Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat cumparare masina noua

Ford Mondeo IV 2.0 TDCI

S10+ amprenta cu folie dubla

FED (US) creste din nou dobanda c...
 Tubulatura ventilatie 75 prin arm...

Patriotismul economic, subventii ...

MacBook Air 2017 problema la bate...

LG OLED C2
 Marinare pentru fragezirea carnii

Am un program spion in telefon?

Ordonare poze

Cont banat pe ip pe un website
 Samsung A13 5G

Ce se poate pastra si refolosi la...

Sfat pentru achizitia de Tuner TV

Care este suma de plata ?
 

Problema Rav4 diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
dorinromeo

dorinromeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 16.09.2013
Bună seara. Am o Toyota Rav4 2.0 diesel an 2002. Are probleme la turbo, trebuie înlocuit, zgomot de bătaie la capacul de chiulasă, accelerația e moartă, nu stă în relanti. Am dat jos intercoolerul și am constatat că scoate fum prin furtunul de admisie aer și furtunul care iese din turbo. Cum ajung gazele arse în admisia de aer?

Pentru cine are bunăvoința să mă ajute cu o părere, am postat un mic video cu fenomenul la linkul următor. Mulțumesc.
https://youtube.com/...g?feature=share


#2
collina1976

collina1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,328
  • Înscris: 03.10.2013
probabil o supapa de evacuare blocata

#3
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,998
  • Înscris: 24.06.2006

View Postdorinromeo, on 16 martie 2023 - 18:59, said:

zgomot de bătaie la capacul de chiulasă
pai da jos capacul ala sa vezi ce-i acolo

#4
bogdan_o

bogdan_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 05.04.2005
Salut

Gaze arse in admisie, acceleratie moarta, probleme cu relantiul, toate astea indica o problema cu valva EGR.

#5
dorinromeo

dorinromeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 16.09.2013
Am curățat de curând valva egr, dar spuneți-mi va rog care este legătura dintre valva egr și admisie. Poate mi-a scăpat ceva la montaj.

#6
bogdan_o

bogdan_o

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 05.04.2005
Salut

Valva EGR este montata langa admisia motorului de unde preia o anumita cantitate din gazele de esapament ale evacuarii si, printr-un circuit de conducte, le reintroduce in admisie pentru a fi arse inca o data. Scopul acestei recirculari a gazelor este scaderea noxelor de tip NOx, prezente la masinile pe benzina, dar extrem de nocive si in cantitati mari la vehiculele diesel.

Valva decide, in functie de anumiti parametri, ce cantitate de gaze arse sa reintroduca.

Simptomele tale sunt asemanantoare cu o valva EGR blocata pe deschis sau care lasa sa treaca prea multe gaze arse catre admisie.

#7
dorinromeo

dorinromeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 16.09.2013
Am înțeles, voi verifica dacă am curățat și montat bine valva egr. Mulțumesc pentru explicație.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate