Caut un coleg din strainatate pentru o mica afacere impreuna
Last Updated: Apr 08 2023 10:01, Started by
Damianic
, Apr 06 2023 10:24
·
5

#1
Posted 06 April 2023 - 10:24

Eu stiu si pot reconditiona (repara) bateri auto si fotovoltaice.
Am nevoie de un partener care poate sa aduca din strainatate ca sa-mi vanda bateri auto si fotovoltaice second defecte. Eu nu prea stiu bine o limba straina si nu sunt un bun sofer. Asta astept de la colegul pe care il caut. Putem impreuna chiar sa incepem o mica afacere cu bateri auto si fotovoltaice second reconditionate (reparate) de mine in Ro sau chiar acolo in strainatate. Daca stiti pe cineva interesat, rugati-l sa ma contacteze si putem discuta in privat mult mai multe detalii. |
#3
Posted 06 April 2023 - 10:42

Stã pe marginea drumului și face ca ãsta
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kNGg0P7B5fI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 06 April 2023 - 11:00

de unde esti, am 3-4 acumulatori auto prin garaj.sa-i ai ca banca de organe
Edited by kesarion111, 06 April 2023 - 11:01. |
#5
Posted 06 April 2023 - 11:12

Ca sa repari baterii auto aduse din strainatate, nu prea ai cum.
Este mai avantajos date ca plumb la reciclat decat transportate chiar si din austria sau germania ( aproape). Ideal ar fi sa fii acolo, la sursa, dar si atunci logistica ar fi complicata Poti sa o faci in Romania in schimb, luand baterii auto si transformandu-le in deep cycle (banuiesc ca asta intentionezi) |
#6
Posted 06 April 2023 - 12:30

Urmaresc
![]() Ce repari la ele, ce garantie dai, ce pret de vanzare au alaturi de una noua ? Sa nu confunzi reparat cu regenerat ... |
#7
Posted 06 April 2023 - 12:31

În Austria dacă iei o baterie nouă trebuie să o predai pe cea veche, altfel plătești mai mult. Ca urmare nu prea vor fi multe de vânzare...
|
#8
Posted 06 April 2023 - 12:34

La fotovoltaice nu prea se mai folosesc baterii cu plumb.
Tot mai multa lume foloseste baterii cu litiu (LiFePo4). Iar la astea n-ai ce sa repari. Edited by kolfleading, 06 April 2023 - 12:35. |
#9
Posted 06 April 2023 - 12:58

Sunt firme care aduc acumulatori noi dar refurbished de la diferite firme de afara , la palet , vand cu 100-200lei bucata , am si in oras una - din acest motiv te-am intrebat la ce pret le vei revinde .
Doar nu te apuci sa tai capac si sa schimbi izolator si gratare prin ea , matrite de turnare , cuptor etc si toate acestea pentru 30 lei/bucata castig ... Si problema care a mentionat-o colegul mai sus - in 99% din situati firma de la care cumperi cere baterie la schimb , daca nu ai platesti 10% din pret . Eu adun cele defecte si le duc la gramada la remat la 3 lei/kg . Cele care au potential dupa regenerare le montez pe usp-uri la centrale lemne/peleti . |
#10
Posted 06 April 2023 - 13:42

In primul rand multumiri pentru postari.
Acum raspunsuri:
ce intelegi prin a repara baterii auto? Reconditionare. Adica un SOH cat mai mare si un R cat mai mic.
Urmaresc ![]() Ce repari la ele, ce garantie dai, ce pret de vanzare au alaturi de una noua ? Sa nu confunzi reparat cu regenerat ... Practic e vorba de *regenerat* pe care lumea intelege si confunda cu *reparat*. O luna garantie si maximum un sfert din pretul uneia noi.
Ca sa repari baterii auto aduse din strainatate, nu prea ai cum. Este mai avantajos date ca plumb la reciclat decat transportate chiar si din austria sau germania ( aproape). Ideal ar fi sa fii acolo, la sursa, dar si atunci logistica ar fi complicata Poti sa o faci in Romania in schimb, luand baterii auto si transformandu-le in deep cycle (banuiesc ca asta intentionezi) Adevarat ca acolo la sursa este si o piata si o putere de cumparare mult mai mare. Si ma intereseaza chiar sa ma mut un strainatate. Pentru nepretentiosii care vor cat mai ieftin, asta si intentionam, sa pot folosi baterii auto transformate in deep cycle.
de unde esti, am 3-4 acumulatori auto prin garaj.sa-i ai ca banca de organe Multumesc, sunt de langa Alba Iulia.
Stă pe marginea drumului și face ca ăsta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kNGg0P7B5fI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acel om la ce meserie stie, in Germania ar face repede o gramada de bani. Doar ca nu prea primeste usor viza. |
|
#11
Posted 06 April 2023 - 13:58

Vezi ca bateriile uzate sunt considerate deseuri... nici nu vrei sa sti ce legislatie stufoasa e pe introducerea deseurilor pe teritoriul Romania... sa te gaseasca aia la vama cu baterii in masina sa vezi cum te incalta..
|
#12
Posted 06 April 2023 - 14:29

