Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Podul de la Poiana Sărată
Last Updated: Apr 14 2023 14:12, Started by
Valy_User
, Mar 31 2023 10:55
·
4
#1
Posted 31 March 2023 - 10:55
La aproximativ un an de zile de la inaugurarea podului de la Poiana Sărată de pe DN11 Onești-Brașov a început să se lase îmbinarea dintre pod și drum. Tot toarnă asfalt ca umplutură, însă asta nu rezolvă problema. Podul a fost reabilitat, după mulți ani în care se circula doar pe jumate de pod. Și după ce l-au reabilitat nu au fost în stare să facă ceva de calitate.
Asta e societatea în care trăim, totul este guvernat de prețul cel mai mic. |
#2
Posted 31 March 2023 - 11:02
Nu intotdeauna pretul cel mai mic guverneaza in contractele cu statul.
|
#3
Posted 31 March 2023 - 11:04
#4
Posted 31 March 2023 - 11:54
Valy_User, on 31 martie 2023 - 10:55, said:
Și după ce l-au reabilitat nu au fost în stare să facă ceva de calitate. Nu-i mai bine pt firma respectiva sa aiba de lucru, sa aiba de reparat la el in fiecare an? Daca face o lucrare de calitate, care tine 10 ani, se baga singura in faliment... |
#5
Posted 31 March 2023 - 12:03
N-as zice ca e neaparat schema asta, de a avea de lucru pe termen lung (reparatii).
Ma gandesc totusi ca la cate sunt de reparat prin tara asta, nu de lucrari duc lipsa firmele. Mai degraba de oameni competenti. Si ma refer si la muncitori, si la ingineri. Salarii mici ==> lumea care stie ca e competenta (deci cu sanse apreciabile la salarii mai bune) nu a stat, a plecat. Uitati-va la scandalul cu locomotivele. Li s-a parut ca e o masura buna eliminarea acelor graduatoare la locomotive. Dar nu a fost asa. Asta mi se pare ca isi are originea in incompetenta. Edited by cattavencu, 31 March 2023 - 12:06. |
#6
Posted 31 March 2023 - 12:04
Voi macar aveti pod. La mine la Dragasani s-a daramat acum o luna si asa sta. Cica se apuca sa il faca?
Pod care sa tina 10 ani? Ala de la Dragasani are vreo 100. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fR9DKknuw8A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 31 March 2023 - 12:23
Tipiric, on 31 martie 2023 - 12:04, said:
Voi macar aveti pod. La mine la Dragasani s-a daramat acum o luna si asa sta. Cica se apuca sa il faca? Pod care sa tina 10 ani? Ala de la Dragasani are vreo 100. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fR9DKknuw8A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce vb mai nene, ala la Dragasani e pod in toata regula.. In topic e vorba de un mizilic care de zeci de ani e mai mult inchis, lucru/deviere( cred ca e vb de asta din jud CV , se si vede devierea aia eterna) : https://www.google.r...!7i16384!8i8192 Cum zic colegii mai sus, kompetenta de kompetenta la proiectare si executie. Edited by jakota, 31 March 2023 - 12:25. |
#8
Posted 31 March 2023 - 12:31
https://www.google.r...!7i16384!8i8192
Eu despre ăsta vorbesc. Ceea ce vedeți voi în partea dreaptă nu mai există. Există doar acel pod care are în poză semnul de accesul interzis. Edited by Valy_User, 31 March 2023 - 12:31. |
#9
Posted 31 March 2023 - 12:33
Valy_User, on 31 martie 2023 - 12:31, said:
https://www.google.r...!7i16384!8i8192 Eu despre ăsta vorbesc. Ceea ce vedeți voi în partea dreaptă nu mai există. Există doar acel pod care are în poză semnul de accesul interzis. Yup ai dreptate, asta e; chiar si mai mizilic - nici nu e peste albia principala ci un afluent minor. Treaba cu kompetenta ramine |
#11
Posted 31 March 2023 - 12:52
Karhu, on 31 martie 2023 - 11:54, said:
Sau nu au vrut! Nu-i mai bine pt firma respectiva sa aiba de lucru, sa aiba de reparat la el in fiecare an? Daca face o lucrare de calitate, care tine 10 ani, se baga singura in faliment... Aici este o problema de siguranta rutiera nu se pune asa problema, nu cred ca trebuie repetata tragedia din Italia. |
#12
Posted 31 March 2023 - 12:56
Dar cea de la Lutca se poate?
Nici nu trec multe camioane pe acolo ... |
#13
Posted 31 March 2023 - 12:59
La cum arată podurile din România... vai mama lor. Am scris despre ăsta că e reabilitat recent. Da sunt unele care arată într-o stare deplorabilă. Mai ales cele feroviare, cum e cel din Onești, de pe linia Onești-Târgu Ocna care trece peste râul Trotuș. Și atunci când se repară, se repară ca cel din Neamț.
Și treaba este, că atunci când se asfaltează un drum, se asfaltează și podurile, însă dacă te uiți pe dedesubt pe la structura de rezistență vezi că totul e măcinat. |
#14
Posted 31 March 2023 - 14:11
#15
Posted 31 March 2023 - 15:29
In curand podul ala va produce pensionari.Se lucreaza de aproape 30 de ani la el.
|
|
#16
Posted 31 March 2023 - 19:06
Si podul peste Arges de la Adunatii Copaceni s-a lasat ... abia ce au terminat reabilitarea anu trecut.
Are burta la mijloc si au scos deja separatoarele de beton din zona afectata... Nu poti sa faci treaba cu ratatii astia incompetenti si pusi numai pe furaciuni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users