Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina automata oraș 17k
Last Updated: Mar 26 2023 20:44, Started by
Sunday11
, Mar 23 2023 16:59
·
9
#1
Posted 23 March 2023 - 16:59
Bună ziua.
Vreau sa-mi achizionez o mașină nouă pe care o voi conduce în oraș. As vrea cutie automata ... și cam atât.impprtant e să mă încadrez in bani. Nu am tichete rabla, așadar ies din discuție. Ma gândeam la Hyundai sau la o Kia Picanto de banii aceștia. Suzuki nu mi se pare foarte atractiva. La ce alte mașini m-as încadra? Mulțumesc. |
#3
Posted 23 March 2023 - 17:39
#4
Posted 23 March 2023 - 17:42
pai tichete rabla nu prea are nimeni, te duci la dealer si de obicei te rezolva ei, pretul stiu ca e 2500 ron/tichet, asa parca a dat un cunoscut anul asta. eu am luat-o anul trecut si era 2000 ron.
cat despre masina, poate o Toyota yaris cu rabla si niste reduceri? s-ar putea sa te incadrezi si la un Megane sedan echipare de mijloc cu edc. nu e o masina neaparat pentru oras, dar na...stiu ca ofereau vreo 2000 discount si cu rabla poate te incadrezi. pretul de lista e 22.500. cu 2000-2500 reducere, si 1400 rabla. te-ai afla prin zona. si dupa mine e cam best buy, la banii astia, fata de ce se mai recomanda. dar na poate sunt eu influentat ca o am:) cu mentiunea ca de obicei cutiile cu dublu ambreiaj nu-s cele mai bune solutii pentru oras. Edited by bobitad, 23 March 2023 - 17:49. |
#5
Posted 23 March 2023 - 18:06
Mazda 2 (automata) - 17.990,00 € pret de lista, o scoti pe la 17k dupa tichete.
Picanto ai doar cu AMT, adica cea mai naspa varianta de transmisie automata. CVT-ul de pe Dacia/Suzuki/Mitsubishi e mult mai ok. Edited by M-A-R-I-U-S, 23 March 2023 - 18:08. |
#6
Posted 23 March 2023 - 18:57
bobitad, on 23 martie 2023 - 17:42, said:
cat despre masina, poate o Toyota yaris cu rabla si niste reduceri? Yaris e pozitionata foarte prost dpdv pret. CVT e 19k, deci doar aia ar incapea cu chiu cu vai, si nu merita. Nici hibridul nu prea merita dar acolo macar simti ca dai banii pe ceva in plus. Daca ar putea scoate hibridul in buget, atunci da, dar chiar si-asa ar fi cea mai slab echipata varianta... ...eu m-as uita si la Hyundai i10/i20. i20 Led Line M-Hybrid cu 7 DCT e sub 18k (1.0 T-GDI100 cp mild). i10 intra sigur, mai pui si niste dotari peste. Edit: si da, de rabla se ocupa de obicei dealerul, nu trebuie sa faci mai nimic, doar sa dai niste bani ca sa dai mai putini bani dupa. Edited by TehCube, 23 March 2023 - 18:59. |
#7
Posted 23 March 2023 - 19:02
#8
Posted 23 March 2023 - 19:07
Interesant cum 9 solicitari de sfaturi din 10 se refera la masini cu cutie automata. O imensa diferenta fata de acum 2-3 ani cand aproape 100% din solicitari erau pentru masini cu cutie manuala.
Ce se intampla? Nu mai e important pentru romani "sa simta masina"? |
#9
Posted 23 March 2023 - 19:22
pai in oras o simti prea mult si oamenii s-au facut comozi. nu e fun sa mesteci mereu in mamaliga. eu cand ma duc in Bucuresti, fac febra la picior.
NikoroB, on 23 martie 2023 - 19:02, said:
"Ticketul" e cam 3500lei. TehCube, on 23 martie 2023 - 18:57, said:
Yaris e pozitionata foarte prost dpdv pret. CVT e 19k, deci doar aia ar incapea cu chiu cu vai, si nu merita. Nici hibridul nu prea merita dar acolo macar simti ca dai banii pe ceva in plus. Daca ar putea scoate hibridul in buget, atunci da, dar chiar si-asa ar fi cea mai slab echipata varianta... stiu ce zici, dar daca omu vrea automata, Toyota macar le face cat de cat fiabile. in rest nu, yaris e o prostie de masina, adica cam la nivel de sandero/logan. dar ei mereu mizeaza ca-i stie lumea de ”masina fiabila” si ca pe partea de hibrid fac asta de aproape 30 de ani. |
#10
Posted 23 March 2023 - 19:49
Mergi al reprezentante si urca-te in ele, sa vezi cum sunt scaunele, si ce spatiu ai. Am vazut ca Toyota oferea niste discount-uri pana pe 31 martie pt masinile din stoc cu tichet rabla ( il "cunperi de la dealer, sau daca te pricepi si ai timp de pe site-urile "de profil" ). EU nici nu am vazut tichetul la fata cand am luat masina, i-am dat banii delerului ( costul + comisionul) si asta a fost.
Daca vrei exclusiv pt oras poti sa iei in conisderare o hibrida. Cine compara Toyota cu Sandero si Logan, e clar ca nu a urcat in nici una. Toyota si la pachetul de baza iti ofera sistemele de siguranta full: franare asistata, safety sense ( detectate masini, biciclisti, pietoni), airbag-rui pt sofer, pasager, laterate si tip cortina pt pasagerii din spate. E singura masina care iti ofera in dotarea de baza airbag pt genunchii soferului. Verzi unde gasesti asta pe Logan/Sandero. Toyota nu sta bine la navigatie/android auto etc, am vazut ca au facut ceva progrese recent, dar nu stiu daca sunt pe modelele basic. Poti insa folosi telefonul. |
|
#11
Posted 23 March 2023 - 20:58
Toyota sedan aia cheala (eco) e fix la nivelul loganului, plus ca-i făcută în Turcia. Pe vremuri cand meganul sedan incepea sa se faca în Turcia, toti sareau ca vai ce nasol. Acum la Toyota, asta vad ca nu mai deranjează pe nimeni si toata lumea trece peste acest aspect.
|
#12
Posted 23 March 2023 - 22:14
Aș mai pune niște bănuți și aș merge pe Yaris hibrid. Sunt mașini economice, comode și au renunțat la praștia de motor de 1 litru care păpa ulei după 120k km.
De ce fac recomandarea asta? Pentru că îți vei scoate în timp banii la carburant. NikoroB, on 23 martie 2023 - 20:58, said:
Toyota sedan aia cheala (eco) e fix la nivelul loganului, plus ca-i făcută în Turcia. Pe vremuri cand meganul sedan incepea sa se faca în Turcia, toti sareau ca vai ce nasol. Acum la Toyota, asta vad ca nu mai deranjează pe nimeni si toata lumea trece peste acest aspect. Azi mașinile se fac pe tot globul, liniile de aprovizionare sunt așa de lungi încât chiar nu mai contează. Important e să nu te aștepți să țină mai mult de 10 ani de zile, se duc chederele, geamurile se coboară singure, volanul zici că l-au ros șoarecii, după 10 ani de zile ai o rablă care merge din inerție. Edited by benis, 23 March 2023 - 22:14. |
#13
Posted 23 March 2023 - 22:21
Amice, mi se face rau cand vad recomandarile, du-ti ia-ti o masina de doamne ajuta calumea, cauta ceva 2018 minim de la un dealer de rulate calumea, ia-ti o automata benzina cutie cu CONVERTIZOR sau DSG pana in 2.0 si bucurate de viata si de concedii prietene.
Ce faceti voi cu CVT-urile alea 1.5 benzina pe transfagarasan sau on concedii ? Daca se supara birajru de la caruta nu va lasa sa depasiti va tine in sah mat. La banii aia iei o Insignia B ca noua cu 50.000km automata 2.0 benzina Edited by alexandrualexww2, 23 March 2023 - 22:22. |
#14
Posted 23 March 2023 - 22:31
In Romania e musai să depășești ca apoi sa pui frana. Asa se varsa toate frustrarile si viata e mai frumoasa daca-ti risti viata pentru 5 minute in minus.
Oare cum naiba urcau masinile pe Transfăgărășan prin anii 80 cand o mașină obișnuită nu avea mai mult de 50 cai si mai mergeau si 4 persoane plus bagaje?! |
#15
Posted 23 March 2023 - 23:58
benis, on 23 martie 2023 - 22:14, said:
Pentru că îți vei scoate în timp banii la carburant. Yaris hybrid incepe de pe la 21k, e greu sa o aduci in 17k realist vorbind. Dar in rest sunt de acord, e fain sa vezi 5-6% in bord chiar daca-i aglomerat pe strazi. E fain sa ai transmisia lor in oras, ca e foarte smooth. Da' totusi, scump pentru cum arata pe interior, parerea mea. In rest, chestia cu "produs in turcia" e total irelevant, si la logal si la toyota. Conteaza ce QA au acolo, ca si apple isi fac produsele in china, si pentru asta nu prea au probleme de calitate. Da' romanu' stie el mai bine cum e cu globalizarea. Apoi vine colegu' cu recomandarea Insignia 2.0 benzina pentru plimbat in oras. Din ce stiu eu ei au motoare de 1.5 turbo pe benzina. Un vis, n-am ce zice. Ori ala ori un Nissan Patrol 2002 4.2 diesel, ca-s la fel de economice. (glumesc) |
|
#16
Posted 24 March 2023 - 00:08
Offtopic: nu va mai asteptati la tichete rabla sub 3500. Deoarece statul da 3000 la "rabla local" daca iti casezi masina fara sa iei alta in loc. Cu cat mai pune si dealerul partea lui, se ajunge la 3500-4000. Asta e situatia...
|
#17
Posted 24 March 2023 - 03:46
TehCube, on 23 martie 2023 - 23:58, said:
Doar daca face multi, multi km. La 5-10k pe an nu prea scoate banii, sunt si ceva mai scumpe reviziile la Toyota. TehCube, on 23 martie 2023 - 23:58, said:
Da' totusi, scump pentru cum arata pe interior, parerea mea. Interior foarte frumos nu găsești în banii ăștia la mașină nouă. Edited by benis, 24 March 2023 - 03:50. |
#18
Posted 24 March 2023 - 07:37
Ca s-a strigat DSG si masina SH pentru oras... NU! Ca DSG pe masinutele astea de oras e cu ambreiaje uscate si risti probleme daca e de mers zi de zi in rahatul asta de trafic. Si prin DSG ma refer si la ce face Reno/Hyundai, adica tor ambreiaje uscate. SI oricat zic producatorii ca gata, au rezolvat problemele, de ce sa risti?
Mult mai ok CVT-ul de la Toyota pentru oras. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users