Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare cafea de duzina pentr...

Statie incarcare PRACHT ALPHA MON...

Cum se completeaza o declaratie d...

TVA de recuperat - Germania
 beau mult? voi ce credeti?

La Multi Ani de Sfantul Andrei!

Proces verbal acasa

Ted (2024 _ ...)
 Care e cea mai sigura si buna mas...

Poze "corupte" pe un memo...

Spațiu intre acoperiș &...

Recomandari casti in-ear - sony?
 Aveti buricul bagat sau iesit in ...

Eroare EGR

Lasagna gata facuta de la Penny

Deblocare (parola) BIOS. Recomand...
 

Anulare avans la o canapea la comanda?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
ferydaboss

ferydaboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 19.04.2008
Buna! recent am dat avans pentru o canapea, la Kalenda, 2000 lei, si as vrea sa renunt la comanda dar ei zic ca nu pot sa renunt, doar daca cumpar altceva de banii aia, tot de la ei. Eu as prefera banii, decat sa cumpar ceva tot de la ei.. Nu stiu cum sa procedez, nici nu vreau sa ii iau direct cu "va dau in judecata" dar vad ca nici cu frumosul nu merge. Din pacate, si pe site scrie ca:

"4. Canapele si Coltare
Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!"

Oare se mai poate face ceva in cazul acesta? Opc, reclamatie, un mail oficial de la un avocat... ceva?

#2
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,125
  • Înscris: 17.04.2006
Sunt curios si eu ce portite sunt in favoarea clientului.

Insa:

Ai o afacere si vin 50 de clienti care vor canapele personalizate: roz cu inimioare albe si picioare aurite.
Toti platesc avans pentru astfel de cerere care nu a mai venit de nicaieri altundeva. Te apuci sa le faci si le ai 90% finalizate dar toti clientii vor sa se retraga. Ce faci cu ele?
Desigur, le scoti la vanzare cu 50% reducere dar sansele sa le dai sunt minime.

#3
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,686
  • Înscris: 18.04.2007
Păi te încadrezi la pct 4 din citat (e un produs personalizat) ? Atunci au dreptate, nu iei bani înapoi, și zici mersi dacă acceptă să iei altceva, că ar putea să nu-ți dea nimic.

Edited by Brainie, 11 April 2023 - 09:49.


#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 358,351
  • Înscris: 08.10.2015

 ferydaboss, on 11 aprilie 2023 - 09:37, said:

o canapea la comanda

Din ce stiu ANPC nu te poate ajuta pt un produs ce se fabrica la comanda/personalizat. Daca era ceva generic, puteai cere avansul. Insa ai dat niste masuratori pt canapeaua respectiva. Deci vei pierde avansul daca renunti si nu mai vrei canapeaua.

Edited by MembruAnonim, 11 April 2023 - 09:49.


#5
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,580
  • Înscris: 05.02.2012

 Sef-chenko, on 11 aprilie 2023 - 09:48, said:

Sunt curios si eu ce portite sunt in favoarea clientului.

Insa:

Ai o afacere si vin 50 de clienti care vor canapele personalizate: roz cu inimioare albe si picioare aurite.

Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte ar avea pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se numără următoarele:
  • Achiziționarea unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații diferite față de obiectele de serie obișnuite;
  • Achiziționarea unor produse sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare și nu mai pot fi folosite din nou din motive ce țin de igienă sau de protecția sănătății;
  • Produse care după cumpărare au fost amestecate cu alte elemente și care sunt inseparabile;
  • Prestările de servicii încheiate în condițiile în care consumatorul declară anterior că știe că nu are dreptul la retragere;
  • Achiziționarea unor produse cu preț fluctuant, ce nu poate fi controlat de vânzător;
  • Achizițiile făcute în cadrul unei licitații;
  • Achiziția unor ziare periodice sau reviste;
  • Înregistrări video sau audio desigilate după livrare;
  • Programe informatice pe suport fizic, ce nu mai au sigiliul intact;
  • Achiziționarea de conținut digital livrat online în condițiile în care consumatorul a confirmat că renunță de dreptul la retragere;
  • Produsele care expiră rapid, iar la retur nu ar mai putea fi revândute altor cumpărători;
  • Achiziționarea unor servicii de cazare în scop de agrement atunci când în contract se prevede o anumită perioadă exactă de executare.


#6
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,147
  • Înscris: 21.04.2005
https://europa.eu/yo...ns/index_ro.htm

#7
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,897
  • Înscris: 18.12.2007
Din linkul colegului ndor:

Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții:
    bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate
    produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
    produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)

@initiator: ai 0 sanse de a iti recupera banii. Cum au zis si ceilalti colegi, multumeste-le ca ai posibilitatea de a cumpara altceva.

#8
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,911
  • Înscris: 16.03.2007
eu zic ca e mai mult decat generos ca te-a lasat sa comanzi altceva de la ei de banii aia. nu mai da alta data comenzi personalizate daca te stii sucit.

Edited by laffin, 11 April 2023 - 10:07.


#9
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,866
  • Înscris: 15.05.2008
Meri la avocat,numa asa dublezi pretul acelei canapele.

#10
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,178
  • Înscris: 09.02.2007
Mai exista si posibilitatea ca produsul sa nu fie dat inca in fabricare (poate de asta ti-au dat si optiunea sa iti iei altceva de la ei). Insa dat fiind faptul ca sunt acoperiti de informarea de pe site nu vor sa piarda banii.

Singura chestie de facut este sa iei ceva de banii aia si alta data sa citesti cu mare atentie termenii si conditiile.

Edited by shadow_x3x, 11 April 2023 - 10:18.


#11
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,469
  • Înscris: 12.10.2005

 ferydaboss, on 11 aprilie 2023 - 09:37, said:

Buna! recent am dat avans pentru o canapea, la Kalenda, 2000 lei, si as vrea sa renunt la comanda dar ei zic ca nu pot sa renunt, doar daca cumpar altceva de banii aia, tot de la ei. Eu as prefera banii, decat sa cumpar ceva tot de la ei.. Nu stiu cum sa procedez, nici nu vreau sa ii iau direct cu "va dau in judecata" dar vad ca nici cu frumosul nu merge.

E chiar de treaba firma aia, in mod normal pierzi avansul dat pentru orice produs personalizat pe care nu vrei sa il mai cumperi iar pentru unele produse ti se cere intreaga suma in avans pentru ca in caz ca te razgandesti nu au cum sa vanda respectiva chestie altcuiva. Faze de genul "va dau in judecata" sunt ridicole, oricum si daca ai face-o ai pierde glorios si ai mai plati si cheltuielile de judecata. Nu e vina firmei ca nu stii exact ce vrei.

#12
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,111
  • Înscris: 13.03.2005

 ferydaboss, on 11 aprilie 2023 - 09:37, said:

Buna! recent am dat avans pentru o canapea, la Kalenda, 2000 lei, si as vrea sa renunt la comanda dar ei zic ca nu pot sa renunt, doar daca cumpar altceva de banii aia, tot de la ei. Eu as prefera banii, decat sa cumpar ceva tot de la ei.. Nu stiu cum sa procedez, nici nu vreau sa ii iau direct cu "va dau in judecata" dar vad ca nici cu frumosul nu merge. Din pacate, si pe site scrie ca:

"4. Canapele si Coltare
Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!"

Oare se mai poate face ceva in cazul acesta? Opc, reclamatie, un mail oficial de la un avocat... ceva?

Cauti un produs care se vinde rapid de valoarea apropiata avansului si daca gasesti si clientul pentru acel produs, il cumperi pentru acea terta persoana si te reglezi cu banii direct cu acea persoana...

#13
djxme200

djxme200

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 02.08.2004
De ce vrei sa anulezi comanda? Ma bate gandul sa fac o comanda la ei, dar am gasit ceva review-uri negative si m-a pus un pic pe ganduri.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate