![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Anulare avans la o canapea la comanda?
Last Updated: May 04 2023 15:40, Started by
ferydaboss
, Apr 11 2023 09:37
·
2

#1
Posted 11 April 2023 - 09:37

Buna! recent am dat avans pentru o canapea, la Kalenda, 2000 lei, si as vrea sa renunt la comanda dar ei zic ca nu pot sa renunt, doar daca cumpar altceva de banii aia, tot de la ei. Eu as prefera banii, decat sa cumpar ceva tot de la ei.. Nu stiu cum sa procedez, nici nu vreau sa ii iau direct cu "va dau in judecata" dar vad ca nici cu frumosul nu merge. Din pacate, si pe site scrie ca:
"4. Canapele si Coltare Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!" Oare se mai poate face ceva in cazul acesta? Opc, reclamatie, un mail oficial de la un avocat... ceva? |
#2
Posted 11 April 2023 - 09:48

Sunt curios si eu ce portite sunt in favoarea clientului.
Insa: Ai o afacere si vin 50 de clienti care vor canapele personalizate: roz cu inimioare albe si picioare aurite. Toti platesc avans pentru astfel de cerere care nu a mai venit de nicaieri altundeva. Te apuci sa le faci si le ai 90% finalizate dar toti clientii vor sa se retraga. Ce faci cu ele? Desigur, le scoti la vanzare cu 50% reducere dar sansele sa le dai sunt minime. |
#3
Posted 11 April 2023 - 09:48

Păi te încadrezi la pct 4 din citat (e un produs personalizat) ? Atunci au dreptate, nu iei bani înapoi, și zici mersi dacă acceptă să iei altceva, că ar putea să nu-ți dea nimic.
Edited by Brainie, 11 April 2023 - 09:49. |
#4
Posted 11 April 2023 - 09:49

ferydaboss, on 11 aprilie 2023 - 09:37, said:
o canapea la comanda Din ce stiu ANPC nu te poate ajuta pt un produs ce se fabrica la comanda/personalizat. Daca era ceva generic, puteai cere avansul. Insa ai dat niste masuratori pt canapeaua respectiva. Deci vei pierde avansul daca renunti si nu mai vrei canapeaua. Edited by MembruAnonim, 11 April 2023 - 09:49. |
#5
Posted 11 April 2023 - 09:52

Sef-chenko, on 11 aprilie 2023 - 09:48, said:
Sunt curios si eu ce portite sunt in favoarea clientului. Insa: Ai o afacere si vin 50 de clienti care vor canapele personalizate: roz cu inimioare albe si picioare aurite. Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte ar avea pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se numără următoarele:
|
#7
Posted 11 April 2023 - 09:59

Din linkul colegului ndor:
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții: bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar) produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă) @initiator: ai 0 sanse de a iti recupera banii. Cum au zis si ceilalti colegi, multumeste-le ca ai posibilitatea de a cumpara altceva. |
#8
Posted 11 April 2023 - 10:04

eu zic ca e mai mult decat generos ca te-a lasat sa comanzi altceva de la ei de banii aia. nu mai da alta data comenzi personalizate daca te stii sucit.
Edited by laffin, 11 April 2023 - 10:07. |
#10
Posted 11 April 2023 - 10:17

Mai exista si posibilitatea ca produsul sa nu fie dat inca in fabricare (poate de asta ti-au dat si optiunea sa iti iei altceva de la ei). Insa dat fiind faptul ca sunt acoperiti de informarea de pe site nu vor sa piarda banii.
Singura chestie de facut este sa iei ceva de banii aia si alta data sa citesti cu mare atentie termenii si conditiile. Edited by shadow_x3x, 11 April 2023 - 10:18. |
|
#11
Posted 11 April 2023 - 11:01

ferydaboss, on 11 aprilie 2023 - 09:37, said:
Buna! recent am dat avans pentru o canapea, la Kalenda, 2000 lei, si as vrea sa renunt la comanda dar ei zic ca nu pot sa renunt, doar daca cumpar altceva de banii aia, tot de la ei. Eu as prefera banii, decat sa cumpar ceva tot de la ei.. Nu stiu cum sa procedez, nici nu vreau sa ii iau direct cu "va dau in judecata" dar vad ca nici cu frumosul nu merge. E chiar de treaba firma aia, in mod normal pierzi avansul dat pentru orice produs personalizat pe care nu vrei sa il mai cumperi iar pentru unele produse ti se cere intreaga suma in avans pentru ca in caz ca te razgandesti nu au cum sa vanda respectiva chestie altcuiva. Faze de genul "va dau in judecata" sunt ridicole, oricum si daca ai face-o ai pierde glorios si ai mai plati si cheltuielile de judecata. Nu e vina firmei ca nu stii exact ce vrei. |
#12
Posted 11 April 2023 - 13:01

ferydaboss, on 11 aprilie 2023 - 09:37, said:
Buna! recent am dat avans pentru o canapea, la Kalenda, 2000 lei, si as vrea sa renunt la comanda dar ei zic ca nu pot sa renunt, doar daca cumpar altceva de banii aia, tot de la ei. Eu as prefera banii, decat sa cumpar ceva tot de la ei.. Nu stiu cum sa procedez, nici nu vreau sa ii iau direct cu "va dau in judecata" dar vad ca nici cu frumosul nu merge. Din pacate, si pe site scrie ca: "4. Canapele si Coltare Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!" Oare se mai poate face ceva in cazul acesta? Opc, reclamatie, un mail oficial de la un avocat... ceva? Cauti un produs care se vinde rapid de valoarea apropiata avansului si daca gasesti si clientul pentru acel produs, il cumperi pentru acea terta persoana si te reglezi cu banii direct cu acea persoana... |
#13
Posted 04 May 2023 - 15:40

De ce vrei sa anulezi comanda? Ma bate gandul sa fac o comanda la ei, dar am gasit ceva review-uri negative si m-a pus un pic pe ganduri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users