![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme Skoda
Last Updated: May 26 2023 00:58, Started by
Iustin234
, May 24 2023 23:08
·
9

#1
Posted 24 May 2023 - 23:08

Va salut!Am și eu o nenorocire de Skoda Octavia 2 an 2008 1,8 TSI,și ma confrunt cu o problema și asi vrea sa văd dacă a mai pățit cineva așa.Deci mașina merge,trage bine dar când staționez dacă o las mai mult de jumate de ora numai pornește.La modu pornește motoru merge 1 sec după se oprește și pana nu se răcește motorul numai pornește.Am fost și la service și mi s a spus ca e din motor și ar trebuii segmentat.Sunt așa in dubii nush ce sa fac m ar costa 2500 lei
Faza e ca e aiurea rău când nu pornește și stai sa aștepți o ora doua sa se răcească motoru |
#3
Posted 24 May 2023 - 23:48

#4
Posted 24 May 2023 - 23:56

#5
Posted 24 May 2023 - 23:57

#6
Posted 25 May 2023 - 01:02

,,Numai pornește ", altceva nu face 😁
Diagnoză ai încercat 🤷 Sper că nu ai un prieten cu luft la capota de la mașină, și care are antigelul dulce! 😂 |
#7
Posted 25 May 2023 - 01:18

,,Numai pornește ", altceva nu face 😁 Diagnoză ai încercat 🤷 Sper că nu ai un prieten cu luft la capota de la mașină, și care are antigelul dulce! 😂 Am tot dus-o odată la service da nu i au dat de capăt,am sa ma duc la alt service Poate e vreun senzor cv chiar nush |
#8
Posted 25 May 2023 - 01:31

#9
Posted 25 May 2023 - 01:35

#10
Posted 25 May 2023 - 02:02

m ar costa 2500 lei Nici nu vreau sa ma gangesc ce inseamna o segmentare. 2.500 lei nu ajung nici macar pentru garnituri si segmenti. De manopera nu discutam, orice garaj e dispus sa tina 3 zile un motor pe masa, sa-l admire minim 2 uameni 4ore/zi. Edited by tioopedi, 25 May 2023 - 02:06. |
#11
Posted 25 May 2023 - 05:17

In primul rand, baza mecanicii spune ca, in cazul segmentilor uzati se intampla urmatoarele:
- putere scazuta a motorului; - consum de ulei - pornire ingreunata - fum gros ( alb / gri ) cauzat de patrunderea uleiului in cilindru. Ala de ti-a facut diagnoza din ochi, nu se numeste mecanic. |
|
#12
Posted 25 May 2023 - 06:18

Va salut!Am și eu o nenorocire de Skoda Octavia 2 an 2008 1,8 TSI,și ma confrunt cu o problema Oricum "mecanicul" ala e habarnist daca asa din burta a dat verdictul. Plus ca 2500 lei nu ajung pt o segmentare; eventual vreo 5000 lei. Schimba mecanicul, pune un tester ok pe masina si vezi ce erori ai! |
#14
Posted 25 May 2023 - 07:14

Problema este de la un senzor care ramane blocat datorita temperaturii.
|
#15
Posted 25 May 2023 - 07:30

Probabil ca e un senzor de aer care nu mai functioneaza bine. Problemele de uzura ale motorului se manifesta pe toata plaja de turatie.
|
#16
Posted 25 May 2023 - 08:11

Motorul ala EA888 este stiut cu o GRAMADA de probleme, asa ca daca tu ai doar una esti fericit :-D Oricum "mecanicul" ala e habarnist daca asa din burta a dat verdictul. Plus ca 2500 lei nu ajung pt o segmentare; eventual vreo 5000 lei. Schimba mecanicul, pune un tester ok pe masina si vezi ce erori ai! EA888 GEN2 e renumit doar pentru consumul urias de ulei, asta fiind problema lui majora. Doar initiatorul ne poate spune daca are consum mare de ulei, scoate fum, etc (poate a fost norocos si a cumparat o masina cu problema consumului rezolvata de proprietarul anterior). Corect, cei 2.500 lei nu ajung sub nicio forma pentru o segmentare. Oricum, segmentarea in sine nu are nicio legatura cu problema prezentata... Initiator, schimba service-ul. Edited by paultt, 25 May 2023 - 08:23. |
|
#17
Posted 25 May 2023 - 08:19

N-are cum sa coste 2500 roni o segmentare. Nici cu 2500e nu sunt sigur că-i destul.
Dacă ajungi totuși la segmentare, pune segmenți de bzb (aka gen1), chiar dacă motorul e cdaa (aka gen2) (în cazul asta vor trebui prelucrare și pistoanele). Însă suna dubios sa te pună s-o segmentezi pentru ca nu mai pornește la cald. O diagnoza electronica ai făcut? Orice minitechnicus din cartier are probabil un cablu vcds. Mai degrabă pare un senzor defect. Unii pot fi găsiți și băbește, vezi de exemplu dacă pornește senzorul maf deconectat. Alții lasă coduri de eroare explicite, gen CPS-ul. Edited by KiloW, 25 May 2023 - 08:24. |
#18
Posted 25 May 2023 - 10:03

Vezi senzor de pozitie vibrochen, aveam fix acelasi simptome ca la tine la un reno mai vechi si era senzorul ala murdar cu pilitura, l-am curatat si de atunci a mers struna
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users