotor si injectie. Schimbari dupa update la 9231: 1. Tremuratul a disparut complet. Am verificat compensarile la relanti si ... s-au schimbat. Inainte: +0.30 | -0.40 | + 1.20 | -1.10 Acum: +0.80 | +0.70 | -0.80 | -0.70 2. Pornirea grea a disparut si ea in proportie de 95% (100% o sa fiu la primavara sau daca se mai incalzeste), zilele astea cand s-a mai incalzit putin am putut replica anumite conditii in care problema aparea (stationare <8h, temperature 9-11 grade) si a pornit perfect de fiecare data cu timpi diferiti de preglow si startare electromotor. 3. Chiar daca se intampla rar sa mi se para ceva la masina, parca vibratiile motorului sunt mai mici la relanti. Bonus: DSG: Au disparut micile zvacniri la schimbul treptelor 2->3 la acceleratie moderata prin ridicarea momentului de schimb undeva mai sus de 1750 RPM iar in acceleratie mai puternica undeva intre 2000 si 2250. Patinajul ambreiajelor s-a redus in toate felurile de acceleratie dar in special in cea mai puternica, masina raspunde mult mai rapid, este chiar aproape de modul S in aceasta privinta. Retrogradarea pe drum drept are loc mai rar in acceleratie mai puternica si este in functie de km/h si RPM. La franarea la semafor efectul franei de motor la retrogradarea 6->5->4->3 (senzatia de discuri ovale) s-a redus foarte mult abia se mai simte. Sincer.. e alta masina. Nu e placebo, sunt chestii care mie imi stateau pe cap si le-am observat absenta imediat. Daca rezolv si horcaitul de pe puntea fata la balansul fata-spate ma imbat rau. Se pare ca update-ul e salvarea noastra. |
|
#16
Posted 27 September 2023 - 09:56

Vezi aici: https://vwforum.ro/t...-16-tdi/page/7/ Simptome personale: 1. Tremurat aleator ca durata si intensitate la relanti in intervalul de temperatura exterioara 0-16 C care dispare dupa un anumit timp de la pornire. Coincidenta face sa dispara odata cu cresterea temperaturii antigelului, nu are legatura, este strict de timp. 2. Pornire grea, invartit in gol. Sincronizare gresita intre electromotor si injectie. Schimbari dupa update la 9231: 1. Tremuratul a disparut complet. Am verificat compensarile la relanti si ... s-au schimbat. Inainte: +0.30 | -0.40 | + 1.20 | -1.10 Acum: +0.80 | +0.70 | -0.80 | -0.70 2. Pornirea grea a disparut si ea in proportie de 95% (100% o sa fiu la primavara sau daca se mai incalzeste), zilele astea cand s-a mai incalzit putin am putut replica anumite conditii in care problema aparea (stationare <8h, temperature 9-11 grade) si a pornit perfect de fiecare data cu timpi diferiti de preglow si startare electromotor. 3. Chiar daca se intampla rar sa mi se para ceva la masina, parca vibratiile motorului sunt mai mici la relanti. Bonus: DSG: Au disparut micile zvacniri la schimbul treptelor 2->3 la acceleratie moderata prin ridicarea momentului de schimb undeva mai sus de 1750 RPM iar in acceleratie mai puternica undeva intre 2000 si 2250. Patinajul ambreiajelor s-a redus in toate felurile de acceleratie dar in special in cea mai puternica, masina raspunde mult mai rapid, este chiar aproape de modul S in aceasta privinta. Retrogradarea pe drum drept are loc mai rar in acceleratie mai puternica si este in functie de km/h si RPM. La franarea la semafor efectul franei de motor la retrogradarea 6->5->4->3 (senzatia de discuri ovale) s-a redus foarte mult abia se mai simte. Sincer.. e alta masina. Nu e placebo, sunt chestii care mie imi stateau pe cap si le-am observat absenta imediat. Daca rezolv si horcaitul de pe puntea fata la balansul fata-spate ma imbat rau. ������ Se pare ca update-ul e salvarea noastra. Interesat, probleme cu tremuratul nu am. Momentan am dus-o la un service pentru verificare. Daca nu se gaseste nimic neinregula, o sa fac un update de soft. Intrebarea e, cine face update soft? La reprezentanta? |
#17
Posted 27 September 2023 - 10:33

Am avut tremurat, erau niste mici smucituri aleatoare, cand motorul era rece. De la o vreme au disparut. Nu stiu daca e datorita aditivilor pe care i-am folosit.
Am pus contactul de 4 ori, mașina nefiind pornită de 2 zile, și a pornit perfect. Să fie de la bujii? |
#18
Posted 27 September 2023 - 13:20

Bursul, on 27 septembrie 2023 - 10:33, said:
Am avut tremurat, erau niste mici smucituri aleatoare, cand motorul era rece. De la o vreme au disparut. Nu stiu daca e datorita aditivilor pe care i-am folosit. Eu m-am obisnuit sa o pornesc asa. Inchid navigatia/consola, luminile, invart de 2-3 ori cheia in contact, apoi pornesc motorul. Am gasit problema, pierde pe la injectorul 3, o sa înlocuiesc garniturile de la toate injectoarele. O sa revin cu update. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users