Galaxy Watch 4 - brusc nu mai primesc vibratii si sunet la notificari !
Last Updated: Sep 04 2023 12:03, Started by
s_scat
, Aug 31 2023 15:06
·
4

#1
Posted 31 August 2023 - 15:06

Salut !
Am patit asta brusc, acum o saptamana. Nu mai primesc nicio vibratie sau sunet de notificare de la telefon, nici pentru aplicatii, nici pentru apeluri, nici pentru SMS. Ceasul a mers impecabil timp de 1 an, fara probleme ! Ceasul este SM-R870. Telefonul este un LG, cu Android 8.00. Ce am facut incercand sa repar problema: - Am verificat update-ul, crezand ca mi-a instalat vreun update cu probleme... dar sunt la zi cu un update din luna Aprile 2023 - Am verificat setarile din ceas - sunt OK - Am verificat setarile din aplicatie - sunt OK - Am verificat daca aplicatiile dorite au setare de notificare - totul OK - Apoi, in final, am facut reset la ceas - Apoi am sters aplicatia din telefon si am reinstalat-o ... si NIMIC schimbat !!... In continuare nu primesc notificari de la telefon, nici audio, nici vibratii... Dar, foarte interesant este ca: - Am verificat cautarea telefonului, apoi am verificat cautarea ceasului prin casa - functioneaza perfect - Vibratiile merg normal, pt ca le simt la pornire, oprire, etc - Sunetul merge ft bine, pt ca pot asculta muzica la ceas. - In clipa in care se deconecteaza de la telefon din cauze diverse, primesc de asemenea notificare prin vibrare - Temperatura de afara mi-o transmite bine telefonul catre ceas - Daca instalez vreo aplicatie in telefon, totul merge ok - Dar, cel mai interesant este ca notificarile IMI APAR IN CEAS, daca dau slide dreapta... doar cand imi aduc aminte, dar, evident, fara vreo notificare cu sunet sau vibratii ! - De asemenea, daca verific, vad ca in ceas exista apelurile facute, primite, etc... dar fara notificare ! In concluzie, acum este un simplu ceas, functia smart nefiind functionala ! Aveti vreo idee ?... A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc. |
#4
Posted 31 August 2023 - 15:20

Dubios... Este service Samsung la București, poți încerca să-l trimiți acolo.
|
#5
Posted 31 August 2023 - 15:39

Mda... M-am gandit, dar speram sa pot face eu ceva, inainte sa fie nevoie sa merg la service....
|
#6
Posted 01 September 2023 - 10:01

Verifica totusi sa nu fie implicit activat vreun mod DnD (do not disturb) atat pe ceas, cat si pe telefon.
|
#7
Posted 04 September 2023 - 12:03

Am verificat toate setarile... dar din pacate nu s-a schimbat nimic.
Eu ma bazam pe Reset, apoi Hard Reset si reinstalarea aplicatiei... dar le-am facut pe toate si nu a functionat. Nu inteleg cum s-a putut intampla asta brusc, fara sa fi schimbat eu nimic ! Ma gandeam sa imperechez ceasul cu alt telefon, ca sa verific daca cumva telefonul meu e defect. Dar eu nu am alt smartphone si daca ii rog pe altii, ori nu vor, ori nu au cont de Samsung, cont de Google, aplicatia, plugin-ul... etc... O intreaga nebunie pentru ei !! Asa ca ma voi duce la Service Samsung, pentru ca inca e in garantie... si am terminat ! Am vrut doar sa fac intai tot ce pot eu, ca sa nu ma fac de ras eventual la Service... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users