Sunt firme care aduc acumulatori noi dar refurbished de la diferite firme de afara , la palet , vand cu 100-200lei bucata , am si in oras una - din acest motiv te-am intrebat la ce pret le vei revinde . Doar nu te apuci sa tai capac si sa schimbi izolator si gratare prin ea , matrite de turnare , cuptor etc si toate acestea pentru 30 lei/bucata castig ... Si problema care a mentionat-o colegul mai sus - in 99% din situati firma de la care cumperi cere baterie la schimb , daca nu ai platesti 10% din pret . Eu adun cele defecte si le duc la gramada la remat la 3 lei/kg . Cele care au potential dupa regenerare le montez pe usp-uri la centrale lemne/peleti . Multe multumiri si de la mine pentru toate sfaturile pe care l-ai dat pe acel topic despre bateri. L-am citit aproape tot. Eu sunt in primul rand doar un *cititor* si intreb mai putin. Si cam asa fac si eu cu bateriile. Doar ca acum cautam o sursa de bateri *defecte* ca sa nu tot merg pe la magazine si parcuri de dezmembrari. Mi-au povestit uni din clienti despre aceea firma (inclusiv problemele lor cu ea) si cam asa as putea si eu sa fac ca de aceea caut eu un furnizor. 10% din pret nu e mult pentru o baterie care INCA se poate reconditiona. Problema mea e ca NU am materia prima (bateriile). Desigur ca nu ma apuc sa tai capac si sa schimb izolator si gratare prin ea , matrite de turnare , cuptor etc si toate acestea pentru 30 lei/bucata castig . Doar din redresoare si alta aparatura.
Vezi ca bateriile uzate sunt considerate deseuri... nici nu vrei sa sti ce legislatie stufoasa e pe introducerea deseurilor pe teritoriul Romania... sa te gaseasca aia la vama cu baterii in masina sa vezi cum te incalta.. Stiu si asta doar ca mai stiu ca UE e intr-o schimbare accelerata care nu mai tina cont de cele ce mi-ai scris = carbunele devine o prioritate pentru supravietuirea UE + recent la presiunea Germaniei NU se vor interzice prea curand motoarele cu ardere interna + multe alte renuntari si schimbari de ...... prioritati
La fotovoltaice nu prea se mai folosesc baterii cu plumb. Tot mai multa lume foloseste baterii cu litiu (LiFePo4). Iar la astea n-ai ce sa repari. Asa este doar ca ai mei clienti sunt cei cu venituri mici sau care nu vor sa cheltuie prea mult pe baterii sau pentru ceva provizoriu. |
#13
Posted 06 April 2023 - 14:41

În Austria dacă iei o baterie nouă trebuie să o predai pe cea veche, altfel plătești mai mult. Ca urmare nu prea vor fi multe de vânzare... |
#14
Posted 07 April 2023 - 21:28

Incearca sa te impretienesti (cat de cat) cu cei ce au dezmembrari auto - eu de aici fac rost cateodata de acumulatori , de la masini grav avariate , scapate de pe platforme etc. De dincolo e foarte greu si la propiu si la figurat, sunt foarte grele pentru transport si greu de introdus in tara ca te ia ca deseu plus e plumb toxic , nu sti peste cine dai .
Vad pe olx pe unul din Olt , ara asta cu zecile de vanzare , e tipul acela cu "data jos ieri de pe masina" si bateria e postata de 2 luni ![]() In alta ordine de idei : cele regenerate dau bine pe tester electronic, pornesc masina ok DAR la "furca" da cu virgula , vine careva cu tester analogic cu rezistenta si imediat observa ca e slabita rau bateria . Cand pun cel de 100A descarcare pe baterie "noua luata in 2022" sa vezi cum o ia la vale acul si ajunge la 7 volti desi la tensiune sta beton , 12,8 , clar atunci scoasa de pe redresor . Am patit si la raft in magazin sa constat ca bateria era defecta din fasa . Probleme foarte mari o sa ai cu cei de pe vw de 2.0 diesel, pornesc greu si iti rupe bateria la motor uzat , cu baterie de 80Ah praf o face daca sunt -15 si degeaba le explici ca o tin pe a lor , evita-i ! sa cumpere de unde vor . Edited by ldpe, 07 April 2023 - 21:29. |
#15
Posted 08 April 2023 - 10:01

Incearca sa te impretienesti (cat de cat) cu cei ce au dezmembrari auto - eu de aici fac rost cateodata de acumulatori , de la masini grav avariate , scapate de pe platforme etc. De dincolo e foarte greu si la propiu si la figurat, sunt foarte grele pentru transport si greu de introdus in tara ca te ia ca deseu plus e plumb toxic , nu sti peste cine dai . Vad pe olx pe unul din Olt , ara asta cu zecile de vanzare , e tipul acela cu "data jos ieri de pe masina" si bateria e postata de 2 luni ![]() In alta ordine de idei : cele regenerate dau bine pe tester electronic, pornesc masina ok DAR la "furca" da cu virgula , vine careva cu tester analogic cu rezistenta si imediat observa ca e slabita rau bateria . Cand pun cel de 100A descarcare pe baterie "noua luata in 2022" sa vezi cum o ia la vale acul si ajunge la 7 volti desi la tensiune sta beton , 12,8 , clar atunci scoasa de pe redresor . Am patit si la raft in magazin sa constat ca bateria era defecta din fasa . Probleme foarte mari o sa ai cu cei de pe vw de 2.0 diesel, pornesc greu si iti rupe bateria la motor uzat , cu baterie de 80Ah praf o face daca sunt -15 si degeaba le explici ca o tin pe a lor , evita-i ! sa cumpere de unde vor . Asa este si inca o data multe multumiri pentru sfaturi |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users