Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 Radio Bucur 1

Sfaturi boiler pana la bransament...

Creare site gen OLX / Autovit

Imagini gratuit sau contra cost i...
 Fisuri beton de egalizare

Reincepe mineritul in UE

Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...
 

Portare in Digi, nu primesc SMS OTP de verificare, de o săptămână

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Bună ziua, să mă ierte administratorii acestui forum dacă nu postez unde trebuie, dar tocmai ce am terminat discuția pentru a patra oară cu cei din centrala tehnica Digi, la fel am primit același răspuns, fara că problema de care m-am lovit de la portare, să poată fi remediată, scriu din epuizarea tuturor posibilităților și al disperării de ajutor.

Mă numesc *******, sunt recent abonat Digi mobil din urma unui proces de portare, din rețeaua celor de la Vodafone. Dețin numărul 073*******, cu acest număr am plecat de la Vodafone, fuguța către Digi în speranța unui abonament mult mai decent decât ce avusesem la Vodafone. Portarea s-a încheiat săptămâna trecută, Miercuri ora 18, am primit mesajul de portare cu succes, perfect. Luasem și un telefon nou de la Digi, OPPO A78 5G, fără nicio pretenție prea mare.
Bag noua cartela in noul telefon,incep configurarea telefonului, și prima surpriză, la legarea contului Google pe telefon, nu primesc SMS de verificare, noroc că eram cu laptopul deschis am ales altă modalitate de conectare. Apoi pe parcurs am observat că la unele conturi gen chiar Digi app, mesajul SMS de verificare apărea în 5 secunde și mă Logan fara problemă, in YouBRD la fel, nicio problemă, in schimb Google, Facebook, Sony App, STEAM, Samsung Account pentru logarea in Smart, nu. De nicio culoare, de o săptămână încoace. Am spamat in aceste zile de la portare retrimiterea de SMS verificare de nici nu vreau să știu cat de încărcată ar fi mesageria SMS în clipa de față, dacă ar fi ajuns din centrul de mesaje, toate la mine. Problema este că nu pot să mă autentific in conturile personale fara aceste SMS de verificare, și sunt disperat, am epuizat toate opțiunile.
Am făcut sesizări la relații cu clienții, au spus că totul este in regulă pe partea Digi, totul funcționează concret și văd că primesc unele SMS, da adică cel de logare Digi app, youbrd și SMS la OTL Oradea, plata transportul in comun, și cam atât, in rest conturi personale cu achiziții făcute de mine, nu.
Am 3 sesizări închise că fiind, fara probleme tehnice, o a doua cartela SIM schimbata, mers cu telefonul nou desigilat in fata mea la încheierea portării, la service, totul e ok. Am făcut toate setările posibile de rețea, de cartela, de permisiuni SMS. Culmea, pe aceleași conturi am incercat cu numărul prietenei mele, și ea primește automat SMS, dar numărul meu nu. Sunt disperat. Dacă nu își va reveni, mă voi vedea obligat să mă portez iar înapoi la Vodafone, da nu vreau sincer și nimeni nu îmi garantează că asta va rezolva lipsa primirii lor. Scriu sincer in speranța lui Digi_Helper, că ar putea să mă ajute cu orice, chiar nu știu ce mai pot face in clipa asta.

Edited by December, 20 September 2023 - 16:14.
editat datele personale


#2
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,854
  • Înscris: 02.08.2021
Încearcă să configurezi centul de mesaje pe telefonul tău. S-ar putea să fie de la asta, deși problema lui este de regulă că nu poți trimite SMS-uri.
Centrul de mesaje la Digi este +40770000050 .
Trebuie să pui numărul ăsta la centrul de mesaje din setări. La Short Message service center SMSC.

Edited by Valy_User, 20 September 2023 - 16:27.


#3
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Mulțumesc de sfat, din păcate centru de mesaje este setat corect.

Edited by AlexEn, 20 September 2023 - 17:04.


#4
scorpyo

scorpyo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,460
  • Înscris: 14.01.2008
Ai incercat sa bagi cartela in alt telefon cand ceri acele sms-uri?

Daca si pe alt telefon nu iti vin, e clar vina Digi, dar sa nu iti fie totusi ceva bulit in noul telefon

#5
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Da, am incercat cartela in 2 alte telefoane, dintre care vechiul meu S10+ și nu primesc pe nici unul dintre cele 3 telefoane.
Am făcut următoarea chestie chiar, in conturile unde reușeam să scriu alt număr de recuperare cod SMS, am băgat numărul Digi al prietenei mele, titulara de contract, și ea primește între 5 10 secunde acele SMS cu codurile de verificare...

Edited by AlexEn, 20 September 2023 - 17:05.
NU MAI CITA INTEGRAL MESAJUL IMEDIAT ANTERIOR!


#6
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,905
  • Înscris: 18.12.2007
Ia legatura cu Helperul, nu s-a actualizat rutarea dupa portare, mesajele tale ajung in Vodafone.

#7
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,374
  • Înscris: 08.02.2011
Singurii care pot rezolva sunt operatorii acelor numere scurte. Aia se mișcă foarte greu sa actualizeze rutele in cazul numerelor portate.

Toți am pățit așa, se rezolva de la sine, dar durează destul de mult timp. Nu are ce să facă Digi sau celălalt operator de unde ai plecat.

Edited by modoran, 20 September 2023 - 17:08.


#8
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
#AlexEn, îmi pare rău, sunt chiar neghiob cu forumurile și mi se și mișcă greu pagina, cu delay. Am sa fiu atent la sfat.

Și eu tind să cred că o fi ceva rămas în mațele Vodafone în urma portării, dar nu sunt în măsură să aflu asta, sincer acesta e și motivul pentru care am activat contul de forum, văzând că sunt atâția oameni faini aici care chiar se ajuta unii pe alții cu sfaturi, in speranța că își rezolvă fiecare problema. Speram să mă poată ajuta Digi_Helper fiindcă am auzit de la cunoscuți că ar fi o persoană în măsură să mă sfătuiască, orice sfat sau ajutor e bine venit din partea tuturor, eu nu activez de regulă pe forumuri, dar situația te împinge, iar eu am rămas fără soluții.

#modoran exista cumva posibilitatea să iau legătura cu acei operatori de numere scurte, că eu nu văd cum as putea. Sau ar trebui sa am doar răbdare să sper că e un proces lung încărcat cu răbdare sica la un moment dat in timp,se vor actualiza rutele către numărul meu portat?





#9
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,905
  • Înscris: 18.12.2007
Din nou, tu trebuie sa iei legatura cu operatorul curent, care va face toate investigatiile, inclusiv va discuta cu Vodafone.

#10
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,374
  • Înscris: 08.02.2011
Poți să iei legătura cu google și Facebook sa le explici treaba cu portarea in Romania, dar nu știu dacă citește vreo persoană ce scrii.

Poți să iei și tu legătură cu ei, fiecare număr scurt aparține unei firme și se găsește numărul de contact ( dar nu se știe dacă te vor baga in seama ).

Vreo luna de zile a durat in cazul meu, dar sunt unele servicii ce nu merg nici după 5 ani.

#11
yblu

yblu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 30.08.2006

View PostAlexEn, on 20 septembrie 2023 - 17:26, said:

Din nou, tu trebuie sa iei legatura cu operatorul curent, care va face toate investigatiile, inclusiv va discuta cu Vodafone.

View PostBruZL1, on 20 septembrie 2023 - 17:19, said:

Și eu tind să cred că o fi ceva rămas în mațele Vodafone în urma portării, dar nu sunt în măsură să aflu asta,
Vodafone se uita de pe margine si rade pe motiv ca na ti-a trebuit portare! Glumesc.....portarea e foarte buna!
Daca primesti apeluri/mesaje din retea/macar o alta retea din RO si SIM-ul vechi Vodafone nu mai are semnal->Vodafone pa pa si-a luat talpasita ca nu mai are ce sa faca! Poate sa ii intrebe Digi una alta....dar degeaba! Ei au iesit din schema.
Procesul de portare este reglementat...
https://legislatie.j...iDocument/90032
Figura 3
Attached File  264840_A1932.jpg   22.88K   44 downloads
AIR - actualizare informații rutare: mesaj transmis de FA către BDC, prin care se confirmă că portarea a fost finalizată și serviciul este funcțional, atât în rețeaua FD, cât și în rețeaua FA. Mesajul va fi transmis de BDC către toți furnizorii. Semnificația mesajului AIR este de actualizare a informațiilor de rutare corespunzătoare numărului portat de către toți furnizorii;
IRA - informații rutare actualizate: mesaj de răspuns al furnizorilor către BDC prin care se confirmă actualizarea informațiilor de rutare referitoare la numărul portat.
Furnizorul acceptor(cel la care te-ai portat) este cel care trimite info ca portarea este gata/totul ok(AIR) spre BDC si BDC da mai departe spre toti furnizorii din RO care ofera servicii si au acces la BDC sa isi faca update de rutare(si sa dea IRA inapoi).
1. FA - furnizor acceptor;
2. FD - furnizor donor;
7. AF - alți furnizori de servicii de comunicații electronice destinate publicului care sunt implicați în implementarea portabilității numerelor, dar nu au, la un anumit moment, calitatea de FA sau FD;

View PostBruZL1, on 20 septembrie 2023 - 16:07, said:

Am făcut sesizări la relații cu clienții, au spus că totul este in regulă pe partea Digi, totul funcționează concret și văd că primesc unele SMS, da adică cel de logare Digi app, youbrd și SMS la OTL Oradea, plata transportul in comun, și cam atât, in rest conturi personale cu achiziții făcute de mine, nu.
Am 3 sesizări închise că fiind, fara probleme tehnice, o a doua cartela SIM schimbata, mers cu telefonul nou desigilat in fata mea la încheierea portării, la service, totul e ok. Am făcut toate setările posibile de rețea, de cartela, de permisiuni SMS.
Din pacate este o zona "gri" intrucat exista multi furnizori de servicii SMS atat prin reteaua lor cat si prin "altele".
Da tu ai contract cu Digi....dar operatorii, neavand rutele la zi, trimit mesajul in Vodafone care il arunca la gunoi deoarece propriile echipamente nu te gasesc in retea->normal!
Mai incearca sa pistonezi la Digi.
Asa cum reiese de mai jos, Digi in calitate de FA, poate interoga BDC cu privire la cine nu a trimis mesaj ca si-a updatat rutele pe numarul tau! Daca cei de la care primesti SMS au gateway-uri in alte tari si de acolo fac rutare direct(de ex pe baza de prefix) spre operatorul din RO->ura si la gara ca e nasoala treaba!
https://www.ancom.ro...C1328704302.pdf
Pagina 45:
IV. BDC nu primeşte mesajul de confirmare a actualizării informaţiilor de rutare (IRA) de la anumiţi furnizori în termenul T5. BDC va considera că portarea este activată de către toţi furnizorii, dar va înregistra furnizorii care nu au transmis mesajul IRA. O listă cu furnizorii care nu au confirmat actualizarea informaţiilor de rutare poate fi accesibilă FA.Dacă BDC nu primeşte niciun mesaj de actualizare a informaţiilor de rutare, această situaţie va fi rezolvată prin intervenţia administratorului de sistem

Caz personal cu o banca din RO....sunat/tichet/totul ok....si cateva saptamani nema SMS.Deja imi era sila de cei de la CC.Operatorul mobil la fel->totul ok/ridica din umeri!
Am luat la pas intr-o zis de nervi toate sucursalele din oras si chiar am facut operatiuni de fata si nema SMS->in a 3-a sucursala am dat de cineva care stia....hey am mai avut un caz si a ridicat mai sus la cine trebuia.In 10 min totul ok.Din ce am inteles foloseau ca si expeditor de SMS o companie mai mica din RO(nu un operator de telefonie mobila)->dar na si asa trebuie sa mearga!
La alta banca din RO am sunat....si deja cei de la CC stiau de problema:mi-au cerut info despre operator vechi/nou si au zis ca se va rezolva in 48h->asa a fost!

Alt caz in familie.....dintr-o retea mobila nu mergea niciun apel de intrare! Restul ok! Cel la care s-a facut portarea...dadea din umeri! Stiind operatorul din reteaua caruia nu se poate suna spre numarul portat(in final am sunat de pe toate retelele) am putut reclama la ANCOM si s-a rezolvat! In cazul tau nu prea stii prin ce retea/din ce retea vin acele SMS-uri!
Telefoanele mai vechi(de ex nokia) stiu ca aratau si numarul centrului de mesaje din reteaua expeditoare.Cele mai noi....habar nu am/nu am gasit! Cu acel numar poate puteai izola din ce retea vin(daca sunt din RO sau nu).Totusi nu garantez ca merita sa te chinui in aceasta directie!

