![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Elie Saab Towers (ex Crown Towers)
Last Updated: Jun 09 2023 09:14, Started by
RobBob84
, May 22 2023 11:33
·
6

#1
Posted 22 May 2023 - 11:33

De aceștia cu prețuri de Dubai, ce se mai aude ? Linkul proiectului: https://www.eliesaabtowers.ro/
Am observat că au avansat rapid la structură și niște căblăraie/tubulatură prin apartamente, le-au tencuit și toate cele și apoi gata, bate vântul de cam o lună și dacă nu chiar două. Chiar acum câteva zile am observat că una dintre macarale a fost demontată și transportată. Plus că n-am văzut muncitori așa mulți, e un pumn de indieni/nepalezi ce mișună pe acolo. Deci visul Dubaiesc al celor doi colegi de clasă este pe ducă ? ![]() |
#2
Posted 22 May 2023 - 15:59

Multi au preferat sa termine niste etape Rosu/Gri etc, apoi asteapta sa se aseze dobanzile, astfel incat sa poate accesa romanii imprumuturi.
Mie imi scapa totusi ceva, adica am observat ca unii contonua sa lucree la rosu, dar nu se avanteaza sa termine ce au inceput. E posibil sa le expire autorizatiile de constructie. Despre scadere de preturi, doar accidental, pentru ca adesea nu mai vorbim de imprumuturi de la banci luate de dezvoltatori, ci de investotori privati. Sunt multi bani pe piata, dar nu ai nostri. |
#3
Posted 22 May 2023 - 16:07

Adm, on 22 mai 2023 - 15:59, said:
Multi au preferat sa termine niste etape Rosu/Gri etc, apoi asteapta sa se aseze dobanzile, astfel incat sa poate accesa romanii imprumuturi. Mie imi scapa totusi ceva, adica am observat ca unii contonua sa lucree la rosu, dar nu se avanteaza sa termine ce au inceput. E posibil sa le expire autorizatiile de constructie. Despre scadere de preturi, doar accidental, pentru ca adesea nu mai vorbim de imprumuturi de la banci luate de dezvoltatori, ci de investotori privati. Sunt multi bani pe piata, dar nu ai nostri. Prețurile la apartamentele alea încep undeva de la 450/500k€ în sus, am văzut prețul listat înainte să-l cumpere Elie Saab proiectul. Cei de la ANG care se ocupă de vânzări, la fel, aceleași prețuri pun. Vorbim de un proiect unde media prețului se situează la milioane de euro, ceea ce mi se pare absurd totuși... Culmea că Metropolitan îl construiește, ai zice că probabil au bani să termine, dar la cât s-au avântat cred că au dat-o cu stângu'n dreptu la aspirațiile lor de Dubai cu clientela de România. Din ce-am mai înțeles din unele surse de la primărie, One United aparent ar fi dispuși să le cumpere proiectul dacă nu doresc să-l cumpere. One construind One Herăstrău Vista fix lângă ei. |
#4
Posted 22 May 2023 - 21:25

Probabil trece trenul tot de minim 20 ori pe zi ?
![]() Le-o fi placand milionarilor sa se simta ca-n copilarie cand locuiau in triaj inainte de scoala vietii ? Probabil asta-i noul etalon al luxului : sa ai "trenul tau" care te trezeste dimineata la 06:00, ceasul cu alarma e perimat ![]() Edited by radu103, 22 May 2023 - 21:26. |
#5
Posted 22 May 2023 - 21:55

radu103, on 22 mai 2023 - 21:25, said:
Probabil trece trenul tot de minim 20 ori pe zi ? ![]() Le-o fi placand milionarilor sa se simta ca-n copilarie cand locuiau in triaj inainte de scoala vietii ? Probabil asta-i noul etalon al luxului : sa ai "trenul tau" care te trezeste dimineata la 06:00, ceasul cu alarma e perimat ![]() Chiar sunt curios ce solutie gasesc (daca gasesc). As avea si eu nevoie pentru vreo 9mp. |
#6
Posted 22 May 2023 - 22:10

radu103, on 22 mai 2023 - 21:25, said:
Probabil trece trenul tot de minim 20 ori pe zi ? ![]() Le-o fi placand milionarilor sa se simta ca-n copilarie cand locuiau in triaj inainte de scoala vietii ? Probabil asta-i noul etalon al luxului : sa ai "trenul tau" care te trezeste dimineata la 06:00, ceasul cu alarma e perimat ![]() migaci83, on 22 mai 2023 - 21:55, said:
Chiar sunt curios ce solutie gasesc (daca gasesc). As avea si eu nevoie pentru vreo 9mp. Trenul și podul sunt probleme cvasi rezolvate. CFR-ul urmează să pună bariere fonoabsorbante de-a lungul liniei în acea zonă. Podul Băneasa urmează să fie modernizat, nu s-a putut face nici o lucrare pe el până acum din cauza faptului că nu a putut fi recepționat, în urma litigiului de la bucla de întoarcere a liniei de tramvai 5, făcând toate parte din același proiect. Bucla de întoarcere urmează să fie finalizată, acum se sudează ultimele șine și apoi va fi într-un final toată lucrarea recepționată. Este exact aceeași poveste la pasajul Basarab care s-a rezolvat (parțial recepționat). Astea sunt probleme ale trecutului, un oraș se extinde și se adaptează fie că-i la viteză de melc. Sunt probleme care în orașele vestice au fost de mult rezolvate. |
#7
Posted 23 May 2023 - 09:55

Trenul și podul sunt probleme cvasi rezolvate. CFR-ul urmează să pună bariere fonoabsorbante de-a lungul liniei în acea zonă. Tremura pamantul si blocul frate nu sunetul e problema. Sinele si materialul rulant CFR nu-s reconditionate cum ar trebui dupa 5-7 ani, "merg" pana crapa..si gletul tau pe perete din cauza vibratiilor Edited by radu103, 23 May 2023 - 09:57. |
#8
Posted 23 May 2023 - 10:22

#9
Posted 23 May 2023 - 10:35

Eu cred ca tu n-ai dormit vreodata pe strada cu tramvai ca sa-ti dai seama cat de mare-i problema cu trenul la cativa metri de geamurile tale. Tremura pamantul si blocul frate nu sunetul e problema. Sinele si materialul rulant CFR nu-s reconditionate cum ar trebui dupa 5-7 ani, "merg" pana crapa..si gletul tau pe perete din cauza vibratiilor Eu cred că tu nu știi despre ce vorbești. Stau pe o stradă unde trece tramvaiul, și este bloc nou. Liniile sunt reabilitate, blocul când a fost construit s-a lăsat un rost de dilatare și absorbție pentru vibrații. Nu se aude și simte nimic. Hai să nu mai vorbim degeaba doar să ne aflăm în treabă cu acuzații de 2 lei. În cazul proiectului ăstora nici nu se pune problema deoarece tramvaiul trece pe pod unde liniile sun noi, iar vibrațiile sunt absorbite cu mult de către structura podului până să ajungă în clădirea în sine. Puteți să-i întrebați pe cei de la Aviației Park sau One Herăstrău Towers cum le e viața. Cunosc zona destul de bine și ce urmează să se arunce pe acolo în materie de construcții. Se va aglomera și mai mult în următorii 10 ani cu proiectele ce urmează să vină, dar fiecare cu ce-și dorește.
Foarte interesant partea cu barierele fonoabsorbante. Exista vreo lege care obliga CFR-ul sa le puna? Si din ai carui bani, ai CFRului sau dezvoltatorului? Banii CFR-ului, ăia mulți pe care-i are ![]() ![]() |
#10
Posted 23 May 2023 - 11:08

Lucrează aceeași indieni care au lucrat și la Mihai Bravu/Viilor.
Nu îmi dau seama cum vor putea să facă finisajele demne de 4500e/mp, că la viilor nu e nici un perete drept. ![]() |
|
#11
Posted 23 May 2023 - 12:29

#12
Posted 24 May 2023 - 06:09

De ce ar fi obligat CFR să facă asta prin lege? Nu el a construit blocul langa, ar trebui sa fie treabă constructorului părerea mea.
|
#13
Posted 06 June 2023 - 22:04

Dar o fi vreo lege care obliga CFR-ul sa faca asta?
De ce ar fi obligat CFR să facă asta prin lege? Nu el a construit blocul langa, ar trebui sa fie treabă constructorului părerea mea. E o întreagă lege ce vorbește despre asta, poftiți: https://legislatie.j...mentAfis/195373 Gândirea asta cu "da domne' tu ai venit aici, tu îți faci", e o gândire de oameni lipsiți de orice logică. Acolo a avut spațiu orașul să se extindă într-un mod uniform, asta înseamnă că zgomotul cauzat infrastructura la vremea construcției podului/căii ferate/aeroportului trebuie să continue așa cum a fost ? Orașele din vest arată cum se face o dezvoltare corectă, unde problemele astea s-au rezolvat odată ce oamenii au construit în apropiere și nu le-a scos un "fratelemeleu n-aveai decât să nu te muți acolo, nu-i pb mea". La fel și pe podul Basarab, s-au montat panouri fonoabsorbante, la fel cum și pe pasajul doamna ghica, SPER să se monteze panouri fonoabsorbante deoarece sunt apartamente la etajul 3 care au vederea directă la pod. |
#14
Posted 07 June 2023 - 09:30

De la minimul normal ptr a elimina o problema pana la mega-lux de multe mii eur / mp e cale lunga (in alta parte adica, nu acolo langa tren)
Edited by radu103, 07 June 2023 - 09:30. |
#15
Posted 09 June 2023 - 09:14

Kodi992, on 06 iunie 2023 - 22:04, said: E o întreagă lege ce vorbește despre asta, poftiți: https://legislatie.j...mentAfis/195373 Gândirea asta cu "da domne' tu ai venit aici, tu îți faci", e o gândire de oameni lipsiți de orice logică. Acolo a avut spațiu orașul să se extindă într-un mod uniform, asta înseamnă că zgomotul cauzat infrastructura la vremea construcției podului/căii ferate/aeroportului trebuie să continue așa cum a fost ? Orașele din vest arată cum se face o dezvoltare corectă, unde problemele astea s-au rezolvat odată ce oamenii au construit în apropiere și nu le-a scos un "fratelemeleu n-aveai decât să nu te muți acolo, nu-i pb mea". La fel și pe podul Basarab, s-au montat panouri fonoabsorbante, la fel cum și pe pasajul doamna ghica, SPER să se monteze panouri fonoabsorbante deoarece sunt apartamente la etajul 3 care au vederea directă la pod. Salut E vorba de "common sense". Cine a cumparat acum 10 ani la D-na Ghica nu avea cum, in mod rezonabil, sa se gandeasca ca in intersectie va fi facut un pasaj care va trece la cativa metri de geamurile lui. Debordeaza de logica cei care isi cumpara langa liniile de cale ferata, aeroport, fabrica de sticla sau vopsea, groapa de gunoi sau in vreo vagauna unde accesul se face pe un drum ca vai de el si apoi se jelesc de mama focului. Au intr-adevar atat de multa logica, ca nu le-a mai ramas loc si pentru bun simt, ratiune si gandire pe termen mai lung decat ziua de maine. Eu cred ca astia sunt fie snowflakes fie "baieti destepti" cu educatie financiara de pe TikTok/Facebook/Youtube care au sperat la niste randamente bune si care, in momentul in care realizeaza ca realitatea e diferita, nu pot face altceva decat sa isi scoata copii la inaintare si sa se jeleasca agresiv pe retelele sociale sperand ca poate impresioneaza pe cineva. Ca si cumparator, trebuie sa fii cel putin paralel cu realitatea ca sa nu realizezi ca diferentele de pret sunt datorate in principal locatiei. Si asta se intampla peste tot in lume. Cumperi mai ieftin pentru ca trebuie sa faci anumite compromisuri. In viata nu le poti avea pe toate. Daca ar exista case langa padure cu scoala, gradinita si transport in comun la cateva minute de mers pe jos, cu access pe sosele cu minim 2 benzi pe sens, cu piscine, parcari ample si bariere, preturile ar fi cu totul si cu totul altele. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users