Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Garantie Istyle

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008
Salut,

Am o intrebare referitoare la garantia oferita produselor achizitionate de la iStyle. Am o problema cu tasta escape la un M1 Pro de 14" de cand l-am luat dar parca se agraveaza si nu as vrea sa am surprize pe viitor.

Ideea e ca nu as vrea cineva fara talent sa il deschida inutil, stiu ca ei sunt "authorised reseller" dar vroiam sa vad daca a intrat cineva in contact cu ei pentru partea de garantie si a avut vreo experienta pozitiva sau negativa.

Din pacate l-as duce la un Apple store autorizat, dar nu avem in zona din pacate :( .

#2
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008
Nici nu stiu daca il vor deschide, daca cumva si asta e varianta cu tastatura capsata de carcasa.
Poate il vor sufla cu aer comprimat, si daca tot face figuri ti-l vor schimba pe garantie.

Edited by Hider141, 13 April 2023 - 13:06.


#3
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008
De schimbat se poate :

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Sd1cwO5Y5RY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

dar nu am incredere in cei de la iStyle ca stiu sa umble in el ca cel de mai sus si pot sa rupa ceva cleme in interior sau cine stie si dupa sa raman asa. Nici nu stiu cum ramane cu Apple Coverage dupa faza asta.

#4
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,466
  • Înscris: 01.08.2006
Du la ei, ca doar ei il trimit mai departe la service autorizat sau ei stiu care-i procedura. Ei sunt oficiali, daca busesc ceva, o busesc in mod oficial :D. Singur nu se repara produsul.

#5
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009
iStyke sunt ok - am avut u iPhone in garantie. De obicei nu se repara, ci inlocuieste asa ca fa-ti backup la toate info de pe laptop.

Cred ca tastatura la astfel de laptopuri este "riveted" asa ca se va inlocui (sau iti da negatie pentru ca a fost userul de vina).

#6
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008
Ce negatie ? WTF ? Face asa de cand e nou. Sper sa nu imi spuna asa aberatie ca am o asigurare 3rd party dar nu as vrea sa o folosesc doar daca e cazul.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 bogdanski, on 14 aprilie 2023 - 11:56, said:

Ce negatie ?

Negatie de la service. Adica nu se poate repara si iti returneaza banii (suma din factura). Deci o sa iti poti cumpara unul nou daca vrei.

#8
bogdanski

bogdanski

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 06.01.2008
UPDATE  !  - PROBLEM SOLVED !

Am lasat intr-un final macbook-ul la service, poate singura obiectie a fost ca a durat aproximativ 12 sau 13 zile de la predare dar au rezolvat problema. Au inlocuit toata partea superioara (top case) implicit si un keyboard nou. Sunt multumit de rezultat.

Persoana care la preluat notebook-ul de la iStyle a observat o mica zgarietura pe carcasa (don't know where that came from, tot timpul e in husa de la Thule)  au mentionat de ea in dosarul de garantie, dar nu au facut abuz de acest aspect si s-a inlocuit piesa fara probleme.

In concret sunt un client multumit .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate