Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme repetate si ciudate intreruperi semnal VDF Fix
Last Updated: Apr 11 2023 14:13, Started by
SwatKat
, Mar 25 2023 11:46
·
0
#1
Posted 25 March 2023 - 11:46
Vn si eu cu o speta, ca nu prea inteleg niste chestii dpdv tehnic si poate ma ajuta cineva. Au schimbat cei la VDF cablul pe strada acum vreo saptamana si ceva.
Cum inainte era conexiunea de la stalp, acum e din trotuar, si cablul a fost lungit cu inca 2 bucati. Povestea e asa: (si scriu mai detaliat ca sa se inteleaga) 1. S-a facut lucrarea, totul parea ok, au plecat. 2. Peste cca 2 ore a picat de tot si cablul si TV. Facut programare sa revina ziua urmatoare. Noaptea respectiva si-a revenit miraculos, dimineata cand m-am trezit era semnal. 3. Peste 1 ora ma suna copilul ca iar e cazut totul. A ramas cazut pana a doua zi 4. Vine echipa, masoara si era o cadere mare de semnal la modem, la echipamentul de la gard era ok. Concluzioneaza ca e ceva cu cablul. Se uita la mufa de la gard si gaseste o lita de la ecranare care cica facea contact cu miezul si punea in scurt. Reface mufa, semnalul revine normal si la modem. (aici e prima intrebare tehnica: daca o punea in scurt, nu trebuia ca imediat sa nu mai am semnal, e posibil sa mearga o perioada si apoi sa cada??) 5. Vreo 2 zile nu am mai sesizat probleme. 6. Ultrior, in ultimele 2-3 zile observ ca sunt caderi intermitente de semnal. Se intrerupe brusc si TV si internet si 10-15 sec dupa asta revine totul la normal. Azi am avut de 3 ori chestia asta. Cand revine, si modemul e dirct online, nu sta sa se reconecteze. VDF zice ca mai vine o echipa, cica doar la mine sunt caderile astea ciudate. E posibil sa mai fie problema cu cablul pe la vreo mufa? Poate da problemele astea ciudate, scurte? Cand a venit data trecuta tehnicianul a zis ca nu. Cand functioneaza semnalul e bun, dar sunt caderi bruste... Aveto vreo idee? Multumesc |
#2
Posted 25 March 2023 - 12:02
Deschizi ticket de deranjament până vor rezolva. Doar echipa tehnica e în măsură să rezolve.
Verifica și log-urile din router. Oricum vor verifica și ei asta. |
#3
Posted 25 March 2023 - 19:52
Am deschis mereu… doar voiam cumva sa aflu niste pareri tehnice, gen daca e posibil ca un cablu cu problema (mufa proasta) sa mearga bine si aleatoeiu sa dea astfel de intreruperi de semnal scurte. Cablul nu se misca ca e pozat prin pat cablu deci exclus ca de la miscare sa apara probleme.
|
#4
Posted 27 March 2023 - 11:05
Ai verificat locurile din meniul routerului?
SNR, desincronizări? Semnalul pe partea TV? Cat ai la "calitate"? Determini macar unde e "buba". |
#5
Posted 27 March 2023 - 11:37
Am verificat dar eu ma uit in logurile modemului ca matza-n calendar. De exemplu de sambata pana azi totul e ok.
Nu au mai aparut in loguri probleme. |
#6
Posted 27 March 2023 - 11:53
Probleme dinastea intermitente pot sa fie si de la variațiile mai de temperatura care au fost in perioada asta.
|
#7
Posted 27 March 2023 - 19:06
SNR?
Calitate pe TV? Daca nu au mai fost întreruperi: ai scăpat de stresa. Totul e ok. |
#8
Posted 27 March 2023 - 20:00
Eu am avut o problema asemanatoare si era un splitter defect.
|
#9
Posted 05 April 2023 - 22:14
Cum nu prea avem timp de stat pe acasa nu observ decat prin weekenduri daca sunt probleme.
Da, nu am mai sesizat vreo intreruoere si pe TV, am tot vorbit la Vdf si ei coca au mai venit, masurat si semnalul e in parametri. Eu splitter am inainte de modem dar e d-ala pus de ei cu mufe sertozate nu am avut probleme de 10 ani. Mie mi-e ca firul nou care e din strada, format din 3 bucati cu innadiri cu mufe sa nu aiba vreo problema. Teoretic canlul nu se misca, ca l-am bagat prin canal cablu pozat pe casa, deci totul e fix. Ce am observat insa pe pagina de loguri a modemului e ca apare cam la 1-2 zile un mesaj “critical” care zice asa: No Ranging Response received - T3 TimeOUT;CM-MAC=…. Modemul e cel de 1Giga de la VDF, nu stiu marca. Ce inseamna acest mesaj? Ca pica internetul? Am avut de exemplu mesaj pe 3 apr seara si pe 5 apr pe la pranz. La telefon Vdf zic ca vor investiga, ca pare ca e o mica pierdere de semnal la modem dar e in parametri, ca cablul innadit e ok… |
#10
Posted 06 April 2023 - 06:40
Cablu inadit?
E 1 leu metrul. Nu puteau să pună unul nou cu sufa metalica? Mie mi-au pus din cel de exterior și în casă. Au scos doar sufa. E cam rigid dar am reușit să îl pun prin plinta. |
|
#11
Posted 06 April 2023 - 09:24
Da, stalpul era aproape de fereastra casei, au demontat fara sa stiu mufa de pe stalp si au prelungit pana jos. Cand am ajuns acasa am facut scandal ca era cablul spanzurat de gard si urca verticat sus spre casa. I-am chemat sa schimbe si au venit si au mai pus o prelungire ca sa duca cum trebuie cablul - nu au vrut sa schimbe din casa, ca cica nu e necesar, ca sunt mufele bune....
|
#12
Posted 11 April 2023 - 14:13
Eu le-am facut pangere ANPC legata de interventiile repetate pentru remediere pierdere semnal internet.
Nu pot accepta justificarea legata de variatii de temperatura, saptamanal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users