Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Trapa nu se inchide
Last Updated: Mar 28 2023 17:55, Started by
Drug
, Mar 27 2023 10:47
·
3
#1
Posted 27 March 2023 - 10:47
Salutare.
Sunt posesor al unui Renault Espace V cu minunata trapa panoramica. Mi s-a blocat trapa pe deschis. Incearca sa inchida pana aprox 5cm si apoi se deschide (probabil senzorul sesizeaza un blocaj). Blocajul apare aparent in momentul in care suportii din spate ar trebui sa coboare. Ce se poate face macar sa o pot inchide (eventual definitiv)? Exista vreun atelier competent in Bucuresti care sa lucreze cu trape? Multumesc! |
#3
Posted 27 March 2023 - 11:33
Pune o ventuza pe ea si ajut-o pe pozitia inchis DUPA ce verifici ghidajele sa nu iti fi cazut vreo crenguta sau altceva pe ele. Eventual ajuta si deflectorul de vant de la partea din fata cu mana si verifica sa nu fie intepenit.
Probabil cablul de ghidaj s-a defectat, si o sa trebuiasca sa cobori capitonajul plafonului ca sa il inlocuiesti. Si daca ai plafon alb va trebui sa fii foarte atent la curatenie, pentru ca unsoarea de pe cablu nu e deloc alba. |
#4
Posted 27 March 2023 - 11:35
Nu are si inchidere manuala ?
Incearca spreiezi ulei pe partile mobile. |
#6
Posted 27 March 2023 - 13:00
Trapa trebuie sa aiba posibilitatea inchiderii manuale. Obligatoriu.
Cauta in zona oglinzii retrovizoare, pe acolo ar trebui sa fie manivela, mascata bineinteles. |
#7
Posted 27 March 2023 - 13:07
Cred ca cel mai simplu este sa cauti in manualul masinii .....
Problemele lor cele mai dese este ca se acumuleaza mizerie si frunze pe glisiera. De asta se blocheaza pe inchis sau pe deschis. Depinde. |
#8
Posted 27 March 2023 - 13:08
daca nu ai ajuns inca la service, incearca si asta. Vad ca e un fel de resetare a motorasului.
https://www.fixya.co..._renault_espace |
#9
Posted 27 March 2023 - 13:46
Ne intoarcem si noi in 2023? Trapele nu mai au inchidere manuala de 100 de ani si motorasul e in spate, sub capitonaj.
|
#10
Posted 27 March 2023 - 14:04
Trapele electrice au isi nchidere manuala chiar si in 2023.
Doar nu vei sta cu trapa deschisa, in vara lui 2023, pentru ca s-a ars un motor de actionare, in plina furtuna. Edited by adisz, 27 March 2023 - 14:05. |
|
#11
Posted 27 March 2023 - 15:56
#12
Posted 27 March 2023 - 17:00
adisz, on 27 martie 2023 - 14:04, said:
Trapele electrice au isi nchidere manuala chiar si in 2023. Doar nu vei sta cu trapa deschisa, in vara lui 2023, pentru ca s-a ars un motor de actionare, in plina furtuna. In caz ca nu a fost destul de clar, nu imi dadeam cu parerea. Am si am avut masini cu trapa si am desfacut mecanismele ce le privesc la mai mult de una pentru ca, ce sa vezi, reprezentantele nu prea vor sa se atinga de ele. Nu ai actionare manuala disponibila direct la niciuna. Ori scoti motorul din snur si o deplasezi cu mana, ori, la alea mai vechi mai ai noroc de soclu de inbus. Dar pana ajungi la variantele astea ai capitonajul, parasolarele, manerele, luminile de interior, microfoane si comenzile trapei in sine de dat jos. Cam o ora-doua de distractie la majoritatea. Si, cum ziceam, la astea care scot sticla afara, motorul e de multe ori in partea din spate. Legat de intrebarea ta, treaba sta asa: daca esti primul proprietar, ai garantie. Daca nu esti, fabricii nu ii pasa de tine, dar, daca ai vazut vreodata o benzinarie, poti opri in ea. O ploaie nu e totusi avalansa, sa te surprinda. Sau, in lumea civilizata ai asistenta rutiera care are la purtator o rola de folie adeziva care-i special gandita pentru impachetat masini cu diverse chestii sparte. |
#13
Posted 27 March 2023 - 19:04
Multumesc pentru raspunsuri. Am incercat resetarea sistemului de la Fixya.com. Nu ajuta. Am spreiat ulei siliconic pe unde am putut in mechanismul de glisaj.
Din pacate nu a ajutat. As merge pe solutia de a inchide manual, de la motoras, insa nu m-as baga sa demontez plafonul din lipsa de experienta. Vad ca niciun service nu se apuca de ele... |
#14
Posted 27 March 2023 - 20:24
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/U3152mVvgUE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bN5JzziYvtc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Poate te ajuta... |
#15
Posted 28 March 2023 - 11:24
adip1962, on 27 martie 2023 - 12:08, said:
Am avut odata un Mercedes cu trapa lamelara... M-am jurat ca in viata mea nu o sa mai am masina cu trapa! Drug, on 27 martie 2023 - 19:04, said:
Vad ca niciun service nu se apuca de ele... Un set de reparatie trape era vreo 2-3000 lei. Dai atatia banii si mecanicii nostri aia, cei mai buni din Europa dau rasol, iar tu vrei garantia... De cauza asta niciun atelier nu se baga. Edited by adip1962, 28 March 2023 - 11:27. |
|
#16
Posted 28 March 2023 - 16:17
Ce de aberatii...
Nici o trapa nu are doua motoare, ci unul, iar sincronizarea e pur mecanica, se face punand cu mana sticla/glisierele in pozitia corecta inainte sa pui motorul inapoi si e foarte simpla. Motorul efectiv apuca simultan ambele cabluri si nu le lasa sa se miste unul fata de celalalt. Adica, fara sa demontezi motorul desincronizarea e imposibila. Al doilea motor, cand exista, e de la jaluzea. Si nici o trapa de pe lumea asta nu are motor pas cu pas ci un banal motor cu reductor, ca la geamuri electrice. De-aia dupa ce scoti bateria trebuie reinitializata si tot de-aia poate sa simta daca te prinde si sa nu iti ia gatul. Apoi, trapele, mai ales cele care scot sticla afara sunt foarte solide. Nu au viteza maxima la care pot fi operate si, daca ai scos vreodata mana pe geam ai vazut ce face fileul de aer la viteza. Si acum inchipuie-ti ca sticla aia e cat un televizor. Singura slabiciune reala e modul de actionare pe sensul inchis si e inerenta mecanismului de actionare, care presupune sa impingi un cablu flexibil printr-un tub si cu el sa impingi glisierele trapei. Dar dupa ce intelegi cum functioneaza poti sa te joci prin ele toata ziua... daca ai pe cineva care sa demonteze interiorul pentru tine. In poza de mai jos, trapa de la camionul numit X7. [ https://a.allegroimg.com/s600/1160a6/fce1a9ca47c6842b3008c61ccce9/SZYBERDACH-PANORAMA-SZKLANY-DACH-BMW-G07-X7-Numer-katalogowy-czesci-8096130 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17
Posted 28 March 2023 - 17:55
Ai cumva si vreo sugestie pentru initiator sau doar te bagi in seama?
Initiator, nu stiu cum este la Renault, dar la Mercedes, aveai acces la imbusul care actiona trapa, dand jos lampa din fata sus. Nu era nevoie sa dai jos toata tapiteria, ci numai lampa. Trebuia insa un imbus lung, special (din dotarea masinii) cu o manivela destul de mare. Si... nu era usor de rotit. In alta ordine de idei nu cred sa fie vreun senzor care sesizeaza vreun blocaj, ci mai degraba este o depasire a momentului maxim la motor, care il decupleaza ca sa-l protejeze. Evident, din cauza unul blocaj. Chestia este ca daca este vreun blocaj nu vei reusi sa inchizi trapa nici manual. iti recomand sa incerci si de zeci de ori sa o inchizi electric, eventual ajutand-o cu mana de dinauntru si de-afara (alta persoana). Apoi... nu o mai deschide pana nu gasesti un service. Bafta. Edited by adip1962, 28 March 2023 - 17:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users