Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Ford Mondeo IV 2.0 TDCI

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
BoyMadD

BoyMadD

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 10.02.2021
Salut, ce parere aveti despre aceasta masian cu cutie automata? 250-350k km. Este cat de cat fiabila?In general o sa fie folosita la excursii si drumuri lungi.Confortabil pentru mine ar fi sa nu investec mai mult de 800-900 de euro/an in ea. Sau aveti variante mai ok tot cu cutie automata?

#2
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,000
  • Înscris: 15.08.2005
cutia se numeste powershift dar proprietarii o numesc powerstift
am vrut sa imi iau si eu mai demult modeo MK4 automata si am renuntat din cauza povestilor horror cu aceasta cutie

#3
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,333
  • Înscris: 26.05.2022
Powershit.

#4
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,749
  • Înscris: 23.05.2013
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E6bk3hp36to?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Am o parere buna, spre foarte buna despre masina.
Am o parere proasta, spre foarte proasta despre mecanicii romani.
Am o parere foarte proasta despre cei care cumpara cazane cu kilometraj modificat si apoi se vaita ca masina este proasta.
Daca nu ai acces complet la istoricul unei masini nu te baga in seama.

#6
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Totusi, de ce ai lua una obosita la 300.000km si cu cutie automata care nu a fost cea mai stralucita in perioada aia? Eu am avut MK4 facelift ,si da masina era ok dar avea si cateva bube enervante : fura curent si nimeni nu i-a dat de cap, in 5 ani de zile pe istoric a avut schimbate3 baterii si eu am mai schimbat inca una, caseta de directie face zgomot cu toate ca masina a mers in Olanda pe drumuri bune, si suspensia spate avea bucsele deja obosite (masina avea 200.000km si 6 ani). Ca motor recomand cel de 2.0 cu DPF de 140cp

#7
black1990

black1990

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,289
  • Înscris: 09.04.2008
bucsi obosite, caseta zgomotoasa si drumuri bune nu prea se pupa.
Ori drumurile bune si soferul cauta gropile... nu stiu de ce toata lumea considera ca drumurile din afara sunt bune ...

#8
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,364
  • Înscris: 15.11.2005
Eu am avut si am fost foarte multumit de ea. Am facut schimbul de ulei la cutie la service Ford si nu am avut cea mai mica problema.
Luata din Germania la 100k si vanduta la 170k, absolut nicio problema!
La 300k nu stiu ce sa zic, depinde cum a fost intretinuta si cum sa mers cu ea.

#9
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,745
  • Înscris: 22.11.2006
ca orice masina, la 300 K, Orice se poate intampla, a se citi - orice poate sa cada pe ea. depinde de noroc si cum a fost servisata in timp. Nu m-as crampona neaparat la modelul asta, conteaza mai mult starea generala la bugetul si km astia.

#10
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,657
  • Înscris: 03.12.2005
Nu prea se pupa un sfert de milion de km cu ideea de drumuri lungi. Cu ce te incalzeste ca a cedat o piesa de 50 de lei cand esti la 10 ore de casa?

#11
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Am una manuala daca te intereseaza

#12
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 23.12.2015
daca o folosesti la drumuri lungi nu prea inteleg de ce ai nevoie de cutie automata. Ea e buna in oras, dar in afara unde ai schimbat in treapta cea mai de sus si o lasi acolo nu prea are sens. In alta ordine de idei, peste ocean, am avut un Ford Escord care a tinut vreo 20 de ani dintre care 15 l-am avut eu si trecuse de 300K Km (l-am luat vechi de 5 ani cu 50K KM). Cutia de viteze facea, destul de rar, din cand in cand probleme in sensul ca nu mai schimba in viteza a-4-a. Ceea ce vreau sa spun e ca la asemenea rulaj te poti astepta la fel de fel de probleme unele intermitente pe care sa nu le detectezi cand o cumperi. E o loterie si de cele mai multe cazuri la loterie pierzi, nu castigi bani!

#13
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,626
  • Înscris: 07.10.2005
La o masina cu peste 250.000 spre 350.000 km nu mai e vorba de fiabilitate, tine mai mult de noroc.

La km aia cutia automata prezinta riscuri mari.

#14
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 23.12.2015
A, inca ceva. Nu stiu daca e acelasi tip de cutie de viteza, dar Ford Focus-urile peste ocean au avut cutii de viteza powershift, dar erau atat de problematice incat au fost si niste class action-uri in USA si Canada (vezi https://www.freep.co...ack/3486344001/ )

#15
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,333
  • Înscris: 26.05.2022
E ok, acum la astea noi nu mai sunt cutiile alea...

#16
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020

 ajaccio, on 23 martie 2023 - 09:34, said:

Totusi, de ce ai lua una obosita la 300.000km si cu cutie automata care nu a fost cea mai stralucita in perioada aia? Eu am avut MK4 facelift ,si da masina era ok dar avea si cateva bube enervante : fura curent si nimeni nu i-a dat de cap, in 5 ani de zile pe istoric a avut schimbate3 baterii si eu am mai schimbat inca una, caseta de directie face zgomot cu toate ca masina a mers in Olanda pe drumuri bune, si suspensia spate avea bucsele deja obosite (masina avea 200.000km si 6 ani). Ca motor recomand cel de 2.0 cu DPF de 140cp
Fiecare isi cumpara ce-si permite.
Uite, eu am o masina full option, 265k km reali, DPF-ul functional. Cateodata vreau sa o vand sa-mi iau altceva. Ma uit pe oferte si nu vad nimic comparabil ca si dotari, la suma (10-14000 euro in plus) pe care as investi-o intr-o alta masina. Masina pe care nu o cunosc si care sigur, consuma mai mult. Si atunci, de ce?  Am faruri&stergatoare automate, stabilizator de viteza, keyless, comenzi vocale si inca altele pe o masina din 2010. Te gandesti ca o sa cada... probabil. Dar orice ar cadea nu va costa cat alta pe care nu o cunosti. Si, in afara de consumabile, nu am schimbat absolut nimic la ea.
Nu dau numele firmei sa nu se creada ca fac reclama.

Edited by adip1962, 24 March 2023 - 19:19.


#17
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 18.07.2016
Am avut una, break..mașini bune,motoare foarte bune ( 2.0 tdci) , dar nu cu cutia powershift.

#18
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.11.2012
Buna masina, bun motorul de 2l diesel si 140cp. E identic cu cel de 163, diferenta doar din soft. Daca iei de 140, o poti face de 163 rapid.
Am avut un break din 2012, luat sh cu 108k km si vandut dupa 5 ani la 230k km cu turbina, egr, dpf, ambreiaj, injectoare, etc originele si fara interventie.
Reviziile le-am facut la ~13k km, schimbat doar discuri,placute plus cateva pe la suspensie/directie, baterie, distributie pe la 195k km.
Foarte multumit de masina, nu m-a lasat niciodata in conditiile in care chiar am tras de ea.

Edited by the_same, 27 March 2023 - 14:05.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate