![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Portare 100% online
Last Updated: Apr 19 2023 17:52, Started by
mival
, Mar 24 2023 13:19
·
8

#19
Posted 25 March 2023 - 12:58

In baza de date RDS, cand fac un abonament nou Digi Mobil am si optiunea de eSIM.
Da nu am incercat pana acum sa fac la un client. In teorie ar trebui sa se genereze un cod QR iar daca eu pe urma dau codul QR abonatului ar merge sa rezolve totul online. Adica fara sa mai trimitem si SIM-ul fizic prin curier. @mival daca vrei incercam. Da-mi PM si iti fac contractul de mobil bifand optiunea eSIM si vedem ce se intampla. ![]() @ktv pot sa te ajut eu. De exemplu iti fac azi comanda de abonament. Luni te suna de la noi pentru confirmarea comenzii. Cand te suna ceri livrare la easybox. Dupa ce ridici comanda de la easybox si ma anunti si pe mine dam drumul si la portare. Ca initial cererea de portare se lasa in tiparit, iar dupa ce imi confirmi ca esti in posesia cartelei SIM dau semnat la cererea de portare si in 3 zile lucratoare se face si portarea. ![]() Attached FilesEdited by catalinman, 25 March 2023 - 12:58. |
#20
Posted 25 March 2023 - 13:42

@catalinman - nu mai ai rude sau colegi sa testati?
Si eu cred ca merge cu eSIM, important e cum il trimiti. |
#21
Posted 19 April 2023 - 08:15

Nu am vrut sa deschid un nou Topic asa ca scriu aici , ca se potriveste cu titlu experienta mea cu Digi.
In data de 10.04.2023 ora 15:52 am plasat o comanda de portare pe siteul Digi . Ca am primit contractul si cererea de portare aproape in ALB , nu am zis nimic. Am primit cartela cu numar si de atunci nimic... NIMIC - N I M I C . NICI UN FEL de informatie!!!!!!!!! SECRET TOTAL. Am sunat la relatii cu clienti, doamna uimita a spus ca nu poate decat sa faca o cerere de urgentare ... asa urgentare ... ca au trecut ceva zile bune de atunci. Am facut si eu o sesizare prin fomularul de contact, si ce credeti ca m-a bagat cineva in seama? I-am scris si lui DIGI_Helper de aici de pe forum pe 13.04 , cred ca el m-ar fi ajutat mai repede doar ca nici el nu a mai intrat de atunci pe aici pe forum. Acum aproape o luna am portat un numar in yoxo in 48 ore !!!! EU mi-am ales data si ora, informatii furnizate CLAR si din timp, na, aia PORTARE 100% ONLINE Cineva a mai facut o portare? Asta e mersul la Digi sau doar eu am "norocul" asta ... Edited by FxTim, 19 April 2023 - 08:23. |
#22
Posted 19 April 2023 - 14:40

Acum cateva minute am sunat sa cer anularea portarii. Cica incepand cu 01.04 nu se mai accepta anularea portarii prin telefon... NU VOR SA MA PORTEZE dar nici sa imi anuleze portarea...astia sunt nebuni deadreptul?
Maine de dimineata ma adresez ANPC. In septembrie am reclamat Vodafone si au primit un "dar" cu 5 de 0, gigi astia pot mai mult!!! |
#23
Posted 19 April 2023 - 17:38

Cand ai sute de mii de portari anual(750.000 in 2022), se mai impiedica cate una.
Compari doua implementari diferite, de la care ai aceleasi asteptari. Portare in 48 de ore, adica 2 zile, nu exista. Conform portabilitate.ro, durata este de minim 3 zile lucratoare. In viitor se doreste reducerea la o singura zi, daca am retinut bine informatia. |
#24
Posted 19 April 2023 - 17:52

Ar trebui in maxim 5min. Aia cu bagat portarea apoi primit pomana si anulat portarea e o anomalie care trebuie sa înceteze.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users