![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Daună totală economică
Last Updated: Mar 19 2023 09:28, Started by
Mirela2012
, Mar 18 2023 00:02
·
6

#1
Posted 18 March 2023 - 00:02

Bună!
Am fost lovită de un domn care trecea pe roșu pe partea dreaptă a mașinii. Avarii: bară față praf, portieră dreapta față praf, portieră dreapta spate ușor avariată, adio far, adio semnal, posibil probleme și la direcție. Urmează o reconstatare. Mașina este o Toyota Yaris din 2009, 84.000 km la bord. Mașina urmează să fie reparată pe RCA-ul vinovatului. Din experiența voastră, sunt șanse să fie reparată, sau va fi daună totală economică? (Adică valoarea reparației depășește valoarea de piață a mașinii). |
#2
Posted 18 March 2023 - 00:26

Vom trai si vom vedea
![]() Sanse sa fie reparata sunt, sa vedem si la ce pret! Am avut masina din 2007 avariata usor anul trecut (bara spate de inlocuit si vopsit + portbagaj indoit usor intr-un colt, de reparat si vopsit), reparata pe RCA vinovatului, deviz final 6500 lei / 1300 EUR Valoarea de piata a masinii - in varianta optimista - maxim 2500 EUR. Valoarea reala a reparatiei ~ 400 EUR. Tu... daca mai ai si altceva afectat in zona respectiva: trager, draci, laci... poate depasi lejer valoarea de piata a respectivei masini! Bafta si multa putere de a rezista stresului unui asemenea eveniment! Edited by BlueKing-69, 18 March 2023 - 00:27. |
#3
Posted 18 March 2023 - 00:32

#5
Posted 18 March 2023 - 06:45

Ce se intampla in cazul asta ? nu mai primesti nimic? ramane paguba personala? Posibil sa nu-i ajungă banii primiți, nu știu valoarea pieselor, însă este posibil sa se descurce și sa fie reparata bine. O adevărată problema este cu asigurătorul, sper ca nu e euroins (ca te-ai cam ... romanolins) |
#6
Posted 18 March 2023 - 08:44

Ar fi ironia sortii sa ai asigurarea la EUROINS.
![]() Ma bucur mult ca nu ai patit tu nimic. Asta e cu adevarat important! Godspeed, Mirela. |
#7
Posted 18 March 2023 - 10:57

Totul depinde de valoarea de piata a unei Toyota Yaris din 2009
Asta cred ca poti afla de la (orice) asigurator ca ei au tabele cu valori pt fiecare masina. S-ar putea sa fie undeva pe la 3-5 mii de euroi.
Godspeed, Mirela. Probabil ca asa si-a zis si bombardierul care a trecut pe rosu! |
#8
Posted 18 March 2023 - 11:13

#9
Posted 18 March 2023 - 11:26

Ca exemplu:
Matiz lovit in spate de autobuz. Paguba: luneta si usa de la portbagaj. Evaluare: dauna totala ![]() |
#10
Posted 18 March 2023 - 11:57

#11
Posted 18 March 2023 - 12:06

|
#12
Posted 18 March 2023 - 14:14

Sper ca nu avea RCA la Euroins ... Care-i ideea? Doar că te obligă un stat idiot ce nu este în stare să dețină o firmă națională de asigurare? Chiar nu te-ai prins că ne prostesc ca pe ultimii oligofreni? Anul și dublarea valorii???? Edited by adnana2121, 18 March 2023 - 14:18. |
#13
Posted 18 March 2023 - 16:09

#14
Posted 18 March 2023 - 18:30

#15
Posted 19 March 2023 - 08:12

Sper ca nu avea RCA la Euroins ...
Totul depinde de valoarea de piata a unei Toyota Yaris din 2009 Asta cred ca poti afla de la (orice) asigurator ca ei au tabele cu valori pt fiecare masina. S-ar putea sa fie undeva pe la 3-5 mii de euroi. Probabil ca asa si-a zis si bombardierul care a trecut pe rosu!
Ca exemplu: Matiz lovit in spate de autobuz. Paguba: luneta si usa de la portbagaj. Evaluare: dauna totala ![]() Mi se pare ingrozitor. Macar Yarisul meu e vechi, dar daca patesti asa ceva la o masina de 2 ani si ti-o baga in dauna totala, ce faci? |
#16
Posted 19 March 2023 - 08:35

Eu n-am facut nimic, nici nu am fost soferul si masina era a firmei. Au luat banii de la asigurare, au pastrat "epava", au luat o usa de la dezmembrari si gata caruta.
![]() Problema era ca, din punctul de vedere al asiguratorului, piesa schimbata trebuia sa fie noua si pentru ca o usa noua depasea un anume prag, nu devenea rentabil. Exemplul era ca o piesa care aparent nu costa mult, in anumite conditii poate duce la dauna totala, |
#17
Posted 19 March 2023 - 09:28

Doar că te obligă un stat idiot ce nu este în stare să dețină o firmă națională de asigurare? Chiar nu te-ai prins că ne prostesc ca pe ultimii oligofreni? Anul și dublarea valorii???? Asta nici in gluma n-ar trebui sa gandesti! Auzi sa detina statul firma de asigurare???!!! Obligativitatea asigurarii exista absolut peste tot in lume unde exista masini, tu chiar crezi ca au inventat romanii (dacii liberi) rca-ul? Iar prosteala vine exclusiv de la firme. Problema este lipsa concurentei, tarile civilizate au cateva zeci de firme de asigurari fiecare. UK are aproape 100! Asa ca acolo pretul mediu al unei asigurari este de sub 500 lire (3 mii lei) in conditiile in care practic nu exista rca, toate au casco la acest pret. Si acolo sunt milioane de masini de lux, sport si electrice cu valori f mari. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users