Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ulei in galeria de admisie ford transit
Last Updated: Mar 19 2023 22:59, Started by
doSstep
, Mar 19 2023 18:20
·
4
#1
Posted 19 March 2023 - 18:20
La un Ford Transit Custom din 2015 motor 2.2 tdci am galeria de admisie putin fisurata, o mica crapatura si pe acolo imi pulverizeaza ulei, e normal asa ceva?
Mi-a spus cineva ca in galeria de admisie n-ar fi trebuit sa existe pic de ulei, iar daca se intampla asta e din cauza unei bucsi la turbina care e uzata si din acest motiv baga uleiul in admisie, iar mai apoi am consum de ulei. Ce spuneti? |
#2
Posted 19 March 2023 - 19:01
Ford are motoarele diesel de tip common rail. Asta inseamna existenta unei rampe de admisie cu presiune foarte mare care alimenteaza injectoarele. Problema principala nu este existenta uleiului, ci acea fisura care trebuie inlaturata imediat!
Pulverizeaza ulei... 1. Nu-i ulei... mai invata ce face egr-ul! 2. E ulei. In fapt vapori de ulei. Filtrul/sita de pe carcasa de la distributie este dus (daca mai exista) si trebuie schimbat. Care bucsa de la turbina baga ulei in admisia de aer? Uite asa se duce buhul ca motoarele Ford sunt proaste... |
#3
Posted 19 March 2023 - 19:10
adip1962, on 19 martie 2023 - 19:01, said:
Ford are motoarele diesel de tip common rail. Asta inseamna existenta unei rampe de admisie cu presiune foarte mare care alimenteaza injectoarele. Problema principala nu este existenta uleiului, ci acea fisura care trebuie inlaturata imediat! Ce treaba are rampa de injectie cu galeria de admisie? doSstep, on 19 martie 2023 - 18:20, said:
La un Ford Transit Custom din 2015 motor 2.2 tdci am galeria de admisie putin fisurata, o mica crapatura si pe acolo imi pulverizeaza ulei, e normal asa ceva? Mi-a spus cineva ca in galeria de admisie n-ar fi trebuit sa existe pic de ulei, iar daca se intampla asta e din cauza unei bucsi la turbina care e uzata si din acest motiv baga uleiul in admisie, iar mai apoi am consum de ulei. Ce spuneti? La partea cu fisura sunt de acord cu colegul. Aia trebuie reparata da sau da. Edited by the_renegade, 19 March 2023 - 19:07. |
#4
Posted 19 March 2023 - 19:40
Ulei si vapori de ulei in galeria de admisie, poate sa provina din doua locuri:
1. Turbina, daca are uzura si pierde ulei pe langa ax in galeria de admisie, tot la fel poate sa piarda si in galeria de evacuare. 2. Epurator, gazele din carterul motorului sunt filtrate si introduse in admisie inainte de turbina. Si aceste gaze contin vapori de ulei din motor, mai ales daca masina este batrana si are multi km, gazele din carter vor fi in cantitate mai mare si nici epuratorul nu-si mai face treaba la fel ca la inceput. Cateva picaturi de ulei in galeria de admisie e normal, acei vapori de ulei condenseaza pe tubulatura admisiei. Daca e o cantitate mai mare de ordinul sutelor de ml atunci e o problema cu turbina! Repara acea fisura din galeria de admisie, pe acolo pierzi din presiunea pe care o face turbina si implicit din puterea motorului. |
#5
Posted 19 March 2023 - 21:07
doSstep, on 19 martie 2023 - 18:20, said:
La un Ford Transit Custom din 2015 motor 2.2 tdci am galeria de admisie putin fisurata, o mica crapatura si pe acolo imi pulverizeaza ulei, e normal asa ceva? Mi-a spus cineva ca in galeria de admisie n-ar fi trebuit sa existe pic de ulei cand sunt noi, dupa ce se mai uzeaza, io nu prea am vazut sa nu aibe ulei acolo |
#6
Posted 19 March 2023 - 22:42
florynsv, on 19 martie 2023 - 19:40, said:
Ulei si vapori de ulei in galeria de admisie, poate sa provina din doua locuri: 1. Turbina, daca are uzura si pierde ulei pe langa ax in galeria de admisie, tot la fel poate sa piarda si in galeria de evacuare. 2. Epurator, gazele din carterul motorului sunt filtrate si introduse in admisie inainte de turbina. Si aceste gaze contin vapori de ulei din motor, mai ales daca masina este batrana si are multi km, gazele din carter vor fi in cantitate mai mare si nici epuratorul nu-si mai face treaba la fel ca la inceput. Cateva picaturi de ulei in galeria de admisie e normal, acei vapori de ulei condenseaza pe tubulatura admisiei. Daca e o cantitate mai mare de ordinul sutelor de ml atunci e o problema cu turbina! Repara acea fisura din galeria de admisie, pe acolo pierzi din presiunea pe care o face turbina si implicit din puterea motorului. ptr turbo difera,pot fi segmentii si iti da ulei pe admisie la greu sau poate fi axul si bucsa uzata si iti da pe evacuare uleiul Bafta |
#7
Posted 19 March 2023 - 22:59
Tdci 2.2 este bine de ocolit.
Am avut neșansa să lucrez 4 ani pe unul....de fapt 2 și ambele au ajuns la fer'vechi in acest timp. Bine. Mașina era de 1200 km/4zile. Nu duce. Bun. Daca vrei sa o ai. Partea de turbo trebuie să o verifici permanent. Chiar au o problemă. Pe acolo îți afumă cu ulei. Răcitorul de ulei permanent verificat și să fie curat. Schimbul de ulei făcut mult sub termen. Se supără cuzineții și fac hora. Atenție mare la injectorul din dpf sa nu se înfunde, să nu dea motorină și să nu facă arderea catalizatorului corect. Îți vor intra in baie particulele și omori vibrochenul cu jucăriile de pe el Când clănțăne un injector îl schimbi cu nou. Nu se codează. Motorina aditivată pe cât posibil. Motorul fuge de rupe lumea....doar că permanent ai ceva de reparat la el. Drumuri bune și vezi cu giratoriu....din 17 e schimbată legea, să nu iei un bizon pe capotă. Încă nu știu că nu mai au prioritate la ieșire de pe banda din mijloc, la părăsirea benzii semnalizezi și dai prioritate celui ce circulă pe banda din exterior. Edited by adnana2121, 19 March 2023 - 23:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users