Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde pot testa tastaturile mecani...

Seventh Wonder-caut membri trupa

Samsung S23 Plus sau iPhone 15 Pl...

Fallout (2024 _ ...)
 Vacanta in Slovenia - calatorie c...

Far aprins pe o singura parte can...

Euro 24 Germania

Camera auto GPS........
 Xiaomi watch S 1

perdele si draperii automate

Inregistrare iPhone + microfon Bl...

Ce fac cu bancnotele de 500 euro?
 Problema centrala termica Romstal...

Alegere radio player PNI

Alcool la volan

sursa diferentiala

Voi ce blacklist în materie de branduri aveți?

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

Neaceasca85

Neaceasca85

The Soviet EU-Infrigment and RoExit

• Grup: Senior Members

View PostValy_User, on 18 septembrie 2023 - 15:17, said:

Te deranjează foarte tare PV Posted Image .
Si sunt de acord cu tine la Comtec. Sunt mizerii, electricianul care se respecta nu pune asa ceva. Proiecte Diverse a glumit zicand ca abia asteapta sa vada panoul si invertorul Comtec. Posted Image

radunic

radunic

Senior Member

View PostValy_User, on 18 septembrie 2023 - 15:09, said:

Ce ai pățit cu ei? Mi s-au părut oameni de treabă.
Au fost pînă n-au mai fost. Mi-au trimis o baterie externă desigilată și am avut tupeul să verific conținutul pachetului, s-o refuz și să cer una intactă. Mi-au trimis-o tot pe aia desigilată. Ok. De atunci n-au mai căpătat nici un leu de la mine.

Neaceasca85

Neaceasca85

Fineti, ala cu un T aparut dupa ce a disparut Finetti care era bun. Zici ca e vaselina, doar Nutella mai e OK. Nutella inventata in al doilea razboi mondial. Posted Image

Napolitane Alka si Nati.

Valy_User

Valy_User

Senior Member

View PostNeaceasca85, on 18 septembrie 2023 - 15:26, said:

Si sunt de acord cu tine la Comtec. Sunt mizerii, electricianul care se respecta nu pune asa ceva. Proiecte Diverse a glumit zicand ca abia asteapta sa vada panoul si invertorul Comtec. Posted Image
Dacă a făcut Hoff nu cred că mai este mult până acolo.