View PostBruZL1, on 20 septembrie 2023 - 16:37, said:

Mulțumesc de sfat, din păcate centru de mesaje este setat corect.
Acel numar/SMSC intervine la trimitere de SMS.
E foarte bine ca l-ai verificat....dar na dezamagire caci nu este de acolo!

Edited by yblu, 20 September 2023 - 18:15.


#12
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
Și ce mă tem cel mai tare, este faptul că oare dacă e sa revin la Vodafone tot prin re-portare, nimeni și nimic nu garantează că situația se îmbunătățește, sau?

#13
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,004
  • Înscris: 27.02.2006
ba da, situatia se imbunatateste peste cateva zile! daca nu, faci re-portare in vodafone, unde vor functiona toate cele ca inainte! problema e ca ai luat telefon si nu poti sa renunti la digi pe perioada minima contractuala!

teoretic daca ai facut contract online sau prin intermediul agentului de vanzari in afara spatiilor comerciale ale digi ai 14 zile la dispozitie sa renunti la contract daca nu functioneaza serviciile cum trebuie!

#14
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,505
  • Înscris: 26.05.2022

View PostValy_User, on 20 septembrie 2023 - 16:25, said:

Încearcă să configurezi centul de mesaje pe telefonul tău. S-ar putea să fie de la asta, deși problema lui este de regulă că nu poți trimite SMS-uri.
Centrul de mesaje la Digi este +40770000050 .
Trebuie să pui numărul ăsta la centrul de mesaje din setări. La Short Message service center SMSC.
Centrul de mesaje ajută sa trimiti mesaje. Pentru primire nu-i necesar sa definesti ceva.

#15
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 26.06.2009
...sau mai simplu: faci o reclamatie la ANCOM si in 7-10 zile o sa vezi ca se misca DIGI si remediaza problema cu rutarile mesajelor.

Problema e la DIGI, dar deh... nu merge si ieftin si bun :-) Nu mai au nici ei oameni calumea (ca aia costa) asa ca trebuie sa insisti pana tichetul tau de deranjament este preluat de cineva competent. In mod normal in cateva minute cineva din NOC-ul Digi isi da seama si remediaza problema. Mai greu e sa ajunga acolo tichetele ;-)

#16
BruZL1

BruZL1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 18.09.2023
@laro, azi se împlinește o săptămână de când nu primesc sms-urile. Alții spuneau că au așteptat o lună și ceva, crezi că merită să mai sper sau... eu inevitabil sa fac cale întoarsă la Vodafone?

Înțeleg. Oare as putea să îl rog pe Digi_Helper să îmi acorde ajutor in aceasta problemă, eu sunt depășit și tot nu primesc mesajele nici în această dimineață...

Edited by Dany_Darke, 21 September 2023 - 06:52.


#17
_Orpheus

_Orpheus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 24.03.2011
Am patit si eu pe firma, aceeasi problema. Peste 50 de numere portate, lipsa primire sms numere scurte sau coduri de confirmare/autentificare. Au inceput sa se rezolve de la sine dupa vreo saptamana, dar nu pe toate numerele odata, ci treptat.

Edited by _Orpheus, 21 September 2023 - 07:08.


#18
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,176
  • Înscris: 26.06.2009

 BruZL1, on 21 septembrie 2023 - 06:01, said:

@laro, azi se împlinește o săptămână de când nu primesc sms-urile. Alții spuneau că au așteptat o lună și ceva, crezi că merită să mai sper sau... eu inevitabil sa fac cale întoarsă la Vodafone?
NU are rost "doar sa astepti"! Fie te tot certi cu DIGI (ca ei trebuie sa finalizeze portarea ok si sa faca/comunice toate rutarile), fie te portezi in alta parte (nu neaparat de VDF). Oricum ar fi iti vei asuma ca ai luat un telefon la pret redus de la DIGI si iti vor imputa (pe drept) diferenta de pret, adica reducerea.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate