![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De unde fetisul pentru masini asiatice si ura pentru masini nemtesti?
Last Updated: Nov 07 2023 12:44, Started by
neaRica
, Sep 17 2023 08:22
·
16

#19
Posted 17 September 2023 - 11:04

#20
Posted 17 September 2023 - 11:05

Da dar īn īnțelepciunea populara sunt īncć junk. Īnsć lucrurile se schimba.
Pronabil dupć chinezi se vor īnscrie vietnamezii, sau africanii. |
#21
Posted 17 September 2023 - 12:24

Nu cred că e vorba de ură, ci de saturație pentru toate tomberoanele pe roți, ani de zile românii au adus rablele nemților umplând străzile.
|
#22
Posted 17 September 2023 - 15:37

Deci de unde ura asta pentru nemțești? masinile germane, in mediana, sint cel mult mediocre, stau mai mult in service decat pe strada, dar a ajunge a le detesta tine de lipsa de educatie. un individ educat le ignora, nu le uraste. Edited by Masutatsu-Oyama, 17 September 2023 - 15:38. |
#23
Posted 17 September 2023 - 15:43

Totul tine de trend, de influenceri, de moda trecatoare. Este trendy sa ai japoneza, sa fii pasionat, sa iti placa benzinarele aspirate cum tureaza, sa iei masina pe benzina, sa iei masina electrica etc, depinde in ce grupuri te invarti, la ce te uiti pe youtube.
Toate astea nu sunt decizii integral rationale, achizitia unui vehicul are o parte rationala ( dotari, lungime, caroserie, tip etc) si o parte puternic sentimentala ( culoare, motor, marca etc). De aici si preferinta pentru marci. Spre exemplu, nu prea e rational in 2023 sa mai cumperi un w211 facelift E320 diesel euro 4, ca te freaca si la impozit si la consum si nici nu e cine stie ce dinamic, iesi mai bine cu un Passat nou. Dar as lua Mercul si maine daca l-as gasi in combinatia de culori pe care o vreau ( interior gri deschis cu exterior maro/bej) si l-as pastra chiar si cand nu mai am voie sa circul cu el sau se defecteaza sa vada si nepotii mei ce a insemnat una dintre cele mai frumoase masini din pct meu de vedere, gandita pur pt confort si una dintre ultimele proiectata, desenata, bugetata si executata corespunzator. Edited by Mihai_mb, 17 September 2023 - 15:51. |
#24
Posted 17 September 2023 - 15:51

Asiaticii astia cred ca sunt nebuni de dau peste 5 ani sau peste 200 k km si da am si Corolla hyb., cu garantie extinsa si platita ma duc la 9 ani sau 300 k km
![]() ps pt. un utilizator de la noi cred ca majoritate nu fac 15 k km/ an, deci iei masina aia frumosa si scumpa cu spume sa scoti ochii la fraeri , eu sunt mai pragmatic ca fac 33 k km/ an si am luat o urata si ieftina ![]() Edited by crischir, 17 September 2023 - 16:02. |
#25
Posted 17 September 2023 - 15:52

#26
Posted 17 September 2023 - 16:09

#27
Posted 17 September 2023 - 16:22

Mie mi se pare ca tu ai un "fetis" cu MB-urile vechi. Pentru ca cele noi nu fac nota discordanta fata de alte marci... le gasesi prin toate service-urile.
A existat odata un standard de calitate MB. Odata. Masinile asiatice? Imi place Mazda si-mi place de mult timp. Imi place Subaru. Dar si astia, japonezii au cazaturile lor. Masinile coreene? Uite ca nu am avut asa ca nu pot vorbi. Dar la acelasi pret dotarile sunt net superioare. Si... inca le vezi modele vechi pe sosele. Deci nu-s nici astea asa proaste. Ideea este alta, dupa parerea mea si as pune problema altfel: - la o piata oarecare din 100 masini asiatice/europene/americane/whatever, inmatriculate de noi acum 15 si 20 ani, cate mai circula? Asa vezi calitatea. Nu in Romania unde unii cumpara MB, Haudi, Beauveu si VW, care trebuiau reciclate de mult, dar sunt "ca si noi"... o batranica care le folosea numai sambata pentru shoping. Edited by adip1962, 17 September 2023 - 16:24. |
#28
Posted 17 September 2023 - 18:14

Nu stiu altii dar eu incer si am incercat mereu sa ma feresc de marcile bombardierilor. Asta la nivel de perceptie. Imi e greata de masinile nemtesti de cand au devenit emblema nimicurilor de la noi. Nici nu mai intru in discutia despre mitul masinilor nemtesti care a fost foarte bine argumentat mai sus de alti colegi mult mai priceputi ca mine. Am avut italiana si acum am Mazda. Ambele au fost exact ce-mi doream de la o masina si nu ascund ca-mi place sa am un model de masina putin mai diferit si nu ma refer la masini exclusiviste ... doar ca am preferat alte modele. Oricum isi cumpara fiecare ce doreste.
|
|
#29
Posted 17 September 2023 - 18:17

Nemtii, asa cum scria cineva mai devreme, dupa ce se termina garantia, le dau inapoi si iau altele noi, sau le vand in alte tari.
Putini nemti pastreaza masinile 10 ani. Pe durata garantiei, masinile nemtesti nu se prea defecteaza, asa cum se scria mai devreme, le gasesti prin service doar pentru schimburile de ulei si restul consumabilelor. Ce ajung in Romania, sunt extrem de folosite si majoritatea au km dati inapoi, plus celebra batranica care a tinut masina in garaj... Personal am ajuns la 200.000 km in 3 ani cu nemtoaica mea si nu a avut nici macar un defect. Nu are rost sa comparam calitatea materialelor sau felul in care arata interiorul masinilor mentionate aici. |
#31
Posted 17 September 2023 - 20:25

Deja Chinezii au inundat piata Europeana cu masini electrice iar UE este disperata, vor sa ia masuri de restrictionare ca sa nu distruga industria europeana de masini. Europa a renunţat singură la industrie şi s-a bucurat de "ecologie" şi profit din munca ieftină a asiaticilor. Acum vine vremea plăţii... |
#32
Posted 17 September 2023 - 23:26

masina premium rablagita e paguba la casa omului! cele regular sunt supraevaluate ca dehhh, nemtesti. de premium nemtesc n-am bani, second nu-mi trebuie ca am auzit ca a murit de mult batranica care le cumpara noi si mergea cu ele numai duminica la biserica asa ca pt mine alegerea-i clara. am un civic din 2009 cumparat de nou care inca-i in familie si doar doua bucse i-am schimbat si masina nu-i rablagita, pur si simplu numai asta s-a defectat in rastimpul asta, merge de rupe. ce sa-i cer mai mult? la actuala i-a intrat ceva intre fantele jaluzelei din fata radiatorului, nu reusea s-o inchida pana la capat si din cauza asta nu activa sistemul start-stop, s-a rezolvat pe garantie, nu a fost nevoie de schimbat nici o piesa.
plus de asta mie nu-mi place ingineria nemteasca. au tot timpul tendinta de overengineering. parca tot timpul au ceva de demonstrat. ingineria japoneza imi pare mult mai pragmatica si livreaza cea mai multa calitate pe $ cheltuit la ei. si ca fapt divers, am avut si un Logan primul model (ala chel, de 6000€) luat de nou la vremea aia, un singur cap de bara in 5 ani ca am luat o groapa mare in rest i-am aratat cheia si m-am tot dus. si cand am dat-o nu necesita nici o reparatie. consider ca am facut o afacere buna cu el si ma felicit ca n-am mers cu banii aia sa caut un rablament pe bazar. Edited by Fane, 17 September 2023 - 23:28. |
#33
Posted 18 September 2023 - 00:16

problema e cei care le conduc. Cand te claxoneaza un dobitoc pe trecere, sanse mari sunt ca au BMW si nu Honda sau Toyota.
Desi imi plac Honda si toyota, speaking of which, tot apreciez designe-ul si interiorul unui Mercedes pe langa ele. Altfel, cel mai important e sa nu fi fanboy sau fangirl si sa iti cumperi mereu ce e mai avantajos in pretul tau. Nu va exista niciodata un castigator definitiv aici, desi cel mai probabil pentru majoritatea romanilor selectia nr 1 ar fi Dacia. Edited by n-amname, 18 September 2023 - 00:17. |
|
#35
Posted 19 September 2023 - 15:51

#36
Posted 19 September 2023 - 16:48

Deci de unde ura asta pentru nemțești? Chiar nu înțeleg, consider că majoritatea comentariilor anti mașini nemțești provin de la oameni ce nu au deținut niciodată una sau nu și-au permis întreținerea la una și după au avut probleme. Toate masinile enumerate de tine sint modele vechi, over-engineered si facute dupa alta filosofie, care intre timp a fost abandonata demult. Acum nu se mai fac masini, se fac bani, adica bani din buzunarul tau in al lor. Acum sint folosite pe scara larga solutii care pe vremuri ar fi fost pur si simplu respinse de propriul departament de QA, gen curea scufundata in ulei, motoare in 3 pistoane cu turbo, termoflotoare si alte chestii pe care eu le incadrez la categoria bombe cu ceas. PS: baietii aia de se hirjonesc prin orientul mijlociu folosesc un brand japonez care incepe cu T. Iar australienii zic ca daca vrei sa duci in Outback (adica in desertul lor), iti iei un Land Rover. Daca vrei sa te si intorci, iti iei un Land Cruiser, adica tot o Toyota. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users