![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Autobuze handmade
Last Updated: Aug 02 2023 12:15, Started by
dtd234
, Jul 25 2023 22:24
·
8

#19
Posted 26 July 2023 - 12:08

Și mai sunt și niște inconștienți care fac lucruri de genul ăsta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/l8zUHasgt0A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#20
Posted 26 July 2023 - 12:32

mihaicozac, on 26 iulie 2023 - 10:56, said:
Am văzut pe unul care confecționa baterii auto din altele vechi. Recupera plumbul și turna electrozi noi, inclusiv acoperirea cu oxid, apoi monta totul înapoi în carcasa veche. Mai era o chinezoaică ce demonta motoare electrice de zeci de kW, refăcea bobinajul apoi reasambla totul de ziceai că e nou din fabrică. Da , am vazut ambele clipuri. Sincer, unii oameni sunt talente innascute pentru a repara lucruri si fac chiar o treaba excelenta. Dar sa te joci cu cauciucuri sau autobuze sau chestii care iti pun viata in pericol .... nu stiu ce sa zic.... Mi se pare o idee foarte proasta. Ce-ar fi sa ne apucam fiecare sa ne construim in curte rachete cosmice. Defapt daca stau sa ma gandesc mai bine nu e prea mare diferenta intre acei producatori de autobuze din postul Nr.1 si producatorii submersibilului care a facut implozie in apropiere de epava Titanicului. Si uite ca de aia nu se ia nimeni. |
#21
Posted 26 July 2023 - 12:55

Da, este de comentat la capitolul siguranta. Noi europenii nu vom circula cu astfel de autobuze, avem niste standarde. Dar la meserie ne dau clasa. Eu cred ca incet, incet astia se vor ridica economic peste multe tari. Nu poti face treaba doar cu roboti, trebuie si mana de lucru priceputa, si la astia se pare ca exista. Daca robotul se incapataneaza sa mai munceasca chemi o echipa de ingineri, le oferi cazare, masa ii si platesti. Daca un pakistanez se incapataneaza, ii tragi o mama de bataie, un sut in fund si iei altul a doua zi.
|
#22
Posted 27 July 2023 - 08:22

mihaicozac, on 26 iulie 2023 - 10:56, said:
Am văzut pe unul care confecționa baterii auto din altele vechi. Recupera plumbul și turna electrozi noi, inclusiv acoperirea cu oxid, apoi monta totul înapoi în carcasa veche. Mai era o chinezoaică ce demonta motoare electrice de zeci de kW, refăcea bobinajul apoi reasambla totul de ziceai că e nou din fabrică. Asta se facea curent la noi inainte de revolutie. |
#23
Posted 27 July 2023 - 08:37

Ce tari sunt aia frate. Toti lucrau fara niciun desen sau schita. Aveau totul memorat.
Papucii ala adidas contrafacuti sunt un deliciu, cred ca erau echipament oficial ca toti aveau. |
#24
Posted 02 August 2023 - 12:15

altuser09, on 26 iulie 2023 - 10:54, said: Eu imi amintesc de perioada cand inca mai exista Autobuzul Bucuresti. Mergand spre Sinaia, intalneam convoaie de sasiuri ROMAN care veneau din sens opus, di Brasov. Erau echipate cu motor si minimul necesar pt a se deplasa pe roti, erau chele, fara caroserie, doar scaunul soferului, bord, volan, faruri/lumini de drum. Soferii erau practic impachetati in folie de plastic, ochelari de schiori. Cred ca se deplasau la Autobuzul unde urma sa devina autobuze. Diferenta fata de indieni, erau noi. Se deplasau la IRA(intreprinderea de raparatii auto) de pe soseaua Oltenitei din Bucuresti unde erau carosate si se faceau masini de pompieri din care multe intervin si azi la incendii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users