Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camping Franta - Chamonix

Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.

Dilae din Slatina, cel mai destep...
 Nikon Z6III

Caști bluetooth pentru smart...

Mutare tablou electric exterior

La mulți ani @leomagic44!
 Recomanadare viniluri

Tv ars din cauza la cctv?

Recomandare soundbar pentru telev...

Vecinii din curte au pus monopol ...
 La multi ani @MariusEXxTREME!

Temperatura AC

Sunt sigure bolurle de plastic (B...

Dimensionare putere centrala / ca...
 

Știri despre marcile auto din grupul Stellantis

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#127
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017
Stellantis a inceput sa comercializeze noul Peugeot 308 1.2 Hybrid 136 CP GT Line,cu distributie pe lant si cutie electrificata Punch e-DCS6 2024.
Cu un rezevor de 55 litri noul Peugeot 308 1.2 Hybrid 136 CP are mari sanse sa afiseze o autonomie de peste 1.000 km, motorul de fata devenind o solutie pentru gama diesel 1.5 BlueHDI care urmeaza sa iasa din productie.
Tot pe acest noul 308 urmeaza ca Stellantis sa ofere si un sistem full hybrid 1.6 PureTech e-DCS7 de 198 CP, sistem care deja este montat pe noua generatie Peugeot 3008 2024.



#128
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017
Opel va vinde în Europa doar mașini electrice începând cu 2025 - https://2222.ro/d6t9c
Păcat.Foarte mulți cumpărători se vor orienta spre ceilalți producători auto care vor comercializa motorizări termice.Mai ales spre sud-coreeni.

#129
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,772
  • Înscris: 15.07.2013
Problema este la “jurnaliști” care nu fac diferența între electrice și electrificate.
Opel nu o să vândă numai mașini electrice, ci PHEV și electrice, nu o să mai vândă ICE și Mild Hibryd

#130
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,187
  • Înscris: 13.11.2017
Tot vor avea de pierdut dacă nu scot și HEV-uri. PHEV nu prea are sens decât pentru cei care stau la casa sau au puncte de încărcare în parcare

#131
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017

 Ford4, on 17 mai 2024 - 19:40, said:

Tot vor avea de pierdut dacă nu scot și HEV-uri. PHEV nu prea are sens decât pentru cei care stau la casa sau au puncte de încărcare în parcare
Corect.Chiar și la preț de motor termic,  dacă locuiesti la bloc, nu iti cumperi PHEV, pentru ca nu ai unde să o încarci iar sa umbli prin oraș, ca să cauți stații de încărcare, nu este o soluție practica.

 HEX2FUN, on 17 mai 2024 - 17:35, said:

Problema este la “jurnaliști” care nu fac diferența între electrice și electrificate.
Opel nu o să vândă numai mașini electrice, ci PHEV și electrice, nu o să mai vândă ICE și Mild Hibryd
Tot o sa își piardă majoritatea clienților, dacă nu oferă  si HEV.Eu locuiesc la bloc, de exemplu, și nu am stații de încărcare în vecinătatea locuinței mele.Si chiar dacă ar fi 2-3 stații, la ce parc auto există în zona, ar fi total insuficiente.

#132
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 29.06.2011
PSA schimba motoarele vechi, pe curea in ulei, cu unele cu lant, care sunt electrificate(minim mild hibryd) si probabil din aceasta cauza se spune ca Opel din 2025 o sa vanda numai electrificate(nu electrice), cum spune si HEX2FUN.

Edited by CGDBZ, 18 May 2024 - 09:10.


#133
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017

 CGDBZ, on 18 mai 2024 - 09:08, said:

PSA schimba motoarele vechi, pe curea in ulei, cu unele cu lant, care sunt electrificate(minim mild hibryd) si probabil din aceasta cauza se spune ca Opel din 2025 o sa vanda numai electrificate(nu electrice), cum spune si HEX2FUN.
Eu cred ca în Europa, Opel va comercializa doar motorizări electrice, asa cum se spune.
Este foarte posibil ca Stellantis, sa încerce, experimental, în Europa,  marca Opel, ca să vadă ce impact financiar ar fi, pe parte de vânzări, dacă ar comercializa doar motorizări electrice.Experimentele se fac pe mărcile subsidiare, achiziționate ulterior, și nu pe cele care au fondat firma.
Opel investește masiv în electrificare, cu o fabrică de baterii gigant construită în Kaiserslautern, Germania.
Compania  Opel dorește să facă mașinile electrice mai accesibile publicului larg.

Edited by freddy2017, 18 May 2024 - 10:19.


#134
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,772
  • Înscris: 15.07.2013
Adevărul este ca dintre toate mărcile de mașini, Opel este singura care are un logo potrivit pentru asta.

În același timp, Peugeot/Citroen deja au multe modele în gama 308/Astra, 3008/Grandland, 5008/Frontera, etc, isi segmentează piața singuri.

Probabil ca DS/Alfa o sa fie oferta Premium, Peugeot high-end, Citroen low-medium și Opel electric.

#135
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017

 HEX2FUN, on 18 mai 2024 - 11:01, said:

Adevărul este ca dintre toate mărcile de mașini, Opel este singura care are un logo potrivit pentru asta.
Asa este însă cred ca a contat doar faptul ca marca Opel este una subsidiara, cumpărată în urma cu câțiva ani, de PSA de la GM.


Alfa Romeo a lansat ediția specială SuperSport pentru Giulia și Stelvio Quadrifoglio - https://2222.ro/0m44c

#136
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017
Noul Jeep Avenger 4xe este cea mai capabilă versiune a celui mai mic model din gama producătorului american,marca și membru  al grupului Stellantis- https://2222.ro/35p0t

Edited by freddy2017, 23 May 2024 - 13:41.


#137
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017
Șeful Stellantis răbufnește și spune că taxele de import ale UE și SUA pentru mașinile electrice chinezești sunt o capcană.Mai multe detalii, în link-ul de mai jos.

https://piataauto.md...sunt-o-capcana/

Edited by freddy2017, 23 May 2024 - 22:13.


#138
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.08.2016
Este normal, din populația planetei de peste 8 miliarde, UE și SUA au mai puțin de un miliard. Dacă încep acest război economic, piața de desfacere a mărcilor europene o sa scadă drastic, deci bugete mai mici pentru dezvoltare.

#139
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,187
  • Înscris: 13.11.2017
Razboaiele de orice natura sunt ele implica pierderi de ambele parti.
Sa vedem cine va iesi insa invingator daca privim problema si din alt unghi. Europa si SUA detin peste 60% din PIB-ul mondial. Asta inseamna ca degeaba restul tarilor au 7 miliarde ca populatie daca majoritatea nu au cu ce cumpara mancare. Iar economia Chinei se sustine prin exporturi. Cam ce se va intampla cu ea cand ii sunt puse bariere ?
Parca suna altfel decat viziunea ta sumbra Posted Image

#140
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,772
  • Înscris: 15.07.2013

 freddy2017, pe 23 mai 2024 - 22:11, a scris:

Șeful Stellantis răbufnește și spune că taxele de import ale UE și SUA pentru mașinile electrice chinezești sunt o capcană.Mai multe detalii, în link-ul de mai jos.

https://piataauto.md...sunt-o-capcana/

Tavares a pariat greșit, s-a închizi fabrici în Europa și să investești 1.5 miliarde în China.

Doctrina economică din ultimii 15 ani, impusă de Germania, a fost o politică de reducere a salariilor în Europa și investitul în Asia, ca și putere de cumpărare. Acum, când SUA și China devin protecționiste realizează și UE ca noi nu mai avem putere de cumpărare.

Soluția este ca Europa să își crească puterea de cumpărare și să investească în Europa. Cumpărăm și noi mașini scumpe, dacă avem cu ce….

#141
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.08.2016
@ford e suficient sa te uiți la date precum https://luxe.digital...-car-companies/
In top 20 o sa vezi multe firme din China, firme ce acum 10 ani nu existau în aceste topuri. Majoritatea nici nu exporta în Europa sau America.


#142
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,187
  • Înscris: 13.11.2017
Păi pe noi nu ne interesează alea care nu exporta în Europa și America

#143
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017

 HEX2FUN, on 24 mai 2024 - 18:58, said:



Tavares a pariat greșit, s-a închizi fabrici în Europa și să investești 1.5 miliarde în China.

Doctrina economică din ultimii 15 ani, impusă de Germania, a fost o politică de reducere a salariilor în Europa și investitul în Asia, ca și putere de cumpărare. Acum, când SUA și China devin protecționiste realizează și UE ca noi nu mai avem putere de cumpărare.

Soluția este ca Europa să își crească puterea de cumpărare și să investească în Europa. Cumpărăm și noi mașini scumpe, dacă avem cu ce….
Tavares a închis fabrici în Europa deoarece concurenta este foarte mare în acest continent, unde se produce mai multe autoturisme decât există cerere.
Tavares s-a orientat spre China deoarece, datorita numărului uriaș de locuitori din aceasta tara care se învecinează cu un alt colos, India, membra și ea, BRICS, aici este o uriașă piata de desfacere pentru producătorii auto.
Poate greșesc, dar dacă crești puterea de cumpărare în Europa, cresc și preturile produselor scoase la vânzare care se ajustează în funcție de puterea de cumpărare.

#144
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 16.07.2017
Stellantis lansează un Citroen electric mic la 20.000 de euro, despre care Tavares a spus că este ”la prețul corect” pentru a concura cu producătorii de automobile chinezi, al căror avantaj semnificativ de cost este prea clar pentru rivalii lor europeni datorită parteneriatelor dintre companii.

Șeful pentru achiziții globale al Stellantis, Maxime Picat, a declarat într-un interviu la Munchen că producătorul auto își presează furnizorii să-și egaleze costurile cu cele ale furnizorilor chinezi, parțial folosind datele culese din parteneriatul său cu Leapmotor din China.
Inclusiv în Europa, acum, principalii adversari ai producătorilor europeni sunt cei chinezi.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate