Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Masinuta electrica copii - probleme

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014
Buna
Am urmatoarea problema la o masinuta electrica pt copii: dupa incarcare merge cateva minute normal apoi nu merge decat in spate, in fata nu mai merge. Daca o las putin sa stea si pun careva minute incarcatorul merge iar normal, apoi la fel doar in spate.
Initial am crezut ca e o problema cu acumulatorul dar dupa logica mea daca merge in spate fara probleme nu ar trebui sa fie aceasta cauza. Nu inteleg totusi de ce dupa ce o las cateva min la incarcat functioneaza normal…
Va rog daca aveti vreun sfat ce problema ar putea fi.
Multumesc

#2
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Schimba comutatorul cu 3 pozitii.
Banuiesc ca este ASA ceva.
Cu ocazia asta verifica si conexiunile (papucii) de la acest comutator.
Eu am avut la 2 masini situatii diferite: La una avea soclu la acest comutator, la cealalta firele erau lipite.
La cea cu fire am dezlipit firele de pe comutator si am lipit papuci tip auto pentru a usura interventia ulterioara.

#3
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014

 viceroy56, on 11 mai 2023 - 14:03, said:

Schimba comutatorul cu 3 pozitii.
Banuiesc ca este ASA ceva.
Cu ocazia asta verifica si conexiunile (papucii) de la acest comutator.
Eu am avut la 2 masini situatii diferite: La una avea soclu la acest comutator, la cealalta firele erau lipite.
La cea cu fire am dezlipit firele de pe comutator si am lipit papuci tip auto pentru a usura interventia ulterioara.

Multumesc de sfat, are un “schimbator” cu cele 3 pozitii. O sa verific la el conexiunile.
Dar tot nu inteleg de ce dupa ce o las cateva min la incarcat merge ok si apoi “pica” iar mersul in fata…

#4
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Poate are reductor mecanic sau electronic la marșarier să nu șocheze copilul și absoarbe curent mai redus. Pare că bateriile sunt slăbite, ar trebui verificate cu voltmetrul.

#5
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014

 mihaicozac, on 11 mai 2023 - 14:36, said:

Poate are reductor mecanic sau electronic la marșarier să nu șocheze copilul și absoarbe curent mai redus. Pare că bateriile sunt slăbite, ar trebui verificate cu voltmetrul.

Verific, multumesv

#6
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Acel schimbator are in spate un astfel de comutator.
Problema este ca se "perleaza" contactele in comutator datorita curentilor relativ mari si a manevrarii "in mers" si cu pedala de "acceleratie" apasata.
Dupa cele 2-3 minute de mers inainte, se incalzeste local unul din contacte si plasticul in care este fixat se inmoaie si contactul electric nu se mai realizeaza.
Dupa racire, plasticul se rigidizeaza cumva si din nou merge 2-3 minute.
Ai incercat daca merge inainte si daca nu cuplezi alimentatorul? Doar sa astepti cele 5-10 minute.
Mai poti sa testezi si ridicand masina vertical, sa nu aiba rotile motoare pe asfalt si sa testezi ATUNCI daca merge si inainte.

Banuiesc masina cu acceleratie de tipul TOT sau NIMIC, nu cu variatie continua a vitezei.
Una din masinile despre care am amintit avea si telecomanda. Din telecomanda avea viteza variabila. Din pedala de pe masina NU.
Se putea comanda masina ori din pedala, ori din telecomanda, cu un comutator separat de selectie. Masina avea motor si pe volan(avea SERVOPosted Image ), care actiona doar din telecomanda.

#7
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014
Da, merge putin si daca astept 5-10 min. O sa veric acel comutator.
Masinuta are viteza variabila doar din telecomanda, din pedala NU.
Multumesc

 viceroy56, on 11 mai 2023 - 15:16, said:

Acel schimbator are in spate un astfel de comutator.
Problema este ca se "perleaza" contactele in comutator datorita curentilor relativ mari si a manevrarii "in mers" si cu pedala de "acceleratie" apasata.
Dupa cele 2-3 minute de mers inainte, se incalzeste local unul din contacte si plasticul in care este fixat se inmoaie si contactul electric nu se mai realizeaza.
Dupa racire, plasticul se rigidizeaza cumva si din nou merge 2-3 minute.
Ai incercat daca merge inainte si daca nu cuplezi alimentatorul? Doar sa astepti cele 5-10 minute.
Mai poti sa testezi si ridicand masina vertical, sa nu aiba rotile motoare pe asfalt si sa testezi ATUNCI daca merge si inainte.

Banuiesc masina cu acceleratie de tipul TOT sau NIMIC, nu cu variatie continua a vitezei.
Una din masinile despre care am amintit avea si telecomanda. Din telecomanda avea viteza variabila. Din pedala de pe masina NU.
Se putea comanda masina ori din pedala, ori din telecomanda, cu un comutator separat de selectie. Masina avea motor si pe volan(avea SERVOPosted Image ), care actiona doar din telecomanda.


#8
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Daca ai conector la comutatorul cu 3 pozitii, intoarce-l.
O sa ai sensurile inversate si o sa poti vedea clar daca este de vina comutatorul.
O sa mearga OK in fata si cu "stop" in marche arriere!
Daca sunt papuci, la fel: intorci perechile din extremitati. Cele 2 fire din centru merg la motoare, le lasi asa cum sunt.
Efectul trebuie sa fie identic ca mai sus.
Daca sunt lipite, de la inceput un comutator nou si papuci.
De unde esti? Ca in Bucuresti gasesti comutatoare si papuci la "Castani" - Piata Sudului, in Obor, la tarabele cu maruntisuri, etc.

#9
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014

 viceroy56, on 11 mai 2023 - 15:36, said:

Daca ai conector la comutatorul cu 3 pozitii, intoarce-l.
O sa ai sensurile inversate si o sa poti vedea clar daca este de vina comutatorul.
O sa mearga OK in fata si cu "stop" in marche arriere!
Daca sunt papuci, la fel: intorci perechile din extremitati. Cele 2 fire din centru merg la motoare, le lasi asa cum sunt.
Efectul trebuie sa fie identic ca mai sus.
Daca sunt lipite, de la inceput un comutator nou si papuci.
De unde esti? Ca in Bucuresti gasesti comutatoare si papuci la "Castani" - Piata Sudului, in Obor, la tarabele cu maruntisuri, etc.

Sunt din CJ dar gasesec eu, no problem.
Multumesc inca o data pentru explicatiile detaliate.

#10
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Succes!

#11
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,097
  • Înscris: 30.04.2007
daca tot te apuci de surubarit, daca crezi ca poti, inlocuieste acel comutator cu ceva de genul "asta", dar musai sa aibe 3 pozitii si 2 sectiuni

https://vectro.ro/pr...tcaApK7EALw_wcB

#12
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014

 r_murphy, on 11 mai 2023 - 16:02, said:

daca tot te apuci de surubarit, daca crezi ca poti, inlocuieste acel comutator cu ceva de genul "asta", dar musai sa aibe 3 pozitii si 2 sectiuni

https://vectro.ro/pr...tcaApK7EALw_wcB

Multumesc de sfat

#13
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,218
  • Înscris: 06.01.2007
Eu cred ca-i acumulatorul.
Daca-i NiMh, sigur e acumulatorul.

#14
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
E acumulator cu plumb.
Fie 12V/7Ah, fie 2 buc. 6V/4Ah.
Cel putin asa am gasit eu prin masinutele astea.
Cele cu 2 buc de 6V pica mult mai repede, pentru ca au nevoie sa fie incarcati mult mai des decat cei de 12V, datorita capacitatii la jumatate.
Peste tot unde am avut loc fizic, am inlocuit cu 12V/10Ah.

#15
47ali

47ali

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2014
Am testat comutatorul prin inversarea bornelor, la fel inapoi perfect, inainte f f putin… apoi stop….pana o las cateva minnite si apoi porneste la fel.
Cu rotile tractoare ridicate, aceeasi poveste.

 viceroy56, on 11 mai 2023 - 18:07, said:

E acumulator cu plumb.
Fie 12V/7Ah, fie 2 buc. 6V/4Ah.
Cel putin asa am gasit eu prin masinutele astea.
Cele cu 2 buc de 6V pica mult mai repede, pentru ca au nevoie sa fie incarcati mult mai des decat cei de 12V, datorita capacitatii la jumatate.
Peste tot unde am avut loc fizic, am inlocuit cu 12V/10Ah.

O sa incerc cu baterii noi sa vad…

#16
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,007
  • Înscris: 28.10.2006
Incearca sa misti contactele cand e cuplat pe inainte si cu pedala apasata, vezi ce se intampla.
Dar din telecomanda functioneaza corect? Ca la telecomanda nu are importanta pozitia comutatorului cu 3 pozitii.

Lipsesc cam 4 zile, nu am acces la internetPosted Image

#17
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,565
  • Înscris: 08.03.2017
Are o protectie pe + la baterie , pentru test elimina acea protectie .
Ia un spray de contacte si curata peste tot fara s obligatoriu sa desfaci - umezeala le afecteaza .

#18
FlapJack7

FlapJack7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.02.2023
Când Eric al meu era mic i-am luat un fel de mașină cu pedale.
Erau la modă pe vremea aia mașininuțele electrice, copilul apăsa o pedală și aia era.
Eu am zis că ar fi mai bine să facă el ceva mișcare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate