![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cafeneaua Vodafone
Last Updated: Nov 28 2023 15:07, Started by
ser23vl
, May 24 2023 14:18
·
17

#145
Posted 26 July 2023 - 14:06

w21, pe 26 iulie 2023 - 11:54, a scris:
Orange a pierdut chiar mai mult % ținând cont că au luat și 0,9mil clienti de la Telekom Mobile via OROC, si au total 9.8mil in prezent. Si la ei pierderea e reala, nu au facut ajustari in politica valabilitatii prepaid. Cifrele de port-in sunt constant raportate cu RDS #1 (cum e de așteptat), Vodafone #2, Orange+Oroc #3, Telekom #4. Nu cred ca au existat excepții in ultimii ani. Dar analiștii softpedia au "deja vu" ca VF poate ajunge in situatia Telekom. Mai degrabă Telekom va ajunge insumat la numărătoarea Vodafone in viitor. Cel mai mare număr de portări s-a înregistrat în rețeaua RCS & RDS (464.189 de numere), urmată de Vodafone (135.022 de numere), Orange (79.990 de numere), Telekom Romania Mobile Communications (53.633 de numere) și Orange Romania Communications (12.758 de numere). Nu este un Telekom "wannabe", dar au cam pierdut clienti in ultima perioada. Totusi, de ce nu tragi o privire si pe topicul de "Retentie"? Sa vezi ce "suste" au cam facut multora, ma rog, celor care au si sesizat. Si ORO si VF sunt fix in aceeasi situatie, o sa piarda mult de pe urma Digi, cu portarile. Eu unul sunt multumit de VF, dar doar in zona unde stau, pentru ca au adus capacitate, daca ai nevoie sa te bazezi pe ei la munte, atunci mai bine iti iei gandul de la semnal decent. |
#146
Posted 26 July 2023 - 14:22

#147
Posted 27 July 2023 - 21:04

Salutare vreau să portez un prepay Orange la Vodafone . Întrebarea e dacă la Vodafone e volte wifi pe prepay?
|
#148
Posted 27 July 2023 - 21:06

Sunt ambele: VoLTE & VoWi-Fi
Edited by gestt, 27 July 2023 - 21:07. |
#149
Posted 07 August 2023 - 08:46

Aveti idee daca am o optiunea Regionala ( cea la 3 euro ) daca activez o Extra Optiune cu Roming, oferta initiala dupa cele 14 zile imi revine?
Din mesajul afisat in cadrul aplicatiei mi se spune ca, Oferta prezenta va fi inchisa. |
#150
Posted 07 August 2023 - 20:12

Mai știe cineva despre preluarea Telekom mobile de către Vodafone eu sper să fie pentru că atunci Vodafone va fi Nr 1 la acoperire!
|
#152
Posted 08 August 2023 - 12:14

Nu stiu ce sa zic daca Vodafone ar prelua Reteaua Telekom!
Mai bine ar fi sa fie preluata de catre DIGI. Chiar am ramas suprins cat de bine sta pe Semnal si Download, sotia avabd Abonament la DIGI. Acum 4 ani am renuntat la DIGI, dar vazand cum stau lucrurile, cred ca revin din nou si imi portez nr de pe Vodafone PrePay pe Abonament DIGI, dar Inca mai stau sa ma gandesc daca trec pe YOXO sau pe DIGI! |
#153
Posted 12 August 2023 - 17:09

Astazi, citeam pe un sait ca Vodafone a anuntat oficial, ca toate abonamentele vor fi indexate cu rata inflatiei si anume, crestere de 6 lei / abonament si ca abonatii, Nu vor mai putea rezilia.
Tind sa cred ca vor mari preturile iar cand va fi vorba de Expirarea Perioadei Contractuale, sa-ti faca Reducere FIX CRESTEREA facuta. |
#154
Posted 02 November 2023 - 05:13

|
#155
Posted 02 November 2023 - 06:03

De fapt se simte din ce în ce mai bine financiar.
Efectele majorărilor agresive pe care le face s-au văzut momentan doar în scăderea numărului de clienți. Se vor vedea și în venituri în următorii ani dacă continua cu politica asta. Numărul de angajați a scăzut datorita digitalizarii (dacă ai vreo problema oare mai poți sa iei legătură ușor cu ei?) și a externalizării vânzărilor. Datoriile sunt mici raportat la concurenta, Orange având peste 100% din cifra de afaceri datorii, Digi aproape 200%... |
#156
Posted 02 November 2023 - 07:55

Da, citeam intr-un editorial in ziarul financiar unde cineva din conducerea Vodafone spunea ca, numarul abonatilor a scazut si ca politica dusa pana in prezent, nu a facut decat sa scada veniturile. Oricum, nu am inteles, De ce isi dau la gioale, odata ce stateau bine, posibil si ideea ca ( nu se duc astia la DIGI ) prefera serviciile noastre. De cand cu YOXO, iarasi, au pierdut, fiind acolo acel abonament senzational pentru cei care vor numai Voce si anume cel de 9 lei. Oricum, in ritmul asta, garantat vor pierde teren.
|
#157
Posted 02 November 2023 - 10:38

heinz, on 02 noiembrie 2023 - 06:03, said:
De fapt se simte din ce în ce mai bine financiar. Efectele majorărilor agresive pe care le face s-au văzut momentan doar în scăderea numărului de clienți. Se vor vedea și în venituri în următorii ani dacă continua cu politica asta. Numărul de angajați a scăzut datorita digitalizarii (dacă ai vreo problema oare mai poți sa iei legătură ușor cu ei?) și a externalizării vânzărilor. Datoriile sunt mici raportat la concurenta, Orange având peste 100% din cifra de afaceri datorii, Digi aproape 200%... Sa continue cu maririle, o sa isi gaseasca sfarsitul la un moment dat, nu e nici lumea proasta cat sa treaca cu vederea mariri succesive, am prins clienti in CC carora li s-au marit de 2-3 ori pe fiecare luna, ce sa mai zic… Am si eu o ruda in varsta, avea acum cativa ani abonamentul 18 lei, l-au facut apoi 25, apoi iar l-au marit, si in final a ajuns la 43 lei, pentru un pensionar care il foloseste doar sa sune si sa primeasca apeluri, asa ca a sunat si a spus ca reziliaza si a primit la 25 lei abonamentul. Nu inteleg criteriile lor de selectie, aleg sa mareasca la multi pensionari care nu au habar si ei nici nu folosesc telefoane smart, deci nu le trebuie net. Au ajuns ultima mizerie de firma, cu practicile astea agresive, eu unul mai mult de un PrePay nu o sa folosesc vreodata la ei, si asta in cazul in care isi imbunatatesc acoperirea, au ajuns sa fie cei mai slabi in zonele de munte, nu te poti baza pe asa retea… Abia astept momentul cand ii intrece Digi la numarul de clienti, desi, daca facem o comparatie strict pe partea de abonamente (fiindca Digi nu mai are PrePay), i-au cam luat. |
#158
Posted 02 November 2023 - 11:04

O alta mizerie Vodafone, asa zisele oferte de Black Friday, unde acelasi oferte, la care pretul abonamentului este mai putin redus fata de cum erau inainte.
Edited by raducanu969, 02 November 2023 - 11:05. |
#159
Posted 03 November 2023 - 07:41

O companie care nu a inteles nici pana acum cum se fac treburile, merg haotic la orice, angajați indiferenti la cererile tale, una spun alta se întâmpla, o firma in degringolada, scăpată de sub control, te mai miri ca apar astefel de articole in presa. Au ajuns cea mai slaba firma din domeniu, Orange si chiar DIGI i-au întrecut demult…
|
|
#160
Posted 03 November 2023 - 07:49

Tind sa cred ca acel om care se ocupa de aceasta parte, crede ca romanii sunt atat de prosti incat halesc orice, altcumva nu imi explic, toata aceasta amploare a nesimtirii. Oricum, este foarte bine ca discutam aici, sa vada si altii despre neregurile facute si astfel, multi sa optam pentru a migra pe PrePay sau portare intr-o alta retea.
|
#161
Posted 04 November 2023 - 09:37

Tind sa cred ca acel om care se ocupa de aceasta parte, crede ca romanii sunt atat de prosti incat halesc orice, altcumva nu imi explic, toata aceasta amploare a nesimtirii. Oricum, este foarte bine ca discutam aici, sa vada si altii despre neregurile facute si astfel, multi sa optam pentru a migra pe PrePay sau portare intr-o alta retea. Sincer nu știu dar tind sa cred ca nu se ocupa nimeni de nimic, dacă intr-un sfârșit ai o interacțiune cu cineva din companie, îți vorbesc in 2 peri si nu știu cum sa scape de tine mai repede, vin cu argumente stupide, etc..( asta dacă Reușești sa treci de roboții lor care mai mult te enervează decât ajuta). Vor doar bani fără sa facă nimic, măresc preturile dar tehnologia si calitatea au rămas demult o amintire. Ma rog fiecare firma cu drumul ei…. |
#162
Posted 06 November 2023 - 15:00

Las și eu o părere despre aceasta companie aici
E de tot rahatul,asta poate doar in România ca Romanu înghite tot Încarci o cartela și expira creditul după 3 luni:))) Roamingul inexistent,trebuie sa ai opțiune pt așa ceva ![]() Vreau sa activez roamingul fiind in alta țara dar se pare ca nu se poate Au o pagina web de tot rasul,doar marketing, mici sa te ajute, ici o informație despre cont și sa poți administra contul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users