Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

max 550 Eur/luna, 60 luni, garantie 60 luni

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
yocha85

yocha85

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 20.11.2015
Sa incepem:

1. Buget de achizitie - max 550 Eur/luna - Leasing pe 5 ani. Avans 0 si fara a lua in calcul Rabla. Nu prea suntem documentati cum se face rost de tichete.
2. Noua sau SH - "usor discutabil", preferabil nou.
3. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar / anual) - familie, 2+1 de 8 ani, lunar - 1500 km doar scoala si munca. Anual  cu drumuri Skopje Constanta, uneori Botosani, aprox 27-35k. Spatiu cat mai mult.. Posted Image In acest moment suferim!
4. Preferinte pentru Diesel / Benzina / hibride / electrice -  Fani diesel, dar, vremurile astea.. (legislatii)
5. Cutie Manuala / Automata - Obligatoriu Automata! Cu toate ca exista sotie, nu imi este jena sa recunosc ca si eu sunt obisnuit asa. Acum multi ani, faceam parte din gasca ce "critica" vehement soferii de automate!
6. Modele si dotari preferate - Modele preferate sunt multe doar ca vrem o schimbare de la ceea ce preferam catre ceea ce este necesar.

Tot pentru punctul 6 o sa pun o scurta poveste.

- Audi A6 break quatro 3000 cmc productie 2006, extra dotata - cu un soft facut in Italia a fost masina care m-a dus mereu la apogeu din orice punct de vedere chit ca a fost iarna sau vara. Condusa aproximativ 135k km- vanduta acum 1 an si jumatate cu 300k km
- Mercedes CLS 3000 cmc productie 2006, putin mai cheala din punct de vedere dotari - inca in posesie. Daca nu erau drumurile MKD - RO, renuntam si la aceasta odata cu Audi A6. Totusi, de ce nu a ramas audi? Norocul ei este ca a fost mai rezistenta, si audi dadea semne de oboseala. Picau lucruri pe banda rulanta deja. Mercedes in posesie de aproximativ 160k km. Varsta totala 370k km

Ce conducem acum, nu are nici o legatura cu ceea ce noi vrem sa numim, urmatoarea noastra masina.

Am tot pierdut timp in sensul favorabil deoarece am castigat ceva informatii de pe aici de pe forum, dar presupun ca toata lumea a trecut si va mai trece in continuare peste sentimentul de: "off sunt prea  multe informatii", "ce fac cu ele", "m-am cam saturat", "oare care e informatia corecta?" si asa mai departe.

Vrem sa devenim si noi "Verzi" dar parca e prea agresiva trecerea de la 3000 TDI/CDI catre Electric. Nu am gandit niciodata asta, nici parca nici nu ne vine.
Asa ca vrem mai spre Verde, daca e corecta exprimarea.

Ce ne dorim? o sa notam cu o scara de la 0 la 10, iar 10 exprimand necesitatea.
SUV ar fi misto - dar la banii astia nu cred ca se poate. deci 5
4x4 - 5 (8 daca e SUV)
Estate/break/stationwagon - Daca nu e SUV - atunci 10
combinatiile de genul crossroad/allroad - 2/3 - (eu 0, nevasta-mea 5, facem medie!)
Iluminare carosabil +asistare - 10 (cu cat mai bun posibil-circulam MKD-RO-MKD sau orice drum care nu e pentru cumparaturi/scoala/munca, preponderent noaptea)
Asistenta cruise control - 6
Roata rezerva - 10.
Avertizare depasire viteza - 10 - Eu m-am mai linistit odata cu trecerea timpului.. dar nevasta-mea...
Unghi mort - 3
Head up display - 4
Rear cross trafic alert sau ceva ajutator - 7, Sincer catodata si mie imi este greu, inclusiv cu CLS-ul.
Volan si scaune incalzite - 8
Scaune ventilate - 5
Scaune electrice - 5
Calitate audio sistem multimedia - 7
Calitate estompare zgomot exterior - 7
Consum mic  - 2

Oare ce mai este de zis?

#2
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Cred ca e cumva clar ca ai nevoie de un combi, eu am trecut anul trecut de la un Hatchback la un Combi si, in aceeasi configuratie ca si foi (2+1) nu mai vad cum m-as intoarce inapoi. Detaliile date la final sunt oarecum irelevante la momentul asta fiindca sunt dotari pe care aceleasi modele de caroserie pot sa le aiba sau nu.

