Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Este schimbarea un cosmar pentru romani ?
Last Updated: Mar 22 2023 20:59, Started by
Matrix40
, Mar 19 2023 10:17
·
13
#1
Posted 19 March 2023 - 10:17
Am vazut cat scandal a fost cu eliminarea casierilor de la Auchan si imi dau seama ca rezistenta la schimbare pentru romani e imensa.
Daca pentru vestici schimbarea e vazuta ca oportunitate, la romani schimbarea e vazuta mai degraba ca un pericol. Voi ce parere aveti? |
#2
Posted 19 March 2023 - 10:27
De obicei, cei trecuți de vârsta a doua se împotrivesc schimbării. Dar, mai nou, am observat și aici pe forum că sunt destui tineri cărora nu li se pare normal să vadă case fără casier sau schimbări, în general.
Eu sunt neutru în privința asta. Îmi place sau nu îmi place, schimbări vor fi mereu, în orice domeniu. Eu doar încerc să mă adaptez cât mai bine. Fac plata cu telefonul, taxele și utilitățile le plătesc numai online și de-abia aștept să apară cartea de identitate cu cip. Dacă mâine mi-ar zice cineva că trebuie să-mi implantez un cip, aș accepta. Vreau să fiu cipat! |
#3
Posted 19 March 2023 - 10:27
man, generalizarile astea sunt moartea pasiunii. comparatii de genul ”romanii”/aia din afara. zici ca aia-s martieni si traiesc in cu totul alta lume. iar topicele astea oricum sunt prea generaliste ca sa fie folositoare. deci nu stiu ce viseaza ”romanii” noaptea si daca au cosmaruri cu schimbarea.
|
#4
Posted 19 March 2023 - 10:30
Matrix40, on 19 martie 2023 - 10:17, said:
Daca pentru vestici schimbarea e vazuta ca oportunitate, l Saul la P%ulimea lor? Ca nu-i acelasi lucru. Nici patronatul romanesc nu-i "rezistent" la tehnologiile care-i umfla contul . Edited by tioopedi, 19 March 2023 - 10:30. |
#5
Posted 19 March 2023 - 10:32
Este adevărat că în România există adesea o rezistență la schimbare și o preferință pentru stabilitate și predictibilitate. Aceasta poate fi legată de diferite aspecte culturale, istorice sau economice, cum ar fi lipsa de încredere în autorități sau în sistemul politic, experiența trecută cu schimbări bruște și neprevăzute, precum și o economie fragilă și o incertitudine crescută în viața de zi cu zi.
Cu toate acestea, este important să ne amintim că schimbarea poate aduce și beneficii semnificative, precum creșterea eficienței, inovarea și îmbunătățirea calității vieții. În plus, în contextul globalizării și al tehnologiei avansate, schimbarea este inevitabilă, iar adaptarea la aceasta poate fi esențială pentru supraviețuirea și prosperitatea companiilor și a economiei în general. Este important să abordăm schimbarea cu o atitudine deschisă și pozitivă, să ne educăm și să ne pregătim pentru ea, să căutăm oportunitățile și să învățăm din eșecurile anterioare. De asemenea, guvernul și alte instituții pot juca un rol important în facilitarea schimbării și în crearea unui climat favorabil pentru inovație și dezvoltare. Deci depinde mai mult de fiecare în parte cum reacționează, nu de încadrarea într-o grupă de vârstă. |
#6
Posted 19 March 2023 - 10:42
Peste tot există rezistență la schimbare.
Mai ales la aia de azi pe mîine. Și nu orice schimbare e o oportunitate, sau nu pentru toți. Iar dacă există o oportunitate, asta nu exclude și existența unui disconfort. De pildă, care e oportunitatea în exemplul cu casele de marcat? Io văd una, cam ilegală. Să nu plătești tot ce ai în coș. |
#7
Posted 19 March 2023 - 10:49
Mie imi place schimbarea, dar in bine, nu in mai rau.
Asta cu casele unde clientul face munca unui casiere, nu e o schimbare in bine pentru clienti, ci pentru patroni. Ei nu mai platesc salarii la casieri, fac economie, iar clientul face pe gratis munca prestata de casier. |
#8
Posted 19 March 2023 - 10:51
Nu! Eu nu o să devin casier fără plată, ca să ia Auchan (care încă face afaceri în Rusia) mai mulți bani. Cât timp mai există mwgazine cu casieri, voi merge acolo.
Să nu fii de acord cu această măsură nu este împotrivire. Auchan și mai mulți, nu vor sa mai pună ma dispoziția clienților un serviciu. Și majoritatea românilor, nu sunt de acord cu asta. Sper să se găsească variante să se strecoare produse fără a fi plătite. |
#9
Posted 19 March 2023 - 10:52
Matrix40, on 19 martie 2023 - 10:17, said:
Am vazut cat scandal a fost cu eliminarea casierilor de la Auchan si imi dau seama ca rezistenta la schimbare pentru romani e imensa. Daca pentru vestici schimbarea e vazuta ca oportunitate, la romani schimbarea e vazuta mai degraba ca un pericol. Voi ce parere aveti? Nu generaliza. Cand schimbarea este fara logica, da, ma opun, vezi Auchan. Aveam mai mult confort inainte. Sper sa revina. La romani nu e o schimbare si atat. E o obligativitate la schimbare, chiar daca schimbarea e facuta fara cap. Auchan e un exemplu Scoaterea casierelor de la banci, alt exemplu Plata taxelor, alt exemplu Poate exista ALTERNATIVA nu obligativitate In Romania, clientul, NU CONTEAZA. Si chiar asa de ce-ar conta cand omului nu-i pasa de viata lui? El nu face legatura intre vot si respectul pe care-l primeste de cel care hotaraste pentru viata cetateanului |
#10
Posted 19 March 2023 - 10:53
Daca ofera un discount sunt de acord, sa fac pe casierul, iar plata cu cardul, telefonul sau ceasul,este o mare magarie si din partea bancilor si din partea magazinelor.Daca clientul nu plateste taxe pe aceste tranzactii se inseala, ele sunt ascunse in pretul produselor deoarece banca taxeaza magazinul, iar magazinul taxeaza clientul prin pretul produselor.Am vazut ce este digitalizarea la romani cand am inmatriculat o masina,iei legatura cu primaria prin email, apoi astepti pana la 14 zile sa-ti raspunda, apoi trebuie sa ai acasa calculator imprimanta sa -ti tiparesti documentele pentru politie.Eu intelegeam digitalizarea fara documente tiparite si fara a te deplasa la politie, totul sa fie online si tata documentatia sa-ti vina prin posta.Urmeaza sa externalizeze curatenia,aranjarea marfii la raft, sortarea marfii deoarece sunt amestecate produse bune cu cele stricate, sa faci si pe paznicul in viitorul apropiat.
|
|
#11
Posted 19 March 2023 - 10:53
Spoiler alert: vor fi și alte magazine care vor elimina casierii, nu doar Auchan.
Totuși, în topic este vorba strict despre subiectul ăsta sau despre schimbare, în general? E deja topic despre Auchan. |
#12
Posted 19 March 2023 - 10:53
Peste tot in lume există rezistența la schimbare, asociată cu necunoscutul și riscuri noi.
Nu e specific României. Dacă e să ne referim la modul general. |
#14
Posted 19 March 2023 - 10:54
YOUR_GOD, on 19 martie 2023 - 10:51, said:
Nu! Eu nu o să devin casier fără plată, ca să ia Auchan (care încă face afaceri în Rusia) mai mulți bani. Nu ma intereseaza daca Auchan ia mai multi bani, ma intereseaza confortul meu Mi-ar fi placut sa observ si personal suplimentar care sa ajute clientii sa isi aseze in punga alimentele sau sa se faca asta chiar de catre casier Ce spune Matrix40 nu e schimbare e fortare fara respect pentru clienti |
#16
Posted 19 March 2023 - 10:58
Matrix40, on 19 martie 2023 - 10:17, said:
Am vazut cat scandal a fost cu eliminarea casierilor de la Auchan si imi dau seama ca rezistenta la schimbare pentru romani e imensa. Daca pentru vestici schimbarea e vazuta ca oportunitate, la romani schimbarea e vazuta mai degraba ca un pericol. Voi ce parere aveti? Apoi asta-i numai primul pas.Urmeaza eliminarea cashului si cipul la nastere asa pentru un control total al populatiei.Peste 50 de ani 1milion de oameni vor putea asigura traiul pentru 10 miliarde.Se pune problema de ce am avea nevoie de 10 miliarde de oameni pe planeta. |
#17
Posted 19 March 2023 - 10:59
pexCom, on 19 martie 2023 - 10:53, said:
Peste tot in lume există rezistența la schimbare, asociată cu necunoscutul și riscuri noi. Nu e specific României. Dacă e să ne referim la modul general. Prefer schimbarea care ma ajuta. De ex in America aveam o firma de inchirieri auto prin care, la iesirea din terminalul aeroportului, mergeam in parcare, IMI ALEGEAM singur masina, ma urcam in ea si pelcam La asa ceva nu ma opun. La granita nu mai eram controlat cu o legitimatie speciala La asa ceva nu ma opun Cand a trebuit sa aleg apometre cu transmitere radio, nu m-am opus Cand au aparut cutiile easybox, nu m-am opus De ce trebuie sa accept orice ineptie doar pentru ca nu trebuie sa am opozitie la ceva nou. Nu sunt interesat decat de ceea ce imi face viata mai usoara |
#18
Posted 19 March 2023 - 11:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users