Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Diverse probleme electrice si un upgrade vizual.

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
bblbromz

bblbromz

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 19.01.2021
Salut.
Detin un Mercedes-Benz din 2008, C-Class S204 (break), motor diesel 2.2L OM646. In ultimul timp am patit o gramada de chestii cu masina si a inceput sa devina foarte enervant cand o conduc, nimic datorat mecanicii ci electricii si ma simt foarte neajutorat pentru ca nu cunosc mai nimic despre diagnoza/codari etc. Orice ajutor este considerabil apreciat.

Prima problema vine de la sistemul SRS, in principal cu sistemele de protectie pe scaunele din fata. La 4 luni de la achizitionare in 2019 am avut displacerea de a primi in bord mesajul de eroare (FL Malfunc. Service) impreuna cu martorul de airbag (sau SRS). Din ce am inteles, pot fi foarte multe probleme care cauzeaza acest mesaj, in principal fiind vorba de mufele de sub scaunul soferului, plasa de la cantar din scaun sau pretensionerul de curea. A fost resetat, a disparut si pentru 6 luni nu am mai avut acest mesaj. Dupa, cand am dus-o la ITP (specific, RAR), un domn a fost mai "taran" cu scaunul (l-a dat maxim in spate cu forta) si a revenit eroarea, de data asta permanent. Dupa ceva timp, un prieten a facut acelasi lucru doar ca la pasager si uite asa m-am ales din FL Malfunc. (Front-LEFT) in martorul de airbag si cu textul "Malfunction, Service" scris in schimb. Amandoua permanente, nu ajuta daca resetez erorile din tester. Am tot stat pe forumuri sa vad despre ce este vorba si toata lumea da acelasi raspuns, "sunt proaste mufele, trebuie remufate" sau "s-a rupt plasa de la cantar, schimba scaunul", dar nimeni nu a confirmat ca problema s-a rezolvat.

A doua problema vine de la sistemul de iluminare, care a aparut recent si ma enerveaza maxim. Pana acum nu am avut nici un fel de problema cu sistemul de iluminare, doar mici erori de la senzorul de lumina care citea o reflectie puternica ca fiind suficienta pentru a dezactiva farurile daca era setat pe pozitia automat. Incepand de vara trecuta, cand dadeam blocul de lumini pe pozitia de faza scurta, o lua razna complet si tot activa-dezactiva farurile la interval de jumatate de secunda. De atunci am ignorat blocul de lumini, l-am lasat doar pe auto. Acum, vara asta, iar a innebunit, dar mult mai urat acum. Indiferent ca e zi cu soare puternic sau noapte bezna, farurile se aprind cand au chef. in general noaptea nu face probleme deloc, dar ziua si cu soarele fix pe senzor le aprinde si le tine aprinse cu orele daca nu pun din bloc pozitia pe 0. Nu am realizat chestia asta indeajuns de repede si normal, bulbii de la pozitii au incins prinderile de plastic (deja calde de la soare) si au topit plasticul, avand acum aproape mereu erori pe respectivele (Front left parking lamp, Front right parking lamp), dar miraculos sunt si momente cand mergi si nu apar nici pentru 200km, farurile pornite permanent. De parca nu era de ajuns, fiind nevoit sa pun blocul pe 0 ziua, cand masina este oprita SI PE 0, ramane aprins la nimereala cate un bec. Fie pozitie pe fata, fie unul din cele 4 becuri pe spate stanga sau dreapta, cum are chef, si nu permanent, dupa un timp se pornesc, dupa un timp se opresc, anapoda. Daca dau pe auto, nu e nici unul aprins. Nu cunosc ce produce toate problemele astea, dar din ce am inteles de la un electrician mai de incredere, e din bloc si recomanda sa-l schimb dar sa vad sa-l iau "p-ala bun" si verifica el. In rest nu poate nimic pentru ca nu are aplicatia de diagnoza originala (STAR), dar majoritatea considera ca e de la SAM (un modul de comanda in spatele selectorului de pe bloc, sau cel putin asa am inteles).

Si acum, daca tot am mentionat problemele, vreau sa mentionez si un upgrade pe care vreau sa il fac. Masina vine super bine echipata, cu sistemul parktronic cu senzori fata spate si "ecrane" pentru distanta, navigatia "mare" (NTG4) cu bluetooth (doar telefonie), interior bej textil foarte frumos, trim piano black si desigur toate functiile de asistenta la conducere, tot felul de senzori etc. Un singur lucru lipseste, si ma omoara chestia asta, fiind vorba de ceasurile de bord cu un singur display circular (asa numitul ac zburator). Masina mea are bordul foarte standard cu 3 ecrane mici si extraordinar de gol, in special cand vine cu volanul cu doar 4 butoane. Practic, asa am inteles ca le compara lumea, ceasurile cu display mare, "alea care au volanul cu 12 butoane", si cele standard, "alea care au volan cu 4 butoane". Aveti atasat cele doua tipuri. Am cautat in lung si in lat daca le pot schimba, si nu am gasit pe nicaieri conversia asta, doar de la cel cu display mare NFL (S-W204 2007-2010), la FL (S-W204 2011+), cu plansa de bord ca de E-Class.

Va rog frumos, daca cunoasteti, sa ma lamuriti cu toate chestiile astea, si in cazul in care a mai patit cineva (am inteles ca sunt foarte comune problemele si pe W211, C204, etc.) dar si mai important daca stiti vreun mecanic electrician care ma poate ajuta cu toate aceste 3 lucruri. Am fost si in Valcea, si in Slatina, si in Bucuresti la diversi mecanici si toti au spus acelasi lucru, "n-avem STAR, e mai greu, trebuie schimbat piesa cu piesa" iar cei cu STAR, cand le-am spus de probleme, mi-au raspuns ca au mai avut si nu le-au dat de cap decat dupa ce au schimbat piesa cu piesa. Orice forma de ajutor este din nou, considerabil apreciata.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   193.53K   40 downloads
  • Attached File  2.png   1.16MB   40 downloads


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate