Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Mondeo IV 2.0 TDCI
Last Updated: Mar 27 2023 15:42, Started by
BoyMadD
, Mar 22 2023 20:31
·
5
#1
Posted 22 March 2023 - 20:31
Salut, ce parere aveti despre aceasta masian cu cutie automata? 250-350k km. Este cat de cat fiabila?In general o sa fie folosita la excursii si drumuri lungi.Confortabil pentru mine ar fi sa nu investec mai mult de 800-900 de euro/an in ea. Sau aveti variante mai ok tot cu cutie automata?
|
#2
Posted 23 March 2023 - 00:23
cutia se numeste powershift dar proprietarii o numesc powerstift
am vrut sa imi iau si eu mai demult modeo MK4 automata si am renuntat din cauza povestilor horror cu aceasta cutie |
#4
Posted 23 March 2023 - 07:38
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E6bk3hp36to?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#5
Posted 23 March 2023 - 07:41
Am o parere buna, spre foarte buna despre masina.
Am o parere proasta, spre foarte proasta despre mecanicii romani. Am o parere foarte proasta despre cei care cumpara cazane cu kilometraj modificat si apoi se vaita ca masina este proasta. Daca nu ai acces complet la istoricul unei masini nu te baga in seama. |
#6
Posted 23 March 2023 - 09:34
Totusi, de ce ai lua una obosita la 300.000km si cu cutie automata care nu a fost cea mai stralucita in perioada aia? Eu am avut MK4 facelift ,si da masina era ok dar avea si cateva bube enervante : fura curent si nimeni nu i-a dat de cap, in 5 ani de zile pe istoric a avut schimbate3 baterii si eu am mai schimbat inca una, caseta de directie face zgomot cu toate ca masina a mers in Olanda pe drumuri bune, si suspensia spate avea bucsele deja obosite (masina avea 200.000km si 6 ani). Ca motor recomand cel de 2.0 cu DPF de 140cp
|
#7
Posted 23 March 2023 - 09:49
bucsi obosite, caseta zgomotoasa si drumuri bune nu prea se pupa.
Ori drumurile bune si soferul cauta gropile... nu stiu de ce toata lumea considera ca drumurile din afara sunt bune ... |
#8
Posted 23 March 2023 - 11:14
Eu am avut si am fost foarte multumit de ea. Am facut schimbul de ulei la cutie la service Ford si nu am avut cea mai mica problema.
Luata din Germania la 100k si vanduta la 170k, absolut nicio problema! La 300k nu stiu ce sa zic, depinde cum a fost intretinuta si cum sa mers cu ea. |
#9
Posted 23 March 2023 - 11:35
ca orice masina, la 300 K, Orice se poate intampla, a se citi - orice poate sa cada pe ea. depinde de noroc si cum a fost servisata in timp. Nu m-as crampona neaparat la modelul asta, conteaza mai mult starea generala la bugetul si km astia.
|
#10
Posted 23 March 2023 - 12:41
Nu prea se pupa un sfert de milion de km cu ideea de drumuri lungi. Cu ce te incalzeste ca a cedat o piesa de 50 de lei cand esti la 10 ore de casa?
|
|
#12
Posted 23 March 2023 - 16:17
daca o folosesti la drumuri lungi nu prea inteleg de ce ai nevoie de cutie automata. Ea e buna in oras, dar in afara unde ai schimbat in treapta cea mai de sus si o lasi acolo nu prea are sens. In alta ordine de idei, peste ocean, am avut un Ford Escord care a tinut vreo 20 de ani dintre care 15 l-am avut eu si trecuse de 300K Km (l-am luat vechi de 5 ani cu 50K KM). Cutia de viteze facea, destul de rar, din cand in cand probleme in sensul ca nu mai schimba in viteza a-4-a. Ceea ce vreau sa spun e ca la asemenea rulaj te poti astepta la fel de fel de probleme unele intermitente pe care sa nu le detectezi cand o cumperi. E o loterie si de cele mai multe cazuri la loterie pierzi, nu castigi bani!
|
#13
Posted 23 March 2023 - 16:19
La o masina cu peste 250.000 spre 350.000 km nu mai e vorba de fiabilitate, tine mai mult de noroc.
La km aia cutia automata prezinta riscuri mari. |
#14
Posted 23 March 2023 - 16:30
A, inca ceva. Nu stiu daca e acelasi tip de cutie de viteza, dar Ford Focus-urile peste ocean au avut cutii de viteza powershift, dar erau atat de problematice incat au fost si niste class action-uri in USA si Canada (vezi https://www.freep.co...ack/3486344001/ )
|
#16
Posted 24 March 2023 - 19:19
ajaccio, on 23 martie 2023 - 09:34, said:
Totusi, de ce ai lua una obosita la 300.000km si cu cutie automata care nu a fost cea mai stralucita in perioada aia? Eu am avut MK4 facelift ,si da masina era ok dar avea si cateva bube enervante : fura curent si nimeni nu i-a dat de cap, in 5 ani de zile pe istoric a avut schimbate3 baterii si eu am mai schimbat inca una, caseta de directie face zgomot cu toate ca masina a mers in Olanda pe drumuri bune, si suspensia spate avea bucsele deja obosite (masina avea 200.000km si 6 ani). Ca motor recomand cel de 2.0 cu DPF de 140cp Uite, eu am o masina full option, 265k km reali, DPF-ul functional. Cateodata vreau sa o vand sa-mi iau altceva. Ma uit pe oferte si nu vad nimic comparabil ca si dotari, la suma (10-14000 euro in plus) pe care as investi-o intr-o alta masina. Masina pe care nu o cunosc si care sigur, consuma mai mult. Si atunci, de ce? Am faruri&stergatoare automate, stabilizator de viteza, keyless, comenzi vocale si inca altele pe o masina din 2010. Te gandesti ca o sa cada... probabil. Dar orice ar cadea nu va costa cat alta pe care nu o cunosti. Si, in afara de consumabile, nu am schimbat absolut nimic la ea. Nu dau numele firmei sa nu se creada ca fac reclama. Edited by adip1962, 24 March 2023 - 19:19. |
#17
Posted 25 March 2023 - 08:56
Am avut una, break..mașini bune,motoare foarte bune ( 2.0 tdci) , dar nu cu cutia powershift.
|
#18
Posted 27 March 2023 - 14:05
Buna masina, bun motorul de 2l diesel si 140cp. E identic cu cel de 163, diferenta doar din soft. Daca iei de 140, o poti face de 163 rapid.
Am avut un break din 2012, luat sh cu 108k km si vandut dupa 5 ani la 230k km cu turbina, egr, dpf, ambreiaj, injectoare, etc originele si fara interventie. Reviziile le-am facut la ~13k km, schimbat doar discuri,placute plus cateva pe la suspensie/directie, baterie, distributie pe la 195k km. Foarte multumit de masina, nu m-a lasat niciodata in conditiile in care chiar am tras de ea. Edited by the_same, 27 March 2023 - 14:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users