In bugetul tau de 33.000Euro e mult mai bine sa te uiti la ceva SH, si nu ma refer la ceva vechi cu multi km ci la o masina veche de 2-3 ani recent iesita din leasing. Eu am luat un VW Golf VII Join de 3 ani cu 31.000km la 21k Euro automata, cu unele dintre dotarile cerute de tine, dar fara altele. Cum spuneam, aici e chestia de a cauta exact dupa ce gasesti ce model iti doresti.
Eu, personal, am avut de ales intre VW si Audi A4, am considerat ca nu merita sa dau 8000 in plus pentru aproximativ aceeasi chestie.

Nu stiu daca in Romania gasesti asa ceva (masini de 3 ani cu putini km proaspat iesite din leasing), eu am cumparat in Germania.

#3
yocha85

yocha85

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 20.11.2015
Am uitat sa precizez ca valoarea de 550 eur/luna ar insemna total de plata (adica rata + dobanda). Asta ar insemna ca pretul de achizitie cash down al masinii ar fi undeva 27-28 de mii maximum, astfel incat rata sa mearga pana in 550 eur/luna iar la finalul contractului cu tot cu vlaoare reziduala de vreo 6000 eur sa fie achitata complet masina.

Deci pentru a simplifica, hai sa spunem MAX 30k eur pretul de la vendor pentru vehicul.

Lista de preferinte am facut-o pe baza unui simulator de la Renault. In afara de faptul ca nu are 4x4, masina din atasament pare interesanta, cumva cu usoare temeri catre motor si cutie. Dar suntem persoane responsabile care vizitam service pentru consumabile odata la 9000 km. Ma gandesc ca o mentenanta corect efectuata si la timp, ar trebui sa tina vehiculul intr-o situatie corespunzatoare cel putin pe perioada garantiei.

Attached Files


Edited by yocha85, 31 March 2023 - 15:03.


#4
skilton

skilton

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 868
  • Înscris: 05.08.2011
Multe din preferintele de la ultimul paragraf mi se par absolut inutile, dar daca astea sunt preferintele...scaune ventilate nu cred ca are vreo masina noua sub 50 000 de euro, la fel si o insonorizare premium, iese din discutie.

Eu as calcula totusi altceva. Cam cat timp se va plimba prin oras si cam cat timp la drumuri lungi? Pentru ca spre exemplu vei face Macedonia - Constanta in 10h, adica 850 de km, pe cand in oras in 10h poate faci doar 20-30 de km. Cred ca asta e calculul de la care trebuie sa se plece. Cate ore estimezi ca vei face pe luna vei face la Skopje sau la Botosani, cate ore in oras?
33000 e pretul de leasing, dar care e pretul de dealer al unei astfel de masini pentru plata pe loc, pentru ca banuiesc ca e mult mai mic. Singurele optiuni care imi vin in minte ar fi Sportage sau Tucson pe motorizare termica 1.6 turbo care au ceva dotari in echiparea de baza.
Te mai poti uita spre un Suzuki Swace hibrid care sa te ajute in oras, pleaca de la vreo 24000 plus rabla, acum un an era 19600 plus rabla, dar nu stiu ce sanse sunt sa se livreze mai devreme de 6 luni. In locul tau, mai degraba m-as orienta spre o Honda CR-V sau RAV 4 hibrid rulate si de max 3-4 ani, pentru ca te-ai incadra in pret. Germanele de aceeasi clasa cred ca au scoruri si mai mari.

Edited by skilton, 31 March 2023 - 15:13.


#5
mhro

mhro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 03.05.2020
Vrei o Skoda Kodiaq 4x4 diesel.

https://suchen.mobil...&refId=75598529

#6
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,774
  • Înscris: 23.09.2005
daca faci in jur de 30000 km /an atunci in 5 ani vei avea aproape 150.000 km. Singurele masini noi cu garantie de cel putin 5 ani si 150k km sunt Kia (7 ani si 150k km), Hyundai ( 5 ani fara limita de km) si Toyota (6 ani si 200.000 km), mai sunt alte masini gen Suzuki dar garantia nu e completa si nici oferita de producator.
cei 550 euro rata include si casco? sau casco e separat?

#7
yocha85

yocha85

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 20.11.2015

 skilton, on 31 martie 2023 - 15:03, said:

Eu as calcula totusi altceva. Cam cat timp se va plimba prin oras si cam cat timp la drumuri lungi?

Noi locuim permanent in Skopje. Sotia nu lucreaza, deci se joaca prin trafic pe aici. Sub 55 de km zilnic, de luni pana vineri nu exista. Ca si timp, sa zicem 1 ora si 20 dimineata si vreo 2 ore dupa-amiaza. Un total de 3 ore jumatate pe zi pentru cei 55km obligatorii(munca + scoala). Dar mai apar si alte deplasari pe timpul zilei. De multe ori o chem eu ca uit cate ceva.
Referitor la drumul Skopje - Constanta, mai putin de 12 ore, nu reusim sa facem(12 ore de functionare motor sunt inregistrate mereu pe ceasul din bord pe acest drum. Incluzand vamile). Ca real este mult mai mare. Diferite pauze pe traseu dar motorul este oprit.
anual sa zicem un 15k in oras, iar restul, sa zicem tras de par, inca 20k extern(obligatoriu facem 12 k, dar ne-am dus de cateva ori si spre 20k). De aici totalul 27-35k mixt.

#8
skilton

skilton

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 868
  • Înscris: 05.08.2011
Atunci clar un full hibrid e cea mai buna varianta. Cu un calcul simplu, faceti spre 20 de ore pe saptamana in oras, sa zicem un 80 de ore pe luna, rotunjit cam 1000 ore pe an in oras.
In extern la drumul despre care vorbesti, ai cam 24h ore la 2 luni, sa rotunjim si sa spunem cam 150 ore de functionare pe extern si sa mai adaugam 50 de ore ca buffer. Balanta e clara: 1000h intern vs. 200h extern. Pe extern vei merge mai mult termic chiar daca ai masina hibrid, insa daca te plimbi mult in Europa de est dai mai mult peste drumuri nationale ori europene si doar cateva cioturi de autostrada, deci chiar si pe benzina vei avea consumuri f bune la 80-90-100km/h.

#9
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,200
  • Înscris: 02.06.2021
Daca exista deschidere catre firma Ssangyong, au Rexton, posibil si pe stoc cu plecare de la 35.700 euro, garantie 5 ani. Pare ca bifeaza multe din ce vreti.

Edited by Namidee, 31 March 2023 - 16:48.


#10
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,440
  • Înscris: 24.12.2005

 relu_24, on 31 martie 2023 - 15:50, said:

daca faci in jur de 30000 km /an atunci in 5 ani vei avea aproape 150.000 km. Singurele masini noi cu garantie de cel putin 5 ani si 150k km sunt Kia (7 ani si 150k km), Hyundai ( 5 ani fara limita de km) si Toyota (6 ani si 200.000 km), mai sunt alte masini gen Suzuki dar garantia nu e completa si nici oferita de producator.
cei 550 euro rata include si casco? sau casco e separat?

Garanție de 6 ani dată de producător sau 150.000 km mai are și Mazda dar nu are nici un model care să se încadreze în bugetul colegului.
Cred că singurele opțiuni reale sunt Hyundai i30 wagon, Kia Ceed SW și Renault Megane Estate (care are 3 ani garanție standard dar se poate extinde).

#11
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,730
  • Înscris: 30.07.2006
Korando, 10 ani garantie.

 Namidee, on 31 martie 2023 - 16:46, said:

Daca exista deschidere catre firma Ssangyong, au Rexton, posibil si pe stoc cu plecare de la 35.700 euro, garantie 5 ani. Pare ca bifeaza multe din ce vreti.

Omul are maxim 27.000 euro buget, nu intra la Rexton

#12
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,174
  • Înscris: 28.10.2018
tai frumos Audi a6 2006 de pe lista si cumperi o skoda superb cu 10 ani mai tanara.

Edited by abac, 31 March 2023 - 22:39.


#13
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 13.07.2005

 yocha85, on 31 martie 2023 - 14:16, said:

Sa incepem:

1. Buget de achizitie - max 550 Eur/luna - Leasing pe 5 ani. Avans 0 ....
....

Exista o firma de leasing ce accepta finantarea unei masini cu avans ZERO ?
Eu unul - si am ceva achizitii in leasing financiar la activ - nu am vazut asa ceva.
De regula, avansul minim pt leasing financiar este de 10-15%.

Eventual, ar fi posibilitatea de avans 0 pentru leasing operational, dar (din cate stiu), acolo ti se impune o limita de km ( de regula, 10 - 15.000 km/an). La cei 30k km/an estimati de tine, e mai complicat:  ori nu se va accepta leasingul, ori va creste foarte mult suma lunara de plata.
La Mercedes am vazut o oferta de leasing operational cu avans 0, dar ratele sunt mai mari (minim 615 Euro+TVA/luna) si esti limitat la 15.000 km/an.

#14
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,174
  • Înscris: 28.10.2018
Omul traieste in strainatate. Ce ai vazut tu nu se potriveste acolo.

La mine la companie se face leasing operational cu limita de km intre 25-35k pe an.

#15
yocha85

yocha85

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 20.11.2015
Avans 0 -  Inca mai avem Mercedesul CLS, pe care poate luam ceva. Aici in Macedonia, e considerata de o parte considerabila a populatiei, o masina noua/buna/actuala. Asa ca se poate face rost de un buget in cazul unei achizitii din Romania, dar e mai complicat din pricina venitului care este declarat doar in Macedonia.

Referitor la masini, nu avem in plan achizitii de europene premium. Vorbeam in postul initial de masinile respective, Audi A6 si MB CLS, pentru a face un fel de introducere.. poate ca nu trebuia. Abia acum inteleg ca nu prea isi are rostul. Din acele 2 masini in acest moment mai avem doar CLS-ul, pe care intentionam sa il "ratacim" deoarece acest vehicul cu siguranta nu va vedea 2035 cand, cel putin in momentul de fata, declarativ, vor sa opreasca complet vanzarea de motoare termice. Asadar cam acesta ar fi un moment oportun pentru un vehicul nou. Asa credem noi.

Buget, intradevar, un 550 eur pe luna vine undeva la vreo 30.000 Eur. Repet, la finalul contractului cu o plata reziduala de aproximativ 6000 EUR. pret total platit ar fi undeva la 40k. Cel putin asa ne-a iesit noua in cateva simulari aici.
Avand in vedere ca in Macedonia salariile, spre exemplu in industria otelului pleaca de la 27.000 pana la 33.000 mkd pe luna, (10k mkd = 800 ron), dar pretul, in cazul de fata, al pietei auto este acelasi, pentru masinile NOI, ca alea SH sunt cu cel putin 10-15% mai scumpe decat in RO, sunt cateva difrente in ceea ce priveste achizitia de masini noi prin sistemul leasing. Si chiar daca n-ar fi, avem "moneda de schimb" masina din posesie.

Tot vedem pe strazile din Skopje, o gramada de SSyong, Korando. O GRAMADA.
Lucrand in industria otelului, mai in detaliu, al tablei galvanizate, stiu ce fel de tabla folosesc oamenii, pentru ca producatorul de tabla zincata ce livreaza pentru SSyong, livreaza in regim de trial, rulorui in Europa. Fiind cumva locul nostru "de joaca", stim ce tabla pun pe masina, si e mult departe comparativ cu ce se foloseste in rest. Sa nu mai vorbim ca europenii trec sau au trecut pe aluminiu si asa mai departe, datorita costurilor de productie al materiei prime.
Uitandu-ne pe youtube, la reviews, am decis ca Luni sa contactam dealerul din Skopje, si sa incercam acest model intr-un test drive, cand vor avea disponibilitatea.
Rexton? nu cred ca ne incadram financiar, deoarece, daca ar fi sa impartim in procente balanta dintre nou - sh, ar fi de 95%-5% fix datorita faptului enuntat mai sus, referitor la anul 2035.

Vreau sa multumesc tuturor care au scris pana acum, si sa va spun ca in continuare asteptam reply-uri.
Consideram ca va fi un proces de mai lunga durata, si cu siguranta, cu opinii postate aici, de toate felurile, ne va fi mult mai usor sa ne "croim" drumul corect catre o achizitie.

#16
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,333
  • Înscris: 26.05.2022
Deci ss are tabla buna sau nu?

#17
yocha85

yocha85

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 20.11.2015

 NikoroB, on 01 aprilie 2023 - 22:06, said:

Deci ss are tabla buna sau nu?

Off topic: Foarte. Inca folosesc standarde vechi de acoperire cu zinc desi au schimbat echipamentele de productie cu tehnologie de ultima ora. Spre exemplu, noi, produsul denumit Z100, care ar trebui sa aibe 100 grame de Zn pe m2, il "transformam" in Z60, si il vindem ca fiind Z100. Ba chiar mai mult, incercam sa il ducem in Z55. De ce? Pentru ca: limitele permit(au fost modificate tolerantele sa permita mai corect spus), costul este important... clientul cere asa. La fel de bine am putea produce Z100 normal, care sa fie mai trainic, dar daca cererea este de mai ieftin?.. La fel si la industria auto, de ce incepand cu Z275  daca merge si altfel? Vezi cazurile de rugina la vehicule noi doar dupa 3-4 ani. Ca sunt!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate